cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
УХВАЛА
17 вересня 2014 року Справа № 915/1049/14
Миколаїв
Кредитор : Державна податкова інспекція у Центральному районі м.Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області, вул.Потьомкінська, 24/2, м.Миколаїв, 54030
Банкрут: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАГРОЛІДЕР", вул.Спаська, 75А, м.Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 38206945
Ліквідатор: Дубровний М.О., вул.Червоних Майовщиків, 17-Б, кв. 7, м.Миколаїв, 54058
Суддя - Міщенко В.І.
При секретарі: Колесниковій В.В.
За участю представників:
від банкрута: ліквідатор Дубровний М.О.
СУТЬ СПРАВИ : про банкрутство ТОВ "УКРАГРОЛІДЕР"
Розглянувши матеріали справи, заслухавши ліквідатора банкрута, суд встановив:
Відповідно до частини 2 статті 4 1 ГПК України, провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим Кодексом з врахуванням вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами ГПК України.
Згідно ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ухвали Господарського суду Миколаївської області від 09.07.2014 р. прийнято до розгляду заяву боржника за заявою ліквідатора боржника на підставі рішення учасника боржника від 24.04.2014 р. та рішення ліквідатора від 07.07.2014 р. за ознаками ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" по особливостям застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником з урахуванням виконаних ліквідатором вимог ст.ст. 105, 110, п. 1 ст. 111 Цивільного кодексу України.
Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 15.07.2014 р. порушено провадження у справі про банкрутство боржника.
Постановою Господарського суду Миколаївської області від 23.07.2014 р. визнано боржника банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором голову боржника Дубровного М.О.
Після офіційного оприлюднення оголошення про визнання боржника банкрутом на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України з заявою про визнання грошових вимог звернувся кредитор - Державна податкова інспекція у Центральному районі м.Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області у сумі 149638,14 грн., вимоги якого визнані у повному обсязі ліквідатором та ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 17.09.2014 р.
На виконання вимог постанови Господарського суду Миколаївської області від 23.07.2014 р. про визнання боржника банкрутом, ліквідатор надав до суду ліквідаційний баланс банкрута станом на 29.08.2014 р. та звіт ліквідатора про виконану роботу по ліквідації банкрута.
Наданий ліквідатором звіт та ліквідаційний баланс банкрута свідчать про відсутність у банкрута основних і оборотних засобів для ведення господарської діяльності, погашення заборгованості та можливості оздоровлення платоспроможності боржника, оскільки у банкрута відсутнє будь-яке майно, що підтверджується Інвентаризаційним описом № 2 товарно-матеріальних цінностей банкрута від 26.08.2014 р., Інвентаризаційним описом основних засобів від 26.08.2014 р., листом УДАІ УМВС України в Миколаївської області від 27.05.2014 р. № 9/2-917, відміткою Відділу технічного нагляду управління технічного нагляду, ОП та ПБ Державної інспекції сільського господарства у Миколаївській області від 28.07.2014 р. б/н на запиті ліквідатора від 24.07.2014 р. № 24-07/6, листом Територіального управління Держгірпромнагляду у Миколаївській області від 04.08.2014 р. № 01-08.02/1441.
Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 27.08.2014 р. № 26031481 відомості щодо банкрута відсутні.
Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 22.08.2014р. № 44983060 містяться два не чинних запису з вилученням обтяжень.
Згідно листа Центрального відділу державної виконавчої служби Миколаївського міського управління юстиції від 30.07.2014 р. № 01.05/28961 станом на 12.04.2014 р. відсутні відкриті виконавчі провадження щодо стягнення з банкрута.
Рахунки банкрута № 26000325601, № 26009325602 в ПАТ «МАРФІН БАНК» закрито, що підтверджується листом Державної податкової інспекції у Центральному районі м.Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області від 22.08.2014 р. № 4052/10/14-03-25-026 та довідкою ПАТ «МАРФІН БАНК» від 21.08.2014 р. № 390/03.
Ліквідатором знищено круглу печатку банкрута, що підтверджується актом знищення печатки банкрута від 28.08.2014 р.
15.09.2014 р. від Державної податкової інспекції у Центральному районі м.Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області надійшов лист від 15.09.2014 р. за № 3342/9/14-03-10-014 в якому вона просить з метою уникнення втрат бюджету та фіктивного банкрутства не ліквідувати банкрута до закінчення податкової перевірки банкрута. З вищевказаного листа вбачається, що перевірку банкрута розпочато на підставі направлення від 28.07.2014 р. № 554/14-03-22-01, № 553/14-03-17-03 та наказу від 28.07.2014р. № 782, фахівцями ДПІ було здійснено вихід за юридичною адресою банкрута, але підприємство за адресою відсутнє.
Ліквідатор Дубровний М.О. в доповненні до звіту повідомив, що ним прийнято, згідно акту приймання-передачі документів від 07.05.2014 р., від учасника банкрута Пеньковського Д.В. наступні документи банкрута: статут банкрута, витяг з ЄДРПОУ, виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, копію довідки 4-ОПП, протокол від 22.01.2014 р., наказ від 22.01.2014 р. № 3, витяг з реєстру платника ПНВ, одну круглу печатку банкрута.
Ліквідатором прийняти заходи по виявленню та отриманню документів банкрута, а саме: 28.04.2014 р. направлено учаснику банкрута листа з проханням надати документи банкрута, у тому числі фінансово-господарської діяльності та первинні бухгалтерські документи.
07.05.2014 р. учасником банкрута Пеньковським Д.В. ліквідатору надано відповідь, що частину документів банкрута передано відповідно до акту приймання-передачі від 07.05.2014 р., а інші документи знаходяться у директора банкрута Долгорукова Є.Г., який перебуває на півострові Крим.
ДПІ у Центральному районі м.Миколаєва ГУ Міндоходів у Миколаївській області листом від 15.08.2014 р. № 392/10/14-03-22-0129 просило ліквідатора банкрута Дубровного М.О. протягом десяти днів повідомити про місце та час проведення документальної позапланової перевірки банкрута та надати всі документи, необхідні для проведення перевірки.
Ліквідатор повідомив ДПІ у Центральному районі м.Миколаєва ГУ Міндоходів у Миколаївській області листом від 28.08.2014 р. № 01-08/2, що йому не передавалися будь-які інші документи, окрім зазначених у акті приймання-передачі від 07.05.2014 р., у разі необхідності передачі цих документів просив повідомити додатково, але відповіді не отримав.
Крім того, згідно п. 11.2 наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. за № 1588 у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданою згідно з пунктом 11.1 цього розділу; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.
Згідно п. 11.3 наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. за № 1588 у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається перевірка, яку відповідні підрозділи розпочинають протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим.
В ліквідаційній процедурі орган державної податкової служби не позбавлений та має право здійснити податкову перевірку та у разі виявлення порушень вимог податкового законодавства та заборгованості боржника по сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів) заявити свої претензії до такого боржника шляхом подачі заяви із кредиторськими вимогами, що Державною податковою інспекцією і зроблено, вимоги кредитора визнані у повному обсязі ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 17.09.2014 р.
Відповідно до п.п. 78.1.7. пункту 78.1. ст. 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.
Відповідно до п. 82.2. ст. 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів.
Таким чином, у Державній податковій інспекції у Центральному районі м.Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області було достатньо часу для проведення податкової перевірки банкрута.
На підставі викладеного, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс слід затвердити та припинити провадження у справі.
Керуючись ст. 46, п. 6 ст. 83, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України, - господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРАГРОЛІДЕР" станом на 29.08.2014 р.
2. Ліквідувати Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАГРОЛІДЕР"
(вул.Спаська, 75А, м.Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 38206945).
3. Ухвалу надіслати сторонам, ліквідатору, Державному реєстратору реєстраційної
служби Миколаївського міського управління юстиції, Головному управлінню
статистики в Миколаївській області, Головному управлінню юстиції у Миколаївській
області.
4. Провадження у справі припинити.
Повну ухвалу складено 22.09.2014 р.
Суддя
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2014 |
Оприлюднено | 25.09.2014 |
Номер документу | 40568905 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Міщенко В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні