Постанова
від 16.09.2014 по справі 806/4059/14
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

     ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 16 вересня 2014 року                                    Житомир                          справа № 806/4059/14                                                                                                                    категорія 8.4.3 Суддя Житомирського окружного адміністративного суду  Капинос О.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Володарсько-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області    до   Товариства з повною відповідальністю "Мрія"     про  припинення юридичної особи та зобов"язання вчинити дії,- встановив: Володарсько-Волинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області  звернулась до суду з позовом про припинення юридичної особи - Товариства з повною відповідальністю "Мрія". Позовні вимоги обґрунтовані тим, що всупереч вимогам п.п.16.1.3 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України відповідач не подає до державних податкових органів бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, понад 1 рік, тобто більше ніж протягом року, що підтверджується відповідною довідкою. Представник позивача в судове засідання не прибув, подав до суду заяву про розгляд справи  у його відсутність. Відповідач ухвалу про відкриття провадження у справі отримав, заперечення проти позову суду не надіслав. Згідно довідки Укрпошти конверт повернуто до суду з відміткою "за даною адресою відсутні". Відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Розгляд справи проведено в порядку письмового провадження у відповідності із ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України. Спірні правовідносини регулюються Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та Податковим кодексом України. Відповідно до п. 16.1.3 ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов"язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Пунктом 20.1.37 ст. 20 ПК України податковим органам надано право звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання. Згідно ч. 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема, є неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону. Судом встановлено, що Товариство з повною відповідальністю "Мрія" зареєстровано Володарсько-Волинською районною державною адміністрацією Житомирської області 01.12.1995 року як юридична особа. Як вбачається з довідки Володарсько-Волинської ОДПІ, відповідач не подає до державних податкових органів бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів з 09.02.2007 року, тобто на момент подачі позову до суду - більше одного року, що є підставою для припинення  юридичної особи. За таких підстав, суд вважає, що позов в частин позовної вимоги про припинення юридичної особи - Товариства з повною відповідальністю "Мрія"є обґрунтованим і підлягає задоволенню. У ч. 1 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" визначено, що суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій. Частинами 3-8 цієї статті передбачено, що державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, внести до Єдиного державного реєстру запис щодо цього судового рішення та в той же день повідомити органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та юридичну особу, щодо якої було прийнято судове рішення, про внесення до Єдиного державного реєстру такого запису. З дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи застосовуються обмеження, які встановлені законом, зокрема частиною другою статті 35 цього Закону. Суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження відповідного рішення. У разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням. Державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису, в якому керівник органу управління або засновник (учасник) юридичної особи вказаний як голова комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи зобов'язаний надіслати такому керівнику органу управління або засновнику (учаснику) юридичної особи, а також суду, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією, відповідне повідомлення. Документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи подаються головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи, яку призначив суд, або головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії), якого вказав в Єдиному державному реєстрі державний реєстратор, у порядку, який встановлено частинами першою - шостою статті 36 або частинами першою - восьмою статті 37 цього Закону. Тобто, порядок проведення ліквідаційної процедури у разі припинення юридичної особи на підставі судового рішення, що не пов'язане з банкрутством юридичної  особи, чітко визначений в Законі та додаткового захисту не потребують. Таким чином, суд вважає, що позовна вимога щодо зобов"язання відповідача здійснити ліквідаційну процедуру є безпідставною та задоволенню не підлягає. Відповідно до вимог ст.94 КАС України судові витрати не стягуються. На підставі викладеного, керуючись ч. 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", ст.ст.86, 94, 183-2, 254 КАС України, постановив: Позов задовольнити частково. Припинити юридичну особу - Товариство з повною відповідальністю "Мрія" (код ЄДРПОУ 20409056, вул. Кірова буд. 7, смт. Нова Борова, Володарсько-Волинський район, Житомирська область, 12114).   В решті позовних вимог відмовити.   Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.              Суддя                                                                                                                О.В. Капинос  

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.09.2014
Оприлюднено25.09.2014
Номер документу40573052
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/4059/14

Постанова від 16.09.2014

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 02.09.2014

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні