КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 25006, м. Кіровоград, вул. Велика Перспективна, 40 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
22 серпня 2014 року справа № П/811/2819/14
Суддя Кіровоградського окружного адміністративного суду Жук Р.В., ознайомившись із позовною заявою і доданими до неї матеріалами
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «Промснаб-2010» до Світловодської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міністерства доходів і зборів у Кіровоградській області провизнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Промснаб-2010» звернулось до Кіровоградського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Світловодської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міністерства доходів і зборів у Кіровоградській області, в якому просить суд:
- визнати протиправними дії Світловодської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міністерства доходів і зборів у Кіровоградській області по проведенню зустрічної звірки;
- визнати протиправними дії Світловодської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міністерства доходів і зборів у Кіровоградській області по складанню акту зустрічної звірки №202/2200/38246422 від 16.07.2014 року «Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ «Промснаб-2010» (Код ЄДРПОЮ 38246422) з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з ПП «Оргспецсервіс» (Код ЄДРПОУ 38601808) за квітень, травень, червень 2013 року та подальшої реалізації ТМЦ»;
- визнати протиправними дії відповідача щодо корегування в Централізованих базах даних податкової звітності ОДПС України сум податкового зобов'язання усього в сумі 278137,76 грн., у тому числі: за квітень 2013 року 98570,54 грн., червень 2013 року - 93905,93 грн., липень 2013 року - 57599,89 грн., серпень 2013 року - 14671,80 грн., жовтень 2013 року - 13389,60 грн. та суму податкового кредиту по податку на додану вартість в загальній сумі 268743,74 грн., в тому числі: за квітень 2013 року - 57563,42 грн., травень 2013 року - 101844,24 грн., червень 2013 року - 109336,08 грн. в розрізі відносин з контрагентом ПП «Оргспецсервіс»;
- зобов'язати відповідача відновити в Централізованих базах даних податкової звітності ОДПС України показники, задекларовані в податкових деклараціях ТОВ «Промснаб-2010».
Відповідно до п.3 ч.1 ст.107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
Відповідно до ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
У відповідності до ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до таблиці ставок судового збору, визначеної частиною другої цієї ж статті, за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру встановлюється ставка судового збору у розмірі 0,06 розміру мінімальної заробітної плати (73,08 грн.).
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України "Про судовий збір" судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Промснаб-2010» містить чотири позовні вимоги немайнового характеру.
До позовної заяви додано квитанцію відповідно до якої позивачем сплачено судовий збір у розмірі 73,08 грн.
Виходячи з вищевикладеного позивачеві необхідно доплатити судовий збір в розмірі 219,24 грн. (73,08 х 3).
Крім цього суд зазначає, що документом про сплату судового збору є квитанція установи банку або відділення зв'язку, які прийняли платіж або платіжне доручення, підписане уповноваженою посадовою особою банку і скріплене печаткою установи банку з відміткою про дату виконання платіжного доручення.
При сплаті судового збору готівкою до документа, щодо якого вчиняється відповідна дія, додається оригінал квитанції кредитної установи, яка прийняла платіж, а при перерахуванні судового збору з рахунка платника - останній примірник платіжного доручення з написом (поміткою) кредитної установи такого змісту: «Зараховано в дохід бюджету ___ грн. (дата)» . Цей напис скріплюється першим і другим підписами посадових осіб, відбитком печатки кредитної установи з відміткою дати виконання платіжного доручення.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 106 КАС України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Проаналізувавши надані позивачем матеріали, судом встановлено, що позивач просить суд зобов'язати відповідача відновити в Централізованих базах даних податкової звітності ОДПС України показники, задекларовані в податкових деклараціях ТОВ «Промснаб-2010».
Поряд з цим, позивачем не зазначено, відповідно до яких саме податкових декларацій ТОВ «Промснаб-2010» він просить зобов'язати відповідача відновити в Централізованих базах даних податкової звітності ОДПС України показники, а тому позовна заява не відповідає вимогам ст. 106 КАС України.
Також, у прохальній частині позовних вимог позивач просить витребувати у відповідача скореговані дані з бази податкової звітності ОДПС України.
Згідно ч.4 ст.105 КАС України адміністративний позов може містити вимоги про:
1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;
2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії;
3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій;
4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;
5) виконання зупиненої чи невчиненої дії;
6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень;
7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.
Виходячи з вищевикладеного витребування у відповідача скореговані дані з бази податкової звітності ОДПС України не може бути позовною вимогою у розумінні ст. 105 КАС України.
Позивач в даному випадку просить забезпечити докази, тобто, здійснити дію, що врегульовується ст. 75 КАС України, спосіб якої визначений ст. 74 КАС України.
Відповідно до ст. 73 КАС України, особи, які беруть участь у справі та обґрунтовано вважають, що надання потрібних доказів стане згодом неможливим або ускладненим, мають право просити суд забезпечити ці докази.
Статтею 74 КАС України визначено, що суд забезпечує докази допитом свідків, призначенням експертизи, витребуванням та оглядом письмових або речових доказів, у тому числі за місцем їх знаходження.
Згідно з ст. 75 КАС України, у заяві про забезпечення доказів повинні бути зазначені докази, які необхідно забезпечити; обставини, що можуть бути підтверджені цими доказами; обставини, які свідчать про те, що надання потрібних доказів може стати неможливим або ускладненим, а також справа, для якої потрібні ці докази, або з якою метою потрібно їх забезпечити. До заяви про забезпечення доказів додається документ про сплату судового збору.
Позивачеві необхідно визначитись з вимогою про витребувати у відповідача скореговані дані з бази податкової звітності ОДПС України - чи це є клопотання про вжиття заходів забезпечення доказів.
Якщо це клопотання про забезпечення доказів, позивачеві необхідно навести обґрунтування необхідності вжиття таких заходів.
У відповідності до ст.4 Закону України „Про судовий збір" із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 06.10.2011р. № 3828-VI судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: заяви про забезпечення доказів або позову - 0,1 розміру мінімальної заробітної плати (121,80 грн.).
Згідно з частиною першою статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суд, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
В даному випадку позивачу необхідно подати до суду: належні докази доплати судового збору; уточнення щодо яких саме податкових декларацій ТОВ «Промснаб-2010» він просить зобов'язати відповідача відновити в Централізованих базах даних податкової звітності ОДПС України показники; визначитись з вимогою про витребувати у відповідача скореговані дані з бази податкової звітності ОДПС України - чи це є клопотання про вжиття заходів забезпечення доказів.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.106 - 108, 160, 165 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
1.Адміністративний позов - залишити без руху.
2.Позивачу надати строк для усунення недоліків, зазначених в мотивувальній частині ухвали, протягом 5 днів з дня отримання копії ухвали.
Роз'яснити позивачу, що в разі невиконання зазначених вимог позовна заява буде вважатися неподаною та повернута позивачу.
Ухвала суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подання в 5-денний строк з дня її проголошення, а у разі постановлення ухвали у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, - протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали, апеляційної скарги, з одночасним направленням її копії до суду апеляційної інстанції.
Суддя
Кіровоградського окружного
адміністративного суду Р.В. Жук
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2014 |
Оприлюднено | 25.09.2014 |
Номер документу | 40576439 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Р.В. Жук
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні