ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ, вул. С. Петлюри (Комінтерну), 16 тел. 235-24-26
У Х В А Л А
"04" вересня 2014 р. Справа № Б24/049-12
За заявою боржника Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» (ідентифікаційний код - 35278100)
про банкрутство
Суддя Лутак Т.В.
Представники:
від Приватного підприємства «Терикон-Сервіс»: не з'явилися
від ліквідатора: Філатов В.А.
Обставини справи:
У провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б24/049-12 за заявою боржника Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» про банкрутство.
Ухвалою господарського суду Київської області від 18.06.2012 р. порушено провадження у даній справі та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Постановою господарського суду Київської області від 13.07.2012 р. Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» (07300, Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, проспект І. Мазепи, будинок 13/9, квартира 27, ідентифікаційний код - 35278100) визнано банкрутом. відкрито відносно банкрута ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» арбітражного керуючого Філатова Владислава Арнольдовича (ліцензія серії НОМЕР_2 від 03.09.2008 р., адреса: АДРЕСА_2) та зобов'язано ліквідатора подати до офіційного друкованого органу у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови оголошення про визнання банкрутом Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» та відкриття ліквідаційної процедури.
Публікація оголошення про визнання Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснена в газеті «Голос України» № 135 (5385) від 26.07.2012 р.
Ухвалами господарського суду Київської області від 29.08.2013 р., від 09.12.2013 р. та від 12.05.2014 р. продовжувався строк ліквідаційної процедури Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» у справі № Б24/049-12 за заявою боржника Приватного підприємства «Терикон-Сервіс».
Ухвалою господарського суду Київської області від 12.05.2014 р. розгляд справи призначено на 11.08.2014 р. та зобов'язано ліквідатора банкрута подати до господарського суду Київської області звіт, ліквідаційний баланс і пояснювальну записку.
На виконання постанови господарського суду Київської області від 13.07.2012 р. та ухвали господарського суду Київської області від 12.05.2014 р. у справі № Б24/049-12 і відповідно до вимог ст. 32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» до господарського суду Київської області ліквідатором Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» арбітражним керуючим Філатовим Владиславом Арнольдовичем подано на розгляд та затвердження звіт вих. № 01-04/14/08-05-01-Б від 05.08.2014 р. (вх. № 16097/14 від 08.08.2014 р.) про виконану роботу по ліквідації Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» та ліквідаційний баланс банкрута, а також клопотання про затвердження розміру оплати послуг арбітражного керуючого вих. № 01-04/14/08-05-02-Б від 05.08.2014 р. (вх. № 16096/14 від 08.08.2014 р.).
Ухвалою господарського суду Київської області від 11.08.2014 р. розгляд справи відкладено на 04.09.2014 р. у зв'язку з тим, що ліквідатором банкрута не подано усіх необхідних документів, які б підтверджували обставини, що викладені у його звіті та клопотанні про затвердження розміру оплати послуг арбітражного керуючого.
04.09.2014 р. через канцелярію господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшли доповнення до звіту ліквідатора вих. № 01-04/14/09-04-01-Б від 04.09.2014 р. (вх. № 18291/14 від 04.09.2014 р.) та доповнення до клопотання про затвердження розміру оплати послуг арбітражного керуючого вих. № 01-04/14/09-04-02-Б від 04.09.2014 р. (вх. № 18290/14 від 04.09.2014 р.).
У судовому засіданні 04.09.2014 р. розглядається звіт ліквідатора про виконану роботу по ліквідації Приватного підприємства «Терикон-Сервіс», ліквідаційний баланс банкрута та клопотання про затвердження розміру оплати послуг арбітражного керуючого.
Як вбачається із звіту ліквідатора та наданих у судовому засіданні 04.09.2014 р. пояснень відповідно до вимог ч. 1 ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором з метою розшуку, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, вжиття заходів щодо захисту майна боржника, здійснення нагляду та контролю з управління та розпорядження майном боржника для забезпечення збереження та ефективного використання майнових активів і формування ліквідаційної маси, а також виявлення кредиторської заборгованості було направлено запити до Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області, Державного агентства земельних ресурсів України, Управління Держкомзему у Вишгородському районі, Відділу державної виконавчої служби Вишгородського районного управління юстиції, Державної митної служби України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Державної служби інтелектуальної власності України, Державної авіаційної служби України, Територіального управління Держгірпромнагляду України по Київській області та м. Києву, Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області, Комунального підприємства Київської обласної ради «Вишгородське бюро технічної інвентаризації», Київської обласної філії державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України, Публічного акціонерного товариства «Райффайзен Банк Аваль», Державної інспекції сільського господарства України, Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті, Головного управління регіональної статистики, Управління державної автомобільної інспекції ГУМВС України в Київській області.
Управлінням державної автомобільної інспекції ГУМВС України в Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що за Приватним підприємством «Терикон-Сервіс» транспортні засоби не значаться (довідка № 18/9317 від 28.08.2014 р.).
Головним управлінням регіональної статистики на запит ліквідатора повідомлено, що Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності (довідка № 23-07/1908 від 29.08.2014 р.).
Державною інспекцією України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція) на запит ліквідатора повідомлено, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» відсутні (довідка № 1400-05/1/1-14 від 07.08.2014 р.).
Державною інспекцією сільського господарства України на запит ліквідатора повідомлено про те, що за Приватним підприємством «Терикон-Сервіс» техніку не зареєстровано (довідка № 14-11/6585 від 27.08.2014 р.).
Державним агентством земельних ресурсів України на запит ліквідатора повідомлено про неможливість надання відповідної інформації та зазначено, що для отримання витягу з Поземельної книги ліквідатору необхідно звернутись до територіальних органів Держземагенства України за місцем розташування земельних ділянок (довідка б/н б/д).
Управлінням Держкомзему у Вишгородському районі Київської області на запит ліквідатора повідомлено, що відповідно до даних Державної статистичної звітності (форма 6-зем, 2-зем) з кількісного обліку земель землекористувач Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» на території Вишгородського району не облікований (довідка № 2383 від 21.08.2012р.).
Відділом Державної виконавчої служби Вишгородського районного управління юстиції на запит ліквідатора повідомлено про відсутність відкритих виконавчих проваджень, в яких боржником або стягувачем виступає Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» (довідка № 4-19901 від 03.09.2012 р.).
Державною митною службою України на запит ліквідатора повідомлено, що інформація щодо митного оформлення зовнішньоекономічних операцій та перебування на обліку в митних органах Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» не виявлена (довідка № 18/15-17-5623 від 15.08.2012 р.).
Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку на запит ліквідатора повідомлено, що Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітента (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє (довідка № 09/03/13879/НК від 16.08.2012 р.).
Державно службою інтелектуальної власності України на запит ліквідатора повідомлено про відсутність правових підстав для проведення пошукових робіт відносно наявності об'єктів права інтелектуальної власності у Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» (довідка № 2-8/6336 від 15.08.2012 р.).
Згідно з інформацією, що міститься на веб-сайті Цифрової патентної бібліотеки патенти на винаходи, на корисні моделі, на промислові зразки, на винаходи зарубіжних країн та заявки на винаходи за Приватним підприємством «Терикон-Сервіс» не значаться.
Державною авіаційною службою України на запит ліквідатора повідомлено, що за Приватним підприємством «Терикон-Сервіс» повітряних суден не зареєстровано (довідка № 20.19-8884 від 27.08.2012 р.).
Територіальним управлінням Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києву на запит ліквідатора повідомлено, що за Приватним підприємством «Терикон-Сервіс» великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальні споруди, парові і водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води не зареєстровані (довідка № 04-03/4591 від 06.09.2012 р.).
Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» дозвіл на виконання будівельних робіт та сертифікат на об'єкт, закінчений будівництвом не отримувало, декларацію про початок виконання підготовчих, будівельних робіт та про готовність об'єкта до експлуатації не реєструвало (довідка № 7/10-58/1708/02 від 17.08.2012р.).
Комунальним підприємством Київської обласної ради «Вишгородське бюро технічної інвентаризації» на запит ліквідатора повідомило, що за Приватним підприємством «Терикон-Сервіс» право власності на об'єкти нерухомого майна не зареєстровано (довідка № 1654 від 14.09.2012 р.).
Київською обласною філією державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України на запит ліквідатора надано витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна за № 37242842 від 06.08.2012 р. та витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна за № 37242960 від 06.08.2012 р., відповідно до яких щодо Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» інформація відсутня.
Державною податковою інспекцією у Вишгородському районі Київської області на запит ліквідатора повідомлено, що Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» має відкритий рахунок у АТ «Райффайзен банк Аваль» за № 2600779776 (довідка № 1178/9/10-036 від 23.08.2012 р.).
Публічним акціонерним товариством «Райффайзен банк Аваль» на запит ліквідатора надано довідку про закриття 29.07.2014 р. рахунку Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» за № 2600779776.
Як вбачається з матеріалів справи, ліквідатором банкрута було направлено претензії до третіх осіб з вимогою щодо повернення дебіторської заборгованості банкрута, а саме: до Комунального підприємства «Ремонтно-експлуатаційна організація-6» у розмірі 11 976, 78 грн. (претензія - вимога вих. № 12/10-16-01 від 16.10.2012 р.), до Державного підприємства Науково-дослідний інститут «Оріон» у розмірі 18 292, 33 грн. (претензія-вимога вих. № 12/10-16-02 від 16.10.2012 р.), до Промислово-торговельного комерційного підприємства «Фірма Мисливпромпостач» у розмірі 23 800, 67 грн. (претензія-вимога вих. № 12/10-16-03 від 16.10.2012 р.).
Так, Комунальним підприємством «Ремонтно-експлуатаційна організація-6» була задоволена претензія-вимога вих. № 12/10-16-01 від 16.10.2012 р. ліквідатора банкрута та було перерахована на рахунок банкрута суму заборгованості у розмірі 11 976, 78 грн., що підтверджується наявним у матеріалах справи платіжним дорученням № 1019 від 24.10.2012р.
У зв'язку із незадоволенням Державним підприємством Науково-дослідний інститут «Оріон» претензії-вимоги вих. № 12/10-16-02 від 16.10.2012 р. ліквідатора банкрута, останній стягнув заборгованість з Державного підприємства Науково-дослідний інститут «Оріон» в судовому порядку, в результаті чого кошти у розмірі 24 955, 13 грн. були перераховані банкруту при примусовому виконанні рішення Відділом ДВС Шевченківського РУЮ у м. Києві, що підтверджується наявним у матеріалах справи платіжним дорученням № U1356665 від 14.10.2013 р.
Також, рішенням господарського суду міста Києва від 14.01.2013 р. у справі № 5011-53/16239-2012 стягнуто з Промислово-торговельного комерційного підприємства «Фірма Мисливпромпостач» на користь банкрута заборгованість у розмірі 28 681, 70 грн. На виконання зазначено рішення видано наказ від 29.01.2013 р., який було направлено до виконавчої служби. Виконавче провадження з виконання рішення господарського суду міста Києва від 14.01.2013 р. у справі № 5011-53/16239-2012 приєднано до зведеного виконавчого провадження та заборгованість не стягнута.
З метою реалізації майна банкрута (дебіторської заборгованості Промислово-торговельного комерційного підприємства «Фірма Мисливпромпостач») ліквідатором було організовано проведення аукціону з продажу майна банкрута, що проводився Товарною біржею «Електронні торги України».
Відповідно до матеріалів справи Товарною біржею «Електронні торги України» було призначено проведення першого аукціону, повторного аукціону та другого повторного аукціону з продажу майна банкрута, однак усі з призначених аукціонів визнано такими, що не відбулися, у зв'язку з відсутність заявок на участь в електронних торгах.
Таким чином, враховуючи, що жодного бажаючого придбати право вимоги банкрута за наслідками проведення торгів у формі аукціону в електронній формі (електронні торги) не виявлено, ліквідатор дійшов висновків, що зазначене право вимоги не має вартісного еквіваленту, не є майновим активом банкрута та не може бути включено до ліквідаційної маси.
Разом з тим, ліквідатор банкрута задля формування ліквідаційної маси банкрута, з метою забезпечення дотримання прав кредиторів, звернувся до кожного кредитора банкрута з пропозицією щодо придбання права вимоги банкрута до Промислово-торговельного комерційного підприємства «Фірма Мисливпромпостач» чи погодження виключення цього активу з ліквідаційної маси банкрута, що підтверджується листами вих. № 01-04/14/06-05-05-Б від 05.06.2014 р., вих. № 01-04/14/06-05-04-Б від 05.06.2014 р., вих. № 01-04/14/06-05-03-Б від 05.06.2014 р., вих. № 01-04/14/06-05-02-Б від 05.06.2014 р., вих. № 01-04/14/06-05-01-Б від 05.06.2014 р., вих. № 01-04/14/07-17-05-Б від 17.07.2014 р., вих. № 01-04/14/07-17-04-Б від 17.07.2014 р., вих. № 01-04/14/07-17-03-Б від 17.07.2014 р., вих. № 01-04/14/07-17-02-Б від 17.07.2014 р., фіскальними чеками та повідомленнями про вручення поштового відправлення.
Вишгородська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Київській області на лист ліквідатора вих. № 01-04/14/06-05-02-Б від 05.06.2014 р. щодо формування ліквідаційної маси та складання ліквідаційного балансу повідомила, що вона не бере участь у формуванні підтверджень або заперечень у придбанні права вимоги до будь-яких інших суб'єктів господарювання (лист № 2895/10/25-08-00 від 15.07.2014 р.).
Інших відповідей від кредиторів стосовно придбання права вимоги на адресу ліквідатора не надходило.
У зв'язку з вищезазначеним, ліквідатором було здійснено списання дебіторської заборгованості Промислово-торговельного комерційного підприємства «Фірма Мисливпромпостач» у повному обсязі, у відповідності з Правилами ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні, як безнадійної із виключенням даної суми дебіторської заборгованості із балансу.
З матеріалів справи вбачається, що ліквідатор банкрута звертався до Державної податкової інспекції у Вишгородському районі ГУ Міндоходів у Київській області, Управління ПФУ у Вишгородському районі Київської області, Вишгородського районного центру зайнятості з повідомленнями про закінчення ліквідаційної процедури банкрута - Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» та складання ліквідаційного балансу банкрута.
Ліквідатором банкрута в ході ліквідаційної процедури було проведено інвентаризацію майна Приватного підприємства «Терикон-Сервіс», за результатами якої складено акт інвентаризації від 01.08.2014 р., відповідно до якого непокритий збиток - 366 400, 00 грн.; кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги - 346 800, 00 грн.; поточні зобов'язання за розрахунками з бюджетом - 19 300,00 грн.
Таким чином, враховуючи отримані кошти від стягнення дебіторської заборгованості та залишки грошових коштів на рахунку банкрута, ліквідатором було сформовано ліквідаційну масу на загальну суму 36 990, 17 грн.
Відповідно до положень Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» протягом встановленого законом строку з вимогами до банкрута на адресу арбітражного керуючого та суду надійшли письмові заяви від наступних кредиторів та включені до реєстру вимог кредиторів Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» у наступному розмірі:
- Вишгородська об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Київській області у розмірі 19 289, 00 грн.;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «КОРФ» у розмірі 179 952, 00 грн.;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФЖИЛБУД» у розмірі 81 993, 00 грн.;
- Фізична особа-підприємець ОСОБА_4 у розмірі 76 874, 43 грн.
Відповідно до матеріалів справи вбачається, що кошти, виявлені в ході ліквідаційної процедури, були розподіленні у наступному порядку: 151, 98 грн. - послуги банку; 1 609, 50 грн. - судовий збір за позовом про стягнення дебіторської заборгованості, 35 228, 69 грн. - заробітна плата арбітражного керуючого та витрати, пов'язані з провадження у справі про банкрутство.
Ліквідатором банкрута іншого майна, що належить банкруту на праві власності або знаходиться у третіх осіб та грошових коштів не виявлено.
Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Таким чином, у зв'язку з відсутністю коштів на рахунках банкрута та відсутністю іншого майна, кредиторські вимоги Вишгородської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області у розмірі 19 289, 00 грн., Товариства з обмеженою відповідальністю «КОРФ» у розмірі 179 952, 00 грн., Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФЖИЛБУД» у розмірі 81 993, 00 грн. та Фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 у розмірі 76 874, 43 грн. вважаються погашеними.
Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку, що у відповідності до ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатор банкрута вжив всі заходи щодо пошуку та виявлення майна банкрута для погашення вимог кредиторів.
Згідно з п. 7 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, як це передбачено п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», якщо затверджено звіт ліквідатора відповідно до статті 32 названого Закону.
Розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, а також додані до звіту документи та заслухавши присутнього у судовому засіданні ліквідатора банкрута, судом встановлено, що ліквідатором виконані всі необхідні дії для виявлення документації, встановлення активів боржника, задоволення вимог кредиторів та покладені на нього Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» обов'язки, у зв'язку з чим суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» як юридичну особу ліквідувати, а провадження у справі № Б24/049-12 припинити.
Щодо клопотання ліквідатора про затвердження розміру оплати послуг арбітражного керуючого та витрат ліквідатора на проведення ліквідаційної процедури за рахунок коштів боржника, суд зазначає наступне.
Зі звіту арбітражного керуючого Філатова Владислава Арнольдовича - ліквідатора Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» про затвердження розміру оплати послуг арбітражного керуючого та витрат ліквідатора на проведення ліквідаційної процедури вбачається, що розрахунок оплати праці арбітражного керуючого здійснений з розміру дві мінімальні заробітні плати за період виконання ним повноважень ліквідатора Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» з 13.07.2012 р. по 31.07.2014 р., що становить 57 220, 84 грн., витрати на проведення ліквідаційної процедури складаються з 596, 98 грн. - поштових витрат, 1 609, 50 грн. - судового збору за стягнення дебіторської заборгованості та 885, 00 грн. - інших витрат.
Також, зі звіту арбітражного керуючого Філатова Владислава Арнольдовича - ліквідатора Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» про затвердження розміру оплати послуг арбітражного керуючого та витрат ліквідатора на проведення ліквідаційної процедури вбачається, що оплата праці за виконання ним повноважень ліквідатора Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» та погашення витрат ліквідатора на проведення ліквідаційної процедури були здійснена частково у розмірі 32 287, 07 грн. та відповідно у розмірі 2 941, 62 грн., що підтверджується наявними у матеріалах справи платіжними дорученнями.
Таким чином, сума оплати праці арбітражного керуючого за виконання ним повноважень ліквідатора Приватного підприємства «Терикон-Сервіс», що не була погашена складає 24 933, 77 грн., а сума витрат ліквідатора на проведення ліквідаційної процедури - 149, 86 грн. (поштові витрати).
Згідно ст. 3 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого відбувається на платній основі.
Відповідно до абз. 3 ч. 4 ст. 3 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражний керуючий має право, зокрема, отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.
Згідно з ч. 10 ст. 3 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до ч. 12 ст. 3 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Згідно з ч. 14 ст. 3 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Таким чином, Законом встановлено спеціальні джерела оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, а саме за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
З урахуванням вищезазначеного, суд приходить до висновку про затвердження встановленої законом оплати послуг арбітражного керуючого (ліквідатора у справі) за кожний місяць здійснення ним повноважень у розмірі двох мінімальних заробітних плат, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому арбітражним керуючим здійснювалися повноваження ліквідатора за рахунок коштів боржника.
Керуючись Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» (07300, Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, проспект І. Мазепи, будинок 13/9, квартира 27, ідентифікаційний код - 35278100).
2. Ліквідувати юридичну особу - Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» (07300, Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, проспект І. Мазепи, будинок 13/9, квартира 27, ідентифікаційний код - 35278100.
3. Зобов'язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» (07300, Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, проспект І. Мазепи, будинок 13/9, квартира 27, ідентифікаційний код - 35278100) та виключити Приватне підприємство «Терикон-Сервіс» (07300, Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, проспект І. Мазепи, будинок 13/9, квартира 27, ідентифікаційний код - 35278100) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
4. Зобов'язати ліквідатора забезпечити збереженість архівних документів Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» за погодженням з уповноваженою архівною установою.
5. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.
6. Затвердити встановлену законом оплату послуг арбітражного керуючого (ліквідатора у справі) за кожний місяць здійснення ним повноважень у розмірі двох мінімальних заробітних плат, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому арбітражним керуючим здійснювалися повноваження ліквідатора за рахунок коштів боржника.
7. Провадження у справі № Б24/049-12 за заявою боржника Приватного підприємства «Терикон-Сервіс» про банкрутство припинити.
8. Копію ухвали надіслати учасникам провадження у даній справі, державному реєстратору за місцем знаходження банкрута, місцевому органу статистики для виключення юридичної особи з ЄДРПОУ, державній податковій службі за місцем знаходження банкрута та Головному управлінню юстиції у Київській області.
Суддя Т.В. Лутак
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 04.09.2014 |
Оприлюднено | 29.09.2014 |
Номер документу | 40621333 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Лутак Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні