ПОСТАНОВА
Іменем України
25 червня
2009 року
Справа
№2а-22294/09/1270
Категорія 6.9
Луганський
окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого: Чиркіна С.М.
при
секретарі:
Першиній О.С.,
за
участю:
представника
позивача: Карасьової О.С.(
довіреність від 21.05.09 р. №34-03/2333),
представник
відповідача: не з'явився,
розглянув
у відкритому судовому засіданні адміністративний позов Державної інспекції з
контролю за цінами в Луганській області до
Товариства з обмеженою відповідальністю «Продснаб» про стягнення суми економічних санкцій, -
ВСТАНОВИВ:
27 квітня 2009
року Державна інспекція з контролю за цінами в Луганській області звернулася до суду з позовом до Товариства з
обмеженою відповідальністю «Продснаб»
про стягнення суми економічних санкцій
у розмірі 15153,93 грн.
Позивач, в обґрунтування позовних вимог
зазначив, що ДІ з контролю за цінами в
Луганській області проводилась
перевірка Товариства з обмеженою
відповідальністю «Продснаб», з питань дотримання діючого порядку формування та
застосування цін на окремі види продовольчих товарів. За результатами перевірки
складено акт від 25.03.2009 року № 148.
Підприємством порушено порядок встановлення та
застосування цін , а саме : у період з 01.03.2008 року по 10.12.2008 року
допущено реалізацію оптом окремих видів продовольчих товарів за оптово -
відпускними цінами, сформованими із застосуванням постачальницько- збуткових
надбавок понад установлені граничні
розміри. Внаслідок цього підприємством необґрунтовано одержана виручка.
Ці
дії призвели до порушення вимог розпорядження голови Луганської
облдержадміністрації від 08.11.2007р.№ 1411, із змінами , внесеними
розпорядженням голови Луганської облдержадміністрації від 21.11.2007 року №
1469 та від 14.11.2008 р. № 1557.
Рішенням
Державної інспекції з контролю за цінами в Луганській області від
31.03.2009 року № 63 на підставі ст.14 Закону України «Про ціни і
ціноутворення» у відношенні відповідача
застосовані економічні санкції в розмірі 15153,93 грн., які складаються з
штрафу в сумі 10102.62 грн. і вилучення необґрунтовано одержаної виручки в сумі
5051,31 грн.
Зазначена сума відповідачем до Державного
бюджету не перераховувалась, рішення про застосування економічних санкцій за
порушення державної дисципліни цін не
оскаржувалось.
Позивач просить стягнути з відповідача суму
економічних санкцій у розмірі
15153,93 грн. на користь
Державного бюджету України.
Позивач
у судовому засіданні позовні вимоги
підтримав у повному обсязі.
Відповідач
у судове засідання не з'явився, про час, дату і місце слухання справи був
повідомлений належним чином.
Заслухавши пояснення представника
позивача, перевіривши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених
позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог
ст.69-72 КАС України, суд прийшов до
наступного.
Позивач є територіальним органом Державної
інспекції з контролю за цінами, який на виконання наданих повноважень здійснює
організацію та виконання контрольно-наглядових функцій з питань додержання
порядку формування, встановлення і застосування цін і тарифів.
Відповідач -
Товариство з обмеженою відповідальністю «Продснаб» , код ЄДРПОУ -32006836.
ДІ з контролю за цінами в Луганській
області проводилась перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю
«Продснаб», з питань дотримання діючого порядку формування та застосування цін
на окремі види продовольчих товарів. В
ході перевірки встановлено , що ТОВ «Продснаб» має свідоцтво про державну
реєстрацію юридичної особи від 20.05.2002 року № запису 13821200000004792,
видане виконавчим комітетом Луганської міської ради. За результатами перевірки
складено акт від 25.03.2009 року № 148 (арк.спр.4) та довідка про суму
додаткової виручки, отриманої в результаті
неправильного застосування цін на продукцію, що реалізована за період з
01.03.08 р. по 10.12.2008 року.
Із
зазначених документів вбачається, що в період з 01.03.08 р. по 10.12.2008 року відповідач здійснював реалізацію продукції із завищенням граничного рівня
торгівельних надбавок, а саме реалізація м'яса птиці здійснювалася із
застосуванням постачальницько - збуткових надбавок у розмірах від 8,0 до 33,9
%, замість затвердженого граничного розміру 5,0 до ціни придбання,
реалізація ковбасних виробів
здійснювалася із застосуванням постачальницько - збуткових надбавок у розмірах
від 5,2
до 29,2 %, замість затвердженого граничного розміру 5,0 до ціни
придбання Сума необґрунтовано одержаної
виручки склала 5051,31 грн.( а.с.4-6).
Відповідно до ч.1 ст. 14. Закону
України «Про ціни і ціноутворення» N 507-XII від 03.12.1990 року вся
необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті
порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості
будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України,
бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних
підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного
бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в
позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі
необгрунтовано одержаної суми виручки. Вказані суми списуються з рахунків
підприємств і організацій в банківських установах за рішенням суду.
Пунктом 1.4. Інструкції про
порядок застосування економічних та
фінансових (штрафних) санкцій органами
державного контролю за цінами, затвердженої наказом Міністерства
економіки та з питань європейської інтеграції України Міністерства фінансів України №298/519 від
03.12.2001 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.12.2001 року
за №1047/6238 продубльовано вказані положення ст. 14. Закону України «Про ціни
і ціноутворення» N 507-XII від 03.12.1990 року. Згідно із п.1.7. Інструкції вилученню в
дохід бюджету підлягають суми, які
одержані внаслідок порушень державної
дисципліни цін, визначених
на підставі матеріалів перевірок
незалежно від фінансового стану порушника та його
розрахунків з бюджетом.
Розділ 3. Інструкції №298/519 від 03.12.2001 року,
зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.12.2001 року за №1047/6238
визначає порядок вилучення сум економічних та фінансових (штрафних) санкцій,
зокрема відповідно до п.3.1. Державна інспекція з контролю
приймає рішення про вилучення
сум економічних та фінансових
(штрафних) санкцій у порядку,
передбаченому законодавством.
На підставі
ст.14 Закону України «Про ціни і ціноутворення», 31.03.2009 року уповноваженою
особою Державної інспекції з контролю за цінами в Луганській області у
відношенні ТОВ «Продснаб» було винесено рішення № 63 про застосування
економічних санкцій у розмірі
15153,93 грн., які складаються з
штрафу в розмірі 10102,62 грн. і
вилучення необґрунтовано одержаної виручки в сумі 5051,31
грн. (акр. спр. 6).
Позивачем на
адресу відповідача направлене рішення № 63 від
31.03.2009 року, претензія та припис
про виконання законних вимог щодо усунення порушень державної дисципліни
цін( а.с. 6).
Пункт 1.7. Інструкції №298/519 від
03.12.2001 року, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.12.2001 року
за №1047/6238 встановлює, що у разі невиконання
рішення, повного або
часткового відхилення
претензії чи залишення
її без відповіді
орган державного контролю за
цінами в 30-денний термін подає позов до суду про
примусове стягнення суми економічних санкцій разом з третім
примірником рішення.
Рішення про
застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін у
встановленому законодавством порядку не оскаржувалась, копії платіжних
документів до Держінспекції не надходило, що свідчить про несплату суми штрафу
в Держбюджет.
За таких обставин позов є
обґрунтованим і підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. 14.
Закону України «Про ціни і ціноутворення» N 507-XII від 03.12.1990 р.,
1.4.-1.7, п.3.1 Інструкції про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних) санкцій
органами державного контролю за цінами,
затвердженої наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції
України Міністерства фінансів України
№298/519 від 03.12.2001 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
18.12.2001 року за №1047/6238, ст. ст. 17, 18, 94, 158-163 Кодексу
адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Позовні
вимоги Державної інспекції з контролю за
цінами в Луганській області до
Товариства з обмеженою відповідальністю «Продснаб» про стягнення суми економічних санкцій ,
задовольнити повністю.
Стягнути
з Товариства з обмеженою
відповідальністю «Продснаб», код ЄДРПОУ 3206836 на користь Державного бюджету
України, код виду платежу 21081100, МФО 804013, одержувач : Держбюджет
Артемівського району, код 24046582, р/р 31118106700003 економічні санкції в
сумі 15153,93 грн.( п'ятнадцять тисяч сто п'ятдесят три грн., дев'яносто три
коп.).
Постанова
може бути оскаржена в апеляційному порядку
до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої
інстанції шляхом подачі в 10-денний
строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням
після цього протягом 20 днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без
попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк,
встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова
суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження.
Суддя
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.06.2009 |
Оприлюднено | 16.07.2009 |
Номер документу | 4062682 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Смішлива Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні