Постанова
від 25.06.2009 по справі 2а-22294/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                                                                      

 

                                                                                                      

 

                                                                              

 

                                                                     

ПОСТАНОВА

                                                                    

Іменем України

 

  25 червня 

2009 року                             

             Справа

№2а-22294/09/1270

                                                                                   

Категорія 6.9

 

Луганський

окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого:                             Чиркіна С.М.

при

секретарі:                            

Першиній О.С.,

за

участю:

представника

позивача:     Карасьової О.С.(

довіреність від 21.05.09 р. №34-03/2333),              

представник

відповідача:          не з'явився,  

                           

розглянув

у відкритому судовому засіданні адміністративний позов Державної інспекції з

контролю за цінами в Луганській області до  

Товариства з обмеженою відповідальністю «Продснаб»  про стягнення суми економічних санкцій, -

 

                                                             ВСТАНОВИВ:

 

 27 квітня 2009 

року Державна інспекція з контролю за цінами в Луганській області  звернулася до суду з позовом до Товариства з

обмеженою відповідальністю «Продснаб» 

про стягнення суми економічних санкцій 

у розмірі 15153,93 грн.

 Позивач, в обґрунтування позовних вимог

зазначив, що  ДІ з контролю за цінами в

Луганській області   проводилась

перевірка  Товариства з обмеженою

відповідальністю «Продснаб», з питань дотримання діючого порядку формування та

застосування цін на окремі види продовольчих товарів. За результатами перевірки

складено акт від 25.03.2009 року № 148.

 Підприємством порушено порядок встановлення та

застосування цін , а саме : у період з 01.03.2008 року по 10.12.2008 року

допущено реалізацію оптом окремих видів продовольчих товарів за оптово -

відпускними цінами, сформованими із застосуванням постачальницько- збуткових

надбавок  понад установлені граничні

розміри. Внаслідок цього підприємством необґрунтовано одержана виручка.

Ці

дії призвели до порушення вимог розпорядження голови Луганської

облдержадміністрації від 08.11.2007р.№ 1411, із змінами , внесеними

розпорядженням голови Луганської облдержадміністрації від 21.11.2007 року №

1469 та від 14.11.2008 р. № 1557.

Рішенням

Державної інспекції з контролю за цінами в Луганській області  від  

31.03.2009 року  № 63  на підставі ст.14 Закону України «Про ціни і

ціноутворення»  у відношенні відповідача

застосовані економічні санкції в розмірі 15153,93 грн., які складаються з

штрафу в сумі 10102.62 грн. і вилучення необґрунтовано одержаної виручки  в сумі 

5051,31 грн.

 Зазначена сума відповідачем до Державного

бюджету не перераховувалась, рішення про застосування економічних санкцій за

порушення державної дисципліни цін не  

оскаржувалось.

 Позивач просить стягнути з відповідача суму

економічних санкцій у розмірі 

15153,93  грн. на користь

Державного бюджету України.

Позивач

у судовому засіданні позовні вимоги 

підтримав у повному обсязі.

Відповідач

у судове засідання не з'явився, про час, дату і місце слухання справи був

повідомлений належним чином.

         Заслухавши пояснення представника

позивача, перевіривши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених

позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог

ст.69-72 КАС України, суд  прийшов до

наступного.

   Позивач є територіальним органом Державної

інспекції з контролю за цінами, який на виконання наданих повноважень здійснює

організацію та виконання контрольно-наглядових функцій з питань додержання

порядку формування, встановлення і застосування цін і тарифів.

Відповідач -

Товариство з обмеженою відповідальністю «Продснаб» , код ЄДРПОУ -32006836.

  ДІ з контролю за цінами в Луганській

області   проводилась перевірка  Товариства з обмеженою відповідальністю

«Продснаб», з питань дотримання діючого порядку формування та застосування цін

на окремі види продовольчих товарів.  В

ході перевірки встановлено , що ТОВ «Продснаб» має свідоцтво про державну

реєстрацію юридичної особи від 20.05.2002 року № запису 13821200000004792,

видане виконавчим комітетом Луганської міської ради. За результатами перевірки

складено акт від 25.03.2009 року № 148 (арк.спр.4) та довідка про суму

додаткової виручки, отриманої в результаті 

неправильного застосування цін на продукцію, що реалізована за період з

01.03.08 р. по 10.12.2008 року.

Із

зазначених документів вбачається, що в період з 01.03.08 р. по 10.12.2008   року відповідач здійснював реалізацію  продукції із завищенням граничного рівня

торгівельних надбавок, а саме реалізація м'яса птиці здійснювалася із

застосуванням постачальницько - збуткових надбавок у розмірах від 8,0 до 33,9

%, замість затвердженого граничного розміру 5,0 до ціни придбання,

реалізація  ковбасних виробів

здійснювалася із застосуванням постачальницько - збуткових надбавок у розмірах

від  5,2 

до 29,2 %, замість затвердженого граничного розміру 5,0 до ціни

придбання  Сума необґрунтовано одержаної

виручки склала   5051,31  грн.( а.с.4-6).

           Відповідно до ч.1 ст. 14. Закону

України «Про ціни і ціноутворення» N 507-XII від 03.12.1990 року вся

необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті

порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості

будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України,

бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних

підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного

бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в

позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі

необгрунтовано одержаної суми виручки. Вказані суми списуються з рахунків

підприємств і організацій в банківських установах за рішенням суду.

   

Пунктом  1.4. Інструкції про

порядок застосування  економічних та

фінансових (штрафних) санкцій органами 

державного контролю за цінами, затвердженої наказом Міністерства

економіки та з питань європейської інтеграції України  Міністерства фінансів України №298/519 від

03.12.2001 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.12.2001 року

за №1047/6238 продубльовано вказані положення ст. 14. Закону України «Про ціни

і ціноутворення» N 507-XII від 03.12.1990 року.     Згідно із п.1.7. Інструкції вилученню в

дохід бюджету підлягають суми,  які

одержані внаслідок  порушень  державної 

дисципліни  цін,   визначених  

на підставі  матеріалів  перевірок 

незалежно  від  фінансового стану порушника та його

розрахунків з бюджетом.

              Розділ  3. Інструкції №298/519 від 03.12.2001 року,

зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.12.2001 року за №1047/6238

визначає порядок вилучення сум економічних та фінансових (штрафних) санкцій,

зокрема відповідно до п.3.1. Державна інспекція з  контролю 

приймає  рішення  про вилучення 

сум  економічних  та  фінансових 

(штрафних)  санкцій у порядку,

передбаченому законодавством.    

На підставі

ст.14 Закону України «Про ціни і ціноутворення», 31.03.2009 року уповноваженою

особою Державної інспекції з контролю за цінами в Луганській області у

відношенні   ТОВ «Продснаб»   було винесено рішення № 63 про застосування

економічних санкцій у розмірі 

15153,93  грн., які складаються з

штрафу в розмірі   10102,62 грн. і

вилучення необґрунтовано одержаної виручки в сумі  5051,31 

грн.  (акр. спр. 6).

Позивачем на

адресу відповідача направлене рішення № 63 від 

31.03.2009 року, претензія та припис 

про виконання законних вимог щодо усунення порушень державної дисципліни

цін( а.с. 6).

            Пункт 1.7. Інструкції №298/519 від

03.12.2001 року, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.12.2001 року

за №1047/6238 встановлює, що у  разі  невиконання 

рішення,  повного  або 

часткового відхилення 

претензії  чи  залишення 

її  без   відповіді   

орган державного  контролю  за 

цінами в 30-денний термін подає позов до суду  про 

примусове   стягнення   суми економічних санкцій разом з третім

примірником рішення.

Рішення про

застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін у

встановленому законодавством порядку не оскаржувалась, копії платіжних

документів до Держінспекції не надходило, що свідчить про несплату суми штрафу

в Держбюджет.

            За таких обставин позов є

обґрунтованим і підлягає задоволенню.

   На підставі викладеного, керуючись ст. 14.

Закону України «Про ціни і ціноутворення» N 507-XII від 03.12.1990 р.,

1.4.-1.7, п.3.1 Інструкції про порядок застосування  економічних та фінансових (штрафних) санкцій

органами  державного контролю за цінами,

затвердженої наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції

України  Міністерства фінансів України

№298/519 від 03.12.2001 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України

18.12.2001 року за №1047/6238, ст. ст. 17, 18, 94, 158-163 Кодексу

адміністративного судочинства України, суд

                                                  

ПОСТАНОВИВ:

 

Позовні

вимоги  Державної інспекції з контролю за

цінами в Луганській області до  

Товариства з обмеженою відповідальністю «Продснаб»  про стягнення суми економічних санкцій ,

задовольнити повністю.

Стягнути

з   Товариства з обмеженою

відповідальністю «Продснаб», код ЄДРПОУ 3206836 на користь Державного бюджету

України, код виду платежу 21081100, МФО 804013, одержувач : Держбюджет

Артемівського району, код 24046582, р/р 31118106700003 економічні санкції в

сумі 15153,93 грн.( п'ятнадцять тисяч сто п'ятдесят три грн., дев'яносто три

коп.).

Постанова

може бути оскаржена в апеляційному порядку 

до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої

інстанції шляхом подачі  в 10-денний

строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням

після цього протягом 20 днів апеляційної скарги.  Апеляційна скарга може бути подана без

попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк,

встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова

суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження.

 

 

 

 

Суддя    

   

 

 

 

 

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.06.2009
Оприлюднено16.07.2009
Номер документу4062682
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-22294/09/1270

Постанова від 25.06.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Смішлива Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні