Постанова
від 25.09.2014 по справі 823/2497/14
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 вересня 2014 року справа № 823/2497/14

м. Черкаси

16 год. 19 хв.

Черкаський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого-судді Чубар Т.М.,

при секретарі - Шепель А.М.,

за участю представника позивача державної фінансової інспекції в Черкаській області Коваля І.І. - за довіреністю № 23-25/31-82 від 10.01.2014р.,

представників відповідача державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» ОСОБА_11. - за посадою, Свистун Н.П. - за довіреністю № 1 від 17.09.2014р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом державної фінансової інспекції в Черкаській області до державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» про стягнення коштів та зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернулася державна фінансова інспекція в Черкаській області, в якому з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог від 11.09.2014р. просить суд:

зобов'язати державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» виконати п. 5 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р. шляхом відшкодування, в порядку визначеному законодавством, з урахуванням ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок нарахування і виплати доплати за проживання учнів у гуртожитку з порушенням законодавства на суму 7 469 грн. 86 коп., єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 2 711 грн. 56 коп., заробітної плати за час відпустки на суму 729 грн. 07 коп. та єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахованого на суму відпускних 264 грн. 65 коп.;

зобов'язати державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» виконати п. 6 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р. шляхом відшкодування, в порядку, визначеному законодавством, з урахуванням вимог ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок нарахування та виплати оплати праці з порушенням законодавства на суму 15 219 грн. 84 коп. та єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 5 524 грн. 80 коп.;

зобов'язати державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» виконати п. 10 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р. шляхом забезпечення, в установленому законодавством порядку, надходження 50% заробітної плати учнів від проходження ними практики на рахунок училища в сумі 10 957 грн. 54 коп.;

зобов'язати державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» виконати п. 15 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р., шляхом відшкодування, в порядку, визначеному законодавствам, з урахуванням вимог ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок необґрунтованого списання заданими бухгалтерського обліку продуктів харчування на суму 34 279 грн. 70 коп.;

зобов'язати державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» виконати п. 19 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р. шляхом відшкодування, в порядку, визначеному законодавствам, з урахуванням вимог ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок нарахування і виплати стипендій, матеріальної допомоги та інших виплат учням на суму 20 451 грн. 92 коп.

Позовні вимоги мотивовані тим, що ревізійною групою Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції проведено ревізію фінансово-господарської діяльності державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» за період з 01.09.2011р. по 30.09.2013р., за результатами якої складено акт № 02-17/166 від 23.12.2013р. На підставі вищезазначеного акту ревізії Уманською об'єднаною державною фінансовою інспекцією на адресу державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» направлено вимоги № 02-17/152 від 25.01.2014р. щодо усунення порушень фінансової дисципліни, виявлених під час ревізії, з встановленим терміном їх виконання - до 21.02.2014р. У зв'язку з тим, що державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» вимоги в частині пунктів 5, 6, 10, 15 та 19 не виконав, позивач просить суд зобов'язати виконати останні в судовому порядку.

Представники відповідача позовні вимоги державної фінансової інспекції в Черкаській області визнали частково в частині в частині зобов'язання виконати пункти 10, 19 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р.

Заслухавши пояснення та доводи представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню частково, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 1 статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993р. (далі по тексту - Закон № 2939) головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи.

Згідно статті 5 Закону № 2939 інспектування здійснюється органом державного фінансового контролю у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Судом встановлено, що ревізійною групою Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції проведено ревізію фінансово-господарської діяльності державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» за період з 01.09.2011р. по 30.09.2013р., за результатами якої складено акт № 02-17/166 від 23.12.2013р.

Під час ревізії встановлено наступне.

Ревізією правильності нарахування і виплати доплат за гуртожиток, проведеною суцільним способом, встановлено, що директору училища ОСОБА_11. та заступникам директора ОСОБА_4 і ОСОБА_5 проводилося нарахування і виплата додаткової оплати за гуртожиток в розмірі 10 відсотків від посадового окладу без рішення органу вищого рівня (без наказів ГУОН, Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації та не передбачено умовами укладеного з директором училища ОСОБА_11. контракту), що є порушенням пп. 4 п. 5 наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» № 557 від 26.09.2005р. та п. 61 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України № 102 від 15.04.1993р. Внаслідок допущеного порушення зайво нараховано і виплачено доплати за період січень-грудень 2012 року та січень-вересень 2013 року вказаним працівникам на загальну суму 7 469 грн. 86 коп. (у тому числі ОСОБА_11. - 4 135 грн. 01 коп., ОСОБА_4 - 1 115 грн., ОСОБА_5 - 2 219 грн. 85 коп.) та, як наслідок, зайво нараховано і сплачено єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 2 711 грн. 56 коп., а також допущено зайве нарахування та виплата заробітної плати за час відпустки на суму 729 грн. 07 коп. та перераховано єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму відпускних 264 грн. 65 коп. Вказане порушення допущене з вини колишнього бухгалтера училища ОСОБА_6 на суму 4 747 грн. 19 коп. та головного бухгалтера Свистун Н.П. на суму 6 427 грн. 95 коп. (п. 5 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р.)

Ревізією дотримання законодавства при нарахуванні і виплаті заробітної плати працівникам училища за виконані роботи (надані послуги) з навчання встановлено, що протягом ревізійного періоду витрати на заробітну плату адміністративно-господарського персоналу, які були включені в кошториси вартості навчання на платній основі (15 відсотків від загальної суми заробітної плати викладачів), проведено за рахунок коштів спеціального фонду без відновлення касових видатків за загальним фондом, в той час як за загальним фондом розрахунки із заробітної плати з цими працівниками проводилися в повному обсязі. Зокрема, в порушення п. 4 наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» № 557 від 26.09.2005р. за навчання групи центру зайнятості та курсову перепідготовку проводились нарахування та виплата заробітної плати директору, заступнику директора з навчально-виробничої роботи, головному бухгалтеру та старшому майстру, в той час коли оплата працівників за названими посадами згідно штатних розписів, тарифікаційних списків та табелів відпрацювання робочого часу проведена в повному обсязі за рахунок бюджетних асигнувань за загальним фондом. Штатними розписами посад, що утримуються за рахунок спеціального фонду, названі посади не затверджені та відповідно видатки на оплату праці кошторисом за спеціальним фондом не планувалися і не затверджувалися. Таким чином, в періоді, що підлягав ревізії, при відсутності підстав згідно з нормативно-правовими документами про оплату праці працівників галузі освіти та розпорядчих документів щодо проведення нарахування та виплати оплати праці адмінперсоналу за навчання груп центру зайнятості та курсову перепідготовку, кошти спеціального фонду місцевого бюджету спрямовувались на виплату заробітної плати директору училища (5 відсотків), заступнику директора (4 відсотки), головному бухгалтеру (4 відсотки) та старшому майстру (2 відсотки), що призвело до незаконного використання коштів за КФК 070501 на оплату праці на загальну суму 15 219 грн. 84 коп., та є порушенням вимог статті 98 Кодексу законів про працю України, статті 13 Закону України «Про оплату праці», постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» № 1298 від 30.08.2002р., п. 4 наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» № 557 від 26.09.2005р. Як наслідок, зайво перераховано єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 5 524 грн. 80 коп. Вказане порушення допущене з вини директора училища ОСОБА_11., якою протягом ревізійного періоду підписувались платіжні доручення на перерахування коштів та головного бухгалтера Свистун Н.П., якою не внесено своєчасно зміни до кошторисів училища та протягом відповідного періоду підписувались платіжні доручення на перерахування коштів (п. 6 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р.).

Ревізією встановлено, що в порушення вимог ч. 1 статті 629 Цивільного кодексу України та п. 1.6 договорів, укладених на проходження практики, протягом періоду з 01.01.2012р. по 30.09.2013р. на рахунок училища кошти у вигляді 50 % заробітної плати учнів, нарахованої їм за час проходження виробничої практики, не надійшли, що призвело до недоотримання училищем коштів на суму 10 957 грн. 54 коп. Порушення допущено з вини директора ОСОБА_11., яка відповідно до статті 24 Закону України «Про професійно-технічну освіту» та п. 33 Положення про професійно-технічний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1240 від 05.08.1998р., відповідає за результати діяльності училища (п. 10 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р.).

Ревізією дотримання законодавства при використанні коштів на харчування дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, встановлено порушення вимог п. 56 Інструкції з обліку запасів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України № 125 від 08.12.2000р., ч.ч. 2, 5 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», внаслідок чого у грудні 2012 року необґрунтовано списані за даними бухгалтерського обліку продукти харчування, видані у вигляді сухого пайка ОСОБА_7, на загальну суму 34 279 грн., яка факт отримання продуктів харчування не підтвердила. Порушення допущено з вини шеф-кухаря ОСОБА_8, якою видано продукти харчування ОСОБА_7 (п. 15 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р.).

За результатами проведення зустрічних звірок у ТОВ «Кищенці», у державному підприємстві «Дослідному господарстві «Христинівське» Інституту розведення і генетики тварин Національної академії аграрних наук України, фізичної особи-підприємця ОСОБА_9 та на підставі отриманої інформації від Державної реєстраційної служби України та Гайсинської об'єднаної державної податкової інспекції встановлено випадки не підтвердження фактичного проходження практики учнями на підприємствах, в той час як нарахування і виплата стипендії їм в цей період здійснювалася в повному обсязі, чим порушено ч. 5 п. 8 Порядку призначення і виплати стипендій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 882 від 12.07.2004р., та призвело до зайвого нарахування і виплати стипендій учням училища на суму 20 451 грн. 92 коп. Порушення допущено з вини директора ОСОБА_11., якою видано накази про проходження практики, заступника директора Назаренка С.В. та майстрів виробничого навчання, на яких згідно з наказами по училищу було покладено контроль за проходженням практики учнями (п. 19 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р.).

На підставі вищезазначеного акту ревізії № 02-17/166 від 23.12.2013р. у відповідності до п. 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939 від 26.01.1993р., п. 46 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006р. за № 550, Уманською об'єднаною державною фінансовою інспекцією на адресу державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» направлено вимоги № 02-17/152 від 25.01.2014р. щодо усунення порушень фінансової дисципліни, виявлених під час ревізії, з встановленим терміном їх виконання - до 21.02.2014р.

Згідно зазначених вимог, відповідача зобов'язано зокрема:

виконати п. 5 шляхом відшкодування, в порядку визначеному законодавством, з урахуванням ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок нарахування і виплати доплати за проживання учнів у гуртожитку з порушенням законодавства на суму 7 469 грн. 86 коп., єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 2 711 грн. 56 коп., заробітної плати за час відпустки на суму 729 грн. 07 коп. та єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахованого на суму відпускних 264 грн. 65 коп.;

виконати п. 6 шляхом відшкодування, в порядку, визначеному законодавством, з урахуванням вимог ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок нарахування та виплати оплати праці з порушенням законодавства на суму 15 219 грн. 84 коп. та єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 5 524 грн. 80 коп.;

виконати п. 10 шляхом забезпечення, в установленому законодавством порядку, надходження 50% заробітної плати учнів від проходження ними практики на рахунок училища в сумі 10 957 грн. 54 коп.;

виконати п. 15 шляхом відшкодування, в порядку, визначеному законодавствам, з урахуванням вимог ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок необґрунтованого списання заданими бухгалтерського обліку продуктів харчування на суму 34 279 грн. 70 коп.;

виконати п. 19 шляхом відшкодування, в порядку, визначеному законодавствам, з урахуванням вимог ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок нарахування і виплати стипендій, матеріальної допомоги та інших виплат учням на суму 20 451 грн. 92 коп.

Відповідно до ч. 2 статті 15 Закону № 2939 законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

Якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів, органу державного фінансового контролю надано право звернутися до суду в інтересах держави (п. 10 статті 10 Закону №2939).

В судовому засіданні представники відповідача визнали позовні вимоги державної фінансової інспекції в Черкаській області в частині зобов'язання виконати пункти 10, 19 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р.

Щодо п. 5 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р. представники відповідача пояснили, що нарахування директору та заступнику директора додаткової оплати за гуртожиток в розмірі 10 відсотків від посадового окладу здійснювалось на підставі п. 61 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України № 102 від 15.04.1993р., та затвердженого Департаментом освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації штатного розпису, де вказано, що дана доплата є обов'язковою і не залежить від фонду економії заробітної плати.

В той же час, суд зауважує, що згідно пп. 5 п. 4 наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» № 557 від 26.09.2005р. преміювання керівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ, їх заступників, установлення їм надбавок і доплат до посадових окладів, надання матеріальної допомоги здійснюються за рішенням органу вищого рівня у межах наявних коштів на оплату праці.

Тобто, відповідне преміювання здійснюється виключно на підставі наказу чи іншого розпорядчого документу органу вищого рівня, а не шляхом затвердження штатного розпису.

Щодо п. 15 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р. представники відповідача пояснили, що згідно витягу з кримінального провадження № 42013250210000028 (дата внесення до ЄРДР 06.12.2013р.) прокуратурою Манківського району на підставі постанови про проведення перевірки від 29.11.2013р. із залученням працівників ДСБЕЗ проведено перевірку в діяльності Буцького ПТУ № 31. В ході перевірки законності використання бюджетних коштів службовими особами Буцького ПТУ № 31 за період з 01.09.2011р. по 30.09.2013р. встановлено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування» № 226 від 05.04.1994р. повинна була виплачуватись учням пільгових категорій грошова компенсація для придбання одягу і взуття та одноразова грошова допомога при працевлаштуванні та мали відпускатися продукти харчування у вигляді сухого пайка. В порушення даної постанови було встановлено, що дитині-сироті ОСОБА_7 дана допомога в розмірі 6 200 грн. не виплачена, сухий пайок в розмірі 30 000 грн. не видавався. Дані кошти в розмірі 36 222 грн. службовими особами Буцького ПТУ № 31 були привласнені.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог державної фінансової інспекції в Черкаській області в частині зобов'язання виконати пункти 5, 10, 15 та 19 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р.

Щодо п. 6 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р. представники відповідача пояснили, що на проведення навчання груп центру зайнятості, курсову підготовку, перепідготовку складаються кошториси, які затверджуються не лише директором училища, а й районним та обласним центром зайнятості. Кошториси, які затверджувалися, складені на основі типових кошторисів. За попередні перевірки зауважень до кошторисів виявлено не було.

Як вбачається з матеріалів справи, кошторисами державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» на 2012, 2013 роки передбачено оплату заробітної плати за рахунок спеціального фонду. Даний факт ревізійною групою Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» не досліджувався та, як наслідок, не зазнав оцінки. При цьому суд зауважує, що представник позивача не зміг надати пояснення, яким чином мають бути оплачені години викладачів державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків», затрачені на проведення навчання груп центру зайнятості. Більше того, як пояснили представники відповідача, жодна з попередніх ревізій органів державного фінансового контролю не виявляла порушень в цій частині.

За таких обставин, суд не знаходить підстав для задоволення позовних вимог державної фінансової інспекції в Черкаській області в частині зобов'язання виконати пункт 6 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р.

На підставі викладеного, керуючись статтями 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Зобов'язати державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» виконати п. 5 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р. шляхом відшкодування, в порядку визначеному законодавством, з урахуванням ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок нарахування і виплати доплати за проживання учнів у гуртожитку з порушенням законодавства на суму 7 469 грн. 86 коп., єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 2 711 грн. 56 коп., заробітної плати за час відпустки на суму 729 грн. 07 коп. та єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахованого на суму відпускних 264 грн. 65 коп.

Зобов'язати державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» виконати п. 10 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р. шляхом забезпечення, в установленому законодавством порядку, надходження 50% заробітної плати учнів від проходження ними практики на рахунок училища в сумі 10 957 грн. 54 коп.

Зобов'язати державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» виконати п. 15 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р., шляхом відшкодування, в порядку, визначеному законодавствам, з урахуванням вимог ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок необґрунтованого списання заданими бухгалтерського обліку продуктів харчування на суму 34 279 грн. 70 коп.

Зобов'язати державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище № 31 смт. Буків» виконати п. 19 вимог Уманської об'єднаної державної фінансової інспекції Черкаської області № 02-17/152 від 25.01.2014р. шляхом відшкодування, в порядку, визначеному законодавствам, з урахуванням вимог ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України, за рахунок винних осіб шкоду, що заподіяна внаслідок нарахування і виплати стипендій, матеріальної допомоги та інших виплат учням на суму 20 451 грн. 92 коп.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня проголошення постанови. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Т.М. Чубар

Повний текст постанови виготовлений 26 вересня 2014 року.

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.09.2014
Оприлюднено01.10.2014
Номер документу40642600
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/2497/14

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

М.А. Білоноженко

Ухвала від 09.10.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

М.А. Білоноженко

Постанова від 25.09.2014

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Т.М. Чубар

Ухвала від 26.08.2014

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Т.М. Чубар

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні