Рішення
від 23.09.2014 по справі 904/5671/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

23.09.14р. Справа № 904/5671/14 За позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "Дивобуд", м. Кривий Ріг

до товариства з обмеженою відповідальністю "Зоряне Сяйво", м. Кривий Ріг

про зобов`язання вчинити певні дії

Суддя: Євстигнеєва Н.М.

Представники:

Від позивача : Водяна О.М., довіреність від 07.04.2014 року, представник

Від відповідача: не з'явився

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дивобуд" звернулося до господарського суду із позовом, яким просить зобов'язати товариство з обмеженою відповідальністю "Зоряне Сяйво" укласти договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій №10 від 27.12.2013 року. Судові витрати покласти на відповідача.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідно до витягу з протоколу засідання комісії з проведення конкурсу з визначення управителів будинку, споруди або групи будинків по Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу від 14.11.2013 року ТОВ "Дивобуд" було визнано переможцем конкурсу з визначення управителя будинку, споруди або групи будинків на території Центрально-Міського району м. Кривого Рогу. Відповідач займає нежитлове приміщення, яке є частиною будинку, що обслуговується позивачем, відповідно, між позивачем та відповідачем повинен бути укладений договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на підставі п.1.ч.3. ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги". За змістом цього пункту відповідач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений позивачем на основі Типового договору затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року №529 "Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій".

Відповідач у судове засідання не з'явився, відзиву на позов та інших витребуваних господарським судом документів не надав, про день, час, місце розгляду справи повідомлений належним чином.

Розгляд справи відкладався з 27.08.2014р. на 23.09.2014р.

У судовому засіданні 23.09.2014р. оголошені вступна та резолютивна частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, господарський суд, -

В С Т А Н О В И В:

14.11.2013р. відбулося засідання комісії з проведення конкурсу з визначених управителів будинку, споруди або групи будинків по Центрально-Міському району по об'єкту №2, яка визнала товариство з обмеженою відповідальністю "Дивобуд" переможцем конкурсу з визначення управителя будинку, споруди або групи будинків на території центрально-Міського району (об'єкт №2), про що складено протокол засідання комісії від наведеної дати (а.с.18).

За визначенням, наведеним у ст. 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", управитель - особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд (далі - управління будинком) і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору.

Утримання будинків і прибудинкових територій - господарська діяльність, спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.

18.11.2013р. між Управлінням благоустрою та житлової політики виконкому міської ради (замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю "Дивобуд" (Управитель) укладено договір про надання послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків і споруд у Центрально-Міському районі (об'єкт №2).

Предметом цього договору є передача замовником управителю функцій управління та надання послуг утримання будинку або групи будинків і споруд та об'єктів благоустрою, що розташовані на прибудинкових територіях (далі об'єкт), для забезпечення його сталого функціонування відповідно до цільового призначення збереження його споживчих властивостей та організації забезпечення потреби власників, співвласників, наймачів, орендарів окремих житлових і нежитлових приміщень у своєчасному отриманні житлово-комунальних послуг відповідної якості, а замовник надає право управителю відраховувати належну йому плату від загальної суми оплати за житлово-комунальні послуги, а також відшкодовувати здійснені ним необхідні витрати, пов'язані з управлінням об'єктом, у разі, коли управитель отримав на такі витрати письмову згоду замовника (п.1. договору).

Згідно п.2. договору метою цього договору є управління будинком, спорудою або групою будинків і споруд на території відповідного району, створення мешканцям будинку належних умов проживання згідно з діючими стандартами, нормативами, нормами, правилами.

Відповідно до умов договору Управитель надає послуги з управління будинком, спорудою та прибудинковою територією згідно переліку, затвердженого рішенням виконкому Криворізької міської ради №435 від 27.12.2011р. "Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках у м. Кривому Розі)".

Тарифи затверджені рішенням виконкому Криворізької міської ради "Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд і прибудинкових територій для населення Центрально-Міського району м. Кривого Рогу №418 від 14.12.2011р.".

Порядок формування тарифів затверджений постановою Кабінету Міністрів України "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" від 01.06.2011р.

Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців місцезнаходженням товариства з обмеженою відповідальністю "Зоряне Сяйво" є будинок №7 по вул. Янова у м. Кривий Ріг.

Нежитлове приміщення, розташоване за адресою: м. Кривий ріг, вул. Янова, буд.7, відповідно до дислокації житлових будинків Центрально-міського району, обслуговується управителем - товариством з обмеженою відповідальністю "Дивобуд".

Відповідно до підпункту 1 ч. 3 ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", споживач (фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу) зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.

Типовий договір затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009р. №529 "Про затвердження типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та при будинкових територій".

16.01.2014р. позивач направив поштою на адресу відповідача пропозицію про укладання договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з додатками, у тому числі два оригінальні примірники договору №10 від 27.12.2013р. (а.с.29).

Відповіді на звернення позивача відповідач не надав.

Не досягнення позивачем з відповідачем згоди щодо укладення договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і є причиною спору.

Майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями (ч. 1 ст. 179 Господарського кодексу України).

Згідно з частиною сьомою статті 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

Відповідно до частини другої статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.

Частиною першою статті 640 Цивільного кодексу України передбачено, що договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції.

Відповідно до частини першої статті 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.

Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках (ч. 2 ст. 181 ГК України).

У разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України (ч. 8 ст. 181 ГК України).

Спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору (ч. 1 ст.187 ГК України).

Частина третя статті 179 Господарського кодексу України передбачає, що укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Суб'єкти господарювання, які забезпечують споживачів, зазначених у частині першій цієї статті, електроенергією, зв'язком, послугами залізничного та інших видів транспорту, а у випадках, передбачених законом, також інші суб'єкти зобов'язані укладати договори з усіма споживачами їхньої продукції (послуг). Законодавством можуть бути передбачені обов'язкові умови таких договорів (ч. 6 ст.179 ГК України).

Обов'язок відповідача, як споживача послуг, укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору, передбачено підпунктом 1 ч. 3 ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги".

За наведеного, запропонований позивачем договір є обов'язковим для укладання в силу закону та фактичних обставин.

Отже, вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "Дивобуд", м. Кривий Ріг до товариства з обмеженою відповідальністю "Зоряне Сяйво", м. Кривий Ріг про укладення договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій №10 від 27.12.2013 року у редакції, запропонованій позивачем, є правомірними.

Відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України у спорі, що виник при укладанні або зміні договору, в резолютивній частині вказується рішення з кожної спірної умови договору, а у спорі про спонукання укласти договір - умови, на яких сторони зобов'язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект договору.

Відповідно до пункту 9.9 постанови пленуму Вищого господарського суду України від 23.03.2012 року (зі змінами) №6 "Про судове рішення" у рішенні про спонукання укласти договір господарські суди повинні зазначати умови, на яких сторони зобов'язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект цього договору, наприклад: "Вважати договір (найменування договору) укладеним на умовах поданого (найменування позивача) проекту цього договору", а в разі необхідності - з викладенням у рішенні умов (пунктів) договору повністю або в певній частині.

З огляду на викладене, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір у сумі 1 218,00грн. покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 1, 33, 34, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити повністю.

Вважати укладеним договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій між товариством з обмеженою відповідальністю "Дивобуд" (50002, м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова,60, ЄДРПОУ 38658016) та товариством з обмеженою відповідальністю "Зоряне Сяйво" (50000, м. Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул. Янова, буд.7, ЄДРПОУ 30169372) на умовах поданого позивачем проекту Договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій №10 від 27.12.2013 року у наступній редакції:

Договір № 10

про надання послуг з утримання будинків

і споруд та прибудинкових територій

м. Кривий Ріг "27" грудня 2013 року

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДИВОБУД", в особі директора Рудник Лариси Борисівни, що діє на підставі Статуту товариства (далі - Управитель), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗОРЯНЕ СЯЙВО" , в особі


, який діє на підставі
, і є власником (орендарем) нежитлового приміщення у житловому будинку (далі - Споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про наступне:

Предмет договору

1. Предметом цього договору є забезпечення Управителем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - Послуги) у житловому будинку № 7 по вул. Янова у м. Кривий Ріг , де знаходиться нежитлове приміщення загальною площею 391.70 мІ, а Споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.

2. Управитель надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг, копії яких додаються до цього договору та є його невід'ємною частиною (Рішення Виконавчого комітету Криворізької міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкової території для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у м. Кривому Розі» № 435 від 27.12.2011 року та Рішення Виконавчого комітету Криворізької міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для населення Центрально - Міського району м. Кривого Рогу» № 418 від 14.12.2011 року).

3. Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить 472.35 гривень , розмір якої визначається на підставі наступної формули: тариф* на загальну площу (мІ) нежитлового приміщення власником (орендарем) якого є Споживач.

3.1. Тариф складає 1.2059 гривень на 1 мІ загальної площі нежитлового приміщення згідно додатку, що є невід'ємною частиною договору (Додаток № 1 до договору).

3.2. Розмір щомісячної плати може змінюватися залежно від новоприйнятих нормативно-правових актів України у сфері житлово - комунального господарства. У разі зміни цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, Управитель доводить до відома Споживача таку інформацію відповідно до Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, який затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 390 від 30.07.2012 р.

Оплата спожитих послуг

4. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

5. Плата вноситься Споживачем на розрахунковий рахунок Управителя.

6. Оплата здійснюється Споживачем у безготівковій формі щомісячно до 20 числа місяця наступного за звітним на підставі наданих Управителем документів (рахунок, акти приймання-здачі виконаних робіт, податкова накладна - при необхідності), які Споживач повинен отримувати за адресою (50002, м. Кривий Ріг вул. Лермонтова буд. 60) самостійно під особистий підпис або під підпис уповноваженої особи Споживача. При необхідності Управитель надсилає Споживачу вищевказані документи електронною поштою або факсом.

6.1. Споживач повинен отримувати документи, вказані у п. 7 договору, щомісячно до 10 числа місяця наступного за звітним. Якщо Споживач не отримав вищевказані документи у встановлений строк, вважається, що дані документи для оплати Управитель йому надав.

6.2. У випадку відмови Споживача від підписання актів приймання-здачі виконаних робіт, вказаних у п. 7 договору, Споживач зобов'язаний протягом трьох робочих днів повідомити про причину такої відмови шляхом надання Управителю відповідного обґрунтованого письмового документу (Акт - претензія).

6.3. Акт - претензія подається Управителю, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає Споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій. Спори між сторонами з цього приводу розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

7. За несвоєчасне внесення плати зі Споживача стягується пеня в розмірі 1 % від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.

Права та обов'язки сторін

8. Споживач має право на:

1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) усунення Управителем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;

3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;

4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

5) своєчасне отримання від Управителя інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;

7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, порядку та у строки, встановлені законодавством;

8) внесення за погодженням з Управителем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.

9. Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;

2) своєчасно інформувати Управителя про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;

3) дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;

4) забезпечувати безперешкодний доступ представників Управителя за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:

ліквідації аварій - цілодобово;

встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому договором або законом;

6) проводити за рахунок власних коштів ремонт нежитлового приміщення у житловому будинку;

7) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;

8) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;

9) своєчасно проводити підготовку нежитлового приміщення у житловому будинку та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період

10. Управитель має право:

1) вимагати від Споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) доступу, зокрема несанкціонованого, у нежитлове приміщення у житловому будинку Споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;

3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому договором або законом;

4) вимагати від Споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;

5) вносити за погодженням із Споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги.

11. Управитель зобов'язаний:

1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) подавати Споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг;

3) утримувати внутрішньо будинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;

5) сплачувати Споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;

6) своєчасно ознайомлювати Споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

7) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;

8) відшкодовувати Споживачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров'ю Споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків, квартир, приміщень;

10) своєчасно проводити підготовку житлового будинку та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін

12. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені;

3) порушення визначених цим договором зобов'язань.

13. Управитель несе відповідальність згідно із законом за:

1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню Споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;

2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати у порядку, у строки та у розмірі, передбаченому законодавством. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;

3) порушення зобов'язань, визначених цим договором.

Порядок розв'язання спорів

14. У разі порушення Управителем умов цього договору Споживачем та представником Управителя складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.

Представник Управителя повинен з'явитися за викликом Споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.

У разі неприбуття представника Управителя у визначений цим договором строк або необгрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.

15. Акт-претензія подається Управителю, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

16. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини

17. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до умов цього договору.

Захист персональних даних

18. Споживач відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" надає згоду на використання його персональних даних, тільки зазначених в даному Договорі, з виключною метою виконання Управителем вимог даного договору.

Строк дії договору

19. Цей договір набуває чинності з 01 лютого 2014 року та діє три роки до "01" лютого 2017 р.

У разі, коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається щороку продовженим на той самий строк.

20. Цей договір може бути розірваний достроково за взаємною згодою сторін у разі:

- переходу права власності (користування) на нежитлове приміщення у житловому будинку до іншої особи;

- невиконання його сторонами умов цього договору.

21. Цей договір складено у двох примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, один з яких зберігається у

Споживача, другий - в Управителя.

Адреса і підписи сторін:

Управитель: Споживач:

ТОВ "ДИВОБУД" ТОВ "ЗОРЯНЕ СЯЙВО"

50002, м. Кривий Ріг вул. Лермонтова, 60 конт. тел.: (0564) 26-27-51 р/р № 26001485862300 в ПАТ "УкрСиббанк" МФО 351005 ЄДРПОУ 38658016 ІПН 386580104827 Директор ТОВ "ДИВОБУД"


Рудник Л.Б. м.п.Адреса: 50000, м. Кривий Ріг вул. Янова буд. 7 конт. тел.: (0564) 92-34-87 ЄДРПОУ 30169372
(особистий підпис або підпис уповноваженої особи споживача)

ДОДАТОК № 1

до договору № 10 від "27" грудня 2013 р.

про надання послуг

з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

м. Кривий Ріг "27" грудня 2013 року

1. Додаток є невід'ємною частиною договору № 10 від "27" грудня 2013 р. між ТОВ "ДИВОБУД" та ТОВ "ЗОРЯНЕ СЯЙВО" , яке є власником (орендарем) нежитлового приміщення, розташованого за адресою: м. Кривий Ріг вул. Янова буд. 7.

2. В додатку міститься положення про обов'язковий перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які щомісячно сплачуються мешканцями та тарифи на послуги, які затверджені Рішенням Криворізької міської ради № 435 від 27.12.2011 р. "Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у м. Кривому Розі".

№ п/пПерелік послугПеріодичність та строки виконання робітВартість послуги в гривнях на 1мІ 1Прибирання прибудинкової територіїЩоденно, згідно зі встановленими нормами 0.5963 2Прибирання сходових клітокЩоденно, згідно зі встановленими нормами - 3Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення)За окремим договором - 4Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівлі 2 рази на рік 0.1108 5Технічне обслуговування ліфтівЦілодобово - 6Обслуговування системи диспетчеризаціїЦілодобово - 7Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливної каналізаціїЦілодобово 0.0738 8Дератизація 2 рази на рік 0.0219 9Дезінсекція 2 рази на рік 0.0236 10Обслуговування димовентиляційних каналів 2 рази на рік 0.0136 11Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики й димовидалення, а також інших внутрішньо будинкових інженерних систем, у разі їх наявностіЦілодобово - 12Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливної каналізації й технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (у тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)Згідно з планами виконання поточних ремонтів 0.3659 13Поливання дворів, клумб і газонівЗа необхідністю - 14Прибирання й вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішамиЗа необхідністю протягом листопада - березня - 15Експлуатація номерних знаків на будинках 1 раз на рік - 16Освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування водиЗа необхідністю - 17Енергопостачання для ліфтівцілодобово - 18Періодична повірка, обслуговування й ремонт квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування й монтаж після повіркиЗа окремим договором - Всього вартість послуги в гривнях на 1мІ 1.2059

Управитель: Споживач:

Директор ТОВ "ДИВОБУД" ТОВ "ЗОРЯНЕ СЯЙВО"


Рудник Л.Б

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Зоряне Сяйво" (50000, м. Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул. Янова, буд.7, ЄДРПОУ 30169372) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Дивобуд" (50002, м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова,60, ЄДРПОУ 38658016) витрати, пов'язані зі сплатою судового збору у сумі 1 218 (одна тисяча двісті вісімнадцять) грн. 00 коп., про що видати наказ.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання.

Суддя Н.М. Євстигнеєва

Повне рішення складено, - 29.09.2014р.

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення23.09.2014
Оприлюднено02.10.2014
Номер документу40644180
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/5671/14

Рішення від 23.09.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 27.08.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 31.07.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні