Постанова
від 03.09.2014 по справі 803/1558/14
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 03 вересня 2014 року    Справа № 803/1558/14 Волинський окружний адміністративний суд у складі: головуючого – судді Дмитрука В.В., розглянувши в місті Луцьку в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Ківерцівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Волинській області до міжгосподарського опорного пункту пожежної охорони на базі Журавичівської торфобрикетної дільниці про припинення юридичної особи,  ВСТАНОВИВ: Ківерцівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Волинській області (Ківерцівська ОДПІ) звернулася з адміністративним позовом до міжгосподарського опорного пункту пожежної охорони на базі Журавичівської торфобрикетної дільниці (МОППО Журавичівської ТБЗ) про припинення юридичної особи. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач як платник податків, у порушення вимог підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України (ПК України), не подає до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларацій, звітності та інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів. Згідно зі статтею 46 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" неподання протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця. Відповідно до пункту 67.2 статті 67 ПК України органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про прийняття судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців. На момент звернення до суду у відповідача податковий борг відсутній. З наведених підстав позивач просив припинити юридичну особу МОППО Журавичівської ТБЗ. Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 05 серпня 2014 року було відкрито скорочене провадження в даній адміністративній справі відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України). Копія ухвали від 05 серпня 2014 року про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі була надіслана відповідачу рекомендованою кореспонденцією за його місцезнаходженням (Волинська обл., с. Журавичі, вул. Садова, 69) повернулась до суду з відміткою відділення поштового зв'язку "за відмовою адресата від одержання". Тобто, копія ухвали не була вручена відповідачу з незалежних від суду причин, а тому відповідно до частини одинадцятої статті 35 КАС України слід вважати, що така копія ухвали вручена належним чином. Відповідач у встановлений строк заперечень проти позову або заяви про визнання позову не подав, у зв'язку з чим суд вважає можливим розглянути справу в порядку скороченого провадження відповідно до статті 183-2 КАС України. Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши письмові докази, приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю з таких мотивів та підстав. Судом встановлено, що міжгосподарський опорний пункт пожежної охорони на базі Журавичівської торфобрикетної дільниці 11 жовтня 1990 року зареєстрований як суб'єкт господарювання що стверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. З 29 листопада 1999 року відповідач перебуває на податковому обліку в контролюючих органах, що підтверджується довідкою Ківерцівської ОДПІ від 03 липня 2014 року № 12. Згідно довідки Ківерцівської ОДПІ від 01 липня 2014 року № 1617/10/03-05/15-112 відповідач не звітується з липня 2005 року, тобто більше ніж протягом одного року документів фінансової звітності до Ківерцівської ОДПІ не подавав, остання звітність була подана 09 серпня 2005 року. Заборгованість по сплаті податків, зборів і обов'язкових платежів до бюджету у МОППО Журавичівської ТБЗ відсутня. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 9 Закону України "Про систему оподаткування" (чинного до 31 грудня 2010 року) платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів). Відповідно до підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України (чинного з 01 січня 2011 року) платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Пунктом 49.2 статті 49 ПК України визначено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді. Пунктом 67.2 статті 67 ПК України передбачено право контролюючих органів в установленому законом порядку звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців. Згідно із частиною другою статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" неподання протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи. Частиною першою статті 38 цього Закону визначено, що суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Частиною третьою цієї ж статті визначено обов'язок державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру запис щодо цього судового рішення та вчинити ряд дій, спрямованих на припинення юридичної особи. Таким чином, оскільки відповідач не подавав більше як протягом одного року до Ківерцівській ОДПІ податкових декларацій, звітності, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів, від нього не надійшло письмових заперечень проти позову, тому суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню шляхом прийняття постанови про припинення юридичної особи відповідача з направленням копії постанови в день набрання нею законної сили державному реєстратору для вчинення дій, передбачених статтею 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців". Керуючись статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", суд ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов задовольнити повністю. Припинити юридичну особу міжгосподарський опорний пункт пожежної охорони на базі Журавичівської торфобрикетної дільниці (Волинська область, с. Журавичі, вулиця Садова, будинок 69, ідентифікаційний код 21744905). Копію постанови в день набрання нею законної сили направити державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи міжгосподарського опорного пункту пожежної охорони на базі Журавичівської торфобрикетної дільниці (Волинська область, с. Журавичі, вулиця Садова, будинок 69, ідентифікаційний код 21744905) та вчинення інших дій, передбачених статтею 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців". Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                                                              В.В.Дмитрук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.09.2014
Оприлюднено02.10.2014
Номер документу40659013
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/1558/14

Постанова від 03.09.2014

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 05.08.2014

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні