ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И м. Київ 29 вересня 2014 року 08:12 № 826/13020/14 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Кобилянського К.М., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Прокурора Солом'янського району міста Києва в інтересах держави в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю «Еспак-Україна» про стягнення штрафу, ВСТАНОВИВ: Прокурор Солом'янського району міста Києва звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва в інтересах держави в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Еспак-Україна» (далі – відповідач, ТОВ «Еспак-Україна») про стягнення штрафу в розмірі 17000,00 грн. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач не сплатив штраф у розмірі 17000,00 грн., накладений постановою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 23.04.2014. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 04.09.2014 відкрито скорочене провадження у справі та запропоновано відповідачу, в разі невизнання адміністративного позову, у десятиденний строк з дня одержання цієї ухвали надати суду письмові заперечення проти позову та докази на підтвердження цих заперечень або заяву про визнання позову. 25.09.2014 від відповідача надійшли письмові заперечення на позовну заяву. В запереченнях відповідач посилався на те, що, на його думку, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 23.04.2014 винесена протиправно, а тому вимога стягнути суму штрафу за вказаною постановою є необґрунтованою. Просив відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог. Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що надані сторонами докази та повідомлені ними обставини є достатніми для розгляду справи в порядку скороченого провадження та прийняття рішення по справі. Позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі з огляду на наступне. Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України від 30.10.1996 № 448/96-ВР «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державне регулювання ринку цінних паперів – це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку складено акт №403-ЦД-1-Е від 10.04.2014 про правопорушення на ринку цінних паперів, відповідно до якого ТОВ «Еспак-Україна», перевіркою встановлено невиконання рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 28.01.2014 №126 про усунення порушень законодавства про цінні папери (термін виконання до 28.03.2014). Відповідно до пункту 14 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів 23.04.2014 уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову №471-ЦД-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, якою на відповідача накладено штраф у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 17000,00 грн. Відповідач у письмових запереченнях зазначив, що вказану постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів отримав 07.04.2014. Пунктом 3 розділу XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012 №1470 (далі – Правила №1470), передбачено, що юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України. Відповідно до пункту 2 розділу XV Правил №1470 постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів щодо юридичної особи може бути оскаржено до центрального апарату Комісії особою, щодо якої її винесено, протягом п'ятнадцяти робочих днів з дати винесення постанови. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк може бути продовжено Головою Комісії за клопотанням особи, щодо якої винесено постанову про накладення санкції. Зі змісту наданих відповідачем документів вбачається, що відповідач не оскаржував постанову Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №471-ЦД-1-Е від 23.04.2014. Відповідно до статті 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Згідно зі статтею 10 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» у загальному фонді Державного бюджету України на 2013 рік до доходів, зокрема, належать надходження, визначені частиною другою статті 29 Бюджетного кодексу України. Згідно із пунктом 22 частини 2 статті 29 Бюджетного кодексу України до доходів загального фонду Державного бюджету України належать кошти від санкцій (штрафів, пеня, тощо), що застосовуються відповідно до закону. Несплата відповідачем застосованих відповідно до закону фінансових санкцій до Державного бюджету України є порушенням економічних інтересів держави. Відповідно до статті 121 Конституції України на органи прокуратури покладається представництво інтересів громадян і держави у судах. Враховуючи всі наведені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі. Керуючись положеннями статей 94, 160-163, 183-2, 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - ПОСТАНОВИВ: 1. Позов задовольнити повністю. 2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Еспак-Україна» (код ЄДРПОУ 25641651) штраф у розмірі 17000 (сімнадцять тисяч) гривень 00 коп. на рахунок, відкритий в Управлінні Державної казначейської служби за балансовим рахунком 3111, код бюджетної класифікації 21081100, символ звітності 106. Відповідно до пунктів 9, 10 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає. Суддя К.М. Кобилянський
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 29.09.2014 |
Оприлюднено | 07.10.2014 |
Номер документу | 40736385 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кобилянський К.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні