ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"29" вересня 2014 р. Справа № 926/1141/14
За позовом прокурора Сторожинецького району Чернівецької області в інтересах держави в особі Сторожинецької міської ради Чернівецької області
до відповідача Виробничо-комерційної фірми "Буковина"
про внесення змін до договору оренди землі
Суддя І.В. Марущак
Представники:
від позивача - Андріященко О.Р., довіреність від 08.01.2014 р.
від відповідача - не з'явився
від прокуратури - Марочко Л.І.
СУТЬ СПОРУ:
Прокурор Сторожинецького району Чернівецької області в інтересах держави в особі Сторожинецької міської ради Чернівецької області звернувся з позовом до Виробничо-комерційної фірми "Буковина" в якому просить винести рішення, яким внести зміни до укладеного між Сторожинецькою міською радою (59000, вул. Грушевського, 6, м. Сторожинець, Чернівецька область р/р33217815700228 в УДК у Чернівецькій області, МФО 856135, код за ЄДРПОУ 04416708) та Виробничо-комерційною фірмою "Буковина" (59000, вул. Хотинська, 7а, м. Сторожинець, Чернівецька обл. р/р 260061244 в ЧОД АППБ "Аваль" м. Чернівці, МФО 356464, код за ЄДРПОУ 14267439) договору оренди землі від 28 листопада 2006 року, який зареєстрований у відділі Держземагенства у Сторожинецькому районі в Книзі записів державної реєстрації договорів за №040781900005 від 31.001.2007 року, шляхом викладення пункту 4 Договору в наступній редакції: «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 988 від 26.06.2014 року становить 553900,44 гри.» та пункту 8 Договору в наступній редакції: «Сума орендної плати по договору складає 27639,63 грн. в рік.
В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на рішення ХVІІІ сесії VI скликання Сторожинецької міської ради від 15.11.2012 № 225-17/2012, згідно якого затверджена нова технічна документація по нормативній грошовій оцінці земель м. Сторожинець, Чернівецької області, у зв'язку з чим змінився розмір орендної плати за земельну ділянку, та просить внести зміни до зазначеного договору, мотивуючи тим, що від внесення таких змін відповідач ухиляється.
Провадження у справі порушено ухвалою від 30.07.2014 р. Ухвалою від 04.09.2014 р. відкладено розгляд справи на 29.09.2014 р., позивача зобов'язано уточнити прохальну частину позовної заяви, надати докази державної реєстрації договору оренди землі від 29.11.2006 р., відповідача - докази в підтвердження знаходження нерухомого майна на спірній земельній ділянці.
В судовому засіданні 29.09.2014 року прокурор та представник позивача позовні вимоги підтримали в повному обсязі.
Відповідач явку свого представника в судове засідання не забезпечив, хоча належним чином був повідомлений про час та місце розгляду справи, у відзиві на позовну заяву, просить відмовити в задоволенні позову.
Заслухавши пояснення представників сторін в судовому засіданні, розглянувши матеріали справи, встановивши фактичні обставини справи, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, що регулює спірні правовідносини між сторонами, суд встановив наступне.
Рішенням ХХ сесією ІV скликання Сторожинецької міської ради від 20.04.2005 року № 71/20-05 надано дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки в оренду ВКФ «Буковина» площею 0,0681 га, яка знаходяться по вул. Федьковича, 15 для обслуговування торгового центру.
03 жовтня 2006 року 5 сесією 5 скликання Сторожинецької міської ради прийняте рішення за № 178/05-2006 «Про затвердження проектів відведення та технічну документацію земельних ділянок в оренду», яким затверджено проект відведення та надано в оренду Виробничо-комерційній фірмі «Буковина» земельну ділянку площею 0,0951 га, яка знаходяться по вул. Федьковича, 15 м. Сторожинець Чернівецької області для обслуговування торгового центру терміном на 10 (десять) років, встановивши орендну плату в розмірі 5500 грн. на рік.
На підставі вказаного рішення Сторожинецькою міською радою в особі міського голови Бойчука Миколи Олексійовича та Виробничо-комерційною фірмою «Буковина» в особі голови директора Маниліча Василя Івановича 29 листопада 2006 року укладено договір оренди землі (далі - Договір), який зареєстрований у Сторожинецькому районному секторі ЧРФ ДП «Центр державного земельного кадастру» при Держкомземі України в Книзі записів державної реєстрації договорів за № 040781900005 від 31.01.2007 року. Хоча на договорі поставлено відмітку про реєстрацію 31.01.2006 року, суд зазначає, що це помилково, також згідно довідки відділі Держземагенства у Сторожинецькому районі №10-28-0.3-47/2-14 від 26.06.2014 року даний договір зареєстровано з №040781900005 від 31.01.2007 року
Строк дії Договору, відповідно до п. 7 становить 10 (десять) років.
Згідно п. 4 Договору нормативно-грошова оцінка земельної ділянки становить 110254,73 грн.
Пунктом 8 Договору передбачено, що орендна плата вноситься орендарем виключно у грошовій формі в розмірі 5500,000 грн. на рік.
Умовами договору оренди землі від 29.11.2006 року, не встановлено при обчисленні орендної плати за рік конкретного % від нормативної грошової оцінки.
Однак провівши аналіз пунктів 4 та 8 договору оренди землі від 29.11.2006 року та здійснивши на підставі даних пунктів розрахунок, суд приходить до висновку, що річна орендна плата встановлена у розмірі 5 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Пунктом 11 Договору передбачено, що розмір орендної плати переглядається щороку у разі зміни розміру земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції та в інших випадках, передбачених законом.
У пункті 32 Договору сторони погодили, що зміна умов цього договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов цього договору спір розв'язується у судовому порядку.
Земельна ділянка передана згідно акту встановлення і погодження меж земельної ділянки та передачі і прийому її в натурі (на місцевості).
Згідно довідки відділу Держземагенства у Сторожинецькому районі №18-28-0.2-448/2-14 від 22.09.2014 року, земельна ділянка площею 0,0951 га яка розташована в м. Сторожинець по вул. Федьковича, 15 з кадастровим номером 7324510100:02:001:0226 знаходиться в межах населеного пункту м. Сторожинець,Чернівецької області, категорія земель громадської та житлової забудови, цільове призначення - для роздрібної торгівлі та комерційних послуг, форма власності - комунальна.
Відповідно до п.п. "а" ст. 12 Земельного кодексу України в редакції, чинній на дату прийняття спірного рішення (далі - ЗК України), до повноважень сільських рад належить право розпорядження землями територіальних громад.
Згідно ч. 1 ст. 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Частинами 1, 2 ст. 83 ЗК України передбачено, що землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної та державної власності, а також земельні ділянки за їх межами, на яких розташовані об'єкти комунальної власності.
Згідно п.12 розділу Х "Перехідні положення" ЗК України до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.
Станом на момент прийняття рішення про надання в оренду та укладення договору оренди землі розмежування земель державної і комунальної власності в межах міста Сторожинець Чернівецької області не проводилось, в матеріалах справи відсутні докази протилежного.
Таким чином, враховуючи те, що спірна земельна ділянка знаходиться у межах міста Сторожинець Чернівецької області, а також те, що розмежування земель державної і комунальної власності в даному населеному пункті не проводилося, у відповідності до п. 34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", п.п. "а" ст. 12, ст.ст. 83, 122, п. 12 розділу Х "Перехідні положення" ЗК України, позивач мав усі необхідні повноваження щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про оренду землі», орендна плата за землю -це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Частиною 1 статті 286 Податкового кодексу України передбачено, що відповідні центральні органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Разом із цим, згідно з частиною 1 статті 289 ПК України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.
Рішенням XVII сесії Сторожинецької міської ради VI скликання від 15.11.2012 № 225-17/2012 затверджена технічна документація по нормативній грошовій оцінці земель міста Сторожинець.
Відповідно до ст. 73. Закону країни «Про місцеве самоврядування в Україні» акти міської ради, виконавчого комітету міської ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території. На вимогу відповідних органів та посадових осіб місцевого самоврядування керівники розташованих або зареєстрованих на відповідній території підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності зобов'язані прибути на засідання цих органів для подання інформації з питань, віднесених до відання ради та її органів, відповіді на запити депутатів. Місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи та організації, а також громадяни несуть встановлену законом відповідальність перед органами місцевого самоврядування за заподіяі у місцевому самоврядуванню шкоду їх діями або бездіяльністю, а також у результаті невиконання рішень органів та посадових осіб місцевого самоврядування, прийнятих у межах наданих їм повноважень.
Виходячи з даної норми законодавства рішення XVII сесії VI скликання Сторожинецької міської ради № 225-17/2012 від 15.11.2012 року «Про затвердження технічної документації по нормативній грошовій оцінці земель міста Сторожинець» є обов'язковим для виконання усіма фізичними та юридичними особами. Вказане рішення є у матеріалах справи, на даний час воно є діючим, ніким не змінювалося та не припинялося, у судовому порядку недійсним не визнавалося.
Технічна документація по нормативній грошовій оцінці земель в межах населеного пункту міста Сторожинець, яка затверджувалася рішенням Сторожинецької міської ради № 225-17/2012 від 15.11.2012 року розроблена ДП «Чернівецький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» на підставі Земельного кодексу України, Закону України «Про оцінку земель» від 11 грудня 2003 року № 13 78-1V; Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого Наказом Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України, Української академії аграрних наук 27.01.2006 № 18/15/21/11, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 квітня 2006 р. за № 388/12262; Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.95 N 213; Стандарту державного комітету України із земельних ресурсів «Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» СОУ ДКЗР 00032632- 012:2009.
Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку від 26.06.2014 № 988, виготовленого Відділом Держземагенства в Сторожинецькому районі нормативна грошова оцінка орендованої ВКФ «Буковина» земельної ділянки площею площею 0,0951 га, яка знаходяться по вул. Федьковича, 15 м. Сторожинець Чернівецької області, становить 553900,44 грн.
Відповідачем не надано доказів в підтвердження скасування даного витягу, визнання його незаконним.
Пунктом 32 договору та статтею 30 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що зміна умов здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору, спір розв'язується у судовому порядку.
У разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку (п. 2.19 Пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин» № 6 від 17.05.2011).
За таких обставин суд погоджується з позицією позивача, що у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Вирішуючи спір, суд приймає до уваги також і те, що згідно листа Вищого господарського суду України «Узагальнення судової практики розгляду господарськими судами справ у спорах, пов'язаних із земельними правовідносинами»від 01.01.2011, установивши, що законодавчо змінено розмір орендної плати за землю, про що орендар був повідомлений, але ухилявся від вчинення дій, спрямованих на внесення відповідних змін до договору оренди землі, суди повинні враховувати вказані нормативні акти при вирішенні спорів про внесення змін до договорів у частині зміни орендних ставок.
Однак, Сторожинецька міська рада неодноразово повідомляла відповідача про необхідність внести зміни до Договору оренди та укласти додаткову угоду, про що свідчать листи Сторожинецької міської ради, які направлялися відповідачу, № 366 від 17.03.2014 року (копія з відміткою про отримання міститься в матеріалах справи), № 585 від 16.05.2014 року (копія з відміткою про відмову в отриманні міститься в матеріалах справи). Останній лист разом із двома примірниками додаткової угоди від 15.05.2014 року направлялася відповідачу через установу поштового зв'язку, про що свідчить копія Реєстру простої та заказної кореспонденції по Сторожинецькій міській раді за 16.05.2014 року, на якому є штемпель Сторожинецького відділення Укрпошти за 16.05.2014 року (копія Реєстру міститься в матеріалах справи).
Відповідач не відреагував та станом на день вирішення спору додаткових угод з позивачем не уклав.
Однак відповідач ухилився від укладення відповідних договорів щодо перегляду розміру орендної плати в сторону збільшення.
Згідно з частиною 3 статті 179 Господарського кодексу України, укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Разом із цим, відповідно до частини 1 статті 187 ГК України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору.
Відповідно до ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору (ст. 652 ЦК України).
Згідно ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Оскільки відповідно до ч. 1 ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, внесення змін до договору оренди землі у разі зміни ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів уповноваженим органом повинно здійснюватися з дотриманням порядку, визначеного цією статтею ГК України.
Відповідно до ч. 3 ст. 653 ЦК України, у разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Згідно п. 2.19 Пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин»№ 6 від 17.05.2011: «Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 ГК України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору.».
Вищезазначеним спростовується посилання відповідача про недотримання позивачем вимог ст..188 ГК України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору, що міститься у відзиві на позов відзиві на позов
Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати (п. 11 договору), а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору (постанови Верховного Суду України від 06.12.2010 № 2-1/10068-2008 та від 23.05.2011 №7/105-10(30/234-09), від 30.05.2011 №17/299-10, від 04.07.2011 № 41/81пд).
Розмір орендної плати за землю визначається сторонами у договорі, в тому числі може визначатися шляхом встановлення відсоткового відношення до нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідає чинному законодавству України, зокрема, приписам частини першої статті 15, статті 21 Закону України "Про оренду землі".
Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку від 26.06.2014 р. за № 988, нормативна грошова оцінка орендованої ВКФ «Буковина» земельної ділянки площею 0,0951 га становить 553900,44 грн.
Розмір орендної плати з урахуванням вимог ст. ст. 274, 288 Податкового кодексу України, розрахунку нормативної грошової оцінки земельних ділянок та умов договору оренди землі щодо якого пропонується внесення змін має складати 27639,63 грн. на рік, що становить 5 % нормативної грошової оцінки.
З огляду на викладене суд приходить до висновку, що встановивши підстави для перегляду розміру орендної плати у договорі через зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції, Сторожинецька міська рада Чернівецької області вправі вимагати від орендаря приведення договору у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін, зокрема, шляхом звернення з позовною заявою до суду.
Щодо розбіжностей у прохальній частині позовної заяви, а саме викладення пункт 8 договору в наступній редакції: «Сума орендної плати по договору складає 27639,63 грн. (сорок одна тисяча п'ятсот вісім гривень сімдесят дві копійки) в рік, та в заяві представник позивача та прокурор зазначили про описку в даній частині заяви, а саме зазначення суми прописом та вірною є сума визначена в числовому значення 27639,63 грн. (двадцять сім тисяч шістсот тридцять дев'ять гривень шістдесят три копійки) в рік».
Таким чином, для приведення у відповідність вищезазначеного договору вимогам діючого законодавства необхідно внести зміни до договору оренди землі від 29.11.2006 року, укладеного між Сторожинецькою міською радою (59000, вул. Грушевського, 6, м. Сторожинець Чернівецької області, ідентифікаційний код 04416708) та виробничо-комерційною фірмою «Буковина» (59000, вул. Хотинська, 7-А, м. Сторожинець Чернівецької області, ідентифікаційний код 14267439) та зареєстрований у Сторожинецькому районному секторі ЧРФ ДП «Центр державного земельного кадастру» при Держкомземі України в Книзі записів державної реєстрації договорів за № 040781900005 від 31.01.2007 року, а саме:
- викласти пункт 4 договору в наступній редакції: «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 988 від 26.06.2014 становить 553900,44 грн.»
- викласти пункт 8 договору в наступній редакції: «Сума орендної плати по договору складає 27639,63 грн. (двадцять сім тисяч шістсот тридцять дев'ять гривень шістдесят три копійки) в рік».
Відтак, позов, як обґрунтований, підлягає задоволенню.
Статтею 33 ГПК України передбачено що, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
Оскільки позов подано прокурором, то судові витрати у зв'язку із задоволенням позовних вимог належить стягнути з відповідача в дохід Державного бюджету у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 1, 12, 49, 82, 83, 84, 116 Господарського процесуального кодексу України, суд
В И Р І Ш И В :
1. Позов задовольнити.
2. Внести зміни до договору оренди землі від 29.11.2006 року, укладеного між Сторожинецькою міською радою (59000, вул. Грушевського, 6, м. Сторожинець Чернівецької області, ідентифікаційний код 04416708) та виробничо-комерційною фірмою «Буковина» (59000, вул. Хотинська, 7-А, м. Сторожинець Чернівецької області, ідентифікаційний код 14267439) та зареєстрований у Сторожинецькому районному секторі ЧРФ ДП «Центр державного земельного кадастру» при Держкомземі України в Книзі записів державної реєстрації договорів за № 040781900005 від 31.01.2007 року, а саме:
- викласти пункт 4 договору в наступній редакції: «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 988 від 26.06.2014 становить 553900,44 грн.»
- викласти пункт 8 договору в наступній редакції: «Сума орендної плати по договору складає 27639,63 грн. (двадцять сім тисяч шістсот тридцять дев'ять гривень шістдесят три копійки) в рік».
3. Стягнути з виробничо-комерційної фірми «Буковина» (59000, вул. Хотинська, 7-А, м. Сторожинець Чернівецької області, ідентифікаційний код 14267439)
в дохід Державного бюджету України судовий збір у сумі 1218 грн., отримувач коштів УДКСУ у м. Чернівці, код отримувача 37978173, банк отримувача ГУДКСУ у Чернівецькій області, код банку 856135, рахунок отримувача 31210206783002, код класифікації доходів бюджету 22030001, призначення платежу: судовий збір, господарський суд Чернівецької області, код 03500074 (стягувач - Сторожинецька ДПІ).
4. З набранням судовим рішенням законної сили видати наказ.
За згодою прокурора та представника позивача в судовому засіданні 29.09.2014 р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення. Оформлене у відповідності до вимог ст. 84 Господарського процесуального кодексу України рішення підписане 03.10.2014 року.
СуддяІ.В. Марущак
Суд | Господарський суд Чернівецької області |
Дата ухвалення рішення | 29.09.2014 |
Оприлюднено | 08.10.2014 |
Номер документу | 40779077 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Чернівецької області
Марущак Ілля Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні