Постанова
від 18.09.2014 по справі 804/12546/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 вересня 2014 р.Справа №804/12546/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Верба І.О., розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» до Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

15 серпня 2014 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, в якому просить:

- визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, які полягають у проведенні зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм», за результатами якої складено Довідку від 09.07.2014 року №362/26-56-22-01-05/38899302 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Твінінг Тайм» (код за ЄДРПОУ 38899302) щодо підтвердження господарських відносин із платником податків за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року»;

- визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві щодо визнання правочинів, укладених Товариством з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» з контрагентами, вказаними у Довідці від 09.07.2014 року №362/26-56-22-01-05/38899302 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Твінінг Тайм» (код за ЄДРПОУ 38899302) щодо підтвердження господарських відносин із платником податків за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року» нікчемними в силу припису закону;

- визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві щодо коригування показників податкової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» в усіх електронних базах даних, в тому числі, дії з виключення з усіх електронних баз даних Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, в тому числі, в базах «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», в інформаційній системі «Податковий блок» та «Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені Товариством з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм», здійснені на підставі Довідки від 09.07.2014 року №362/26-56-22-01-05/38899302 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Твінінг Тайм» (код за ЄДРПОУ 38899302) щодо підтвердження господарських відносин із платником податків за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року»;

- зобов'язати Державну податкову інспекцію у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві відновити показники податкової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» в усіх податкових базах даних, в тому числі зобов'язати відобразити в усіх електронних базах даних та в інформаційній базі даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», в інформаційній базі даних «Податковий блок» та «Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які Товариство з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» зазначило у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року;

- зобов'язати Державну податкову інспекцію у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві вилучити з усіх податкових електронних баз даних Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві інформацію, внесену на підставі Довідки від 09.07.2014 року №362/26-56-22-01-05/38899302 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Твінінг Тайм» (код за ЄДРПОУ 38899302) щодо підтвердження господарських відносин із платником податків за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року».

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 серпня 2014 року позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» залишено без руху та надано строк для усунення недоліків до 10 вересня 2014 року.

21 серпня 2014 року позивач надав суду заяву про долучення до матеріалів справи оригіналу квитанції про сплату судового збору в сумі 73,08 грн., у зв'язку із чим 29 серпня 2014 року відкрито провадження у справі.

В обґрунтування позову зазначено, що висновки акту не відповідають дійсності і зроблені ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві із перевищенням повноважень, зустрічна звірка проводилась із порушенням вимог чинного законодавства та з перевищенням меж компетенції даного перевіряючого органу. Актом встановлено неможливість проведення зустрічної звірки у зв'язку з відсутністю СГД за юридичною адресою. Разом з тим, звірка фактично була проведена, та, всупереч наявним у податкового органу документам, підтвердженням наявності у підприємства потужностей, складських приміщень, присутності позивача за адресою реєстрації, податковим органом встановлено відсутність об'єктів оподаткування, факту передачі товарів (послуг). Податковому органу відповідно до покладених на нього функцій та повноважень не надано право щодо встановлення висновків в актах про неможливість проведення зустрічних звірок про нікчемність правочинів, укладених суб'єктами господарювання при перевірці їх господарської діяльності. Що стосуються коригування сум податкового кредиту за нікчемними правочинами, то позивач також вважає, що з наведених вище мотивів відповідач не має права визнавати правочини нікчемними, та коригувати суми податкового кредиту.

Позивач клопотав про розгляд справи за його відсутності.

Відповідач проти позову заперечив, зазначивши, що фактично зустрічної звірки не проведено, дії по співставленню первинних бухгалтерських ті інших документів не здійснено, відповідної довідки не складено. Спірна довідка є носієм доказової інформації, яка в подальшому має використовуватись контролюючим органом для прийняття рішення щодо визначення платникові грошових зобов'язань, а висновки посадових осіб, викладені в довідці, є позицією цих осіб щодо кваліфікації дій платника податків, однак самі по собі не впливають на стан суб'єктивних прав та не створюють для нього будь-яких додаткових обов'язків.

Розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступного висновку.

З матеріалів справи вбачається, що ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві згідно із пунктом 73.5 статті 73 Податкового кодексу України здійснено відповідні заходи з метою проведення перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» (код за ЄДРПОУ 38899302), щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року.

За результатами таких заходів 09.07.2014 року складено довідку «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Твінінг Тайм» (код за ЄДРПОУ 38899302) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року» №362/26-56-22-01-05/38899302, в якій зазначено наступне:

- ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві від ДПІ в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області отримано акт від 22.05.2014 року №276/08-29-22-1314/38732356 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Прогресс Групп» (ЄДРПОУ 38732356) щодо документального підтвердження господарських відносин із ТОВ «Твінінг Тайм» (код ЄДРПОУ 38899302), ТОВ «Еліт Трейд Компані» (код ЄДРПОУ38854937), їх реальності та повноти відображення в обліку за період лютий 2014 року;

- ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві від Криворізької північної ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області отримано акт від 28.05.2014 року №49/04-83-22-01/35005945 «Про результати позапланової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Майнін» код за ЄДРПОУ 35005945 з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ «Твінінг Тайм» код за ЄДРПОУ 38899302 за період з 01.02.2014 року по 28.02.2014 року;

- в порушення пунктів 198.2, 198.3, 198.6 статті 198 Податкового кодексу України встановлено відсутність реального здійснення господарської операції на суму податкового кредиту 8132503 грн за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року;

Згідно висновку довідки, контролюючим органом встановлено порушення:

- частини 5 статті 203, частини 1, 2 статті 215, статті 216 Цивільного кодексу України в частині недодержання вимог зазначених статей в момент вчинення правочинів, які не спрямовані на реальне настання наслідків, що обумовлені ними по право чинах, здійснених ТОВ «Твінінг Тайм» при придбанні та продажу товарів (послуг);

- перевіркою встановлено відсутність об'єктів оподаткування при придбанні та продажу товарів (послуг) за період з 01.01.2014 року по 28.02.2014 року, які підпадають під визначення статей 185, 198 Податкового кодексу України;

- перевіркою встановлено відсутність реального здійснення господарських операцій на суму податкових зобов'язань 8149573 грн. по взаємовідносинам із контрагентами, покупцями за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року та податкового кредиту на суму 8132503 грн. по взаємовідносинам із контрагентами, постачальниками за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року.

На підставі висновків зроблених у довідці податковим органом здійснено коригування показників податкової звітності, виключення з електронної бази даних інтегрована автоматизована інформаційна системи ДПС України «Податковий Блок», «Пошуково-довідкова система ЦБД ДПА України», та з «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань і податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ТОВ «Твінінг Тайм» за звірений період.

Вирішуючи спір по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають частковому задоволенню в частині визнання протиправними дій щодо проведення відповідачем зустрічної звірки, дій відповідача щодо коригування показників податкової звітності, зобов'язання відповідача вилучити з діючих електронних автоматизованих систем співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів інформацію, внесену на підставі довідки та відновити показники податкової звітності за перевірений період.

Відповідно до пункту 73.5 статті 75 Податкового кодексу України, з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначає «Порядок проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1232 (далі - Порядок №1232).

Зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку. За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка.

Таким чином, суд зазначає, що проведення звірки згідно Порядку №1232 можливо лише у випадку отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті.

Суд зазначає, що з матеріалів справи не вбачається отримання платником податків відповідного запиту. Доказів направлення поштових відправлень на надано.

Крім того, з 29.07.2014 року місцезнаходженням платника податків є наступна адреса: 49071, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Матлахова, буд. 14.

З огляду на викладене суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог про визнання протиправними зазначених дій при проведенні зустрічної звірки, за результатами яких складена довідка.

Згідно пунктів 2.2, 4.4 Порядку №236 необхідність проведення зустрічних звірок суб'єктів господарювання визначається посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби за результатами проведеного аналізу даних та встановлених розбіжностей в податкових деклараціях, автоматизованих інформаційних системах органів державної податкової служби України (АІС ДПА України, Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту, Єдиний реєстр податкових накладних тощо), а також аналізу податкової інформації та документів, отриманих із внутрішніх (у т. ч. від підрозділів податкової міліції тощо) або зовнішніх джерел (у т. ч. від платників податків), які свідчать (можуть свідчити) про порушення такими платниками податків податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС.

У разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (додаток 3) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.

Реалізація матеріалів проведеної зустрічної звірки полягає у тому, що останні підлягають врахуванню в результатах перевірки платника податків органом ДПС та долучаються до матеріалів такої перевірки.

Таким чином, суд дійшов висновку, що контролюючий орган фактично не мав підстав здійснювати будь-які висновки при проведенні звірки окрім факту неможливості її проведення, крім того, мав бути складений відповідний акт, а не довідка.

Натомість, контролюючий орган використав висновки довідки та здійснив коригування податкового кредиту та податкових зобов'язань платника податків в АІС «Податковий блок».

Статтею 58 Податкового кодексу України встановлено, що у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом, відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу 5 цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Аналіз наведених норм дає підстави вважати, що коригування сум податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів може здійснюватись лише після узгодження податкових зобов'язань шляхом надання платником ПДВ уточненої декларації або шляхом винесення податковим органом податкового повідомлення-рішення, що здійснюється після відповідного узгодження, також підставою для корегування посадовими особами податкового органу вказаних сум може бути встановлення факту допущення працівником податкового органу помилок при введенні до електронної бази податкової звітності інформації із податкової звітності.

При цьому, акти та довідки, складені відповідачем за результатами проведених перевірок або звірок, не є підставою для коригування в електронній базі податкової звітності задекларованих платником податків показників.

Оскільки за наслідками перевірки податкові повідомлення-рішення не приймались, а відповідно податкові зобов'язання не узгоджувались, то відповідачем безпідставно було кориговано показники податкового кредиту та податкових зобов'язань за перевіряємий період, тобто дії відповідача стосовно внесення змін до електронної бази даних щодо результатів автоматизованої системи співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України в частині спірних обставин є протиправними і саме ці дії призвели до порушення прав позивача.

Згідно статті 74 Податкового кодексу України інформаційні бази повинні відображати фактичні задекларовані позивачем показники своєї господарської діяльності, її корегування можливе лише за наслідками узгодження податкових зобов'язань, а контролюючі органи використовують вказану систему у своїй роботі, в тому числі, і для співставлення показників, які задекларовані позивачем та його контрагентами, розбіжності в яких призводять до створення підстав для проведення перевірок суб'єктів господарської діяльності.

Поряд з цим, не підлягають задоволенню позовні вимоги про визнання протиправними дій щодо визнання правочинів нікчемними в силу припису закону, оскільки результатом таких дій є відображення відповідних висновків в акті про неможливість проведення звірки. В такому випадку платник податків фактично оскаржує висновки акту перевірки, який не є рішенням суб'єкта владних повноважень в розумінні Кодексу адміністративного судочинства України.

Оцінка акту звірки або перевірки, в тому числі і оцінка дій посадових осіб податкового органу щодо його складання, викладення у ньому висновків перевірки, а також щодо самих висновків перевірки, надається при вирішенні спору щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності прийнятих або здійснених на підставі такого акту.

Наведеної правової позиції дотримується Верховний Суд України в постанові від 10.09.2013 року №21-237а13.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить із того, що відповідно до частини 3 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог.

З урахуванням сплати позивачем судового збору за подання адміністративного позову в розмірі 73,08 грн., суд присуджує на користь позивача судові витрати по сплаті судового збору в сумі 58,46 грн. згідно частини задоволених позовних вимог.

Керуючись статтями 128, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» до Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, які полягають у проведенні зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм», за результатами якої складено Довідку від 09.07.2014 року №362/26-56-22-01-05/38899302 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Твінінг Тайм» (код за ЄДРПОУ 38899302) щодо підтвердження господарських відносин із платником податків за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві щодо коригування показників податкової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» в усіх електронних базах даних, в тому числі, дії з виключення з усіх електронних баз даних Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, в тому числі, в базах «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», в інформаційній системі «Податковий блок» та «Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені Товариством з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм», здійснені на підставі Довідки від 09.07.2014 року №362/26-56-22-01-05/38899302 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Твінінг Тайм» (код за ЄДРПОУ 38899302) щодо підтвердження господарських відносин із платником податків за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року.

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві відновити показники податкової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» в усіх податкових базах даних, в тому числі зобов'язати відобразити в усіх електронних базах даних та в інформаційній базі даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», в інформаційній базі даних «Податковий блок» та «Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які Товариство з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» зазначило у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року.

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві вилучити з усіх податкових електронних баз даних Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві інформацію, внесену на підставі Довідки від 09.07.2014 року №362/26-56-22-01-05/38899302 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Твінінг Тайм» (код за ЄДРПОУ 38899302) щодо підтвердження господарських відносин із платником податків за період з 01.12.2013 року по 31.05.2014 року».

Присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Твінінг Тайм» за рахунок Державного бюджету України судові витрати по сплаті судового збору в сумі 58,46 грн. (п'ятдесят вісім грн. 46 коп.).

Постанова суду набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І.О. Верба

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.09.2014
Оприлюднено09.10.2014
Номер документу40783383
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/12546/14

Постанова від 30.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 13.01.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 19.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 05.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Постанова від 13.01.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 25.11.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Постанова від 18.09.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 27.08.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 20.08.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні