Постанова
від 29.04.2009 по справі 2а-1573/09/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія статобліку 6

              Категорія  статобліку 6.6.4

 

ЗАПОРІЗЬКИЙ 

ОКРУЖНИЙ  АДМІНІСТРАТИВНИЙ  СУД

69041, м. Запоріжжя, вул. Кремлівська, 65 в

 

ПОСТАНОВА

Іменем України

 

29 квітня

2009 року                                                                           

Справа № 2а-1573/09/0870

 

   Запорізький окружний адміністративний суд

у  складі:

головуючого

- судді                 Стрельнікової

Н.В.

при  секретарі                 Світлицькій О.О.

розглянув  у відкритому судовому засіданні

адміністративну справу  

за 

позовом:     Державної податкової інспекції у

Жовтневому районі м. Запоріжжя,               

м. Запоріжжя

до:     Товариства

з обмеженою відповідальністю «Профіт-Пром», м. Запоріжжя   

про     стягнення

податкової заборгованості,

за участю представників:

від позивача:         ОСОБА_1, довіреність №

717/10/10-010 від 20 січня 2009 року;

від відповідача:    

не з'явився,-

 

ВСТАНОВИВ:

 

    3 березня 2009 року до Запорізького

окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної

податкової інспекції у Жовтневому районі м. Запоріжжя до Товариства з обмеженою

відповідальністю «Профіт-Пром». В позові позивач просить суд  стягнути з відповідача, на користь державного

бюджету у Жовтневому районі м. Запоріжжя, податкову заборгованість у розмірі

532 грн. 07 коп.

    В обґрунтування заявлених вимог позивач

зазначає, що за результатами проведених ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя

невиїзних документальних перевірок з питань 

дотримання ТОВ «Профіт-Пром» вимог податкового законодавства складено

акти перевірок, на підставі яких прийняті податкові повідомлення-рішення №

0001481502/0 від 28 листопада 2005 року сума зобов'язань у вигляді штрафу по

комунальному податку в розмірі 170 грн.,   

№ 0001471502/0 від 28 листопада 2005 року сума зобов'язань у вигляді

штрафу по податку на додану вартість у розмірі 170 грн., № 0001731502/0 від 15

грудня 2005 року, яким визначено суму 

штрафних санкцій по податку на додану вартість у розмірі 170 грн., №

0004731503/0 від 4 травня 2006 року, яким визначено суму штрафних санкцій по

комунальному податку  у розмірі 850 грн.,

№ 0004721503/0 від 4 травня 2006 року, яким визначено суму штрафних санкцій з

податку на додану вартість у розмірі 850 грн., № 0005261503/0 від 12 травня

2006 року. Загальна сума штрафних санкцій визначених податковими повідомленнями

- рішеннями складає 2720 грн. Станом на 19 січня 2009 року сума заборгованості

по сплаті податкового боргу, з урахуванням сплати, становить                532, 07 грн.  

У судовому засіданні представник позивача ОСОБА_1

позовні вимоги підтримав з підстав зазначених у позовній заяві та просить суд

стягнути з відповідача суму податкової заборгованості в розмірі 532 грн. 07

коп.             

У судове засідання представник відповідача не з'явився,

причини неявки суду не повідомив, про дату та час розгляду справи відповідач

повідомлений належним чином.

Судом визнано за доцільне розглянути справу за

відсутності відповідача на підставі пояснень позивача та наявних у справі

матеріалів та доказів.

 З матеріалів

справи та наявних в ній доказів, судом встановлено наступне.

ТОВ «Профіт-Пром» зареєстроване відділом реєстрації та

єдиного реєстру Жовтневої районної адміністрації Запорізької міської ради, як

суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа.

Співробітниками ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя

проведена невиїзна документальна перевірка ТОВ «Профіт-Пром», щодо своєчасності

подання податкової звітності по комунальному податку за травень 2005 року, по

податку на додану вартість за травень 2005 року. За результатами вказаної

перевірки складено акт № 52/16/32175236 від 24 жовтня 2005 року та встановлені

порушення вимог п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення

зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»

№ 2181- ІІІ від 21 грудня 2000 року, ст. 15 Декрету КМУ «Про місцеві податки і

збори» № 56-93 від 20 травня 1993 року, п. 2.5 Положення про комунальний

податок, затвердженого рішенням Запорізької міської ради № 126 від 05 червня

2005 року, п.п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку

підприємств» № 283/97 ВР від 22 травня 1997 року, п. 2 ст. 9 Закону України

«Про систему оподаткування» № 1251-ХІІ від 25 липня 1991 року (а.с. 15-16).

На підставі складеного акту перевірки та виявленого

порушення податкового законодавства ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя

прийнято податкове повідомлення - рішення форми «Р» № 0001481502/0 від 28

листопада 2005 року про сплату суми зобов'язань 

у вигляді штрафу по комунальному податку у розмірі 170 грн. та №

0001471502/0 від 28 листопада 2005 року про сплату штрафу по податку на додану

вартість в сумі 170 грн.        (а.с.

14).

Крім того, співробітниками ДПІ у Жовтневому районі м.

Запоріжжя проведена невиїзна документальна перевірка відповідача, щодо

своєчасності подання податкової звітності по податку на додану вартість за

серпень 2005 року. За результатами вказаної перевірки складено акт №

86/16/32175236 від 8 листопада 2005 року та встановлені порушення вимог п.п.

4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» № 2181- ІІІ від 21

грудня 2000 року, п. 2 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування» № 1251-ХІІ

від 25 липня 1991 року (а.с. 12-13).

На підставі зазначеного акту перевірки ДПІ у Жовтневому

районі м. Запоріжжя прийнято податкове повідомлення - рішення № 0001731502/0

від 15 грудня 2005 року про сплату суми штрафних санкцій по податку на додану

вартість в розмірі 170 грн. (а.с. 11).

4 травня 2006 року ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя

проведена невиїзна документальна перевірка відповідача, щодо своєчасності

подання податкової звітності по податку на додану вартість за вересень -

грудень 2005 року, січень 2006 року, по комунальному податку за

вересень-грудень 2005 року, січень 2006 року та податку на прибуток за 9

місяців, 11 місяців 2005 року та за 2005 рік. За результатами вказаної

перевірки складено акт № 410/15/32175236 від 4 травня 2006 року та встановлені

порушення вимог п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення

зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»

№ 2181- ІІІ від 21 грудня 2000 року, п. 2 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування»

№ 1251-ХІІ від 25 липня 1991 року, п.п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про

оподаткування прибутку підприємств»        

№ 283/97 ВР від 22 травня 1997 року (а.с. 9-10).

На підставі зазначеного акту перевірки ДПІ у Жовтневому

районі м. Запоріжжя прийнято податкові повідомлення - рішення № 0004731503/0

від 4 травня 2006 року, яким визначено суму штрафних санкцій по комунальному

податку  у розмірі 850 грн.,                    № 0004721503/0 від 4 травня

2006 року, яким визначено суму штрафних санкцій з податку на додану вартість у

розмірі 850 грн., № 0005261503/0 від 12 травня 2006 року, яким визначено суму

штрафних санкцій з податку на прибуток в розмірі 510 грн. (а.с. 8).

Зазначені вище податкові повідомлення - рішення вручені

відповідачу під розписку. Згідно облікових карток платника податків ТОВ

«Профіт-Пром», яка ведеться ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя, наявна

заборгованість станом на 19 січня 2009 року становить 532 грн. 07 коп., а саме:

з податку на додану вартість - 355 грн. 18 коп., з комунального податку - 176

грн. 89 коп. (а.с. 20, 24).      

На час розгляду справи відповідачем не було надано суду

доказів сплати податкової заборгованості, яка складає 532 грн. 07 коп.

Відповідач в порушення діючого законодавства України зазначену податкову

заборгованість до бюджетів не сплатив.  

  Розглянувши

матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд вважає, що позов

підлягає задоволенню в повному обсязі з наступних підстав.

Відповідно до пункту 11 статті 11 Закону України “Про

державну податкову службу в Україні” органи державної податкової служби у

випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України,

мають право  стягувати до бюджетів та

державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах,

встановлених законами України.

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 9 Закону України “Про систему

оподаткування” № 1251 від 25 червня 1991 року, платники податків і зборів

(обов'язкових платежів) зобов'язані: подавати до державних податкових органів

та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську

звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою

податків і зборів (обов'язкових платежів).

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 9 цього закону п латники

податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми

податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Згідно ст. 11 Закону України “Про систему оподаткування”

відповідальність за правильність обчислення, своєчасність плати податків і

зборів (обов'язкових платежів) і додержання законів про оподаткування несуть

платники податків і зборів (обов'язкових платежів) відповідно до законодавства

України.

Відповідно

до ст. 15 Декрету Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори» № 56-93

від 20 травня 1993 року комунальний податок справляється з юридичних осіб, крім

бюджетних установ, організацій, планово-дотаційних та сільськогосподарських

підприємств. Його граничний розмір не повинен перевищувати 10 відсотків річного

фонду оплати праці, обчисленого виходячи з розміру неоподатковуваного мінімуму

доходів громадян.

Згідно

п.п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»         № 283/97 ВР від 22 травня 1997 року

податок сплачується до бюджету не пізніше 20 числа місяця, наступного за

звітним кварталом. Платники податку не пізніше 25 числа місяця, що настає за

звітним кварталом, подають до податкового органу податкову декларацію про

прибуток за звітний квартал, розраховану наростаючим підсумком з початку звітного

фінансового року. Платники податку не пізніше 15 лютого року, що настає за

звітним, подають податковому органу річний бухгалтерський звіт, який у

випадках, передбачених законодавством, повинен бути підтверджений висновками

аудиту.

Відповідно до положень п. 3.1.1. ст. 3 Закону України

"Про погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та

державними цільовими фондами" № 2181-ІІІ від 21 грудня 2000 року активи

платників податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового

боргу виключно за рішенням суду.

У разі визначення податкового

зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах

"а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 Закону

України "Про погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та

державними цільовими фондами" платник податків зобов'язаний погасити

нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від

дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого

строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Платник податків не оскаржував суму

податкового зобов'язання в адміністративному порядку. Тобто вказані суми

податкової заборгованості є узгодженими та повинні бути сплачені до державного

бюджету.

Враховуючи викладене, суд вважає вимоги позивача такими,

що підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 158-163 , ч. 4 ст. 167 КАС  України, суд,

 

ПОСТАНОВИВ:

 

    Адміністративний позов Державної податкової

інспекції у Жовтневому районі                      м. Запоріжжя до

Товариства з обмеженою відповідальністю «Профіт-Пром» про стягнення податкового

боргу - задовольнити у повному обсязі.

    Стягнути з Товариства з обмеженою

відповідальністю «Профіт-Пром» (69063,            м. Запоріжжя, вул. Українська, 49,

кв. 57,  ЄДРПОУ 32175236) податкову

заборгованість по податку на додану вартість у розмірі 355 (триста п'ятдесят

п'ять) грн. 18 коп.  на користь

державного бюджету у Жовтневому районі м. Запоріжжя ( р/р 31112029700003, код

платежу 14010100, ЄДРПОУ 34677124, банк ГУДКУ у Запорізькій області, МФО

813015).

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю

«Профіт-Пром» (69063,            м.

Запоріжжя, вул. Українська, 49, кв. 57, 

ЄДРПОУ 32175236) податкову заборгованість по комунальному податку у

розмірі 176 (сто сімдесят шість) грн. 89 коп. 

на користь державного бюджету у Жовтневому районі м. Запоріжжя ( р/р

33214828700003, код платежу 16010200, ЄДРПОУ 34677124, банк ГУДКУ у Запорізькій

області, МФО 813015).

    Постанова набирає законної сили після

закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не

було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна

скарга не була подана у строк, постанова набирає законної сили після закінчення

цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не

скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до

Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі в 10-ти

денний строк, з дня її складення, заяви про апеляційне оскарження і поданням

після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до

апеляційної інстанції або в порядку ч. 5 ст. 186 КАС України.

   

    Постанова складена у повному обсязі 30

квітня 2009 року.    

 

Суддя                    

(підпис)             Н.В.

Стрельнікова

 

Постанова не набрала законної сили.

 

Суддя:

 

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.04.2009
Оприлюднено20.07.2009
Номер документу4081876
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1573/09/0870

Ухвала від 04.03.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Постанова від 29.04.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Постанова від 29.04.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Н.В.

Ухвала від 04.03.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні