Постанова
від 29.09.2014 по справі 810/5556/14
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И 29 вересня 2014 року                                                                                                  810/5556/14 Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Балаклицького А.І., розглянувши в порядку письмового провадження в м. Києві адміністративну справу за позовомПриватного підприємства "Дім Зерна" доБориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області третя особаТовариство з обмеженою відповідальністю "Комплекс Агромарс" провизнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, в с т а н о в и в: Приватне підприємство "Дім Зерна" звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "Комплекс Агромарс" та з урахування заяви про зміну позовних вимог просить суд: - визнати протиправними дії Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області щодо коригування (зменшення до нуля) на підставі Акту від 19.08.2014 №423/22-1/37135575 "Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Дім Зерна" з питань документального підтвердження господарських відносин, їх реальності та повноти відображення в обліку з ТОВ "Астера Торг" за листопад - грудень 2013 року та ТОВ "Поберіжжя" за березень 2014 року" задекларованих ПП "Дім Зерна" зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинам з контрагентами-покупцями та контрагентами-продавцями; - зобов'язати Бориспільську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Київській області вилучити з системи "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі Акту від 19.08.2014 №423/22-1/37135575 "Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Дім Зерна" з питань документального підтвердження господарських відносин, їх реальності та повноти відображення в обліку з ТОВ "Астера Торг" за листопад - грудень 2013 року та ТОВ "Поберіжжя" за березень 2014 року"; - зобов'язати Бориспільську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Київській області поновити в системі "Податковий блок" інформацію щодо податкових зобов'язань та податкового кредиту ПП "Дім Зерна", яка існувала до оформлення Акту від 19.08.2014 №423/22-1/37135575 "Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Дім Зерна" з питань документального підтвердження господарських відносин, їх реальності та повноти відображення в обліку з ТОВ "Астера Торг" за листопад - грудень 2013 року та ТОВ "Поберіжжя" за березень 2014 року". Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем порушено вимоги статті 86 Податкового кодексу України, відповідно до якої, у випадках встановлення за наслідками перевірки порушень суб'єктом господарювання норм податкового та іншого законодавства, податковий орган зобов'язаний прийняти рішення про визначення податкових зобов'язань такому суб'єкту. Проте, відповідач податкового повідомлення-рішення за наслідками перевірки позивача не прийняв, а висновки посадових осіб податкового органу про завищення позивачем податкового кредиту та зобов'язань з податку на додану вартість знайшли своє відображення в автоматизованій інформаційній системі "Податковий блок", що призвело до автоматичного коригування до нуля задекларованих позивачем сум податкового кредиту та податкових зобов'язань, що, у свою чергу, вплинуло на майнові права та інтереси позивача. Представник відповідача позову не визнав, надав суду письмові заперечення, в яких просив суд у задоволенні позову відмовити з мотивів, які ґрунтуються на висновках, викладених в акті перевірки. В судове засідання сторони, належним чином повідомлені про місце, дату та час судового розгляду, не з'явились. Від представників позивача та відповідача надійшли до суду заяви про розгляд справи за їх відсутності в порядку письмового провадження. Третя особа про причини неявки суд не повідомила, із заявами про відкладення судового розгляду до суду не зверталась. Відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про розгляд справи за відсутності сторін в порядку письмового провадження. Дослідивши матеріали справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з таких підстав. Приватне підприємство "Дім Зерна" є юридичною особою, що зареєстрована Бориспільським міськрайонним управлінням юстиції Київської області 12.07.2010. Взято на податковий облік в органах державної податкової служби 16.07.2010 за №5064, перебуває на обліку в Бориспільській ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області. Як вбачається з наявних матеріалів справи, в серпні 2014 року на підставі наказу Бориспільської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області від 06.08.2014 №551 посадовою особою відповідача згідно п.п.20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п.п.78.1.1 п. 78.1 ст. 78, п. 79.1, п. 79.2 ст. 79 Податкового кодексу України проведена документальна позапланова невиїзна перевірка ПП "Дім Зерна" з питань документального підтвердження господарських відносин, їх реальності та повноти відображення в обліку з ТОВ "Астера Торг" за листопад - грудень 2013 року та ТОВ "Поберіжжя" за березень 2014 року. За результатами перевірки відповідачем складено Акт від 19.08.2014 №423/22-1/37135575 (надалі - Акт перевірки). Перевіркою встановлено порушення позивачем положень п. 187.1 ст. 187, п. 198.1, п.198.4, п. 198.6 ст. 198, п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, внаслідок чого відповідач дійшов висновку про завищення позивачем податкового кредиту по взаємовідносинам з ТОВ "Астера Торг" за листопад - грудень 2013 року, ТОВ "Поберіжжя" за березень 2014 року на загальну суму 702686,83 грн. та про завищення позивачем податкових зобов'язань по взаємовідносинам з ТОВ "Комплекс Агромарс" на загальну суму 709753,82 грн. Висновки посадової особи податкового органу про порушення позивачем вимог податкового законодавства ґрунтуються на припущенні про фіктивність правочинів, укладених між позивачем та ТОВ "Астера Торг", ТОВ "Поберіжжя". На думку відповідача ПП "Дім Зерна" є транзитним підприємством, фінансово-господарські взаємовідносини між ПП "Дім Зерна" та ТОВ "Астера Торг", ТОВ "Поберіжжя" є фіктивними, та такими, що не мали реального характеру і були вчинені без наміру створення правових наслідків, з метою отримання податкової вигоди для третіх осіб. Жодних оформлених документально рішень (податкових повідомлень-рішень) за результати перевірки відповідачем прийнято не було. Разом з тим, як стверджує позивач, висновки Акта перевірки від 19.08.2014 №423/22-1/37135575 внесені відповідачем до інформаційної системи "Податковий блок", що призвело до автоматичного коригування до нуля задекларованих позивачем сум податкового кредиту та податкових зобов'язань, що, у свою чергу, вплинуло на майнові права та інтереси позивача. Вважаючи дії відповідача щодо коригування податкового кредиту та податкових зобов'язань позивача протиправними, останній звернувся до суду з даним адміністративним позовом. Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.           Відповідно до статті 75 Податкового кодексу контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом. Документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Згідно із статтею 78 Податкового кодексу документальна позапланова перевірка здійснюється, зокрема, у разі, коли за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються можливі порушення цим платником податків податкового, валютного та іншого законодавства протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту. Відповідно до пункту 86.1 статті 86 Податкового кодексу результати перевірок оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка. Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов'язаний його підписати. Пунктом 2.1 Порядку направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 28.11.2012 № 1236, встановлено, що орган державної податкової служби визначає суму нарахування (зменшення) грошового зобов'язання, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість та складає податкове повідомлення-рішення у випадках, якщо, зокрема, дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових деклараціях, уточнюючих розрахунках. Згідно із пунктом 86.6 статті 86 Податкового кодексу податкове повідомлення-рішення приймається керівником контролюючого органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень (за результатами фактичної перевірки - з дня реєстрації (надходження) акта такої перевірки до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків), а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків. Із аналізу вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що податкове повідомлення-рішення - правовий акт індивідуальної дії податкового органу, який останній зобов'язаний прийняти у передбачених законом випадках, видається конкретному платнику податку та створює для нього юридичні наслідки у вигляді обов'язку сплатити суму грошового зобов'язання та/або внести відповідні зміни до податкової звітності. Суд звертає увагу, що відповідачем, всупереч встановленим чинним законодавством вимогам, станом на час вирішення даної справи не прийнято відповідного податкового повідомлення-рішення за результатами проведеної перевірки (на підставі Акта перевірки від 19.08.2014 №423/22-1/37135575). Разом з тим, у вказаному Акті встановлено порушення позивачем положень пункту 187.1 статті 187, пунктів 198.1, 198.4, 198.6 статті 198, статті 201 Податкового кодексу, внаслідок чого відповідач дійшов висновку про завищення позивачем податкового кредиту по взаємовідносинам з ТОВ "Астера Торг" за листопад - грудень 2013 року, ТОВ "Поберіжжя" за березень 2014 року на загальну суму 702686,83 грн. та про завищення позивачем податкових зобов'язань по взаємовідносинам з ТОВ "Комплекс Агромарс" на загальну суму 709753,82 грн. Виходячи з вищевикладеного, суд приходить до висновку, що своїми діями щодо не винесення та не направлення податкового повідомлення-рішення при наявності порушень, зазначених вище у вказаному акті перевірки, відповідачем було порушено вимоги статті  86 Податкового Кодексу України. Зазначені дії відповідача ставлять позивача у правову невизначеність, так як наявні висновки акта перевірки про встановлені порушення, і в той же час у позивача відсутні можливості для оскарження таких висновків. В той же час, як стверджує позивач, що за наслідками проведеної перевірки на підставі Акта перевірки від 19.08.2014 №423/22-1/37135575 відбулось коригування (зменшення до нуля) задекларованих позивачем податкових зобов'язань та податкового кредиту. Акт перевірки був надісланий до податкових органів, на обліку яких перебувають контрагенти позивача, що у свою чергу вплинуло на майнові права та інтереси позивача та його контрагентів. Так, статтею 54 Податкового кодексу України визначено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо, зокрема: дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках; При цьому, статтею 58 Податкового кодексу України встановлено, що у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення. У відповідності з Порядком ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів (затверджений Наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 №765 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.02.2014 за №217/2499) за даними оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, коштів передоплати та єдиного внеску Міндоходів та його територіальними органами в автоматичному режимі формуються звітність і зведена інформація про нарахування та надходження податків, зборів, митних платежів, коштів передоплати, єдиного внеску, податковий борг, недоїмку із сплати єдиного внеску відшкодування податку на додану вартість, результати перевірочної роботи, розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу), надміру сплачених сум платежів та єдиного внеску тощо. Контроль за достовірністю та повнотою відображення інформації в інформаційній системі забезпечується структурними підрозділами, на які покладено функції з введення відповідної інформації. З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску територіальними органами Міндоходів відкриваються інтегровані картки платників за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися платниками, а для обліку сум передоплати - за кожним платником. За даними оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, коштів передоплати та єдиного внеску Міндоходів та його територіальними органами в автоматичному режимі формуються звітність і зведена інформація про нарахування та надходження податків, зборів, митних платежів, коштів передоплати, єдиного внеску, податковий борг, недоїмку із сплати єдиного внеску відшкодування податку на додану вартість, результати перевірочної роботи, розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу), надміру сплачених сум платежів та єдиного внеску тощо. Зворотний бік інтегрованої картки відображає стан розрахунків платника (суми нарахованого та сплаченого платежів, пені, штрафних (фінансових) санкцій, процентів за користування розстроченням (відстроченням) грошових зобов'язань (податкового боргу), суми податкового боргу, недоїмки із сплати єдиного внеску, надміру та/або помилково сплачені, заявлені до відшкодування тощо) за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами, операції, що проводяться з коштами передоплати. На лицьовому боці інтегрованої картки відображається додаткова інформація щодо стану розрахунків платника за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами та передоплатою. Занесення/перенесення, виключення/включення операцій в інформаційній системі проводяться структурними підрозділами територіальних органів Міндоходів, на які покладено функції з введення відповідної інформації. Нарахування податків, зборів та сум єдиного внеску в інтегрованій картці платника здійснюються відповідно до звітності, що подається платником до територіального органу Міндоходів, а також митних та інших платежів - на підставі оформленої митної декларації. Наведені положення законодавства дають підставу для висновку про наявність у платника податків матеріально-правового інтересу в тому, щоб дані карток особових рахунків правильно відображали фактичний стан платежів до бюджету. Крім того, відповідно до Методичних рекомендацій щодо приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України (затверджених наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2012 №516) декларація, надана платником, вважається прийнятою за умови дотримання вимог, встановлених ст. ст. 48 і 49 Податкового кодексу України. За відсутності зауважень до оформлення податкової звітності, зазначених у пункті 4.7 Методичних рекомендацій, інспектори, що здійснюють приймання такої звітності, реєструють датою її фактичного отримання ОДПС. Така податкова звітність вважається прийнятою. Цей факт засвідчують відповідні відмітки: штамп, дата реєстрації документа та реєстраційний номер. Обробка та занесення інформації до електронних баз виконується підрозділом приймання та обробки податкової звітності, у разі відсутності зазначеного підрозділу - підрозділами, на які покладено цю функцію. За відповідність інформації у базах податкової звітності даним податкових документів, наданих платником податків на паперових (електронних) носіях, несуть відповідальність підрозділи, що приймають податкову звітність. Отже, з наведених нормативних актів вбачається, що обов'язок платника податків подати декларацію з ПДВ узгоджується з обов'язком податкового органу прийняти таку декларацію та, при відсутності зауважень до її оформлення, відобразити показники цієї декларації у відповідних базах податкової звітності. Таким чином, показники податкового кредиту та податкових зобов'язань конкретного платника податків, які відображаються в Деталізованій базі співставлення, формуються на підставі показників, поданих таким платником податків податкових декларацій з ПДВ з додатком № 5, і повинні їм відповідати. Самостійна зміна відповідачем в Деталізованій базі співставлення показників податкового кредиту та податкових зобов'язань позивача на підставі Акту перевірки від 19.08.2014 №423/22-1/37135575 без прийняття податкового повідомлення-рішення та без зміни цих показників самим позивачем шляхом подання декларацій (розрахунків) порушує права та інтереси позивача, оскільки позивач, як платник податків, має право розраховувати на те, що задекларовані ним в податкових деклараціях показники податкового кредиту та податкових зобов'язань відповідають показникам з централізованої бази даних податкової звітності. Невідповідність показників податкового кредиту та податкових зобов'язань, що задекларовані позивачем у деклараціях з ПДВ, показникам з централізованої бази даних податкової звітності, має безпосередній вплив на права та інтереси позивача, оскільки така невідповідність може мати для позивача негативні наслідки, як то: погіршення його ділової репутації, як належного платника податків, відмова його контрагентів від подальших господарських відносин з позивачем з метою уникнення негативних податкових наслідків для себе від таких операцій, тощо. З урахуванням викладеного, суд вважає, що дії податкового органу по зміні задекларованих платником податків показників податкового кредиту та податкових зобов'язань в Деталізованій базі співставлення можуть бути предметом оскарження в порядку адміністративного судочинства, оскільки відображення таких відомостей з урахуванням того, що такі відомості повинні співпадати з показниками у податковій декларації платника податку, фактично формує податкові зобов'язання на майбутнє, а отже спричиняє реальні зміни майнового стану такого платника, а належним способом захисту прав та інтересів платника податків у випадку незаконності таких дій повинно бути відновлення в цій базі таких показників податкового кредиту та податкових зобов'язань, які задекларував платник податків. Аналогічна позиція викладена в Ухвалі Київського апеляційного адміністративного суду від 04.06.2014 у справі №826/1539/14 та в Постанові Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 04.09.2014 у справі №811/3756/13-а. Оскільки за результатами вищезазначеної перевірки відповідачем не виносились податкові-повідомлення рішення про визначення позивачу сум грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, а сам по собі Акт є лише суб'єктивною думкою перевірячого та не створює будь-яких наслідків для позивача (саме такої думки дотримується податковий орган у своїх запереченнях), суд дійшов висновку, що у податкового органу не виникло права вносити зміни у дані, задекларовані позивачем у податкових деклараціях, а тому дії відповідача щодо коригування податкового кредиту та податкових зобов'язань позивача в інформаційній системі "Податковий блок" є протиправними. Таким чином, позовні вимоги в цій частині та в частині зобов'язання Бориспільську об'єднану державну податкову інспекцію ГУ Міндоходів у Київській області вилучити з системи "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі Акта перевірки від 19.08.2014 №423/22-1/37135575, та поновити таку інформацію в системі "Податковий блок", є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. Статтею 11 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і доведенні перед судом їх переконливості. Відповідно до ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених ст. 72 цього Кодексу. В силу частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. На виконання цих вимог відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не надав суду жодних доказів, які спростовували б твердження позивача, а відтак, не довів правомірності своїх дій. Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі. Відповідно до ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України. На підставі викладеного, керуючись статтею 124 Конституції України, статтями 11, 14, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - п о с т а н о в и в: Адміністративний позов Приватного підприємства "Дім Зерна" - задовольнити. Визнати протиправними дії Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області щодо коригування (зменшення до нуля) на підставі Акту від 19.08.2014 №423/22-1/37135575 "Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Дім Зерна" з питань документального підтвердження господарських відносин, їх реальності та повноти відображення в обліку з ТОВ "Астера Торг" за листопад - грудень 2013 року та ТОВ "Поберіжжя" за березень 2014 року" задекларованих ПП "Дім Зерна" зобов'язань та податкового кредиту по взаємовідносинам з контрагентами-покупцями та контрагентами-продавцями. Зобов'язати Бориспільську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Київській області вилучити з системи "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі Акту від 19.08.2014 №423/22-1/37135575 "Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Дім Зерна" з питань документального підтвердження господарських відносин, їх реальності та повноти відображення в обліку з ТОВ "Астера Торг" за листопад - грудень 2013 року та ТОВ "Поберіжжя" за березень 2014 року". Зобов'язати Бориспільську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Київській області поновити в системі "Податковий блок" інформацію щодо податкових зобов'язань та податкового кредиту ПП "Дім Зерна", яка існувала до оформлення Акту від 19.08.2014 №423/22-1/37135575 "Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Дім Зерна" з питань документального підтвердження господарських відносин, їх реальності та повноти відображення в обліку з ТОВ "Астера Торг" за листопад - грудень 2013 року та ТОВ "Поберіжжя" за березень 2014 року". Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства "Дім Зерна" (код за ЄДРПОУ 37135575) сплачений судовий збір у розмірі 487 (чотириста вісімдесят сім) грн. 20 коп. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі проголошення лише вступної та резолютивної частини постанови або прийняття постанови у письмовому провадженні - протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя                                                                                             Балаклицький А. І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.09.2014
Оприлюднено10.10.2014
Номер документу40820157
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/5556/14

Ухвала від 11.12.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 25.11.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Постанова від 29.09.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 29.09.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 24.09.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні