Постанова
від 06.05.2009 по справі 2а-5615/08
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Справа № 2а-5615/08

6 травня 2009 року 18 год. 50 хв. м. Рівне

Рівненський окружний адмі ністративний суд

під головуванням судді Боймиструка С.В.

за участю секретаря судово го засідання Пушкової О.В..

прокурора Воробей С.А.

представника позивача не з' явився

представника відповідача не з' явився

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом зас тупника прокурора м. Рівне в і нтересах держави в особі Мін істерства палива та енергети ки України Державного підпри ємства «Національна енергет ична компанія Укренерго» від імені якої діє Відокремлени й підрозділ «Держенергонагл яд у Західному регіоні» ДП НЕ К «Укренерго» до Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Західний соко-оцтовий зав од» про стягнення штрафу в су мі 510 гривень,

В С Т А Н О В И В :

Прокурор, звернувшись до су ду просить стягнути з відпов ідача штраф в сумі

510 гривень за порушення зако нодавства про електроенерге тику.

Прокурор в судовому засіда нні позовні вимоги підтримав в повному обсязі та пояснив, щ о відповідачем було порушено вимоги ст. 27 Закону України «П ро електроенергетику» а саме : ухилення від виконання вимо г п.1 припису інспекції Держен ергонагляду за режимами спож ивання електричної і теплово ї енергії в Рівненській обла сті № 03/27-11 від 15 листопада 2007 року , за що і було застосовано штра фні санкції. Просить позовні вимоги задовольнити в повно му обсязі.

Представник позивача в суд ове засідання не з' явився, з аяв по справі не надав, хоч нал ежним чином був повідомлений про час і місце її розгляду.

Відповідач в судове засіда ння не з' явився, заяв по спра ві чи заперечень на позов не п одав, хоч належним чином був п овідомлений про час і місце р озгляду справи. За таких обст авин суд вважає за можливе ро зглянути спір по суті на підс таві наявних у справі доказі в.

Заслухавши пояснення прок урора, повно і всебічно дослі дивши матеріали справи, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги підлягають до задоволен ня з таких підстав.

Як вбачається з матеріалів справи 15 листопада 2007 року за н аслідками проведеного обсте ження, державним інспекторо м з енергетичного нагляду бу ло складено припис

№ 03/27-11, згідно якого відповід ач повинен був до 01 березня 2008 р оку усунути виявлені порушен ня, вживши зазначені в припис і заходи та повідомити Держі нспекцію з енергонагляду про виконання кожної із вимог пр ипису в письмовій формі (а.с.6).

07 березня 2008 року державною і нспекцією з енергетичного на гляду за режимами споживання електричної і теплової енер гії у Рівненській області бу ло проведено перевірку викон ання припису № 03/27-11 від 15 листоп ада 2007 року, якою виявлено пору шення, а саме : ухилення від ви конання п.п. 1,5,6,11,13 припису (а.с.9). З а наслідками перевірки склад ено Акт №02/27-03, яким зафіксовано порушення ст. 27 Закону Україн и «Про електроенергетику».

В зв' язку з цим, 07 бер езня 2008 року державним інспек тором з енергетичного нагляд у Державної інспекції з енер гетичного нагляду за режимам и споживання електричної і т еплової енергії в Рівненські й області було винесено пост анову №02/27-03 про накладення на Т овариство з обмеженою відпов ідальністю «Західний соко-оц товий завод» штрафу за поруш ення законодавства про елект роенергетику в сумі 510 гривень .

Відповідно до ст.9 Закону Ук раїни «Про електроенергетик у» державний нагляд в електр оенергетиці здійснює Держав на інспекція з енергетичного нагляду за режимами спожива ння електричної та теплової енергії. Державні інспектори мають право давати споживач ам та суб' єктам електроенер гетики обов' язкові для вико нання приписи про усунення п орушень нормативно-правових актів; застосовувати в устан овленому законодавством Укр аїни порядку санкції до суб' єктів господарської діяльно сті за порушення нормативно- правових актів. Вказана норм а регламентована також Полож енням про державний нагляд з а режимами споживання електр ичної і теплової енергії, зат вердженого Постановою кабін ету Міністрів України від 7 се рпня 1996 р. N 929 (зі змінами і доповн еннями) та Інструкцією з орга нізації проведення обстежен ь електричних, тепло-викорис товуючих установок, теплових мереж та оформлення їх резул ьтатів, затвердженої Наказом Міністерства палива та енер гетики України №817 від 24 грудня 2004 р., зареєстрованої в Міністе рстві юстиції України 20 січня 2005 року № 71/10351.

Згідно ст.27 Закону Укр аїни «Про електроенергетику », Національна комісія регул ювання електроенергетики Ук раїни, державні інспектори з експлуатації електричних ст анцій і мереж, державні інспе ктори з енергетичного нагляд у за режимами споживання еле ктричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, о формленого в установленому п орядку, за наявності порушен ь, передбачених цією статтею , видають у межах своєї компет енції суб'єктам господарсько ї діяльності постанови про н акладення штрафів за встанов леною формою.

Цією ж статтею передбачена відповідальність суб' єкті в господарської діяльності з а ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішен ь чи приписів Національної к омісії регулювання електрое нергетики України, Державної інспекції з експлуатації ел ектричних станцій і мереж, Де ржавної інспекції з енергети чного нагляду за режимами сп оживання електричної та тепл ової енергії та порушення ум ов ліцензій у вигляді штрафу в розмірі до п'яти тисяч неопо датковуваних мінімумів дохо дів громадян.

Крім того, пунктом 5 частини 3 Постанови Кабінету Міністр ів України від 21 липня 1999 року № 1312 державні інспектори з енер гетичного нагляду за режимам и споживання електричної та теплової енергії мають право накладати на суб' єктів гос подарської діяльності за ухи лення від виконання або несв оєчасне виконання рішень чи приписів Державної інспекці ї з енергетичного нагляду за режимами споживання електри чної та теплової енергії штр афи у розмірі до трьох тисяч н еоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто до п' ятдесяти однієї тисячі гриве нь.

Суми стягнених штрафів зар аховуються до Державного бюд жету України.

Відповідно до п.10 Положення про накладення на суб' єкті в господарської діяльності ш трафів за порушення законода вства про електроенергетику , затвердженого Постановою К абінету Міністрів України ві д 21.07.1999 року № 1312 (далі, - Положення ) суб'єкт господарської діяль ності повинен сплатити штраф протягом 30 днів з дня винесен ня постанови про його наклад ання, а в разі несплати штрафу у зазначений термін штраф ст ягується в судовому порядку.

Однак, всупереч цьому відпо відач в добровільному порядк у штраф в розмір

510 гривень не сплатив, а тому він підлягає до стягнення.

Відповідно до ст. 121 Констит уції України та п.2 ст.5, ст.361 Зако ну України «Про прокуратуру» на прокуратуру покладено об ов' язок представництва інт ересів держави в суді у випад ках передбачених, законом.

За наведених обставин, позо вні вимоги підтверджені нале жними та допустимими доказам и та підлягає до задоволення .

Керуючись статтями 160-163, КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В :

Позов заступника прокурор а м. Рівне в інтересах держави в особі Міністерства палива та енергетики України Держа вного підприємства «Націона льна енергетична компанія Ук ренерго» від імені якої діє В ідокремлений підрозділ «Дер женергонагляд у Західному ре гіоні» ДП НЕК «Укренерго» за довольнити.

Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю «За хідний соко-оцтовий завод» (355 00, Рівненська область, м. Радив илів, вул. О.Невського,64а, р/р 26001013 1386 в ЗАТ «Банк НРБ» м. Київ, МФО 32 0627, код ЄДРПОУ 32954556) в дохід Держа вного бюджету 510 грн. штрафу (Од ержувач : Управління державн ого казначейства в Рівненськ ій області (м.Радивилів) ЄДРПО У 23308508, банк одержувача : Головне управління Державного казна чейства України у Рівненські й області, МФО 833017, р/р 31111106700361, код пл атежу за бюджетною класифіка цією: 21081100, призначення платежу : адміністративні штрафи та і нші санкції).

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо заяву п ро апеляційне оскарження бул о подано, але апеляційна скар га не була подана у встановле ний строк, постанова набирає законної сили після закінче ння цього строку. У разі подан ня апеляційної скарги постан ова, якщо її не скасовано, наби рає законної сили після закі нчення апеляційного розгляд у справи.

Постанова може бути оскарж ена до Львівського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез суд першої інстанції, як ий ухвалив постанову. Заява п ро апеляційне оскарження под ається протягом 10 днів з дня с кладення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інста нції подається протягом 20-ти д нів після подання заяви про а пеляційне оскарження. Апеляц ійна скарга може бути подана без попереднього подання за яви про апеляційне оскарженн я, якщо скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення.

Головуючий С.В.Боймиструк

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.05.2009
Оприлюднено12.11.2009
Номер документу4091665
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5615/08

Постанова від 06.05.2009

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Боймиструк С.В.

Постанова від 25.12.2008

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Катунов В.В.

Постанова від 25.12.2008

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Катунов В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні