Рішення
від 17.10.2014 по справі 904/5669/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

14.10.14р. Справа № 904/5669/14

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Новікова Р.Г. при секретарі судового засідання Яковлєвій А.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДИВОБУД", м. Кривий Ріг

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛД-ЄВРОМАРКЕТ", м. Кривий Ріг

Третя особа: Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №20"

про зобов`язання укласти договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

Представники:

Від позивача: Водяна О.М. дов. № б/н від 07.04.14р.

Від відповідача: не з`явився

Від третьої особи:не з`явився

СУТЬ СПОРУ: Товариство з обмеженою відповідальністю «Дивобуд» м. Кривий Ріг звернулось до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛД - ЄВРОМАРКЕТ» м. Кривий Ріг з позовом про зобов'язання відповідача укласти з позивачем договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій №71 від 27.12.2013р.

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на визнання його переможцем конкурсу з визначення управителя будинку, споруди або групи будинків на території Центрально-Міського району м. Кривого Рогу та ухилення відповідача від укладення договору; норми статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», статті 181 Господарського кодексу України та Типовий договір про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, затверджений постановою Кабінету міністрів України №529 від 20.05.2009р.

Позивач зазначає, що згідно протоколу засідання комісії від 14.11.2013р. ТОВ «Дивобуд» було визнано переможцем конкурсу з визначення управителя будинку, споруди або групи будинків на території Центрально-Міського району м. Кривий Ріг (об'єкт №2)

На підставі статей 27, 28 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» між позивачем та Управлінням благоустрою та житлової політки виконкому Криворізької міської ради було укладено договір про надання послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків на території Центрально-Міського району м. Кривий Ріг (об'єкт №2) від 18.11.2013р.

Оскільки відповідач займає нежитлове приміщення загальною площею 163м2, розташоване за адресою - м. Кривий Ріг, вул. Леніна, буд. 36, позивач наполягає на тому, що між сторонами має бути укладений договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Листом №71 від 27.12.2013р. позивач звернувся до відповідача з пропозицією укласти такий договір та додав проект відповідного договору. У листі-відповіді №3 від 24.02.2014р. відповідач відмовився від укладення договору.

Враховуючи приписи статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», статті 181 Господарського кодексу України та положення Типового договору про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету міністрів України №529 від 20.05.2009р., позивач звернувся до суду з позовом про зобов'язання відповідача укласти договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та при будинкових територій №71 від 27.12.2013р.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 31.07.2014р. було порушено провадження у справі та призначене судове засідання.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 18.08.2014р. до участі у справі в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору суд залучив Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №20» м. Кривий Ріг.

У письмових поясненнях №530 від 27.08.2014р. представник третьої особи зазначив, що з лютого 2014р. Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №20» м. Кривий Ріг не надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій споживачам Центрально-Міського району м. Кривий Ріг, у тому числі, відносно будинку №36, розташованого по вул. Леніна в м. Кривий Ріг.

У письмових поясненнях №23 від 23.09.2014р. позивач додатково вказав, що відповідач має документ, який підтверджує факт перебування з 01.02.2014р. позивача в статусі управителя будинків, споруд або групи будинків.

Про зміну управителя відповідача було повідомлено завчасно, шляхом публікації в газеті «Червоний гірник» №88 від 19.11.2013р. відповідного оголошення та направленням листа №10 від 27.12.2013р. на адресу відповідача.

Посилання відповідача на статтю 627 Цивільного кодексу України є безпідставним, оскільки укладення договору є обов'язковим на підставі статі 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Відмова відповідача суперечить вимогам статей 6, 627 та 630 Цивільного кодексу України.

На адресу суду третя особа супровідним листом №7 від 07.10.2014р. надала лист ТОВ «ЛД - Євромаркет» №4 від 23.09.2014р. та копію підписаної відповідачем та третьою особою додаткової угоди №1 від 23.01.2014р. до договору №77 від 06.12.2004р. про припинення дії договору про сплату комунальних послуг власниками нежитлових приміщень №77 від 06.12.2004р.

У зв'язку з нез'явленням представника відповідача в судове засідання та необхідністю витребування додаткових документів, розгляд справи відкладався.

Ухвали суду були направлені відповідачу у справі в установленому порядку на адресу, зазначену в позові, яка співпадає з адресою місцезнаходження юридичної особи, що міститься в Єдиному державного реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 Господарського процесуального кодексу України.

На день розгляду справи у судовому засіданні 14.10.2014р. будь-яких письмових заяв та клопотань від відповідача щодо відкладення розгляду справи до суду не надходило.

Враховуючи, що від відповідача повідомлення щодо неможливості участі у судовому засіданні 14.10.2014р. до господарського суду Дніпропетровської області не надходило, відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справа розглядається за наявними в ній матеріалами.

При цьому, згідно зі статтею 38 Господарського процесуального кодексу України визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.

Дослідивши матеріали справи та пояснення представників позивача і третьої особи, які викладені письмово, господарський суд встановив наступне.

За результатами засідання від 14.11.2013р. комісії з проведення конкурсу з визначених управителів будинку, споруди або групи будинків по Центрально-Міському району по об'єкту №2, переможцем конкурсу з визначення управителя будинку, споруди або групи будинків на території Центрально-Міського району м. Кривий Ріг (об'єкт №2) було визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Дивобуд». Результати конкурсу були оформлені протоколом.

Згідно зі статтею 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» управитель - особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд (далі - управління будинком) і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору;

Утримання будинків і прибудинкових територій - господарська діяльність, спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.

В подальшому, на підставі статей 27, 28 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» між Товариством з обмеженою відповідальністю «Дивобуд» (далі - управитель) та Управлінням благоустрою та житлової політки виконкому Криворізької міської ради (далі - замовник) було укладено договір про надання послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків на території Центрально-Міського району м. Кривий Ріг (об'єкт №2) від 18.11.2013р.

Предметом цього договору є передача замовником управителю функцій управління та надання послуг утримання будинку або групи будинків і споруд та об'єктів благоустрою, що розташовані на прибудинкових територіях (далі об'єкт), для забезпечення його сталого функціонування відповідно до цільового призначення збереження його споживчих властивостей та організації забезпечення потреби власників, співвласників, наймачів, орендарів окремих житлових і нежитлових приміщень у своєчасному отриманні житлово-комунальних послуг відповідної якості, а замовник надає право управителю відраховувати належну йому плату від загальної суми оплати за житлово-комунальні послуги, а також відшкодовувати здійснені ним необхідні витрати, пов'язані з управлінням об'єктом, у разі, коли управитель отримав на такі витрати письмову згоду замовника.

До обов'язків управителя вказаним договором, зокрема, віднесено здійснення функцій з управління будинком; забезпечення експлуатації будинку, споруди або групи будинків та об'єктів благоустрою, розташованих на прибудинковій території, згідно з умовами укладених договорів, стандартами, нормативами, нормами і правилами; укладення зі споживачем договору на надання житлово-комунальних послуг.

Листом №10 від 27.12.2013р., направленим на адресу відповідача, позивач запропонував укласти договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та додав проект відповідного договору разом з додатками.

Відповідно до положень запропонованого проекту договору управитель надає послуги з управління будинком, спорудою та прибудинкових територій у житловому будинку №36 по вул. Леніна, де знаходиться нежитлове приміщення загальною площею 163м2 відповідно до тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг, затверджених (погоджених) рішенням виконкому Криворізької міської ради №435 від 27.12.2011р. «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках у м. Кривому Розі)» та рішенням виконкому Криворізької міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд і прибудинкових територій для населення Центрально-Міського району м. Кривого Рогу №418 від 14.12.2011р.»

В листі-відповіді №3 від 24.02.2014р. відповідач вказав про незгоду з пропозицією позивача та відмовився від підписання договору. Відмова була обґрунтована наявністю договірних відносин з КП «Житлово-експлуатаційна організація №20», відсутністю доказів наявності у ТОВ «Дивобуд» статусу управителя, невідповідністю інтересам підприємства укладення з позивачем договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Враховуючи викладене, позивач звернувся до суду з відповідним позовом.

Згідно з наявною в матеріалах справи дислокацією житлових будинків Центрально-Міського району (об'єкт №2), до переліку також входить будинок №36, розташований по вул. Леніна в м. Кривий Ріг.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців місцезнаходженням Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛД - ЄВРОМАРКЕТ» є м. Кривий Ріг, вул. Леніна, буд. 36.

Відповідно до підпункту 1 ч. 3 ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач (фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу) зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.

Типовий договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій затверджений постановою Кабінету Міністрів України №529 від 20.05.2009р.

За приписами статті 184 Господарського кодексу України укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору.

Частина третя статті 179 Господарського кодексу України передбачає, що укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Суб'єкти господарювання, які забезпечують споживачів, зазначених у частині першій цієї статті, електроенергією, зв'язком, послугами залізничного та інших видів транспорту, а у випадках, передбачених законом, також інші суб'єкти зобов'язані укладати договори з усіма споживачами їхньої продукції (послуг). Законодавством можуть бути передбачені обов'язкові умови таких договорів.

Згідно з частиною сьомою статті 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

За приписами статті 187 Господарського кодексу України день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

Згідно з матеріалами справи, з лютого 2014р. Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №20» м. Кривий Ріг не надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій споживачам Центрально-Міського району м. Кривий Ріг, у тому числі, відносно будинку №36, розташованого по вул. Леніна в м. Кривий Ріг.

Додатковою угодою №1 від 23.01.2014р. до договору №77 від 06.12.2004р., підписаною та засвідченою печатками відповідача та третьої особи, було визначено про припинення дії договору про сплату комунальних послуг власниками нежитлових приміщень №77 від 06.12.2004р.

Про зміну управителя відповідача було повідомлено завчасно, шляхом публікації в газеті «Червоний гірник» №88 від 19.11.2013р. відповідного оголошення та направленням листа №10 від 27.12.2013р. на адресу відповідача.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що укладення з позивачем договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій є обов'язковим для відповідача.

Тому позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Дивобуд» м. Кривий Ріг до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛД - ЄВРОМАРКЕТ» м. Кривий Ріг за участю третьої особи без самостійних вимог на предмет спору Комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація №20» м. Кривий Ріг про зобов'язання відповідача укласти з позивачем договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій №71 від 27.12.2013р.

Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України витрати позивача зі сплати судового збору в розмірі 1218грн. покладаються на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, керуючись нормами Господарського кодексу України, Закону України «Про житлово-комунальні послуги», статтями 1, 2, 4, 21, 22, 33, 34, 36, 38, 49, 75, 82, 83, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Дивобуд» м. Кривий Ріг до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛД - ЄВРОМАРКЕТ» м. Кривий Ріг за участю третьої особи без самостійних вимог на предмет спору Комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація №20» м. Кривий Ріг про зобов'язання відповідача укласти з позивачем договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій №71 від 27.12.2013р. - задовольнити.

Вважати укладеним договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій між товариством з обмеженою відповідальністю "Дивобуд" (50002, м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 60, Ідентифікаційний код 38658016) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛД - ЄВРОМАРКЕТ» м. Кривий Ріг (Ідентифікаційний код 24448403, місцезнаходження 50000, м. Кривий Ріг, вул. Леніна, буд. 36) на умовах поданого позивачем проекту договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій №71 від 27.12.2013 року у наступній редакції:

«Договір №71

про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

м. Кривий Ріг « 27» грудня 2013 року

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИВОБУД», в особі директора Рудник Лариси Борисівни, що діє на підставі Статуту товариства (далі - Управитель), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛД - ЄВРОМАРКЕТ», в особі


, який діє на підставі
, і є власником (орендарем) нежитлового приміщення у житловому будинку (далі - Споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про наступне:

Предмет договору

1. Предметом цього договору є забезпечення Управителем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - Послуги) у житловому будинку №36 по вул. Леніна у м. Кривий Ріг, де знаходиться нежитлове приміщення загальною площею 163м2, а Споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.

2. Управитель надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг, копії яких додаються до цього договору та є його невід'ємною частиною (Рішення Виконавчого комітету Криворізької міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкової території для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у м. Кривому Розі» №435 від 27.12.2011 року та Рішення Виконавчого комітету Криворізької міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для населення Центрально - Міського району м. Кривого Рогу» №418 від 14.12.2011 року).

3. Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить 208,27гривень, розмір якої визначається на підставі наступної формули: тариф* на загальну площу (м2) нежитлового приміщення власником (орендарем) якого є Споживач.

3.1. Тариф складає 1,2777 гривень на 1 м2 загальної площі нежитлового приміщення згідно додатку, що є невід'ємною частиною договору (Додаток №1 до договору).

3.2. Розмір щомісячної плати може змінюватися залежно від новоприйнятих нормативно-правових актів України у сфері житлово - комунального господарства. У разі зміни цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, Управитель доводить до відома Споживача таку інформацію відповідно до Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, який затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №390 від 30.07.2012р.

Оплата спожитих послуг

4. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

5. Плата вноситься Споживачем на розрахунковий рахунок Управителя.

6. Оплата здійснюється Споживачем у безготівковій формі щомісячно до 20 числа місяця наступного за звітним на підставі наданих Управителем документів (рахунок, акти приймання-здачі виконаних робіт, податкова накладна - при необхідності), які Споживач повинен отримувати за адресою (50002, м. Кривий Ріг вул. Лермонтова буд. 60) самостійно під особистий підпис або під підпис уповноваженої особи Споживача. При необхідності Управитель надсилає Споживачу вищевказані документи електронною поштою або факсом.

6.1. Споживач повинен отримувати документи, вказані у п. 7 договору, щомісячно до 10 числа місяця наступного за звітним. Якщо Споживач не отримав вищевказані документи у встановлений строк, вважається, що дані документи для оплати Управитель йому надав.

6.2. У випадку відмови Споживача від підписання актів приймання-здачі виконаних робіт, вказаних у п. 7 договору, Споживач зобов'язаний протягом трьох робочих днів повідомити про причину такої відмови шляхом надання Управителю відповідного обґрунтованого письмового документу (Акт - претензія).

6.3. Акт - претензія подається Управителю, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає Споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій. Спори між сторонами з цього приводу розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

7. За несвоєчасне внесення плати зі Споживача стягується пеня в розмірі 1% від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.

Права та обов'язки сторін

8. Споживач має право на:

1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) усунення Управителем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;

3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;

4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

5) своєчасне отримання від Управителя інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;

7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, порядку та у строки, встановлені законодавством;

8) внесення за погодженням з Управителем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.

9. Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;

2) своєчасно інформувати Управителя про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;

3) дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;

4) забезпечувати безперешкодний доступ представників Управителя за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:

ліквідації аварій - цілодобово;

встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому договором або законом;

6) проводити за рахунок власних коштів ремонт нежитлового приміщення у житловому будинку;

7) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;

8) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;

9) своєчасно проводити підготовку нежитлового приміщення у житловому будинку та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період

10. Управитель має право:

1) вимагати від Споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) доступу, зокрема несанкціонованого, у нежитлове приміщення у житловому будинку Споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;

3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому договором або законом;

4) вимагати від Споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;

5) вносити за погодженням із Споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги.

11. Управитель зобов'язаний:

1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) подавати Споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг;

3) утримувати внутрішньо будинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;

5) сплачувати Споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;

6) своєчасно ознайомлювати Споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

7) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;

8) відшкодовувати Споживачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров'ю Споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків, квартир, приміщень;

10) своєчасно проводити підготовку житлового будинку та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін

12. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені;

3) порушення визначених цим договором зобов'язань.

13. Управитель несе відповідальність згідно із законом за:

1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню Споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;

2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати у порядку, у строки та у розмірі, передбаченому законодавством. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;

3) порушення зобов'язань, визначених цим договором.

Порядок розв'язання спорів

14. У разі порушення Управителем умов цього договору Споживачем та представником Управителя складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.

Представник Управителя повинен з'явитися за викликом Споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.

У разі неприбуття представника Управителя у визначений цим договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.

15. Акт-претензія подається Управителю, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

16. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини

17. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до умов цього договору.

Захист персональних даних

18. Споживач відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" надає згоду на використання його персональних даних, тільки зазначених в даному Договорі, з виключною метою виконання Управителем вимог даного договору.

Строк дії договору

19. Цей договір набуває чинності з 01 лютого 2014 року та діє три роки до "01" лютого 2017р.

У разі, коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається щороку продовженим на той самий строк.

20. Цей договір може бути розірваний достроково за взаємною згодою сторін у разі:

- переходу права власності (користування) на нежитлове приміщення у житловому будинку до іншої особи;

- невиконання його сторонами умов цього договору.

21. Цей договір складено у двох примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Споживача, другий - в Управителя.

Адреса і підписи сторін:

Управитель: Споживач:

ТОВ «ДИВОБУД» ТОВ «ЛД - ЄВРОМАРКЕТ»

50002, м. Кривий Ріг вул. Лермонтова, 60 конт. тел.: (0564) 26-27-51 р/р №26001485862300 в ПАТ "УкрСиббанк" МФО 351005 ЄДРПОУ 38658016 ІПН 386580104827 Директор ТОВ "ДИВОБУД"


Рудник Л.Б. м.п.Адреса: 50000, м. Кривий Ріг вул. Леніна, буд.36 конт. тел.: (0564) 90-05-90 ЄДРПОУ 24448403
(особистий підпис або підпис уповноваженої особи споживача)

ДОДАТОК №1

до договору №71 від «27» грудня 2013р.

про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

м. Кривий Ріг « 27» грудня 2013 року

1. Додаток є невід'ємною частиною договору №71 від « 27» грудня 2013 р. між ТОВ «ДИВОБУД» та ТОВ «ЛД - ЄВРОМАРКЕТ», яке є власником (орендарем) нежитлового приміщення, розташованого за адресою: м. Кривий Ріг вул. Леніна буд. 36.

2. В додатку міститься положення про обов'язковий перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які щомісячно сплачуються мешканцями та тарифи на послуги, які затверджені Рішенням Криворізької міської ради №435 від 27.12.2011 р. "Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у м. Кривому Розі".

№п/пПерелік послугПеріодичність та строки виконання робітВартість послуги в гривнях на 1м2 1Прибирання прибудинкової територіїЩоденно, згідно зі встановленими нормами 0,4980 2Прибирання сходових клітокЩоденно, згідно зі встановленими нормами - 3Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення)За окремим договором - 4Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівлі 2 рази на рік 0,1045 5Технічне обслуговування ліфтівЦілодобово - 6Обслуговування системи диспетчеризаціїЦілодобово - 7Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливної каналізаціїЦілодобово 0,1184 8Дератизація 2 рази на рік 0,0180 9Дезінсекція 2 рази на рік 0,0194 10Обслуговування димовентиляційних каналів 2 рази на рік 0,0320 11Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики й димовидалення, а також інших внутрішньо будинкових інженерних систем, у разі їх наявностіЦілодобово - 12Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливної каналізації й технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (у тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)Згідно з планами виконання поточних ремонтів 0,4873 13Поливання дворів, клумб і газонівЗа необхідністю - 14Прибирання й вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішамиЗа необхідністю протягом листопада - березня - 15Експлуатація номерних знаків на будинках 1 раз на рік - 16Освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування водиЗа необхідністю - 17Енергопостачання для ліфтівцілодобово - 18Періодична повірка, обслуговування й ремонт квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування й монтаж після повіркиЗа окремим договором - Всього вартість послуги в гривнях на 1м2 1.2777 Управитель: Споживач:

Директор ТОВ «ДИВОБУД» ТОВ «ЛД - Євромаркет»


Рудник Л.Б
»

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛД - ЄВРОМАРКЕТ» м. Кривий Ріг (Ідентифікаційний код 24448403, місцезнаходження 50000, м. Кривий Ріг, вул. Леніна, буд. 36) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Дивобуд" (Ідентифікаційний код: 38658016, місцезнаходження: 50002, м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 60) витрати, пов'язані зі сплатою судового збору у сумі 1218грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

В судовому засіданні від 14.10.2014 проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повний текст підписаний 17.10.2014р.

Суддя Р.Г. Новікова

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення17.10.2014
Оприлюднено22.10.2014
Номер документу40942269
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/5669/14

Рішення від 17.10.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

Ухвала від 23.09.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

Ухвала від 01.09.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

Ухвала від 18.08.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

Ухвала від 31.07.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні