Постанова
від 14.10.2014 по справі 826/14784/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 14 жовтня 2014 року                      № 826/14784/14 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Аблова Є.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕК-Комерс» до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у місті Києві про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії,-                                                        В С Т А Н О В И В:           З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось  товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕК-Комерс» до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у місті Києві про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії, мотивуючи позовні вимоги тим, що відповідачем звірка фактично не проводилась, дії по співставленню даних первинних бухгалтерських та інших документів ТОВ «Тек-Комерс» не здійснено, відповідної довідки не складено, про що свідчить й сам акт про неможливість проведення зустрічної звірки, що є порушенням вимог чинного податкового законодавства, оскільки зустрічна звірка можлива лише за результатами такого співставлення. У позовній заяві позивач просить суд визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві щодо внесення до автоматизованої інформаційної системи «Податковий блок» інформацію, внесену на підставі акта №740/3-26-50-22-03-38968908 від 06.08.2014 року «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТЕК-Комерс» (код 38968908) з ТОВ «Атрікс груп» (код 38977783), ТОВ «Белсон» (код ЄДРПОУ 39007588), ТОВ «ПРОДТОРГ ГРУП» (код 37192460), ТОВ «ССС» (код 39008170), ТОВ «Цвітотторг» (код 38545541) за період 01.05.2014 - 31.05.2014, ТОВ «Протек ЮА» (код 38968543), ТОВ «Крістал де люкс» (код 38918691), ТОВ «Спец-консалтінг» (код 38704465), ТОВ «Арттревел 2012» (код 38545859), ТОВ «Пак плюс 2012» (код 38346293), ТОВ «Рейнарз ЛТД» (код 37815719), ТОВ «Спрінфудс торг» (код 37771792), ТОВ «Голден люкс» (код 38968653), ТОВ «Пазл-строй» (код 38545801), ТОВ «Глобал люкс» (код 38966174), ТОВ «Просперті груп» (код 39002487) за період 01.06.2014-30.06.2014 року та контрагентами-покупцями за період 01.05.2014 року по 30.06.2014 року»; зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві вилучити з автоматизованої системи «Податковий блок» та інших інформаційних баз органів доходів і зборів акт  №740/3-26-50-22-03-38968908 від 06.08.2014 року «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТЕК-Комерс» (код 38968908) з ТОВ «Атрікс груп» (код 38977783), ТОВ «Белсон» (код ЄДРПОУ 39007588), ТОВ «ПРОДТОРГ ГРУП» (код 37192460), ТОВ «ССС» (код 39008170), ТОВ «Цвітотторг» (код 38545541) за період 01.05.2014 - 31.05.2014, ТОВ «Протек ЮА» (код 38968543), ТОВ «Крістал де люкс» (код 38918691), ТОВ «Спец-консалтінг» (код 38704465), ТОВ «Арттревел 2012» (код 38545859), ТОВ «Пак плюс 2012» (код 38346293), ТОВ «Рейнарз ЛТД» (код 37815719), ТОВ «Спрінфудс торг» (код 37771792), ТОВ «Голден люкс» (код 38968653), ТОВ «Пазл-строй» (код 38545801), ТОВ «Глобал люкс» (код 38966174), ТОВ «Просперті груп» (код 39002487) за період 01.06.2014-30.06.2014 року та контрагентами-покупцями за період 01.05.2014 року по 30.06.2014 року»; зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві відновити в автоматизованій інформаційній системі «Податковий блок» показники податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість, задекларованих товариством з обмеженою відповідальністю «Тек-Комерс» за період з 01.05.2014 по 30.06.2014 року, та які були змінені Державною податковою інспекцією у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на підставі акту №740/3-26-50-22-03-38968908 від 06.08.2014 року «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТЕК-Комерс» (код 38968908) з ТОВ «Атрікс груп» (код 38977783), ТОВ «Белсон» (код ЄДРПОУ 39007588), ТОВ «ПРОДТОРГ ГРУП» (код 37192460), ТОВ «ССС» (код 39008170), ТОВ «Цвітотторг» (код 38545541) за період 01.05.2014 - 31.05.2014, ТОВ «Протек ЮА» (код 38968543), ТОВ «Крістал де люкс» (код 38918691), ТОВ «Спец-консалтінг» (код 38704465), ТОВ «Арттревел 2012» (код 38545859), ТОВ «Пак плюс 2012» (код 38346293), ТОВ «Рейнарз ЛТД» (код 37815719), ТОВ «Спрінфудс торг» (код 37771792), ТОВ «Голден люкс» (код 38968653), ТОВ «Пазл-строй» (код 38545801), ТОВ «Глобал люкс» (код 38966174), ТОВ «Просперті груп» (код 39002487) за період 01.06.2014-30.06.2014 року та контрагентами-покупцями за період 01.05.2014 року по 30.06.2014 року»; встановити строк на виконання рішення суду та зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві подати у даний строк звіт про виконання судового рішення в порядку ст. 267 КАС України. Представник позивача подав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності. Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце  розгляду справи повідомлений належним чином. Письмових заперечень щодо суті спору до суду не надав. Відповідно до ч.6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи в судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які  беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомленні про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.   Враховуючи зазначене, суд ухвалив розглядати справу у порядку письмового провадження. Розглянувши наявні матеріали справи, суд встановив наступне. Посадовими особами Державної податкової інспекції у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві згідно п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України здійснено заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ «ТЕК-Комерс» (код 38968908) з ТОВ «Атрікс груп» (код 38977783), ТОВ «Белсон» (код ЄДРПОУ 39007588), ТОВ «ПРОДТОРГ ГРУП» (код 37192460), ТОВ «ССС» (код 39008170), ТОВ «Цвітотторг» (код 38545541) за період 01.05.2014 - 31.05.2014, ТОВ «Протек ЮА» (код 38968543), ТОВ «Крістал де люкс» (код 38918691), ТОВ «Спец-консалтінг» (код 38704465), ТОВ «Арттревел 2012» (код 38545859), ТОВ «Пак плюс 2012» (код 38346293), ТОВ «Рейнарз ЛТД» (код 37815719), ТОВ «Спрінфудс торг» (код 37771792), ТОВ «Голден люкс» (код 38968653), ТОВ «Пазл-строй» (код 38545801), ТОВ «Глобал люкс» (код 38966174), ТОВ «Просперті груп» (код 39002487) за період з 01.06.2014 року по 30.06.2014 року. Як вбачається з матеріалів справи, інспекторами ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві здійснено вихід на податкову адресу підприємства з метою вручення запиту від 29.05.2014 року №6750/10/26-50-22-03. Підприємство за адресою не знаходиться, про що складено акт про відсутність за місцем знаходження від 30.05.2014 №429/3-22-03 та передано запитом форми 2 до ГВПМ ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві від 30.05.2014 року №314/22-03. 06.08.2014 року податковим органом складено акт №740/3-26-50-22-03-38968908 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТЕК-Комерс» (код 38968908) з ТОВ «Атрікс груп» (код 38977783), ТОВ «Белсон» (код ЄДРПОУ 39007588), ТОВ «ПРОДТОРГ ГРУП» (код 37192460), ТОВ «ССС» (код 39008170), ТОВ «Цвітотторг» (код 38545541) за період 01.05.2014 - 31.05.2014, ТОВ «Протек ЮА» (код 38968543), ТОВ «Крістал де люкс» (код 38918691), ТОВ «Спец-консалтінг» (код 38704465), ТОВ «Арттревел 2012» (код 38545859), ТОВ «Пак плюс 2012» (код 38346293), ТОВ «Рейнарз ЛТД» (код 37815719), ТОВ «Спрінфудс торг» (код 37771792), ТОВ «Голден люкс» (код 38968653), ТОВ «Пазл-строй» (код 38545801), ТОВ «Глобал люкс» (код 38966174), ТОВ «Просперті груп» (код 39002487) за період 01.06.2014-30.06.2014 року та контрагентами-покупцями за період 01.05.2014 року по 30.06.2014 року» Згідно висновку даного акту звіркою не підтверджено реальність здійснення господарських відносин за період з 01.05.2014 року по 30.06.2014 року їх вид, обсяг, кількість та розрахунки. Позивач, не погоджуючись із діями відповідача та вважаючи їх такими, що порушують його права та інтереси, звернувся до суду для їх захисту. Згідно з підпунктом 62.1.3 пункту 62.1 статті 62 Податкового кодексу України податковий контроль здійснюється шляхом: перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин. Відповідно до пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Пунктом 3 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. №1232, (далі - Порядок №1232) передбачено, що з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту. У відповідності до пункту 4 Порядку №1232 орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку. Таким чином, підставами для проведення зустрічної звірки, у відповідності до вищезазначених норм, є необхідність зіставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання по господарських операціях, за наявності сумнівів стосовно факту здійснення таких операцій. При цьому, визначено процедуру проведення такої звірки, а саме: наявності обов'язкового письмового запиту податкового органу, яким здійснюється основна перевірка суб'єкта господарювання, щодо перевірки його контрагента, за виключенням, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби. Згідно з пунктами 3.3, 4.5 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 22.04.2011 р. №236, обов'язок направлення запиту на адресу об'єкта господарювання та забезпечення проведення зустрічної звірки покладається на орган ДПС - виконавця, в якому такий суб'єкт господарювання перебуває на обліку; при отриманні від суб'єкта господарювання (у встановлений статтею 73 Податкового кодексу України термін) інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження відповідальний підрозділ проводить зустрічну звірку суб'єкта господарювання протягом 3 робочих днів з дня, наступного за днем отримання такої інформації та її документального підтвердження. Пунктами 6 та 7 Порядку №1232 передбачено, що у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку. За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення. У відповідності до пункту 4.4 розділу 4 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України №236 від 22.04.2011, у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України. З вищезазначених правових норм вбачається, що проведення звірки - це дії по співставленню даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, за результатами здійснення яких складається довідка. При цьому заходи, спрямовані на проведення зустрічної звірки, тобто, спрямовані на вчинення дій щодо співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, однак без фактичного здійснення таких дій, не можуть вважатись діями по проведенню зустрічної звірки. Зустрічна звірка є заходом інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби відповідно до пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України, в той час як функція податкового органу щодо контролю за дотриманням податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, реалізується останніми шляхом проведення перевірок у випадках та в порядку, встановленому Податковим кодексом України. Відповідач не надав до суду письмових пояснень та матеріалів, які слугували підставою для проведення зустрічної звірки ТОВ “ТЕК-Комерс”. Доказів направлення позивачу обов'язкового письмового запиту також не надано. Таким чином, відповідач не довів правомірності вчинення ним дій щодо проведення зустрічної звірки позивача, оскільки доказів того, що була здійснена перевірка його контрагентів за період з 01.05.2014 року по 30.06.2014 року на час складання акту №740/3-26-50-22-03-38968908 не надано та у вказаному акті не зазначено. Крім того, як зазначалось вище, у висновках акту №740/3-26-50-22-03-38968908 про неможливість проведення зустрічної звірки зазначено, що звіркою не підтверджено реальність здійснення господарських відносин за період з 01.05.2014 року по 30.06.2014 року їх вид, обсяг, якість та розрахунки. Також в акті відображена інформація про неможливість фактичного здійснення ТОВ «ТЕК-Комерс» господарських операцій через відсутність майна та інших матеріальних ресурсів, економічно необхідних для здійснення операцій з купівлі-продажу; відсутність необхідних умов для досягнення результатів економічної діяльності у зв'язку з відсутністю трудових ресурсів, основних фондів, складських приміщень, транспортних засобів; ТОВ «ТЕК-Комерс» здійснювало діяльність, спрямовану на здійснення операцій пов'язаних з наданням податкової вигоди третім особам; ТОВ «ТЕК-Комерс» здійснювало маніпулювання з показниками декларації з податку на додану вартість за травень, червень 2014 року. З правового аналізу положень пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України, пунктів 6, 7 Порядку №1232, положення Методичних рекомендацій №236, суд приходить до висновку, що зустрічна звірка може бути проведена податковим органом лише в разі наявності у розпорядженні податкового органу первинних документів або надання таких документів платником податків на обов'язковий письмовий запит податкового органу, оскільки зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними з метою з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Однак, доказів того, що при проведенні зустрічної звірки було здійснено співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єктів господарювання ТОВ “ТЕК-Комерс” та його контрагентів, відповідачем не надано та з акту №740/3-26-50-22-03-38968908 про неможливість проведення зустрічної звірки, не вбачається. Зі змісту акту №740/3-26-50-22-03-38968908 вбачається, що його висновки побудовані виключно на підставі інформації з баз даних, наявних у розпорядженні податкових органів. При цьому, відповідач у акті №740/3-26-50-22-03-38968908 зазначає про завищення позивачем податкових зобов'язань та податкового кредиту і робить висновок про те, що правочини, укладені позивачем не мали реального характеру. За своєю правовою природою акт про неможливість проведення зустрічної звірки не повинен містити висновків щодо правомірності формування показників у податковій звітності. Наслідком неможливості проведення зустрічної звірки з підстав відсутності суб'єкта господарювання за юридичною адресою, є саме висновок про відсутність такого суб'єкта за місцезнаходженням із зазначенням фактичних обставин. Пунктом 45.2 статті 45 Податкового кодексу України визначено, що податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України. Відповідно до спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 18.09.2014 року юридичною адресою ТОВ “ТЕК-Комерс” є: м. Київ, Голосіївський район, пров. Червоноармійський, буд. 14. Згідно з частиною 1 статті 18 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. При проведенні зустрічної звірки відповідач повинен був використовувати офіційні дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо підтвердження місцезнаходження юридичної особи, які спростовують інформацію відповідача щодо відсутності ТОВ “ТЕК-Комерс” за місцезнаходженням. Відповідно статті 16 Закону України “Про інформацію” податкова інформація - сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб'єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому ПК України. Статтею 71 Податкового кодексу України визначено, що інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності державної податкової служби - комплекс заходів із збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання органами державної податкової служби покладених на них функцій та завдань Згідно із положеннями статей 72, 74 Податкового кодексу України для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності державної податкової служби використовується інформація, що надійшла, зокрема, від платників податків, податкових агентів, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Національного банку України, банків, інших фінансових установ - інформація про наявність та рух коштів на рахунках платника податків; органів влади інших держав, міжнародних організацій або нерезидентів, підрозділів податкової служби та митних органів - за результатами податкового контролю, податкова інформація, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань. Наказом Міністерства доходів і зборів України №165 від 14.06.2013 р. затверджено  Методичні рекомендації щодо організації та проведення камеральних перевірок податкової звітності платників податків, крім перевірок податкової декларації про майновий стан і доходи та податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи – підприємця (далі – Методичні рекомендації №165), які запроваджені в органах Міністерства доходів і зборів України з метою поліпшення адміністрування податків, повноти декларування податкових зобов'язань в умовах впровадження спеціального програмного забезпечення для удосконалення діючих процедур проведення камеральних перевірок, що покращить якість матеріалів перевірок та сприятиме зменшенню термінів їх проведення. Пунктом 1.3 Методичних рекомендацій №165 визначено, що під час реалізації Методичних рекомендацій використовуються такі програмні продукти: підсистеми інформаційної системи “Податковий блок” - “Реєстрація ПП”, “Обробка податкової звітності та платежів”, “Податковий аудит”, “Аналітична система”, “Облік платежів”; єдиний реєстр податкових накладних; АРМ “Митниця”; підсистема “Реєстрація та облік РРО та книг обліку розрахункових операцій АІС “Реєстри платників податків”. Єдина система “Податковий блок” та її підсистеми є програмними продуктами, створеними для використання органами Державної податкової служби для обробки зібраної інформації в автоматичному режимі. Під час розгляду справи суд встановив, що на підставі висновків акту №740/3-26-50-22-03-38968908 про неможливість проведення зустрічної звірки відповідач вніс до інформаційної бази даних “Податковий блок” зміни до показників податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість, задекларованих ТОВ «ТЕК-Комерс». При цьому,  суд зазначає, що зміни в облікові дані операцій по ПДВ здійснюються лише на підставі податкових повідомлень-рішень чи на підставі довідок, складених за результатами перевірок, коли контролюючим органом виявлено факт порушення платником податків законодавства України. В матеріалах справи відсутні податкові-повідомлення рішення про визначення ТОВ “ТЕК-Комерс” сум грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість. З урахуванням того, що акт про неможливість проведення зустрічної звірки може засвідчувати лише наявність обставин, які унеможливлюють проведення податковим органом зустрічної звірки, а також те, що, як було встановлено зустрічна звірка взагалі не проводилась, про що свідчить й сам акт про неможливість проведення зустрічної звірки, висновки актів про неможливість проведення зустрічних звірок не можуть бути підставою для внесення змін до податкової звітності з податку на додану вартість, а відтак суд приходить до висновку, що відповідач зобов'язаний відновити в автоматизованій інформаційній системі “Податковий блок” показники податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ, які були відкориговані податковим органом на підставі висновків, викладених у акті №740/3-26-50-22-03-38968908 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ “ТЕК-Комерс”, а акт №740/3-26-50-22-03-38968908 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ “ТЕК-Комерс” - вилучити з автоматизованої системи «Податковий блок» та інших інформаційних баз органів доходів і зборів. Частиною 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У відповідності до положень ст. 71 КАС позивач має довести суду ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги, обставини дійсного порушення прав, свобод чи інтересів. Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення. Керуючись ст.ст.11, 94, 158-163 КАС України суд ,-           П О С Т А Н О В И В: Позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕК-Комерс» задовольнити повністю. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві щодо внесення до автоматизованої інформаційної системи «Податковий блок» інформацію, внесену на підставі акта №740/3-26-50-22-03-38968908 від 06.08.2014 року «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТЕК-Комерс» (код 38968908) з ТОВ «Атрікс груп» (код 38977783), ТОВ «Белсон» (код ЄДРПОУ 39007588), ТОВ «ПРОДТОРГ ГРУП» (код 37192460), ТОВ «ССС» (код 39008170), ТОВ «Цвітотторг» (код 38545541) за період 01.05.2014 - 31.05.2014, ТОВ «Протек ЮА» (код 38968543), ТОВ «Крістал де люкс» (код 38918691), ТОВ «Спец-консалтінг» (код 38704465), ТОВ «Анттревел 2012» (код 38545859), ТОВ «Пак плюс 2012» (код 38346293), ТОВ «Рейнарз ЛТД» (код 37815719), ТОВ «Спрінфудс торг» (код 37771792), ТОВ «Голден люкс» (код 38968653), ТОВ «Пазл-строй» (код 38545801), ТОВ «Глобал люкс» (код 38966174), ТОВ «Просперті груп» (код 39002487) за період 01.06.2014-30.06.2014 року та контрагентами-покупцями за період 01.05.2014 року по 30.06.2014 року». Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві вилучити з автоматизованої системи «Податковий блок» та інших інформаційних баз органів доходів і зборів акт  №740/3-26-50-22-03-38968908 від 06.08.2014 року «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТЕК-Комерс» (код 38968908) з ТОВ «Атрікс груп» (код 38977783), ТОВ «Белсон» (код ЄДРПОУ 39007588), ТОВ «ПРОДТОРГ ГРУП» (код 37192460), ТОВ «ССС» (код 39008170), ТОВ «Цвітотторг» (код 38545541) за період 01.05.2014 - 31.05.2014, ТОВ «Протек ЮА» (код 38968543), ТОВ «Крістал де люкс» (код 38918691), ТОВ «Спец-консалтінг» (код 38704465), ТОВ «Анттревел 2012» (код 38545859), ТОВ «Пак плюс 2012» (код 38346293), ТОВ «Рейнарз ЛТД» (код 37815719), ТОВ «Спрінфудс торг» (код 37771792), ТОВ «Голден люкс» (код 38968653), ТОВ «Пазл-строй» (код 38545801), ТОВ «Глобал люкс» (код 38966174), ТОВ «Просперті груп» (код 39002487) за період 01.06.2014-30.06.2014 року та контрагентами-покупцями за період 01.05.2014 року по 30.06.2014 року». Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві відновити в автоматизованій інформаційній системі «Податковий блок» показники податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість, задекларованих товариством з обмеженою відповідальністю «Тек-Комерс» за період з 01.05.2014 по 30.06.2014 року, та які були змінені Державною податковою інспекцією у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на підставі акту №740/3-26-50-22-03-38968908 від 06.08.2014 року «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТЕК-Комерс» (код 38968908) з ТОВ «Атрікс груп» (код 38977783), ТОВ «Белсон» (код ЄДРПОУ 39007588), ТОВ «ПРОДТОРГ ГРУП» (код 37192460), ТОВ «ССС» (код 39008170), ТОВ «Цвітотторг» (код 38545541) за період 01.05.2014 - 31.05.2014, ТОВ «Протек ЮА» (код 38968543), ТОВ «Крістал де люкс» (код 38918691), ТОВ «Спец-консалтінг» (код 38704465), ТОВ «Анттревел 2012» (код 38545859), ТОВ «Пак плюс 2012» (код 38346293), ТОВ «Рейнарз ЛТД» (код 37815719), ТОВ «Спрінфудс торг» (код 37771792), ТОВ «Голден люкс» (код 38968653), ТОВ «Пазл-строй» (код 38545801), ТОВ «Глобал люкс» (код 38966174), ТОВ «Просперті груп» (код 39002487) за період 01.06.2014-30.06.2014 року та контрагентами-покупцями за період 01.05.2014 року по 30.06.2014 року». Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у місті Києві у місячний термін з моменту набрання постановою у справі законної сили подати до суду звіт про виконання судового рішення. Попередити Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у місті Києві про можливість застосування штрафу, передбаченого ч. 2 ст. 267 КАС України. Судові витрати в сумі 73,08 грн. присудити на користь товариства з обмеженою відповідальністю  “ТЕК-Комерс” за рахунок Державного бюджету України. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва  апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня її проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду. Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.           Суддя                                                                                                Є.В. Аблов

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.10.2014
Оприлюднено21.10.2014
Номер документу40950748
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14784/14

Ухвала від 03.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 17.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 26.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 22.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 02.12.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 13.11.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 13.11.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мацедонська В.Е.

Постанова від 14.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні