Постанова
від 17.10.2014 по справі 820/14926/14
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 жовтня 2014 р. № 820/14926/14

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бідонька А.В,

при секретарі судового засідання Кульчій А.М.

за участю:

представника позивача - Звєздова С.О. ;

представника відповідача - Тарана М.М.;

представника 3-ї особи - Пацурковської О.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" до Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, третя особа Комунальне підприємство "Харківводоканал" про визнання дій протиправними, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, третя особа Комунальне підприємство "Харківводоканал" в якому після уточнень просив суд:

- визнати протиправними дії Західної об'єднаної Державної податкової інспекції м, Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області щодо формування в акті про результати документальної планової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" (код за ЄДРПОУ 31339845) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01,01.2011 р. по 31.12.2013р. № 2318/20-33-22-01-07/31339845 від 03.07.2014р. висновків про порушення п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-У по взаємовідносинам ТОВ «Торгова марка плюс» з контрагентом -постачальником ТОВ «Вінліт» (код ЄДРПОУ 37878023, м. Харків) та ТОВ «Гешафт-інком» (код ЄДРПОУ 38774705,м. Харків).

- визнати протиправними дії Західної об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області щодо формування в акті про результати документальної планової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" (код за ЄДРПОУ 31339845) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 р. по 31.12.2013р. № 2318/20-33-22-01- 07/31339845 від 03.07.2014р. висновків щодо порушення п.п. 14.1.56 п. 14.1 ст 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755 по взаємовідносинам ТОВ «Торгова марка плюс» з контрагентом - покупцем: КП «Харківводоканал» (код за ЄДРПОУ 03361715).

- визнати протиправними дії Західної об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області щодо формування в акті про результати документальної планової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" (код за ЄДРПОУ 31339845) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 р. по 31.12.2013р. № 2318/20-33-22-01- 07/31339845 від 03.07.2014р. висновків щодо порушення п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-У ТОВ «Торгова марка плюс» по взаємовідносинам з контрагентом -постачальником ТОВ «Вінліт» (код ЄДРПОУ 37878023, м. Харків) та ТОВ «Гешафт-інком» (код ЄДРПОУ 38774705, м. Харків) по ланцюгу до «вигодонабувачів» задекларованих ТОВ «Торгова марка плюс».

- визнати протиправними дії Західної об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області щодо формування в акті про результати документальної планової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" (код за ЄДРПОУ 31339845) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 р. по 31.12.2013 р. №2318/20-33-22-01-07/31339845 від 03.07.2014 р. висновків щодо порушення п.185.1 ст. 185, п.187.1 ст.187, п.188.1 3.1 ст.188 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-У1 ТОВ «Торгова марка плюс» по взаємовідносинам з контрагентом -покупцем КП «Харківводоканал» (код ЄДРПОУ 03361715).

- зобов"язати Західну об"єднану Державну податкову інспекцію м. Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області вчинити певні дії, щодо вилучення з аналітичної системи Податковий Блок 2Результати співставлення податкових зобов"язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" інформацію, внесену на підставі акту про результати документальної планової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" (код ЄДРПОУ 31339845) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 р. по 31.12.2013 р. №2318/20-33-22-01-07/31339845 від 03.07.2014 р.

- зобов"язати Західну об"єднану Державну податкову інспекцію м. Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області вчинити певні дії, щодо відновлення в аналітичній системі Податковий Блок "Результати співставлення податкових зобов"язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" дані податкової звітності з ПДВ за червень 2014 р. ТОВ "Торгова марка плюс" шляхом внесення показників, зазначених у податковій декларації з ПДВ за червень 2014 р.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що не згоден з висновками акту перевірки про результати документальної планової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" (код за ЄДРПОУ 31339845) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01,01.2011 р. по 31.12.2013р. № 2318/20-33-22-01-07/31339845 від 03.07.2014р. та вважає їх такими, що прямо суперечать приписам Податкового кодексу України.

Представник відповідача в судовому засіданні та письмових запереченнях зазначив, що позовні вимоги позивача є безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню, оскільки Західною об'єднаною Державною податковою інспекцією м. Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області дотримано процедуру здійснення перевірки ТОВ "Торгова марка плюс", а дії з її проведення - відповідають вимогам діючого законодавства та фактичним обставинам справи.

Представник позивача в судове засідання прибув, позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання прибув, підтримав доводи, викладені в запереченні, просив відмовити в задоволенні позовних вимог.

Представник третьої особи в судове засідання прибув, адміністративний позов підтримав та просив задовольнити.

Вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Матеріалами справи встановлено, на підставі направлень №1001, №1002, №1006 від 13.06.2014 р., № 1007, №1008, №1009 від 16.06.2014 р., Наказу "Про проведення документальної планової перевірки ТОВ "Торгова марка плюс" від 02.06.2014 р. №123, Наказу "Про залучення фахівців до перевірки ТОВ "Торгова марка плюс" від 17.06.2014 р. №1351, виданих начальником Західної ОДПІ м. Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області Палій О.В. фахівцями податкового органу на підставі ст.75, п.77.1, п.77.4 ст.77, п. 82.1 ст.82 Податкового кодексу України та відповідно до плану-графіку проведення документальних перевірок суб"єктів господарювання на ІІ квартал 2014 року, проведена планова виїзна перевірка фінансово-господарської діяльності з питань дотримання товариством з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 р. по 31.12.2013 р., відповідно до затвердженого плану перевірки, наведеного у додатку до акта

За результатами перевірки складено Акт №2318/20-33-22-01-07 від 03.07.2014 року.

Згідно висновків вказаного акту перевірки в діяльності ТОВ "Торгова марка плюс" встановлено наступні порушення:

- п.п.139.1.9 п. 139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-У по взаємовідносинам ТОВ «Торгова марка плюс» з контрагентом -постачальником ТОВ « ВІНШТ » (код ЄДРПОУ 37878023, м. Харків) та ТОВ « ГЕШАФТ - ІНКОМ » (код ЄДРПОУ 38774705, м.

Харків).

- п.п. 14.1.56 п. 14.1 ст 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755 по взаємовідносинам ТОВ «Торгова марка плюс» з контрагентом - покупцям: КП

«ХАРКІВВОДОКАНАЛ» ( код за ЄДРПОУ 03361715).

- п.198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-У, ТОВ «Торгова марка плюс» по взаємовідносинам з контрагентом -постачальником ТОВ « ВІНЛІТ » (код ЄДРПОУ 37878023, м. Харків) та ТОВ « ГЕШАФТ - ІНКОМ » (код ЄДРПОУ 38774705, м. Харків) по ланцюгу до «вигодо набувачів» задекларованих ТОВ «Торгова марка плюс».

- п.185.1 ст. 185, п.187.1 ст. 187, п.188.1 3.1 ст.188 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-У1, ТОВ «Торгова марка плюс» по взаємовідносинам з контрагентом - покупцем: КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» ( код за ЄДРПОУ 03361715)

- пп. б п. 176.2 ст. 176 Податкового Кодексу України № 2755-УІ від 02.12.2010р., а саме: податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) за 1, 2, 3, 4 квартали 2011 року подано з недостовірними відомостями

- пп.164.2.5 п. 164.2 ст. 164 Податкового Кодексу України № 2755-УІ від 02.12.2010р.

у результаті чого визначено суму податкових зобов'язань з податку на доходи фізичних осіб при виплаті платникам податків доходів за період, що перевірявся, на суму 3599,07 грн., в тому числі по звітних періодах: 2011 рік-3599,07 грн.

-п.п. 2.1 1 п.2 Положення № 637 застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу:

- за проведення готівкових розрахунків без подання одержувачем коштів платіжного документа (товарного або касового чека, квитанції до прибуткового ордера, іншого письмового документа), який підтверджував би сплату покупцем готівкових коштів - у розмірі сплачених коштів, а саме у у розмірі 5000,0 грн.

Перевіряючи правомірність позовних вимог суд виходить з наступного.

У відповідності до ст. 21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з Податковим кодексом та іншими законами і нормативними актами.

Згідно із п. 20.1.4. Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків в порядку, встановленому цим Кодексом.

Статтями 75, 76 Податкового кодексу України встановлено, що органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Пунктом 75.1.2 статті 75 Податкового кодексу України встановлено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Згідно ст.77 Податкового кодексу України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок. До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.

Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік.

Відповідно до п.77.6 ст.77 Податкового кодексу України допуск посадових осіб органів податкової служби до проведення документальної планової виїзної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу.

За правилами п.81.1 ст.81 Податкового кодексу України посадові особи органу державної податкової служби мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред'явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування органу державної податкової служби, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб'єкта (об'єкта), перевірка якого проводиться (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється), мета, вид (планова або позапланова), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника органу державної податкової служби або його заступника, що скріплений печаткою органу державної податкової служби; копії наказу про проведення перевірки; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред'явлення або не надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред'явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб органу державної податкової служби до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

З аналізу зазначених норм слідує, що у платника податку є право не допускати до проведення перевірки посадових осіб органу державної податкової служби до проведення документальної виїзної перевірки з підстав, зазначених в п.п.81.1 ст. 81 Податкового кодексу України.

Проте, матеріалами справи підтверджено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" допустило орган державної податкової служби до проведення перевірки, внаслідок чого було складено Акт №2318/20-33-22-01-07 від 03.07.2014 року.

Як пояснив в судовому засіданні представник позивача, Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" не ставить під сумнів правомірність проведення податковим органом планової перевірки, а просить визнати протиправними дії Західної об'єднаної Державної податкової інспекції м, Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області щодо формування в акті про результати документальної планової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" (код за ЄДРПОУ 31339845) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01,01.2011 р. по 31.12.2013р. висновків що порушення ТОВ "Торгова марка плюс" норм Податкового кодексу України.

З приводу вказаних обставин суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

За приписами ч. 1 ст. 6 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Виходячи із системного аналізу наведених норм КАС України, судовому захисту підлягають лише порушені права особи, яка звертається до адміністративного суду з позовом.

Під час проведення перевірок органи державної податкової служби мають право вивчати та перевіряти первинні документи, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку, інші регістри, фінансову, статистичну звітність, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби (п.п. 20.1.8. п.20.1 ст. 20 Податкового кодексу України).

Відповідно до п.86.1. ст. 86 Податкового кодексу України у разі встановлення під час перевірки порушень складається акт.

Акт це службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.

Отже, складання акту перевірки та зазначення у ньому висновків перевірки є виключною компетенцією органу державної податкової служби, проте висновки податкового органу за наслідками проведеної перевірки, викладені у відповідному акті, не породжують для суб'єкта господарювання певних юридичних наслідків та не змінюють фінансово-економічне становище платника, а отже не порушують його права та законні інтереси (аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України по справі № К/9991/69873/12 від 13.08.2013 року).

Висновки відповідача щодо порушення ТОВ "Торгова марка плюс" норм Податкового кодексу України, що викладені в акті перевірки, є думкою перевіряючих, яка не містить у собі обов'язкових приписів до її виконання.

За таких обставин, враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що складання акту перевірки з зазначенням у ньому висновків перевірки не спричинило порушення прав позивача, в зв'язку з чим, суд вважає, що дії Західної об'єднаної Державної податкової інспекції м, Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області щодо формування в акті про результати документальної планової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" (код за ЄДРПОУ 31339845) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01,01.2011 р. по 31.12.2013р. висновків про порушення ТОВ "Торгова марка плюс" норм Податкового кодексу України є правомірним та такими які вчинені у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому позовні вимоги в цій частині позовних вимог є такими, що не підлягають задоволенню.

Стосовно позовних вимог, про зобов"язання Західної об"єднаної державної податкової інспекції м. Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області вчинити певні дії, щодо вилучення з аналітичної системи Податковий Блок 2 Результати співставлення податкових зобов"язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" інформацію, внесену на підставі акту про результати документальної планової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" (код ЄДРПОУ 31339845) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 р. по 31.12.2013 р. №2318/20-33-22-01-07/31339845 від 03.07.2014 р. та зобов"язання Західної об"єднаної державної податкової інспекції м. Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області, щодо відновлення в аналітичній системі Податковий Блок "Результати співставлення податкових зобов"язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" дані податкової звітності з ПДВ за червень 2014 р. ТОВ "Торгова марка плюс" шляхом внесення показників, зазначених у податковій декларації з ПДВ за червень 2014 р. суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Під час судового розгляду справи позивачем не було надано до суду належних доказів на підтвердження того, що податковим органом до АС «Податковий блок» дійсно було внесено інформацію по платнику податків ТОВ "Торгова марка плюс", а також доказів на підтвердження того що у зв"язку з внесенням до АС «Податковий блок» податкової інформації було порушено права та законні інтереси ТОВ "Торгова марка плюс".

У зв"язку з наведеним, суд вважає за необхідне відмовити у задоволенні позовних вимог щодо зобов"язання Західної об"єднаної державної податкової інспекції м. Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області вчинити певні дії, щодо вилучення з аналітичної системи Податковий Блок 2 Результати співставлення податкових зобов"язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" інформацію, внесену на підставі акту про результати документальної планової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" (код ЄДРПОУ 31339845) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 р. по 31.12.2013 р. №2318/20-33-22-01-07/31339845 від 03.07.2014 р. та зобов"язання Західної об"єднаної державної податкової інспекції м. Харкова головного управління Міндоходів у Харківській області, щодо відновлення в аналітичній системі Податковий Блок "Результати співставлення податкових зобов"язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" дані податкової звітності з ПДВ за червень 2014 р. ТОВ "Торгова марка плюс" шляхом внесення показників, зазначених у податковій декларації з ПДВ за червень 2014 р.

Враховуючи викладені обставини справи суд дійшов висновку про відмову у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" до Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, третя особа Комунальне підприємство "Харківводоканал" про визнання дій протиправними.

Відповідно до ч. 2 ст. 94 КАС України у разі ухвалення судового рішення на користь сторони, яка є суб'єктом владних повноважень, сплачений судовий збір позивачу не повертається.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 9, 11, 71, 72, 94, 160- 163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова марка плюс" до Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, третя особа Комунальне підприємство "Харківводоканал" про визнання дій протиправними - відмовити.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Суддя Бідонько А.В.

Повний текст постанови виготовлено 21.10.2014 року.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.10.2014
Оприлюднено22.10.2014
Номер документу40984297
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/14926/14

Ухвала від 15.08.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 30.09.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 15.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Ухвала від 15.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Ухвала від 10.12.2014

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 10.11.2014

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Постанова від 17.10.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 15.08.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 30.09.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні