Постанова
від 10.10.2014 по справі 813/6390/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018,  м. Львів,  вул. Чоловського,  2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И         10 жовтня 2014 року                                                                         № 813/6390/14   Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого-судді Кедик М.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Дрогобицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Львівській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Софія» про стягнення коштів з банківських рахунків платника податків, який має податковий борг,- в с т а н о в и в : Дрогобицька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Львівській області (далі – Дрогобицька ОДПІ) звернулась до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Софія»  (далі – ТзОВ «Софія») про стягнення коштів з банківських рахунків платника податків, який має податковий борг в сумі 5300,00 грн. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем було порушено вимоги п. 2 ч. 1    ст. 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», а саме здійснено продаж пива особі, яка не досягла 18 років. Тому, відповідно до    ст. 17 вказаного Закону, Дрогобицькою ОДПІ було прийняте рішення про застосування до ТзОВ «Софія» фінансових санкцій у розмірі 6800,00 грн, однак відповідач у порядку та строки, встановлені діючим законодавством, суму штрафних (фінансових) санкцій в повному обсязі до бюджету не сплатив Ухвалою суду від 18.09.2014 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі та запропоновано відповідачу у десятиденний строк з дня одержання ухвали та копій документів подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову. Відповідач належним чином повідомлений про розгляд справи в порядку скороченого провадження, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення. У зазначений в ухвалі строк заперечень на адміністративний позов або заяви про визнання позову не подав. Відповідно до положень ч. 4 ст. 183-2 КАС України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. Безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив. ТзОВ «Софія» зареєстроване у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджується копією Витягу з Єдиного державного реєстру станом на 13.08.2014 року. Відповідно до довідки від 09.09.2014 року № 7010/18-0025 ТзОВ «Софія» перебуває на обліку як платник податків у Дрогобицькій ОДПІ з 05.12.1995 року за № 628. Як вбачається з матеріалів справи, 16.04.2014 року Дрогобицькою ОДПІ відповідно до    ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»    прийнято рішення №    1/2100/13830387  про застосування фінансових санкцій до ТзОВ «Софія» у розмірі 6800,00    грн за продаж пива особі, яка не досягла 18 років. Вказане рішення про застосування фінансових санкцій було винесено на підставі матеріалів перевірки СКМСД ГУ МВС України у Львівській області від 10.01.2014 року та надіслане на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України визначаються    Законом України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 року № 481/95-ВР. Обмеження щодо продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів встановленост. 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів». Так, згідно з п. 2 ч. 1    ст. 15-3 цього Закону, забороняється продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років. Частинами 4, 5    статті 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»    передбачено, що продавець пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових або тютюнових виробів зобов'язаний отримати у покупця, який купує пиво (крім безалкогольного), алкогольні напої, слабоалкогольні напої, вина столові або тютюнові вироби, паспорт або інші документи, які підтверджують вік такого покупця, якщо у продавця виникли сумніви щодо досягнення покупцем 18-річного віку. У разі відмови покупця надати такий документ продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових або тютюнових виробів такій особі забороняється. Відповідно до ч. 1    ст. 16 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», контроль за дотриманням норм цього    Закону    здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України. За порушення норм цього    Закону    щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності відповідно до ст. 17 даного Закону. Відповідно до    ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою цієї статті, приймаються органами державної податкової служби та/або органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції, визначеної законами України.         У разі невиконання суб'єктом господарювання рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду. Відповідно до абз. 9 ч. 2    ст. 17 цього Закону, до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі порушення вимог    статті 15-3 цього Закону    в розмірі 6800,00 грн. Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України податковий борг – сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. Згідно з п. 59.1 ст. 59 ПК України у разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності. Пунктом  95.3 ст. 95 Податкового кодексу України передбачено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.            Позивач в обґрунтування позовних вимог також надав суду копії: - корінця податкової вимоги форми «Ю» від 03.06.2014 року № 362-25 на загальну суму 6800,00  грн, яку вручено платникові податків; - рішення про застосування фінансових санкцій № 1/2100/13830387 від 16.04.2014 року. Докази, які б підтверджували, що вказані податкова вимога та рішення про застосування фінансових санкцій відповідачем оскаржувались, в справі відсутні, відповідно, визначені по них зобов'язання є узгодженими. Податковий борг відповідача відповідно до довідки про суму податкового боргу платника податків від 08.09.2014 року № 6995/2500 станом на 08.09.2014 року становить 5300,00 грн. Дана заборгованість підтверджується також зворотнім боком облікової картки платника. Згідно довідки про банківські рахунки, ТзОВ «Софія» має відкриті рахунки в установах банку. З врахуванням вищенаведеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Дрогобицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Львівській області про стягнення коштів з банківських рахунків товариства з обмеженою відповідальністю «Софія» для погашення податкового боргу в розмірі 5300,00 грн є обґрунтованими, підтверджуються долученими до матеріалів справи доказами і підлягають до задоволення. Відповідно до вимог ст. 94 КАС України, судові витрати у формі судового збору не належить стягувати з відповідача. Керуючись ст. ст. 7-14, 35, 69-71, 86, 94, 159-163, 167, 183-2 КАС України, суд – п о с т а н о в и в: Адміністративний позов задовольнити повністю. Стягнути з банківських рахунків товариства з обмеженою відповідальністю «Софія» (82100, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Самбірська, 2, код ЄДРПОУ 13830387) на користь Державного бюджету України кошти в сумі 5300 (п'ять тисяч триста) гривень 00 коп. Постанову суду звернути до негайного виконання. Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає. Постанова суду першої інстанції може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду. Згідно ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього ж Кодексу апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. Постанова суду першої інстанції, набирає законної сили у порядку та строки згідно ст.  254 КАС України.                 Суддя                                                                                          Кедик М.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.10.2014
Оприлюднено22.10.2014
Номер документу40984315
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/6390/14

Постанова від 10.10.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні