ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua
Суддя-доповідач:Мацький Є.М.
ПОСТАНОВА
іменем України
"27" жовтня 2014 р. Справа № 874/9/14
Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Мацького Є.М.
суддів: Євпак В.В.
Шидловського В.Б.,
при секретарі Волянській О.В. ,
за участю представників сторін ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Житомирі позовну заяву Володарсько-Волинської районної державної адміністрації Житомирської області до ОСОБА_6 Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" про примусове відчуження частини земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності ,
ВСТАНОВИВ:
У вересні 2014 року до Житомирського апеляційного адміністративного суду відповідно до ст.183-1 КАС України звернулась Володарсько-Волинська райдержадміністрація Житомирської області з позовом до ОСОБА_6, в якому просила примусово відчужити у державну власність з мотивів суспільної необхідності частину земельної ділянки площею 0,019 га, що належить ОСОБА_6 на правах власності, яке посвідчено державним актом на право власності на земельну ділянку від 17.04.2006 року серії ЯБ № 732446, знаходиться на території Зубринської сільської ради Володарсько-Волинського району Житомирської області (загальна площа вказаної земельної ділянки 2,0426 га, кадастровий номер 1821182000:07:003:0062, категорія земель: землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, угіддя: рілля) із повним попереднім відшкодуванням вартості зазначеної частини земельної ділянки за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, до якого зараховуються кошти державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» в установленому законодавством порядку, у розмірі 452,00 грн. (чотири п'ятдесят дві грн. 00 коп.) шляхом перерахування Володарсько-Волинською районною державною адміністрацією Житомирської області коштів на зазначений ОСОБА_6 банківський рахунок або внесенням коштів на депозит нотаріальної контори в порядку, встановленому законом за місцем розташування вказаної земельної ділянки протягом 10 (десяти) днів з набрання постановою суду законної сили, виділити із земельної ділянки, загальною площею 2,0426 га, яка перебуває у власності ОСОБА_6, технічною документацією із землеустрою про поділ земельної ділянки, в окремі земельні ділянки, із яких:
земельна ділянка площею 2,0236 га - залишається у власності ОСОБА_6;
- земельна ділянка площею 0,019 га (в тому числі: частина 1 земельної ділянки площею - 0,0095 га, частина 2 земельної ділянки площею - 0,0095 га - відчужуються у державну власність з мотивів суспільної необхідності, із забезпеченням державної реєстрації зазначених земельних ділянок та на них у визначеному законодавством порядку; зобов'язати ОСОБА_6 звільнити частину земельної ділянки, площею 0,019 га, що примусово відчужується з мотивів суспільної необхідності у державну власність, протягом 15 (п'ятнадцяти) днів з дня набрання постановою суду законної сили.
В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що вилучення земельних ділянок потрібно для будівництва ЛЕП Рівненська АЕС - Київська.
В судовому засіданні представники позивача та представники третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, підтримали позовні вимоги та просили задовольнити з підстав, зазначених у позовній заяві.
Відповідачка, будучи належно повідомленою про час та місце судового засідання, в засідання суду не з'явилася.
Заслухавши пояснення представників позивача та представників третьої особи, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовна заява підлягає до задоволення, виходячи з наступного.
Відповідно до ст.41 Конституції України примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості.
Порядок відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, для суспільних потреб або з мотивів суспільної необхідності врегульований Законом України "Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності" (далі Закону).
Положеннями ст.7 Закону визначено перелік суспільних потреб, коли органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та в порядку, визначених цим Законом, мають право викупу земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб. До вказаного переліку входить створення міських парків, будівництво дошкільних навчальних закладів, майданчиків відпочинку, стадіонів та кладовищ.
Відповідно до приписів ст.9 Закону, міські ради в межах території здійснення їх повноважень приймають рішення про викуп земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, у порядку, визначеному цим Законом, для таких суспільних потреб, як будівництво, капітальний ремонт, реконструкція та обслуговування лінійних об'єктів та об'єктів транспортної і енергетичної інфраструктури, пов'язаних з обслуговуванням відповідно територіальної громади міста (доріг, мостів, естакад, газо - та водопроводів, ліній електропередачі, зв'язку, аеропортів, нафтових та газових терміналів, електростанцій), та об'єктів, необхідних для їх експлуатації, розташування об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення; створення міських парків, будівництво дошкільних навчальних закладів, майданчиків відпочинку, стадіонів та кладовищ.
Статтею 10 Закону встановлено порядок та умови прийняття рішення про викуп земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, для суспільних потреб. Зокрема, передбачено, що ініціатива щодо викупу земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, для суспільних потреб може належати лише органам виконавчої влади чи органам місцевого самоврядування, спеціальним адміністраціям щодо управління територіями та об'єктами природно-заповідного фонду, особам, які отримали спеціальний дозвіл (ліцензію) на користування надрами, і підприємствам, які здійснюють будівництво, капітальний ремонт, реконструкцію, експлуатацію об'єктів транспортної та енергетичної інфраструктури, захисних гідротехнічних споруд і які погодили місце розташування таких об'єктів у випадках та в порядку, визначених статтею 151 Земельного кодексу України.
Відповідно до приписів ч.2 ст.10 Закону, орган місцевого самоврядування, який прийняв рішення про викуп земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, зобов'язаний письмово повідомити про це їх власника (власників) протягом п'яти днів з дня прийняття такого рішення, але не пізніше як за три місяці до їх викупу. Цей строк поширюється також на тих осіб, які стануть власниками таких об'єктів протягом трьох місяців з дня надходження зазначеного повідомлення.
Приписами ч.1 ст.11 Закону визначено, що власник (власники) земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, протягом одного місяця з дня отримання інформації (письмового повідомлення) згідно із статтею 10 цього Закону письмово повідомляє відповідний орган місцевого самоврядування про надання згоди на проведення переговорів щодо умов викупу або відмову від такого викупу.
В силу приписів ч.1 ст.15 Закону, в разі неотримання згоди власника земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з викупом цих об'єктів для суспільних потреб, зазначені об'єкти можуть бути примусово відчужені у державну чи комунальну власність лише як виняток з мотивів суспільної необхідності і виключно під розміщення об'єктів, визначених у цій статті, в тому числі - кладовищ.
Порядок примусового відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, з мотивів суспільної необхідності встановлений ст.16 Закону. Так, орган місцевого самоврядування, що прийняв рішення про відчуження земельної ділянки, у разі недосягнення згоди з власником земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, щодо їх викупу для суспільних потреб відповідно до розділу II цього Закону звертається до адміністративного суду із позовом про примусове відчуження зазначених об'єктів. Вимога про примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, підлягає задоволенню, у разі якщо позивач доведе, що будівництво, капітальний ремонт, реконструкція об'єктів, під розміщення яких відчужується відповідне майно, є неможливим без припинення права власності на таке майно попереднього власника.
Згідно із ч.3 ст.16 Закону, у разі задоволення позовних вимог рішенням суду визначається викупна ціна та порядок її виплати, а також перелік та порядок надання майна замість відчуженого.
Згідно ч.2 ст.16 Закону вимога про примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, підлягає задоволенню, якщо позивач доведе, що облаштування ЛЕП, є неможливим без припинення права власності на земельну ділянку попереднього власника.
Судом встановлено, що Указом Президента України від 27.12.2005 року № 1863/2005 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 09.12.2005 року «Про стан енергетичної безпеки України та основні засади державної політики у сфері її забезпечення», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.07.2006 року № 436-р «Про затвердження плану заходів на 2006-2010 роки щодо реалізації Енергетичної стратегії України на період до 2030 року» та «Схемою розвитку ОЕС України на 2010 рік з перспективою до 2015 року» передбачено будівництво об'єкта «Лінії електропередачі 750 кВ для видачі потужностей Рівненської та Хмельницької атомних електростанцій: ПЛ 750 кВ Рівненська АЕС - Київська з розширенням ПС 750 кВ «Київська» та заходами ПЛ 750 кВ», до складу якого входить будівництво повітряної лінії електропередачі напругою 750 кВ Рівненська АЕС - Київська далі - ПЛ 750 кВ Рівненська АЕС - Київська).
Згідно з п.11 розділу 2 Плану заходів на 2006 - 2010 роки щодо реалізації Енергетичної стратегії України на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Уряду від 27.07.2006 року № 436-р, відповідальними з будівництва вказаного об'єкта є Міненерговугілля України, Мінпромполітики, НКРЕ, державне підприємство «Національна акціонерна компанія «Укренерго» (далі -ДП «НЕК «Укренерго»).
ДП «НЕК «Укренерго» визначено замовником проектування та будівництва вказаного стратегічного системоутворюючого магістрального лінійного енергооб'єкта, будівництво якого обумовлено загальнодержавними інтересами, є суспільно необхідним та спрямоване на економічний і соціальний розвиток держави та на забезпечення енергетичної і національної безпеки України в цілому.
В установленому законодавством порядку ДП «НЕК «Укренерго» були оформлені матеріали вибору місця розташування земельних ділянок для розміщення ПЛ 750 кВ Рівненська АЕС - Київська (у т.ч. оформлено матеріали погодження місця розташування енергооб'єкта на земельних ділянках, які перебувають у приватній власності, згідно з вимогами статті 151 Земельного кодексу України), погоджено місце розташування лінійного енергооб'єкта, розроблено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування ДП «НЕК «Укренерго» для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування ПЛ 750 кВ Рівненська АЕС - Київська на території Рівненської, Житомирської та Київської областей (далі - проект землеустрою).
Проект землеустрою у визначеному законодавством порядку було погоджено відповідними районними Комісіями з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, а також пройшов обов'язкову державну експертизу Держземагентством України (позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації від 26.07.2012 року № 460-12, арк.спр.16-17).
Відповідно до статей 122, 123, 146, 147, 149 Земельного кодексу України та Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності» (далі - Закон) Кабінет Міністрів України прийняв рішення у формі розпорядження від 20.08.2012 року № 625-р «Про вилучення та/або надання земельних ділянок у постійне користування із зміною їх цільового призначення та викуп або примусове відчуження земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності» (далі - розпорядження КМУ).
Пунктом 4 зазначеного розпорядження КМУ доручено Рівненській, Житомирській та Київській облдержадміністраціям у визначеному законодавством порядку вжити заходів щодо викупу або примусового відчуження земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності згідно з додатком 2 до розпорядження КМУ та видачі ДП «НЕК «Укренерго» державних актів на право постійного користування земельними ділянками для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування повітряної лінії електропередачі напругою 750 кВ Рівненська АЕС - Київська.
На виконання вказаного пункту 4 розпорядження КМУ Житомирська обласна державна адміністрація (далі - Житомирська ОДА) прийняла розпорядження від 28.03.2013 року №87 «Про заходи щодо викупу або примусового відчуження земельних ділянок», пунктом 1 якого доручила вжити відповідних заходів районним державним адміністраціям копія розпорядження додається).
На виконання цього розпорядження Володарсько-Волинська районна державна адміністрація (далі - Володарсько-Волинська РДА) прийняла розпорядження від 30.09.2013 №390 «Про викуп або примусове відчуження земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності з подальшим наданням цих земельних ділянок у постійне користування ДП «НЕК «Укренерго» із зміною їх цільового призначення для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування повітряної лінії електропередачі напругою 750 кВ Рівненська АЕС - Київська, повітряної лінії електропередачі напругою 750 кВ Хмельницька АЕС - Чорнобильська АЕС на електричну підстанцію напругою 750 кВ «Київська»» (копіярозпорядження додається).
До складу земельних ділянок, які підлягають викупу або примусовому відчуженню для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності відповідно до вищевказаних розпоряджень відповідних органів виконавчої влади відноситься частина земельної ділянки площею 0,019 га (далі - частина земельної ділянки), що належить ОСОБА_6 на праві власності, яке посвідчено державним актом на право власності на земельну ділянку від 17.04.2006 року серії ЯБ № 732446, та знаходиться на території Зубринської сільської ради Володарсько-Волинського району.
Згідно з державним актом на право власності на земельну ділянку загальна площа вказаної земельної ділянки становить 2,0426 га, кадастровий номер 1821182000:07:003:0062, категорія земель: землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, угіддя: рілля.
Частина земельної ділянки, що підлягає викупу для суспільних потреб або примусовому відчуженню з мотивів суспільної необхідності з подальшим наданням (передачею) цієї земельної ділянки у постійне користування ДП «НЕК «Укренерго» для розміщення ПЛ 750 кВ Рівненська АЕС - Київська підтверджується проектом землеустрою та кадастровим планом земельної ділянки.
Відповідно до статті 5 Закону вартість частини земельної ділянки, яка підлягає викупу для суспільних потреб (примусовому відчуженню з мотивів суспільної необхідності) визначена на підставі експертної грошової оцінки та складає 452 грн. 00 коп. (копія висновку про експертну грошову оцінку частини земельної ділянки арк.спр. 21-23).
Суд погоджується із доводами позивача щодо відповідності вартості земельної ділянки у розмірі 452 грн. її реальній ринковій вартості.
Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про оцінку земель» проведено рецензію звіту про експертну грошову оцінку (арк.спр.23-28).
Судом встановлено, що Володарсько-Волинська РДА здійснює викуп або примусове відчуження земельної ділянки (її частини) для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, до якого зараховуються кошти від замовника будівництва повітряної лінії електропередачі - ДП «НЕК «Укренерго» на виконання цільових заходів відповідно до вимог статті 6 Закону та частини 4 статті 13 Бюджетного кодексу України.
Відповідно до ч. З статті 10 Закону орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування, у разі якщо місце проживання (перебування чи роботи) або місцезнаходження осіб, залишається невідомим, навіть після звернення до адресного бюро та органів внутрішніх справ, про прийняте рішення щодо викупу земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, ці особи повідомляються шляхом розміщення відповідного оголошення у друкованих засобах масової інформації на території здійснення повноважень яких знаходиться земельна ділянка, що викуповується органом місцевого самоврядування чи відповідним органом місцевого самоврядування.
На виконання цієї норми Закону, позивачем було опубліковано у Володарсько - Волинського районній газеті «Прапор» від 04.10.2013 року оголошення про викуп або примусове відчуження розташованих за межами населених пунктів Дворищенської, Зубринської, Грушківської, Давидівської сільських рад Володарсько - Волинського району Житомирської області земельних ділянок (їх частин), які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності (арк.спр.29-30).
Частиною 3 статті 10 Закону передбачено, що власник (власники) земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, вважається повідомленим про такий викуп з дня опублікування зазначеного оголошення.
Відповідно до статті 11 вищезазначеного Закону власник земельної ділянки протягом одного місяця з дня отримання інформації (з дня опублікування об'яви у друкованому виданні) згідно із статтею 10 цього Закону письмово повідомляє відповідний орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування про надання згоди на проведення переговорів щодо умов викупу або відмову від такого викупу.
Згідно з частиною 5 статті 5 Закону у разі якщо власник виступає проти відчуження свого нерухомого майна за оцінкою, проведеною суб'єктом оціночної діяльності, визначеним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, він може залучити іншого суб'єкта оціночної діяльності для визначення вартості нерухомого майна чи проведення рецензування звіту з оцінки такого майна. У цьому разі витрати на виконання таких послуг несе власник майна.
На сьогодні згоди між Володарсько-Волинською РДА та ОСОБА_6 щодо викупу для суспільних потреб частини земельної ділянки не досягнуто у зв'язку з невідомим місцем її проживання та перебування.
Згідно з частиною 1 статті 15 Закону, у разі неотримання згоди власника земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з викупом цих об'єктів для суспільних потреб зазначені об'єкти можуть бути примусово відчужені у державну чи комунальну власність лише як виняток з мотивів суспільної необхідності і виключно під розміщення, зокрема, лінійних об'єктів та об'єктів транспортної і енергетичної інфраструктури (доріг, мостів, естакад, магістральних трубопроводів, ліній електропередачі, аеропортів, морських портів, нафтових і газових терміналів, електростанцій) та об'єктів, необхідних для їх експлуатації.
На даний час Указ Президента України від 27.12.2005 року № 1863/2005, розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.07.2006 року № 436-р, від 20.08.2012 року № 625-р, розпорядження Житомирської обласної державної адміністрації від 23.03.2013 року № 87 та розпорядження Володарсько-Волинської районної державної адміністрації від 30.09.2013 № 390 є чинними та підлягають виконанню.
З огляду на викладене, частина земельної ділянки площею 0,019 га, яка належить на праві власності ОСОБА_6, підлягає примусовому відчуженню у державну власність з мотивів суспільної необхідності для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування повітряної лінії електропередач 750 кВ Рівненська АЕС - Київська», оскільки виконання робіт по будівництву вказаної повітряної лінії електропередачі без припинення права власності відповідача на вказану частину земельної ділянки є неможливим.
Згідно з абзацом 3 частини 2 статті 7 Закону у разі прийняття рішення про викуп чи примусове відчуження частини земельної ділянки для суспільних потреб виділення такої частини в окрему земельну ділянку здійснюється за відповідною технічною документацією із землеустрою, підставою для розроблення якої є нотаріально посвідчена згода власника земельної ділянки на поділ земельної ділянки чи рішення суду.
З огляду на вищенаведене, позивачем дотримано встановлену законом процедуру вирішення спору в досудовому порядку, а тому спірна земельна ділянка, яке належить відповідачці, підлягає примусовому відчуженню у комунальну власність з мотивів суспільної необхідності - для розміщення ПЛ 750 кВ Рівненська АЕС - Київська, оскільки закінчення вказаних робіт без припинення права власності відповідачки на цю земельну ділянку не можливо.
Керуючись ст.ст. 160, 161-163, 183-1,186 КАС України суд,-
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Примусово відчужити у державну власність з мотивів суспільної необхідності частину земельної ділянки площею 0,019 га, що належить ОСОБА_6 на правах власності, яке посвідчено державним актом на право власності на земельну ділянку від 17.04.2006 року серії ЯБ № 732446, знаходиться на території Зубринської сільської ради Володарсько-Волинського району Житомирської області (загальна площа вказаної земельної ділянки 2,0426 га, кадастровий номер 1821182000:07:003:0062, категорія земель: землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, угіддя: рілля) із повним попереднім відшкодуванням вартості зазначеної частини земельної ділянки за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, до якого зараховуються кошти державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» в установленому законодавством порядку, у розмірі 452,00 грн. (чотири п'ятдесят дві грн. 00 коп.) шляхом перерахування Володарсько-Волинською районною державною адміністрацією Житомирської області коштів на зазначений ОСОБА_6 банківський рахунок або внесенням коштів на депозит нотаріальної контори в порядку, встановленому законом за місцем розташування вказаної земельної ділянки протягом 10 (десяти) днів з набрання постановою суду законної сили.
2. Виділити із земельної ділянки, загальною площею 2,0426 га, яка перебуває у власності ОСОБА_6, технічною документацією із землеустрою про поділ земельної ділянки, в окремі земельні ділянки, із яких:
земельна ділянка площею 2,0236 га - залишається у власності ОСОБА_6;
- земельна ділянка площею 0,019 га (в тому числі: частина 1 земельної ділянки площею - 0,0095 га, частина 2 земельної ділянки площею - 0,0095 га - відчужуються у державну власність з мотивів суспільної необхідності, із забезпеченням державної реєстрації зазначених земельних ділянок та на них у визначеному законодавством порядку.
3. Зобов'язати ОСОБА_6 звільнити частину земельної ділянки, площею 0,019 га, що примусово відчужується з мотивів суспільної необхідності у державну власність, протягом 15 (п'ятнадцяти) днів з дня набрання постановою суду законної сили.
Постанова може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду через Житомирський апеляційний адміністративний суд протягом 10 днів з дня отримання копії постанови.
Головуючий суддя (підпис) Є.М. Мацький
судді: (підпис) В.В. Євпак
(підпис) В.Б. Шидловський
З оригіналом згідно: суддя
Повний текст cудового рішення виготовлено "28" жовтня 2014 р.
Роздруковано та надіслано:р.л.п.
1- в справу:
2 - позивачу: Володарсько-Волинська районна державна адміністрація Житомирської області вул.Карла Маркса,6,смт.Володарськ-Волинський,Володарсько - Волинський район, Житомирська облас,12101
3- відповідачу: ОСОБА_6 АДРЕСА_1
4-третій особі: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" - вул.С.Петлюри,25,м.Київ,01032
- представник третьої особи ОСОБА_8, АДРЕСА_2 ,
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.10.2014 |
Оприлюднено | 31.10.2014 |
Номер документу | 41097441 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Мацький Є.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні