Постанова
від 14.10.2014 по справі 807/2886/14
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

14 жовтня 2014 рокум. Ужгород№ 807/2886/14

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гаврилка С.Є.

з участю секретаря судового засідання Штефанюк Н.І.

за участі:

представника позивача - не з'явився;

представника відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Раціон Сервіс" про стягнення податкового боргу в сумі 36419 грн. 40 коп. , -

ВСТАНОВИВ:

До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулася з позовною заявою Державна податкова інспекція у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Раціон Сервіс" якою просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Раціон Сервіс" податковий борг в розмірі 36419 грн. 40 коп.

Позовні вимоги мотивовані тим, що в ході проведення камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість, позивачем було виявлено порушення податкового законодавства, а саме - неподання податкових декларацій за травень та червень 2013 року. В результаті виявлених порушень, позивачем були прийняті відповідні податкові повідомлення-рішення, яким відповідачу визначено зобов'язання по податку на додану вартість в розмірі 170 гривень та 1020 гривень відповідно. Окрім того, на підставі поданих відповідачем декларацій з ПДВ, останній зобов'язується сплатити суму вказаного виду податку у розмірі 35597 гривень. У зв'язку із несвоєчасним погашенням сум зобов'язань відповідачу нарахована пеня в розмірі 40 коп., яка залишається несплаченою.

14 жовтня 2014 року на адресу Закарпатського окружного адміністративного суду надійшла заява від представника позивача, відповідно до якої останній просить розглянути дану адміністративну справу без його участі, за наявними матеріалами. Позовні вимоги підтримує в повному обсязі (а.с. 52 ) .

В судові засідання, що проходили 29 вересня 2014 року та 14 жовтня 2014 року відповідач не забезпечив явку свого представника, хоча судом вживалися заходи щодо виклику відповідача, що передбачені Главою 3 Розділу II КАС України. Заперечення проти позову відповідачем суду не надано.

Відповідно до статті 47 КАС України особами, які беруть участь у справі, є сторони, треті особи, представники сторін та третіх осіб.

Відповідно до статті 41 частини 1 КАС України, у зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.

В судовому засіданні встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Раціон Сервіс" зареєстроване як юридична особа, із зазначенням місцезнаходження: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Одеська, буд. 5, про що свідчить наявна в матеріалах справи копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.а.с. 7-8).

19 листопада 2013 року позивачем було проведено камеральну перевірку податкової звітності відповідача з податку на додану вартість за травень 2013 року, про що складений відповідний акт № 1695/07-01-22-02/37580892 (а.с.а.с. 9-10). В результаті перевірки встановлено порушення відповідачем вимог статті 49 пункту 49.18 підпункту 49.18.1 та статті 203 пункту 203.1 Податкового кодексу України (а.с. 9 (на звороті)). Вказаний акт був направлений відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення, про що свідчить наявна в матеріалах справи копія такого повідомлення, відповідно до відмітки на якому, акт був вручений представнику відповідача 21 листопада 2013 року (а.с. 13).

На підставі вищевказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення - рішення форми "Р" від 04 грудня 2013 року № 0004252202, яким відповідачу визначено суму грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 170 гривень (а.с. 14). Вказане податкове повідомлення - рішення відповідач одержав 09 грудня 2013 року, про що свідчить наявна в матеріалах справи копія повідомлення про вручення рекомендованого листа (а.с. 16).

20 листопада 2013 року позивачем було проведено камеральну перевірку податкової звітності відповідача з податку на додану вартість за червень 2013 року, про що складений відповідний акт № 1729/07-01-22-02/37580892 (а.с.а.с. 11-12). В результаті перевірки встановлено порушення відповідачем вимог статті 49 пункту 49.18 підпункту 49.18.1 та статті 203 пункту 203.1 Податкового кодексу України. (а.с. 11 (на звороті)). Вказаний акт був направлений відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення, про що свідчить наявна в матеріалах справи копія такого повідомлення, відповідно до відмітки на якому, акт був вручений представнику відповідача 21 листопада 2013 року (а.с. 13).

На підставі вищевказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення - рішення форми "Р" від 05 грудня 2013 року № 0004352202, яким відповідачу визначено суму грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 1020 гривень (а.с. 15). Вказане податкове повідомлення - рішення відповідач одержав 09 грудня 2013 року, про що свідчить наявна в матеріалах справи копія повідомлення про вручення рекомендованого листа (а.с. 16).

Крім того, судом встановлено, що відповідач самостійно задекларував податкове зобов'язання по податку на додану вартість, шляхом подання до інспекції податкових декларацій, а саме:

- податкова декларація від 19 грудня 2013 року з податку на додану вартість, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 188 грн. (а.с.а.с. 17-18);

- податкова декларація від 18 січня 2014 року з податку на додану вартість, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 759 грн. (а.с.а.с. 19-20);

- податкова декларація від 15 лютого 2014 року з податку на додану вартість, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 332 грн. (а.с.а.с. 21-22);

- податкова декларація від 16 березня 2014 року з податку на додану вартість, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 135 грн. (а.с.а.с. 23-24);

- податкова декларація від 18 квітня 2014 року з податку на додану вартість, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 7985 грн. (а.с.а.с. 25-26);

- податкова декларація від 11 травня 2014 року з податку на додану вартість, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 24595 грн. (а.с.а.с. 27-28);

- податкова декларація від 15 червня 2014 року з податку на додану вартість, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 393 грн. (а.с.а.с. 29-30);

- податкова декларація від 13 липня 2014 року з податку на додану вартість, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 647 грн. (а.с.а.с. 31-32);

- податкова декларація від 16 серпня 2014 року з податку на додану вартість, відповідно до якої сума ПДВ, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет становить 563 грн. (а.с.а.с. 33-34).

Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.156 Податкового кодексу України (далі по тексту ПК України), податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Статтею 14 пунктом 14.1 підпунктом 14.1.175 ПК України встановлено, що податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до статті 16 пункту 16.1 підпункту 16.1.4 ПК України платник податків

зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Статтею 54 ПК України передбачено що, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до статті 54 пункту 54.3 підпункту 54.3.1 контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.

Відповідно до статті 57 пункту 57.1 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, статтею 59 пунктом 59.1. ПК України передбачено, що орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

З матеріалів справи вбачається, що у зв'язку із несвоєчасним погашенням сум грошового зобов'язання, визначених податковим повідомленням-рішенням форми "Р" від 04 грудня 2013 року № 0004252202 та податковим повідомленням-рішення форми "Р" від 05 грудня 2013 року № 0004352202, позивачем було направлено відповідачу податкову вимогу форми "Ю" від 25 грудня 2013 року № 197-11, копія корінця якої міститься в матеріалах справи (а.с. 35). Вказана податкова вимога була направлена 26 грудня 2013 року, про що свідчить копія чека про відправлення рекомендованого листа (а.с. 35 (на звороті)).

Відповідно до статті 46 пункту 46.1 ПК України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Статтею 49 пунктом 49.1 ПК України передбачено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.

Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.162. ПК України, пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки.

Відповідно до статті 129 пункту 129.1 підпункту 129.1.1 ПК України, після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Заборгованість відповідача зі сплати податку на додану вартість підтверджується також наявним в матеріалах справи розрахунком заборгованості (а.с. 54), а також копією облікової картки платника податків (а.с. 53).

Відповідно до статті 20 пункту 20.1 підпункту 20.1.34 ПК України, органи Державної податкової служби мають право, зокрема звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговують такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Проаналізувавши вищевказані норми та дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд приходить до висновку, що у відповідача наявний борг зі сплати податку на додану вартість, який підлягає стягненню.

На підставі наведеного та керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позовну заяву Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Раціон Сервіс" про стягнення податкового боргу в сумі 36419 грн. 40 коп - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Раціон Сервіс" (88000, м. Ужгород, вул. Одеська, буд. 5 код ЄДРПОУ 37580892) податковий борг в розмірі 36419,40 (тридцяти шести тисяч трьохсот дев'ятнадцяти грн. 40 коп.) грн..

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 цього Кодексу десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

СуддяС.Є. Гаврилко

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.10.2014
Оприлюднено31.10.2014
Номер документу41101055
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/2886/14

Ухвала від 03.09.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Постанова від 14.10.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 03.09.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні