Ухвала
від 03.11.2014 по справі 908/4243/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 23/63/13

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

03.11.2014 Справа № 908/4243/13

Господарський суд Запорізької області у складі судді Шевченко Т.М.,

за участю:

від банкрута - ліквідатор Єрещенко Олександр Володимирович (на підставі постанови суду від 11.02.2014);

від кредиторів:

представник Запорізького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України - Голубова І.О., довіреність № 65 від 02.09.2014;

представник Управління Пенсійного фонду України у Василівському районі Запорізької області - не з'явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 908/4243/13

за заявою боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Лідер Плюс» (71600, Запорізька область, м. Василівка, вул. Леніна, буд. 9-А, ідент. код юридичної особи - 32396202, скорочено - ТОВ «Лідер Плюс», адреса для листування - 69104 м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, буд.34 кв.33)

про визнання банкрутом,

ВСТАНОВИВ:

Постановою господарського суду Запорізької області від 11.02.2014 у справі № 908/4243/13 визнано банкрутом ТОВ «Лідер Плюс», відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено голову ліквідаційної комісії - Єрещенка Олександра Володимировича, зобов'язано ліквідатора здійснити ліквідаційну процедуру, за результатами проведеної роботи подати суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута на затвердження.

12.02.2014 на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет оприлюднене повідомлення про визнання ТОВ «Лідер Плюс» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (а.с.118).

Ухвалою суду від 16.10.2014 призначено судове засідання для заслуховування звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на 03.11.2014.

В судовому засіданні 03.11.2014 справу розглянуто.

Розглянувши звіт ліквідатора, дослідивши подані документи, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, з огляду на таке.

Відповідно до ч. 4 ст. 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон про банкрутство) у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії (бездіяльність) учасників ліквідаційної процедури та здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Статтею 41 Закону про банкрутство передбачено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Виходячи з приписів статей 42-44 Закону про банкрутство після проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута ліквідатор формує ліквідаційну масу та розпочинає продаж майна банкрута через аукціон або продаж безпосередньо юридичній або фізичній особі.

Отже, ліквідатор в ліквідаційній процедурі вживає заходів щодо виявлення майна (активів) банкрута та формування ліквідаційної маси, організовує продаж майна та вчиняє інші дії відповідно до Закону про банкрутство.

Згідно із ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених нім дій в ході ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч. 2 ст. 46 Закону про банкрутство якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута.

Разом з тим, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна (ч. 3 ст. 46 Закону про банкрутство).

Як свідчать матеріали справи, після публікації оголошення до господарського суду з кредиторськими вимогами до боржника ніхто не звернувся.

Ліквідатором до реєстру вимог кредиторів, до 6-ої черги задоволення, включено вимоги Запорізького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України у розмірі 45 123,45 грн. на підставі відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення з боржника штрафних санкцій і пені, та даних бухгалтерського обліку боржника.

До реєстру вимог кредиторів включені вимоги Управління Пенсійного фонду України у Василівському районі Запорізької області у загальній сумі 209 941, 79 грн., з яких 38233,79 грн. заборгованість по платежам (друга черга задоволення) та 171708,00 грн. штрафні санкції (шоста черга задоволення).

В процесі ліквідаційної процедури майнових активів боржника, за рахунок яких можливе погашення кредиторських вимог, ліквідатором не виявлено.

Відсутність у банкрута майна підтверджується відповідними довідками, які містяться в матеріалах справи, та ліквідаційним балансом банкрута, доданим до звіту.

Отже, за результатами пошуку ліквідатором майна у банкрута відсутні майнові активи та грошові кошти, за рахунок яких можливо погасити кредиторську заборгованість.

Всі здійснені ліквідатором запити, отримані відповіді та інші документи, що стосуються ліквідаційної процедури, досліджено та приєднано до матеріалів справи.

Ліквідатором копії звіту направлені кредиторам у справі, які не заперечують проти затвердження звіту.

Слід зазначити, що за підсумками ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, внаслідок вжитих ліквідатором заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Пунктом 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство передбачено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.

Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність припинена, його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.

Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 7, 40, 45, 46, 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.ст. 4 1 , 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута у справі № 908/4243/13 затвердити.

Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю «Лідер Плюс» (71600, Запорізька область, м. Василівка, вул. Леніна, буд. 9-А, ідент. код юридичної особи - 32396202, адреса для листування - 69104 м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, буд.34 кв.33) - ліквідувати.

Провадження у справі припинити.

Вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

Копії ухвали надіслати: ліквідатору; кредиторам (ЗОТВ Антимонопольного комітету України, УПФУ у Василівському районі Запорізької області); державному реєстратору Реєстраційної служби Василівського районного управління юстиції Запорізької області (71600, Запорізька область, м. Василівка, вул. Чекістів, 4); Головному управлінню статистики у Запорізькій області, Головному управлінню юстиції у Запорізькій області.

Суддя Шевченко Т.М.

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення03.11.2014
Оприлюднено06.11.2014
Номер документу41195064
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/4243/13

Ухвала від 09.01.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 03.11.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 16.10.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 03.07.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Постанова від 11.02.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 27.01.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні