Постанова
від 04.11.2014 по справі 813/6895/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018,  м. Львів,  вул. Чоловського,  2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И         04 листопада 2014 року                                                             № 813/6895/14   о 10 год., 00 хв.          м. Львів Львівський окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В. розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України в особі представника Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Львівській області ВП «Держенергонагляд у Західному регіоні» до Товариства з обмеженою відповідальністю «Рубін» про стягнення  штрафу в сумі 5100,00 грн.     Міністерство енергетики та вугільної промисловості України в особі представника Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Львівській області ВП «Держенергонагляд у Західному регіоні» звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із вищевказаним адміністративним позовом. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами проведеної перевірки виконання позивачем припису Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Львівській області про усунення порушень законодавства про електроенергетику встановлено факт ухилення від виконання вищевказаного припису, про що складено акт від 27.03.2014 року та винесено постанову № 19 від 07.04.2014 року про накладення на відповідача штрафу за порушення законодавства про електричну та теплову енергетику в розмірі 5100,00 грн. 10.10.2014 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі та запропоновано відповідачу у десятиденний строк з дня одержання ухвали подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову. На адресу суду повернувся направлений відповідачу за адресою вказаною у позовній заяві поштовий конверт по відсутності за зазначеною адресою. Згідно ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином Безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив: 31.03.1997 року Виконавчим комітетом Львівської міської ради проведено державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будін», що підтверджується копією Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00 № 380096. 30.10.2013 року державним інспектором з енергетичного нагляду Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Львівській області винесено припис № 03/23-56-283 на предмет державного енергетичного нагляду – «Обстеження з питань технічного стану, організації експлуатації електроустановок та режимів споживання електричної енергії інших споживачів ІІІ категорії з надійності електропостачання, які не віднесені до високого та середнього ступеня ризиків». 27.03.2014 року державним інспектором з енергетичного нагляду Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Львівській області проведено перевірку відповідача виконання суб'єктами господарювання вимог припису № 03/23-56-283 від 30.10.2013 року. За результатами проведеної перевірки складено акт № 03/23-64-46. 07.04.2014 року державним інспектором з енергетичного нагляду Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Львівській області винесено постанову № 19 про накладення штрафу за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, згідно якої на відповідача накладено штрф у розмірі 5100,00 грн. Докази, які б підтверджували, що вказана постанова відповідачем оскаржувалась в справі відсутні, відповідно, визначені по ній зобов'язання є узгодженими. Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про електроенергетику» № 575/97-ВР від 16.10.1997 року із змінами і доповненнями, Законом України «Про теплопостачання» № 2633-IV від 02.06.2005 року із змінами і доповненнями, Кодексом адміністративного судочинства України. Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ст. 5 Закону України «Про електроенергетику», державна політика в електроенергетиці базується на таких принципах, зокрема, створення умов безпечної експлуатації об'єктів електроенергетики, забезпечення відповідальності суб'єктів електроенергетики та споживачів. Згідно ст. 9 цього ж Закону, державний нагляд (контроль) в електроенергетиці здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики. Предметом державного нагляду (контролю) в електроенергетиці є господарська діяльність, пов'язана з виробництвом, передачею, розподілом та постачанням енергії, а також з використанням енергії для власних потреб суб'єктами електроенергетики та споживачами енергії в частині технічної експлуатації електричних станцій і мереж, технічної експлуатації енергетичного обладнання споживачів енергії та суб'єктів електроенергетики, випробування та ремонту енергоустановок і мереж, режимів постачання та споживання електричної і теплової енергії, виконання робіт з проектування енергоустановок і мереж. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, під час здійснення державного енергетичного нагляду (контролю) має право, крім іншого - застосовувати відповідно до цього Закону штрафні санкції до суб'єктів господарювання за правопорушення в електроенергетиці. Згідно ст. 27 цього ж Закону, суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці - за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Згідно ст. 31 Закону України «Про теплопостачання», уповноважені органи застосовують до суб'єктів господарювання штрафні санкції - за невиконання (ухилення від виконання) або несвоєчасне виконання рішень чи приписів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері енергозбереження, або центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) у галузі теплопостачання, або національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, - у розмірі до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Стаття 70 КАС України встановлює правила належності доказів, які визначають об'єктивну можливість доказу підтверджувати обставину, що має значення для вирішення справи, а також правила допустимості доказів, що визначають легітимну можливість конкретного доказу підтверджувати певну обставину у справі. Предметом доказування, згідно з ч. 1 ст. 138 КАС України, є обставини (факти), якими  обґрунтовуються позовні вимоги чи заперечення та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі. Судом враховуються обґрунтування позивачем позовних вимог, оскільки наявними у справі доказами підтверджується застосування до відповідача відповідальності за порушення законодавства про електричну та теплову енергетику. Заборгованість відповідача, станом на дату розгляду справи, становить 5100,00 грн., що підтверджується вищевказаними доказами, така є узгодженою, а відтак підлягає стягненню. Докази про сплату відповідачем вказаної заборгованоісті у справі відсутні. Відповідач жодних належних та допустимих доказів щодо спростування чи усунення виявлених порушень зазначених в акті перевірки та щодо постанови про накладення штрафу, або заперечень на позовні вимоги суду не надав. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.     Згідно ст. 49, 70 КАС України, сторони зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, а відтак зобов'язані обґрунтовувати належність та допустимість доказів для підтвердження своїх вимог або заперечень. Таким чином, позовні вимоги позивача до відповідача про стягнення  штрафу в сумі 5100,00 грн., підлягають задоволенню повністю. Згідно ч. 2 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз. Керуючись ст.ст. 69, 70, 159-163, 167, 183-2, 256 КАС України, суд -                                         В И Р І Ш И В:             1. Адміністративний позов задоволити повністю. 2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Рубін» (ЄДРПОУ 13833078, вул. Промислова, 106, м. Львів) на користь Державного бюджету України (ЄДРПОУ 38007662, банк отримувача – ГУДКСУ в Львівській області, р/р 31115106700007, код платежу – 21081100, МФО 825014) штраф в розмірі 5100,00 грн. 3. Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Рубін» виконати постанову негайно. Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.           Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.            Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.            Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.            Постанова суду першої інстанції може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.            Згідно ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.            Якщо суб'єкта владних повноважень було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.              Постанова суду першої інстанції, набирає законної сили у порядку та строки згідно ст. 254 КАС України.            Постанова складена у повному обсязі 04.11.2014 року.            Суддя                                                                                                                       Гавдик З.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.11.2014
Оприлюднено06.11.2014
Номер документу41203257
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/6895/14

Постанова від 04.11.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

Ухвала від 10.10.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні