Постанова
від 20.10.2014 по справі 808/6129/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 жовтня 2014 року (09 год. 45 хв.)Справа № 808/6129/14 м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Максименко Л.Я.

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовною заявою: Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області, м. Запоріжжя

до відповідача: Приватного підприємства «Корпорація-Кіс», м. Запоріжжя

про: скасування державної реєстрації змін до установчих документів,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Жовтневому районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області (далі - позивач або ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області) звернулась із адміністративним позовом до Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» (далі - відповідач), в якому позивач просить суд скасувати запис про державну реєстрацію змін до установчих документів № 10621050018000254 від 30.05.2014.

В обґрунтування адміністративного позову зазначає, що згідно відомостей отриманих із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відповідачем, шляхом внесення змін до установчих документів, змінено місцезнаходження на адресу: 69095, м. Запоріжжя, вул. Західна, буд. 6. Вказує, що 30.05.2014 державним реєстратором Реєстраційної служби Прилуцького міськрайонного управління юстиції Чернігівської області внесено запис № 10621050018000254 про державну реєстрацію змін до установчих документів щодо зміни місцезнаходження Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» та передано реєстраційну справу відповідача державному реєстратору Запорізької міської ради. Проте, відповідач, всупереч вимогам Податкового кодексу України та Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 29.12.2011 № 1562/20300, не звертався до ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області, ані з заявою про взяття на облік (форма № 1-ОПП), ані за отриманням довідки про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП). Також, зазначає, що в ході перевірки відповідності юридичної адреси фактичному місцезнаходженню Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» встановлено, що відповідач за новим місцезнаходженням не знаходиться, що підтверджується довідкою від 21.08.2014 № 369. Посилаючись на положення Цивільного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області просить задовольнити позовні вимоги та скасувати запис про державну реєстрацію змін до установчих документів № 10621050018000254 від 30.05.2014.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 29.09.2014 відкрито провадження в адміністративній справі № 808/6129/14 та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 20.10.2014.

Представник позивача в судове засідання не з'явився. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений судом заздалегідь. Судова повістка отримана уповноваженою особою позивача 13.10.2014, що підтверджується долученим до матеріалів справи рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.

20.10.2014 від позивача до суду надійшло клопотання (вх. № 40640) про розгляд справи без участі представника ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області. Позовні вимоги підтримує в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання також не з'явився. Поштова кореспонденція направлена рекомендованим листом на адресу місцезнаходження Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» повернулась до суду 13.10.2014 з відміткою відділення поштового зв'язку - «за закінченням терміну зберігання та неявкою адресата за отриманням».

Частиною 4 ст. 33 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що у разі ненадання особами, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються:

юридичним особам та фізичним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

фізичним особам, які не мають статусу підприємців, - за адресою їх місця проживання чи місця перебування, зареєстрованою у встановленому законом порядку.

Відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Враховуючи те що, поштова кореспонденція направлялась відповідачу за адресою, яка відповідає реєстраційним відомостям, то згідно вимог ст.ст. 33, 35 КАС України, слід вважати, що останній повідомлений про дату, час та місце розгляду справи належним чином.

За приписами ч. 4 ст. 128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Згідно ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

За таких обставин, суд дійшов до висновку щодо можливості розгляду справи за відсутності представників сторін, на підставі наявних у справі матеріалів, в порядку письмового провадження.

У зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі та з урахуванням положень ч. 1 ст. 41 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Розглянувши матеріали справи та з'ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 25.07.2014 № 19056050, відповідач - Приватне підприємство «Корпорація-Кіс» (код ЄДРПОУ 33418609), зареєстроване як юридична особа державним реєстратором Виконавчого комітету Прилуцької міської ради Чернігівської області Литвиненко О.М., номер запису державної реєстрації юридичної особи - 10621020000000254.

Згідно рішення Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» від 26.05.2014 № 1/2014:

змінено склад власників Приватного підприємства «Корпорація-Кіс». Статутний фонд Приватного підприємства «Корпорація-Кіс», що складає 500 000 гривень 00 коп., розділений на 100 часток, 1 частка - 5 000 грн. 00 коп. Передано частку статутного фонду, згідно договору купівлі-продажу корпоративних прав ОСОБА_2. Розподілити статутний фонд таким чином: ОСОБА_2 - 100 часток - 500 000 гривень 00 коп.;

змінено керівника Приватного підприємства «Корпорація-Кіс», прийнято заяву Кияшка Юрія Петровича про звільнення з 26 травня 2014 року з посади директора Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» за власним бажанням. Призначено на посаду директора Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» з 27 травня 2014 року ОСОБА_2 (код НОМЕР_1) з окладом згідно штатного розкладу та правом першого підпису;

змінено місцезнаходження Приватного підприємства «Корпорація-Кіс», затверджено нове місцезнаходження Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» за наступною адресою - Україна, 69095, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Західна, будинок 6;

затверджено нову редакцію Статуту Приватного підприємства «Корпорація-Кіс».

30.05.2014 державним реєстратором Реєстраційної служби Прилуцького міськрайонного управління юстиції Чернігівської області Якименко І.В. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців стосовно Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» (код ЄДРПОУ 33418609) внесено запис № 10621050018000254 про «Державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи; зміна місцезнаходження, зміна складу або інформації про засновників», відповідно до якого відповідач, серед іншого, змінив адресу свого місцезнаходження з адреси: 17500, Чернігівська область, місто Прилуки, вулиця Алгазіна, будинок 33 на адресу: 69095, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Західна, будинок 6.

В матеріалах справи міститься довідка від 21.08.2014 № 369, підписана в.о. заступником начальника ОУ ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області підполковником податкової міліції Старчевським Р.М., відповідно до якої на підставі Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків, затвердженого 17.05.2010 наказом Державної податкової адміністрації України № 336, місцезнаходження платника податків Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» (код ЄДРПОУ 33418609) не встановлено.

Не погоджуючись із державною реєстрацією змін до установчих документів, оскільки підприємство відповідача фактично не знаходиться за адресою нового місця реєстрації (69095, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Західна, будинок 6), ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області звернулась із адміністративним позовом до суду про скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи від 30.05.2014 (запис № 10621050018000254).

Дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд вважає, що у задоволені позову слід відмовити повністю, виходячи з наступного.

Частиною 1 ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 15.05.2013 № 755-IV (зі змінами та доповненнями, далі - Закон України № 755-IV) визначено, що державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - це засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України № 755-IV зміни до установчих документів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця проживання фізичної особи-підприємця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом.

Статтею 6 Закону України № 755-IV, передбачений перелік повноважень державного реєстратора, який є вичерпним. Серед вказаних повноважень, зокрема, проводити державну реєстрацію змін до установчих документів юридичних осіб та державну реєстрацію зміни імені або місця проживання фізичних осіб - підприємців.

Згідно зі ст. 8 Закону України № 755-IV, документи, які відповідно до вимог цього Закону подаються (надсилаються поштовим відправленням або електронним документом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою, реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються державному реєстратору рекомендованим листом, підпис заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинен бути нотаріально посвідчений. Установчі документи (установчий акт, статут або засновницький договір, положення) юридичної особи повинні містити відомості, передбачені законом. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи. Установчі документи юридичної особи, а також зміни до них, викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновниками (учасниками) або уповноваженими особами, якщо законом не встановлено інший порядок їх затвердження. Справжність підписів засновників (учасників) або уповноважених осіб на установчих документах повинні бути нотаріально засвідчені, а засновницькі договори - нотаріально посвідчені. У випадках, які передбачені законом, установчі документи повинні бути погоджені з відповідними органами державної влади. Внесення змін до установчих документів юридичної особи оформляється окремим додатком або викладенням установчих документів у новій редакції. На титульній сторінці додатка до установчих документів юридичної особи робиться відмітка про те, що зазначені документи є невід'ємною частиною відповідних установчих документів.

Проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи здійснюється за процедурами, передбаченими частинами першою - п'ятою ст. 25 та частинами другою - третьою статті 27 Закону України № 755-IV.

Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України № 755-IV, для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів; оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів; два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції; документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів.

Частиною 7 ст. 29 Закону України № 755-IV передбачено, що державному реєстратору забороняється вимагати документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - шостою цієї статті.

На виконання вимог ухвали Запорізького окружного адміністративного суду від 29.09.2014 про витребування доказів, супровідним листом від 08.10.2014 № 1512/02-05-28 (вх. № 38920) Реєстраційною службою Запорізького міського управління юстиції були надані копії документів з матеріалів реєстраційної справи Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» (код ЄДРПОУ 33418609) щодо проведення реєстраційної дії № 10621050018000254 від 30.05.2014 про «Державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи; зміна місцезнаходження, зміна складу або інформації про засновників».

З наданих документів судом встановлено, що для проведення державної реєстрації змін до установчих документів, уповноваженою особою Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» Кияшком Ю.П., який діяв на підставі довіреності від 27.05.2014 № 01, подані такі документи, як:

- реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи;

- рішення Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» від 26.05.2014 № 1/2014 про внесення змін до установчих документів (примірник оригіналу);

- Статут;

- нова редакція установчих документів (два примірника);

- копія квитанції від 27.05.2014 № 44/44, виданої банком;

- копія квитанції від 30.05.2014 № 2, № 2/К3, виданої банком (за публікацію);

- договір про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства (Примірник оригіналу);

- документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи (довіреність від 27.05.2014 № 01);

- документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів.

Отже, із матеріалів реєстраційної справи відповідача судом з'ясовано, що для проведення державної реєстрації змін до установчих документів уповноваженою особою Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» Кияшком Ю.П. подано необхідний перелік документів, передбачений ст. 29 Закону України № 755-IV.

На підставі поданих документів державним реєстратором Реєстраційної служби Прилуцького міськрайонного управління юстиції Чернігівської області Якименко І.В. 30.05.2014 був вчинений запис № 10621050018000254 про «Державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи; зміна місцезнаходження, зміна складу або інформації про засновників», відповідно до яких відповідач, зокрема, змінив своє місцезнаходження на адресу: 69095, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Західна, будинок 6.

Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону № 755-IV, державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації юридичної особи, без розгляду зобов'язаний перевірити ці документи на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи, які передбачені частиною першою статті 27 цього Закону.

Статтею 27 вказаного Закону передбачений вичерпний перелік підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи, серед яких, зокрема: невідповідність відомостей, які вказані в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації юридичної особи, відомостям, які зазначені в документах, що подані для проведення державної реєстрації юридичної особи; невідповідність установчих документів вимогам ч. 8 цього Закону.

Суд зауважує, що позивачем не надано доказів наявності підстав для відмови державного реєстратора у проведенні державної реєстрації юридичної особи відповідно до ст. 27 Закону України № 755-IV, оскільки всі передбачені чинним законодавством документи державному реєстратору були надані та відповідали вимогам, що ставляться до них Законом.

Також суд звертає увагу, що державний реєстратор не встановлює прав і обов'язків для суб'єктів господарювання і не проводить реєстраційні дії від власного імені. Права і обов'язки сторони набувають на підставі рішення власника, а реєстраційні дії проводяться державним реєстратором тільки після прийняття відповідного рішення власника і доданих до нього правовстановлюючих документів.

Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що відповідно до ст. 8 Закону України № 755-IV відповідальність за відповідність установчих документів чинному законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.

Передача реєстраційних справ здійснюється в разі: зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни місця проживання фізичної особи - підприємця, якщо нове місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - підприємця розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці; утворення, зміни меж або ліквідації адміністративно-територіальної одиниці (ч. 1 ст. 14 Закону України № 755-IV).

Згідно ч. 4 ст. 14 даного Закону № 755-IV за наявності підстави, що передбачена абзацом другим частини першої цієї статті, державний реєстратор протягом десяти робочих днів з дати державної реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни місця проживання фізичної особи - підприємця зобов'язаний надіслати поштовим відправленням за описом реєстраційну справу державному реєстратору за новим місцезнаходженням юридичної особи або за новим місцем проживання фізичної особи - підприємця.

Державний реєстратор, який отримав реєстраційну справу, зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дати її прийому повідомити рекомендованим листом юридичну особу про зміну місцезнаходження реєстраційної справи та внести до Єдиного державного реєстру запис про зміну місцезнаходження реєстраційної справи (ч. 6 ст. 14 Закону № 755-IV).

Таким чином, взяття на облік реєстраційної справи, переданої з іншого органу державної реєстрації в зв'язку з реєстрацією зміни місцезнаходження юридичної особи, є обов'язком державного реєстратора. Стаття 14 Закону № 755-IV не передбачає підстав для відмови у взятті на облік реєстраційної справи.

Тобто, дії державного реєстратора щодо направлення, після державної реєстрації змін місцезнаходження юридичної особи відповідача, реєстраційної справи Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» (код ЄДРПОУ 33418609) державному реєстратору за новим місцезнаходженням юридичної особи, цілком відповідають приписам ст. 14 Закону України № 755-IV.

Як передбачено п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу України, контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатись до суду про винесення судового рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Під час судового розгляду справи по суті, судом було з'ясовано, що будь-якого нормативно визначеного порядку реалізації наданих податковому органу повноважень звернення до суду щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів, не має. Як і не має передбачених таким порядком підстав для реалізації таких повноважень.

Тому, суд приходить до висновку щодо необхідності застосування норм Закону України № 755-IV, який визначає обставини, за яких державна реєстрація може бути скасована.

Так, згідно зі ст. 31 Закону України № 755-IV, у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи суд у день набрання законної сили судовим рішенням надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Тобто, скасування в судовому порядку рішення засновника підприємства, на підставі якого в подальшому вносились зміни до установчих документів підприємства, має наслідком застосування положень Закону України № 755-IV (статті 31 Закону).

Таким чином, скасування державної реєстрації змін до установчих документів, внесення запису щодо скасування державної реєстрації може бути здійснене тільки державним реєстратором на підставі: судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи; судового рішення про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи.

Доказів оскарження, скасування чи визнання недійсним рішення Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» від 26.05.2014 № 1/2014, позивачем не надано.

Також, позивачем не надано суду доказів визнання повністю або частково недійсними Статуту Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» (нова редакція), зареєстрованого 30.05.2014 за № 10621050018000254.

Крім того, Законом України № 755-IV не передбачено такого повноваження державного реєстратора, як перевірка фактичного місцезнаходження юридичної особи за її юридичною адресою, а також не передбачено ані права, ані обов'язку державного реєстратора у разі встановлення податковим органом факту незнаходження підприємства за юридичною адресою (при зміни підприємством своєї адреси) скасовувати попередні реєстраційні дії.

Посилання позивача в обґрунтування позовних вимог на те, що відповідач після зміни місцезнаходження не звернувся до ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області з приводу постановки на облік, суд вважає безпідставним, оскільки вказане може свідчити про допущене з боку відповідача порушення вимог податкового законодавства, однак саме по собі не створює підстав для скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Доводи податкового органу відносно незнаходження відповідача за місцем реєстрації, також не приймаються судом, оскільки дана обставина сама по собі не призводить до скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Зокрема, відповідно до п. 12.5 Розділу ХІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. N 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону.

Копія повідомлення підшивається до реєстраційної частини облікової справи платника податків. Про направлення такого повідомлення вноситься запис до журналу обліку повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. N 19-ОПП (додаток 25).

В матеріалах справи відсутні докази, які б свідчили про вжиття позивачем заходів, передбачених вищезазначеним Порядком.

Позивачем не надано до суду жодних доказів на підтвердження незаконності державної реєстрації змін до установчих документів Приватного підприємства «Корпорація-Кіс».

Враховуючи викладені обставини, суд дійшов до висновку, що відповідачем дотримано порядок внесення змін до установчих документів товариства.

За приписами ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;

8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно ст. 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 1 ст. 71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

З огляду на викладене, оскільки єдиною підставою звернення податкового органу до суду є факт незнаходження відповідача за місцем реєстрації та порушення Приватним підприємством «Корпорація-Кіс» вимог податкового законодавства, а інших, передбачених саме Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15.05.2013 № 755-IV, достатніх доказів, які б свідчили про наявність підстав для скасування державної реєстрації змін до установчих документів (запису № 10621050018000254 від 30.05.2014) позивачем не надано, у задоволені позову ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області про скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи слід відмовити.

Враховуючи вищезазначене, та керуючись ст.ст. 2, 4, 7 - 12, 11, 14, 41, 71, 86, 128, 158-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області до Приватного підприємства «Корпорація-Кіс» про скасування державної реєстрації змін до установчих документів, - відмовити повністю.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя Л.Я. Максименко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.10.2014
Оприлюднено11.11.2014
Номер документу41241570
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/6129/14

Ухвала від 22.01.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Уханенко С.А.

Ухвала від 29.09.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 29.09.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 21.04.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Уханенко С.А.

Ухвала від 22.01.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Уханенко С.А.

Постанова від 20.10.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні