Герб України

Постанова від 12.08.2014 по справі 804/9692/14

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 серпня 2014 р. Справа № 804/9692/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді -Рищенко А. Ю., розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпропетровську адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Запоріжжя» до Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

10.07.2014 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Агро Запоріжжя» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії.

Ухвалою суду від 11.07.2014 року було відкрито провадження у справі та призначено справу до судового розгляду.

Свої позовні вимоги, з урахуванням уточненого адміністративного позову від 25.07.2014 року, Товариство з обмеженою відповідальністю «Агро Запоріжжя» (далі - ТОВ «Агро Запоріжжя») обґрунтовує тим, що в ході проведення зустрічних звірок відповідачем було складено акти про неможливість проведення таких звірок. Позивач оспорює сам факт проведення зустрічних звірок як таких, що здійснені із порушенням встановлених вимог чинного податкового законодавства України. На противагу зазначеним твердженням податкового органу, ТОВ «Агро Запоріжжя» зазначає, що перебуває за адресою свого місцезнаходження, жодного письмового запиту про надання необхідних первинних документів з метою проведення зустрічної звірки відповідачем надано не було. Натомість ним отримано лист за №5727/04-66-22-03-14 від 03.04.2014 року, у якому запитувана інформація стосувалась періоду - лютий 2014 року. Податковим органом не було здійснено співставлення показників податкової звітності ТОВ «Агро Запоріжжя» з первинними бухгалтерськими документами та встановлено порушення ст.185 Податкового кодексу України. Це підтверджується актами про неможливість проведення звірок. Жодного запиту про надання первинних документів чи будь-якої інформації щодо підтвердження взаємовідносин за період - березень 2014 року до підприємства не надходило. За твердженнями позивача, показники податкового кредиту та податкових зобов'язань конкретного платника податків, які відображаються в автоматизованій базі співставлення, формуються на підставі показників, поданих таким платником податків, податкових декларацій з ПДВ з додатком №5, і повинні їм відповідати. Отже, дії податкового органу щодо проведених коригувань є протиправними та не відповідають вимогам чинного податкового законодавства України.

Просить суд, з урахуванням уточненого адміністративного позову від 25.07.2014 року:

- визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області з проведення заходів зустрічної звірки, за результатами яких складено акти №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 року про неможливість проведення зустрічної звірки;

- визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області щодо корегування податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Запоріжжя» (код ЄДРПОУ - 39030509) в автоматизованій системі співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на підставі актів №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 року про неможливість проведення зустрічної звірки;

- зобов'язати Державну податкову інспекцію у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області вилучити з діючих електронних автоматизованих систем співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів інформацію, внесену на підставі актів №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 рок про неможливість проведення зустрічної звірки;

- зобов'язати Державну податкову інспекцію у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області утриматися від направлення до інших органів державної податкової служби актів №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 року про неможливість проведення зустрічної звірки.

У судове засідання сторони не з'явились, належним чином були повідомлені про час, дату та місце розгляду справи.

Від представника позивача надійшла письмова заява про розгляд справи без його участі.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, проте надав суду письмове клопотання про розгляд справи без його участі та письмові заперечення проти даного адміністративного позову, відповідно до яких зазначив про те, що податковим органом було проведено заходи з метою вручення посадовим особам ТОВ «Агро Запоріжжя» листа від 03.04.2014 року №5727/10/04-66-15-01-20 «Про надання документів та письмових пояснень». Результати проведених заходів показали, що ТОВ «Агро Запоріжжя» відсутнє за своїм місцезнаходженням. Податковим органом складено акт «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Агро Запоріжжя» з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині правильності формування податкового кредиту та податкових зобов'язань за лютий 2014 року. З огляду на відсутність первинних документів на підтвердження взаємовідносин з контрагентами за період лютий 2014 року, податковий орган прийшов до висновку щодо відсутності у ТОВ «Агро Запоріжжя» об'єкта оподаткування ПДВ по операціях з купівлі-продажу товарів (робіт, послуг) за період лютий 2014 року, чим було порушено ст.185 Податкового кодексу України.

У відповідності до положень ч.6 ст.128 КАС України суд ухвалив рішення про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Суд, вивчивши наявні у справі докази та оцінивши їх у сукупності, вважає необхідним задовольнити даний адміністративний позов частково з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається те, що 05.06.2014 року та 26.06.2014 року відповідачем фактично були проведені зустрічні звірки ТОВ «Агро Запоріжжя» з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині формування податкового кредиту та податкових зобов'язань за лютий 2014 року та березень 2014 року. Хоча, як зазначає відповідач у вказаних актах звірок, ним були здійснені відповідні заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ «Агро Запоріжжя» (код ЄДРПОУ - 39030509).

За результатами проведених зустрічних звірок або дій щодо намагань провести такі звірки, відповідачем були складені акт від 05.06.2014 року №1586/04-66-15-00/39030509 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Агро Запоріжжя» (код ЄДРПОУ - 39030509) з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині правильності формування податкового кредиту та податкових зобов'язань за лютий 2014 року» та акт №1730/04-66-15-00/39030509 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Агро Запоріжжя» (код ЄДРПОУ - 39030509) з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині правильності формування податкового кредиту та податкових зобов'язань за березень 2014 року».

У вказаних актах податковий орган зазначив, що ним були проведені заходи з метою вручення посадовим особам ТОВ «Агро Запоріжжя» листа №5727/10/04-66-15-01-20 від 03.04.2014 року «Про надання документів та письмових пояснень». За результатами здійснених заходів встановлена відсутність підприємства - ТОВ «Агро Запоріжжя» за місцезнаходженням: 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Чичеріна, буд. 100, кв.26. А в результаті визначених дій податковим органом було винесено повідомлення №8603 від 20.05.2014 року за формою №18-ОПП про відсутність юридичної особи за своїм місцезнаходженням.

В ході проведених звірок, відповідач прийшов до висновків щодо порушення ТОВ «Агро Запоріжжя» (код ЄДРПОУ - 39030509) вимог ст.185 Податкового кодексу України в частині відсутності об'єкта оподаткування податком на додану вартість по ланцюгу постачання товарів (робіт/послуг) з контрагентами - постачальниками та контрагентами - покупцями, зазначеними в акті за лютий 2014 року та березень 2014 року відповідно.

З урахуванням таких висновків, податковим органом було здійснено корегування показників податкової звітності: податкових зобов'язань та податкового кредиту за періоди лютий, березень 2014 року відповідно.

У своєму позові позивач оскаржує в тому числі і дії податкового органу щодо проведення зустрічних звірок та складання відповідних актів про неможливість їх проведення.

За поясненнями позивача, ним було отримано лише письмовий запит №5727/04-66-22-03-14 від 03.04.2014 року, на який і надано відповідь листом №30/05-1 від 30.05.2014 року. При тому, що у листі-відповіді позивач зазначив про незаконність вимог податкового органу щодо необхідності надання копій документів на підтвердження проведення експортної операції за періоди лютий 2014 року, березень 2014 року. У акті №1730/04-66-15-00/39030509 відповідач також посилається на лист №5727/10/04-66-15-01-20 від 03.04.2014 року. Однак, запит із таким номером отримано не було, проте отримано запит №5727/04-66-22-03-14 від 03.04.2014 року, у якому запитувана інформація стосувалася лише періоду - лютий 2014 року. Жодного запиту про надання документів чи будь-якої інформації щодо періоду - березня 2014 року підприємству не надходило. Також позивач зазначає, що направлення повідомлення за формою №18-ОПП не є підставою для визначення платника податків таким, що не знаходиться за юридичною адресою, а тому самостійно змінювати «стан» без відповідної відомості державного реєстратора, податкова інспекція не уповноважена.

Вищевказані твердження позивача підтверджуються матеріалами справи та приймаються судом до уваги.

Суд зазначає, що відповідно до вимог п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України, з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку , визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Вимогами п.73.3 ст.73 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Такий запит підписується керівником (заступником керівника) контролюючого органу і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав:

1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи;

2) для визначення рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок та в інших випадках, передбачених статтею 39 цього Кодексу;

3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків;

4) щодо платника податків подано скаргу про ненадання таким платником податків податкової накладної покупцю або про порушення правил заповнення податкової накладної;

5) у разі проведення зустрічної звірки;

6) в інших випадках, визначених цим Кодексом.

Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.

Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.

Інформація на запит контролюючого органу надається Національним банком України, іншими банками безоплатно у порядку і обсягах, встановлених Законом України «Про банки і банківську діяльність».

Порядок отримання інформації органами державної податкової служби за їх письмовим запитом визначається Кабінетом Міністрів України.

Також порядок проведення зустрічних звірок органами державної податкової служби передбачено у відповідній Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок» від 27.12.2010 року за № 1232 (є чинним).

Згідно вказаного Порядку, зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

З метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних.

Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

Облік запитів на проведення зустрічних звірок у суб'єктів господарювання здійснюється органами державної податкової служби (як ініціаторами, так і виконавцями).

У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Довідка про проведення зустрічної звірки підлягає реєстрації в органах державної податкової служби (як ініціатора, так і виконавця).

Матеріали зустрічної звірки надсилаються до органу державної податкової служби (ініціатора).

Натомість, на противагу вищевказаним нормам чинного законодавства України, податковим органом було порушено порядок проведення зустрічної звірки, складено акти про неможливість проведення зустрічних звірок, хоча фактично такі звірки було проведено, результати звірок зафіксовані в актах про неможливість їх проведення, а не в довідках, як того вимагають норми податкового законодавства, жодного письмового запиту щодо проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних на адресу позивача не надходило.

Щодо висновків, викладених в акті, суд зазначає наступне.

Відповідно до п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

У випадках, передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України, платники податків мають право вносити відповідні зміни до податкової звітності у порядку, визначеному статтею 50 цього Кодексу.

Згідно із п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України, об'єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, послуг.

Відповідно до ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства. Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Статтею 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Отже, первинним документом є документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Тобто, факт вчинення певних господарських операцій, та правомірність подальшого відображення (проведення) їх у бухгалтерському та податковому обліку, можливо досліджувати лише на підставі вивчення та дослідження первинних документів платника податків, наявність та законність складення яких, як фактично, так і юридично, буде підтвердженням здійснення таких операцій.

Відповідач в акті перевірки вказує на неможливість проведення зустрічної звірки позивача, при цьому на підставі даних АІС «Податковий блок», АС «Податковий блок», акту іншої податкової інспекції про неможливість проведення зустрічної звірки по основному постачальнику - ТОВ «Руж», робить висновки щодо відсутності об'єкту оподаткування ПДВ по ланцюгу постачання товарів (робіт/послуг) за лютий 2014 року та березень 2014 року. З огляду на що, такі посилання, твердження та висновки податкового органу є протиправними.

Однак, позовні вимоги ТОВ «Агро Запоріжжя» щодо визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області з проведення заходів зустрічної звірки, за результатами яких складено акти №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 року про неможливість проведення зустрічної звірки; зобов'язання Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області утриматися від направлення до інших органів державної податкової служби актів №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 року про неможливість проведення зустрічної звірки задоволенню не підлягають.

Адже відповідачем були проведені дії на виконання покладених на нього законом обов'язків та реалізації власних функцій контролюючого органу, результатом чого стало складення акту про неможливість проведення зустрічної звірки. Однак, такі дії відповідача не є протиправними, адже не породжують будь-яких юридичних наслідків для позивача. Необхідно наголосити на тому, що відповідно до п.86.1 ст.86 Податкового кодексу України, результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності).

Щодо порядку коригування показників податкової звітності позивача, то суд зазначає таке.

Підпунктом 14.1.60 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України передбачено, що Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Відповідно до вимог ст.192 Податкового кодексу України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню.

Якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то:

а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок, та надсилає отримувачу розрахунок коригування податку;

б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв'язку з отриманням таких товарів/послуг.

Якщо внаслідок такого перерахунку відбувається збільшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то:

а) постачальник відповідно збільшує суму податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок, та надсилає отримувачу розрахунок коригування податку;

б) отримувач відповідно збільшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення перерахунку.

Згідно положень ст.58 Податкового кодексу України, у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення.

До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій.

Отже, суд зазначає, що за результатами проведеної зустрічної звірки відповідач на підставі протиправних висновків, без наявності відповідних первинних документів, без належно винесених податкових повідомлень-рішень, на підставі актів про неможливість проведення зустрічної звірки, з порушенням порядку проведення коригувань провів коригування показників податкової звітності, а саме: податкових зобов'язань та податкового кредиту за періоди лютий 2014 року, березень 2014 року. Доводи відповідача не знайшли свого підтвердження під час судового розгляду справи.

Таким чином, суд приходить до висновку, що даний адміністративний позов підлягає задоволенню частково, а саме: в частині позовних вимог про визнання протиправними дії Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області з проведення заходів зустрічної звірки, за результатами яких складено акти №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 року про неможливість проведення зустрічної звірки; зобов'язання Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області утриматися від направлення до інших органів державної податкової служби актів №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 року про неможливість проведення зустрічної звірки - необхідно відмовити, а в частині позовних вимог про визнання протиправними дії Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області щодо корегування податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Запоріжжя» (код ЄДРПОУ - 39030509) в автоматизованій системі співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на підставі актів №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 року про неможливість проведення зустрічної звірки; зобов'язання Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області вилучити з діючих електронних автоматизованих систем співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів інформацію, внесену на підставі актів №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 рок про неможливість проведення зустрічної звірки - підлягає задоволенню.

Також суд вважає за необхідне вирішити питання про розподіл судових витрат, з урахуванням часткового задоволення позовних вимог, а саме: із заявлених чотирьох пунктів позовних вимог судом задоволено два. Тому, на підставі ст.ст.87, 94 КАС України суд вважає за необхідне присудити з Державного бюджету України на користь ТОВ «Агро Запоріжжя» (код ЄДРПОУ - 39030509) 1/2 частину сплаченої суми судового збору у розмірі - 36,54грн. (за квитанцією від 10.07.2014 року №48047.250.3 сплачено 73,08грн.).

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.10, 12, 60, 86, 160, 161, 163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Запоріжжя» до Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області щодо корегування податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Запоріжжя» (код ЄДРПОУ - 39030509) в автоматизованій системі співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на підставі актів №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 року про неможливість проведення зустрічної звірки.

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Красногвардійському районі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області вилучити з діючих електронних автоматизованих систем співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів інформацію, внесену на підставі актів №1586/04-66-15-00/39030509 від 05.06.2014 року та №1730/04-66-15-00/39030509 від 26.06.2014 рок про неможливість проведення зустрічної звірки.

У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Присудити з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Запоріжжя» (код ЄДРПОУ - 39030509) суму судового збору у розмірі - 36,54грн. (тридцять шість гривень п'ятдесят чотири копійки).

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі відкладення виготовлення постанови в повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкт владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови.

Суддя А.Ю. Рищенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.08.2014
Оприлюднено14.11.2014
Номер документу41326885
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/9692/14

Ухвала від 09.06.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 19.03.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 09.06.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 23.04.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 19.03.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Постанова від 12.08.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

Ухвала від 11.07.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні