Ухвала
від 12.11.2014 по справі 522/10275/14-ц
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ



Провадження № 2/522/6528/14

Справа № 522/10275/14-ц

У Х В А Л А

про закриття провадження у справі

12.11.2014 року, Приморський районний суд м. Одеси, у складі:

головуючого судді - Турецького О.С.,

при секретарі - Гасуляк С.Г.,

за участю представника позивача – ОСОБА_1, представника відповідача – ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні, в залі Приморського районного суду м. Одеси, клопотання представника відповідача Державної служби України з надзвичайних ситуацій, ОСОБА_2, про закриття провадження у цивільній справі за позовом ОСОБА_3 до Державної служби України з надзвичайних ситуацій про поновлення на роботі, -

В С Т А Н О В И В:

Представник ОСОБА_3, ОСОБА_1, звернулася до суду із зазначеним вище позовом, в якому просила поновити позивача на посаді начальника Одеського міського управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області.

13.06.2014 року по вищевказаній заяві було відкрито провадження.

До судового засідання, представник відповідача ОСОБА_2 звернувся до суду з усним клопотання, в якому просив суд закрити провадження у цій справі, у зв'язку з тим, що в даному випадку мають місце публічні правовідносини, адже позивач перебував на службі цивільного захисту, яка є державною службою особливого характеру, та згідно п.1 ч.2 ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України, є юрисдикцією адміністративних судів.

Представник позивача заперечувала проти задоволення клопотання.

Розглянувши клопотання, заслухавши представників сторін, суд вважає, що клопотання про закриття провадження у справі підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства (надалі - КАС) України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Згідно ст.4 цього Кодексу правосуддя в адміністративних справах здійснюється адміністративними судами.

Юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.

Як визначено пунктом першим ч. 1 ст. 3 КАС України, справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Необхідною умовою віднесення спору до адміністративної юрисдикції є наявність між сторонами публічно-правових відносин, які виникли в процесі здійснення органом державної влади, місцевого самоврядування, їхніми посадовими і службовими особами, владних управлінських функцій.

Відповідно до ч. 2 п. 2 Постанви Пленуму Верховного Суду України «Про практику застосування судами законодавства про оплату праці, від 24.12.1999 року № 13, передбачені законодавством про працю норми її оплати і порядок вирішення спорів про останню не поширюються на військовослужбовців та прирівняних до них осіб (рядовий і начальницький склад органів внутрішніх справ тощо).

Полковник служби цивільного захисту ОСОБА_3 проходив службу на посаді начальника Одеського міського управління Головного управління ДСНС України в Одеській області, що відноситься до публічної служби.

Проходження служби у Державній службі України з надзвичайних ситуацій регулюється «Положенням про порядок проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 593 від 11 липня 2013 року (далі - Положення).

Згідно п. 2 Положення, служба цивільного захисту є державною службою особливого характеру, яка забезпечує пожежну охорону, захист населення і територій від негативного впливу надзвичайних ситуацій, вживає заходів до запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, ліквідації їх наслідків у мирний час та в особливий період.

Згідно п. 3 Положення, особами рядового і начальницького складу служби цивільного захисту є громадяни, які у добровільному порядку прийняті на службу цивільного захисту за контрактом і яким присвоєно відповідно до цього Положення спеціальні звання.

Згідно п.2 ч.2 ст. 17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби.

В той же час, відповідно до ч. 1 ст.15 Цивільного процесуального кодексу України, суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи щодо захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин та інших правовідносин, крім випадків, коли розгляд таких справ проводиться за правилами іншого судочинства.

Відповідно до п.1 ч. 1 ст. 205 ЦПК України, суд своєю ухвалою закриває провадження у справі, якщо справа не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.

У зв'язку із зазначеним, суд дійшов висновку, що вказаний вище позов ОСОБА_3 має розглядатись в порядку адміністративного судочинства.

На підставі ст. ст. 3, 17 КАС України, ст. ст. 15, 205, 208-210, 294 ЦПК України, суд, -

У Х В А Л И В:

Клопотання представника відповідача Державної служби України з надзвичайних ситуацій, ОСОБА_2, про закриття провадження у справі - задовольнити.

Провадження у цивільній справі за позовом ОСОБА_3 до Державної служби України з надзвичайних ситуацій про поновлення на роботі – закрити.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається до Апеляційного суду Одеської області через Приморський районний суд м. Одеси протягом п'яти днів з дня її проголошення. У разі якщо ухвалу було постановлено без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п‘яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя: О.С.Турецький

          12.11.2014

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення12.11.2014
Оприлюднено18.11.2014
Номер документу41341187
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —522/10275/14-ц

Ухвала від 05.12.2014

Цивільне

Апеляційний суд Одеської області

Комаровська Н. В.

Ухвала від 05.12.2014

Цивільне

Апеляційний суд Одеської області

Комаровська Н. В.

Ухвала від 13.01.2015

Цивільне

Апеляційний суд Одеської області

Комаровська Н. В.

Ухвала від 12.11.2014

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Турецький О. С.

Ухвала від 21.08.2014

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Турецький О. С.

Ухвала від 16.07.2014

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Турецький О. С.

Ухвала від 13.06.2014

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Турецький О. С.

Ухвала від 06.06.2014

Цивільне

Приморський районний суд м.Одеси

Турецький О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні