ХЕРСОНСЬКИЙ
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027,
м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ
УКРАЇНИ
13 липня 2009 р.
Справа №
2-а-10456/09/2170 Кат.
6.6.6
Херсонський
окружний адміністративний суд у складі:
головуючого
судді: Кравченко К.В.,
при
секретарі: Сорочинська О.В., за участю представника позивача -
ОСОБА_1,
розглянувши
у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Державної податкової інспекції у м. Херсоні
до товариства з обмеженою відповідальністю
"Стілл"
про надання
дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки,
встановив:
Державна податкова інспекція у м. Херсоні
(позивач) звернулася до суду із заявою про надання дозволу на проведення
позапланової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю
“Стілл”(відповідач), мотивуючи звернення тим, що до ДПІ у м. Херсоні надійшли листи від АБ
“Факторіал-Банк”від 08.01.2009р. № 05-90 та
№ 28 , в яких банк, як агент валютного контролю, надає інформацію щодо
порушення відповідачем законодавчо встановлених строків розрахунків в іноземній
валюті по контракту № 14/05 від 14.05.2007р.
Позивачем
направлено лист до ТОВ “Стілл” від 04.02.2009р. за № 1739/10/22-208 з проханням
надати до ДПІ у м. Херсоні пояснення та документальне підтвердження розрахунків
по договору № 14/05 від 14.05.2007р., лист відповідачем отримано 16.02.2009р.,
згідно поштового повідомлення про вручення № 1057127. Відповіді від відповідача
до податкового органу не надходило.
У судовому
засіданні представник ДПІ у м. Херсоні заявлені вимоги підтримав, просив надати
ДПІ у м. Херсоні в особі головного державного податкового ревізора-інспектора
відділу контролю за операціями у сфері ЗЕД управління контролю за фінансовими
установами та операціями у сфері ЗЕД ДПІ у м. Херсоні, інспектора податкової
служби 1 рангу -ОСОБА_2 дозвіл на проведення позапланової виїзної перевірки
товариства з обмеженою відповідальністю “Стілл”за період з 14.05.2007р. по
13.04.2009р., тривалістю 5 робочих днів, починаючи з 03.08.2009р. по
07.08.2009р. включно.
Вислухавши
представника позивачаа, вивчивши матеріали справи, суд вважає, що позовна заява
підлягає задоволенню.
Відповідно
до ст. 10 Закону України ?ро державну податкову службу в Україні” від
04.12.1990 року за № 509-ХІІ (далі -Закон № 509), державні податкові інспекції
в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та
об'єднані державні податкові інспекції виконують, зокрема, такі функції: 3)
контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і
балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з
обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих
документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення
податків, інших платежів; 8) проводять перевірки фактів приховування і
заниження сум податків та зборів (обов'язкових платежів) у порядку, встановленому
цим Законом та іншими законами України; 14) розглядають звернення громадян,
підприємств, установ і організацій з питань оподаткування та, в межах своїх
повноважень, з питань валютного контролю, а також скарги на дії посадових осіб
державних податкових інспекцій в порядку, встановленому законом, здійснюють
апеляційні процедури узгодження податкових зобов'язань.
Згідно із
ст.. 11 наведеного вище Закону, органи державної податкової служби у випадках,
в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право
здійснювати планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності,
достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових
платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями,
відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної
особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької
діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України
покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові
платежі), крім Національного банку України та його установ (далі - платники
податків); одержувати у платників податків (посадових осіб платників податків)
пояснення з питань, що виникають під час перевірок та стосуються реалізації
повноважень органів державної податкової служби, встановлених цим та іншими
законами України; перевіряти під час проведення перевірок у фізичних осіб
документи, що посвідчують особу.
Позапланова
виїзна перевірка може здійснюватися лише на підставі рішення суду. Орган
державної податкової служби, який ініціює проведення позапланової виїзної
перевірки, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої перевірки та дати
її початку і закінчення, склад осіб, які будуть проводити таку перевірку,
документи, які відповідно до частини шостої цієї статті свідчать про виникнення
підстав для проведення такої перевірки, інформацію про вид та кількість
перевірок, проведених органами державної податкової служби щодо суб'єкта
господарської діяльності та наслідки таких перевірок за попередні три роки, а
також на вимогу суду - інші відомості. У розгляді питання про надання дозволу
на проведення позапланової виїзної перевірки мають право брати участь
представники суб'єкта господарської діяльності.
Враховуючи викладені обставини, у суду є всі підстави для надання дозволу на
проведення позапланової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю
“Стілл”(код ЄДРПОУ 30862254).
Керуючись ст. 17, 49 Кодексу
адміністративного судочинства України, ст. 11-1 Закону України ?ро державну
податкову службу в Україні" від 04.12.1990 року, суд -
постановив :
Заяву державної податкової інспекції у м.
Херсоні - задовольнити.
Надати ДПІ у
м. Херсоні в особі в особі головного державного податкового ревізора-інспектора
відділу контролю за операціями у сфері ЗЕД управління контролю за фінансовими
установами та операціями у сфері ЗЕД ДПІ у м. Херсоні, інспектора податкової
служби 1 рангу -ОСОБА_2 дозвіл на проведення позапланової виїзної перевірки
товариства з обмеженою відповідальністю “Стілл”за період з 14.05.2007р. по
13.04.2009р., тривалістю 5 робочих днів, починаючи з 03.08.2009р. по
07.08.2009р. включно.
Постанова
може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного
адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний
строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі
відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі заяви про
апеляційне оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної
скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у
справі.
Апеляційна
скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне
оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про
апеляційне оскарження.
Постанова
набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне
оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені
строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано,
набирає законної сили після закінчення
апеляційного розгляду справи.
Повний текст
постанови виготовлений та підписаний 17
липня 2009 р. .
Суддя
Кравченко К.В.
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2009 |
Оприлюднено | 28.07.2009 |
Номер документу | 4136236 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Кравченко К.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні