Ухвала
від 11.11.2014 по справі 904/7014/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

11.11.14р. Справа № 904/7014/14

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Владимиренко І.В. розглянувши справу

Кредитори:

1.Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТ СЕРВІС ПЛЮС", м. Дніпропетровськ

2.Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області, м. Дніпропетровськ

до боржника Товариство з обмеженою відповідальністю "НОРТ" (49005, м. Дніпропетровськ, Лоцманський узвіз, 3-Б; ЄДРПОУ 30557830)

про визнання банкрутом

Відомості про сторін та учасників судового процесу:

від боржника: ліквідатор Вітер Д.М. (особисто)

від ДПІ у Жовтневому р-ні м. Дніпропетровська : не з'явились

від ТОВ "Конслат Сервіс Плюс": не з'явився

від РВ Фонду державного майна України по Дніпропетровській обл.: не з'явився

ВСТАНОВИВ:

Постановою суду від 01.10.2014р. визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "НОРТ" (ЄДРПОУ 30557830) - банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 3 місяці. Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "НОРТ" (49005, м. Дніпропетровськ, Лоцманський узвіз, 3-Б; ЄДРПОУ 30557830) призначено голову ліквідаційної комісії Вітер Діану Михайлівну (ідентифікаційний номер НОМЕР_1; адреса для листування: АДРЕСА_1). Призначити судове засідання для розгляду реєстру вимог кредиторів на 11.11.14 р. о 10:00.

До суду від Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області надійшло клопотання в якому остання просить суд прийняти дане клопотання до розгляду та не скорочувати термін ліквідаційної процедури, не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/7014/14 до проведення ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області позапланової перевірки ТОВ "НОРТ".

Ухвалою суду від 20.10.14р. клопотання Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області прийнято до розгляду. Призначено засідання суду на 11.11.2014р. о 10:00.

07.11.2014р. від ліквідатора до суду надійшов супровідний лист № 02 від 06.11.2014р. до якого додано реєстр вимог кредиторів .

Судом реєстр вимог кредиторів прийнятий до розгляду.

В судове засідання 11.11.14р. представники ТОВ "Конслат Сервіс Плюс", РВ Фонду державного майна України по Дніпропетровській області, ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська не з'явилися, причин неявки суду не повідомили, про час і місце судового засідання повідомлені своєчасно та належним чином.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши ліквідатора, судом встановлено наступне.

Відповідно до ч. 4 ст. 38 Закону, а саме найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом; найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство; дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).

Кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.

Згідно абз. 2, 3 ч. 6 ст.. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" заяви з вимогами конкурсних кредиторів або забезпечених кредиторів, у тому числі щодо яких є заперечення боржника чи інших кредиторів, розглядаються господарським судом у попередньому засіданні суду. За наслідками розгляду зазначених заяв господарський суд ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів.

Відповідно до ч. 2 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, у тому числі щодо яких були заперечення боржника і які не були внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, а також ті, що визнані боржником та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, і вирішує питання про його затвердження.

Згідно з наданим ліквідатором реєстром вимог кредиторів, до реєстру включені вимоги наступних кредиторів:

1.Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТ СЕРВІС ПЛЮС" у розмірі 31 818,00 грн. з яких: 30 600,00 грн. (четвертої черги задоволення); 1 218,00 (першої черги задоволення).

2.Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області у розмірі 46 671,52 грн. з яких: 46 671,52 грн. (шостої черги задоволення).

Таким чином, господарський суд вважає за необхідне затвердити реєстр вимог кредиторів ТОВ "НОРТ" з вимогами наступних кредиторів:

1.Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТ СЕРВІС ПЛЮС" у розмірі 31 818,00 грн. з яких: 30 600,00 грн. (четвертої черги задоволення); 1 218,00 (першої черги задоволення).

2.Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області у розмірі 46 671,52 грн. з яких: 46 671,52 грн. (шостої черги задоволення).

За результатами розгляду вимог кредиторів господарський суд виносить ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, які вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; дата підсумкового засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство або ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду, яке має відбутися у строки, встановлені частиною другою статті 22 цього Закону.

Також в судовому засіданні 11.11.14р. клопотання ДПІ у Жовтневому районі Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області, представника ліквідатора, суд вирішив наступне.

Відповідно до вимог частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" передбачено, що завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).

Відповідно до статті 8 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції виконують такі функції, зокрема: здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів); забезпечують облік платників податків, інших платежів, правильність обчислення і своєчасність надходження цих податків, платежів, а також здійснюють реєстрацію фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів; контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів; забезпечують облік платників податків, інших платежів, правильність обчислення і своєчасність надходження цих податків, платежів, а також здійснюють реєстрацію фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів; контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів;

Відповідно до пункту 11.3 Наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011р. № 1588 "Про затвердження порядку обліку платників податків і зборів" у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 (до яких відноситься судове рішення про порушення провадження у справі про банкрутство) органом державної податкової служби приймається рішення про проведення документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим.

В той же час згідно з пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Відповідно до п 78.1. п. 78.1.7. ст. 78 Податкового Кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків;

Згідно п. 78.4. ст. 78 Податкового Кодексу України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом.

Однак, як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у Жовтневому районі не було надано суду документальних доказів, а саме наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Саме після прийняття даного наказу керівником і починається документальна позапланова перевірка та з цього моменту податкова має право витребувати з посадових осіб (ліквідатора) боржника документи фінансово - господарської діяльності та бухгалтерського обліку ТОВ "НОРТ" за період його діяльності.

ДПІ у Жовтневому районі не було надано суду підтвердження того, що вона зверталась до посадових осіб (ліквідатора) боржника з вимогою про надання документів фінансово - господарської діяльності та бухгалтерського обліку ТОВ "НОРТ" за період його діяльності, що суперечить вимогам ст.. 38 ГПК України.

Отже виходячи з вищенаведеного, суд вважає за потрібне клопотання ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області залишити без задоволення у зв'язку з ненаданням податковою наказу керівника про проведення документальної позапланової перевірки та звернення до посадових осіб (ліквідатора) боржника з проханням про надання виписок з рахунків ТОВ ТОВ "НОРТ" за останні три роки, первинні документи для проведення перевірки.

Щодо вимоги ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про не скорочування термін ліквідаційної процедури, не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/7014/14 до проведення ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області позапланової перевірки ТОВ "НОРТ" суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Тому, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області щодо не скорочування термін ліквідаційної процедури, не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/7014/14 до проведення ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області позапланової перевірки ТОВ "НОРТ", оскільки у податковою є достатньо часу для проведення відповідних до законодавства дій.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 1, 23, 25, 38, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 2, 78, 82 Податкового кодексу України, ст.86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити реєстр вимог кредиторів у справі про банкрутство ТОВ "НОРТ" з вимогами наступних кредиторів:

1.Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТ СЕРВІС ПЛЮС" у розмірі 31 818,00 грн. з яких: 30 600,00 грн. (четвертої черги задоволення); 1 218,00 (першої черги задоволення).

2.Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області у розмірі 46 671,52 грн. з яких: 46 671,52 грн. (шостої черги задоволення).

Клопотання ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області залишити без задоволення.

Зобов'язати:

Ліквідатора - після закінчення ліквідаційної процедури надати суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів, всі документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, повідомити всіх виявлених кредиторів про час і місце судового засідання, докази повідомлення надати суду .

Копію ухвали направити: кредиторам, ліквідатору, ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області.

Суддя І.В. Владимиренко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення11.11.2014
Оприлюднено18.11.2014
Номер документу41367731
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/7014/14

Ухвала від 23.12.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 28.11.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 11.11.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 30.10.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 20.10.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 02.10.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Постанова від 01.10.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 02.10.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 24.09.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 15.09.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні