Ухвала
від 07.10.2014 по справі 825/695/14
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 825/695/14 Головуючий у 1-й інстанції: Смірнова О.Є. Суддя-доповідач: Шостак О.О.

У Х В А Л А

Іменем України

07 жовтня 2014 року м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді: Шостака О.О.,

суддів: Мамчура Я.С., Желтобрюх І.Л.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Києві, без фіксування технічними засобами, в порядку ст. 41 КАС України апеляційну скаргу позивача Державної податкової інспекції у Городнянському районі Головного управління Міндоходів у Чернігівській області на постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 04 березня 2014 у справі за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Городнянському районі Головного управління Міндоходів у Чернігівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕС ЛТД», третя особа на стороні позивача - реєстраційна служба Городнянського районного управління юстиції Чернігівської області про скасування державної реєстрації змін до установчих документів, -

В С Т А Н О В И Л А:

Державна податкова інспекція у Городнянському районі Головного управління Міндоходів у Чернігівській області звернулася до Чернігівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕС ЛТД», в якому просила скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів позивача.

Постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 04 березня 2014 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Державна податкова інспекція у Городнянському районі Головного управління Міндоходів у Чернігівській області, не погодившись з рішенням адміністративного суду першої інстанції, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, звернулася з апеляційною скаргою, в якій просить постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 04 березня 2014 року скасувати та прийняти нове судове рішення, яким позовні вимоги задовольнити.

Дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного судового рішення норм матеріального та процесуального права, суд вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню за наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що ТОВ «СІ-ЕС ЛТД» (ідентифікаційний код-32776424) зареєстровано в якості юридичної особи Шевченківською районною державною адміністрацією м. Києва 08.12.2003, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 16.01.2014.

07.05.2013 державним реєстратором Реєстраційної служби Городнянського районного управління юстиції Чернігівської області проведено зміни до державної реєстрації юридичної особи, зокрема зміна місцезнаходження, зміна складу або інформації про засновників.

Згідно довідки № 146/07 від 15.01.2014 ДПІ у Городнянському районі проведено необхідні та достатні заходи щодо встановлення місцезнаходження платника податків, за результатами яких місцезнаходження ТОВ «СІ-ЕС ЛТД» не встановлено.

Відповідно до статуту ТОВ «СІ-ЕС ЛТД», затвердженого протоколом Загальних зборів учасників № 4 від 22.04.2013, місцезнаходженням підприємства є: Чернігівська область, Городнянський район, м. Городня, вул. Чорноуса, 4.

Вирішуючи спір між сторонами та відмовляючи в задоволені позову, суд першої інстанції виходив з того, що скасування державної реєстрації змін до установчих документів може бути здійснене державним реєстратором тільки на підставі рішення суду, щодо скасування рішення засновників юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або визнання повністю або частково недійсним змін до установчих документів юридичної особи.

Суд апеляційної інстанції погоджується з зазначеними доводами суду першої інстанції з огляду на наступне.

Згідно з п. 67.2. ст..67 Податкового кодексу України контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення зокрема щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Тобто, Державна податкова інспекція наділена повноваженнями щодо звернення до суду з позовом про скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Відповідно до ч.1 ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (далі - Закон № 755-IV) відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Перелік підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів передбачено ст. 27 Закону № 755-IV.

Відповідно до ст.29 Закону № 755-IV для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів;оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів; примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції; документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів, якщо інше не встановлено цим Законом. Державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи повинен видати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику один примірник оригіналу установчих документів у старій редакції з відмітками державного реєстратора про проведення державної реєстрації змін до установчих документів та в той же день передати відповідним органам статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України відомості з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.

Аналіз зазначених правових норм вказує на те, що відомості про юридичну особу включаються до ЄДРСР шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи. У разі необхідності проведення змін до установчих документів, юридична особа подає пакет документів, які передбачені Законом № 755-IV. Проте, у випадку наявності підстав передбачених ст. 27 Закону № 755-IV державний реєстратор відмовляє у проведенні таких змін.

Відповідно до ст..31 Закону № 755-IV у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи суд у день набрання законної сили судовим рішенням надсилає його юридичній особі - відповідачу для вжиття заходів до приведення установчих документів у відповідність із прийнятим судовим рішенням, а також державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Тобто, підставою для внесення запису щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів може бути лише рішення суду про скасування рішення засновників юридичної особи щодо внесення змін до установчих документів на підставі якого здійснюється державна реєстрація.

Чинним законодавством відсутня така підстава для скасування державної реєстрації змін до установчих документів, як неправдивість данних щодо зміни місця знаходження відповідача.

ДПІ у Городнянському районі не надано належних та допустимих доказів, які б підтверджували незаконність відповідних рішень або дій державного реєстратора.

Позивачем не було надано до суду судових рішень, які набрали законної сили щодо скасування рішення засновників відповідача про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними зміни до установчих документів юридичної особи.

Отже, задоволення позовних вимог пов'язаних зі скасуванням державної реєстрації змін до установчих документів видається неможливим, оскільки рішення засновників юридичної особи, щодо внесення змін до установчих документів судом скасовано не було та є дійсним до теперішнього часу.

Таким чином, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції з приводу відсутності підстав для скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Підсумовуючи наведене, колегія суддів приходить до висновку, що доводи викладені в апеляційній скарзі не знайшли свого підтвердження, оскаржувана постанова прийнята судом відповідно до норм матеріального та процесуального права, а тому підстави для задоволення апеляційної скарги відсутні.

Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись, ст.ст. 2, 41, 160, 196, 197, 198, 200, 205, 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А :

В задоволені апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Городнянському районі Головного управління Міндоходів у Чернігівській області - відмовити.

Постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 04 березня 2014 року - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили відповідно до вимог ч. 2 ст. 212 КАС України та може бути оскаржена в двадцятиденний термін шляхом подачі касаційної скарги до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя: О.О. Шостак

Судді: І.Л. Желтобрюх

Я.С. Мамчур

.

Головуючий суддя Шостак О.О.

Судді: Мамчур Я.С

Желтобрюх І.Л.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2014
Оприлюднено19.11.2014
Номер документу41392015
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/695/14

Ухвала від 25.02.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

Постанова від 04.03.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

Ухвала від 07.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шостак О.О.

Ухвала від 26.03.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шостак О.О.

Ухвала від 26.02.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні