Постанова
від 03.07.2009 по справі 10/97б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

10/97б

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


ПОСТАНОВА

Іменем України

                    

03.07.09                                                                                 Справа № 10/97б.

Суддя Ковалінас М.Ю., при секретарі Добродзій Є.В.,

розглянувши матеріали справи за заявою

кредиторів     - Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції

                      у  м. Луганську;

                    - Управління Пенсійного фонду України  в Ленінському районі  

                      м. Луганська

до боржника - Державного будівельно - монтажного управління "Будмонтаж",  

                    м. Луганськ

Про банкрутство

В присутності представників сторін:

від кредиторів - Євдокіменко В.К., дов. №9758/09 від 03.09.08. (УПФУ в Ленінському районі

                       м. Луганська);

від боржника   - не прибули;

керуючий санацією - Криштов Є.Ф. не прибув (явка обов'язкова).          Обставини справи: банкрутство за нормами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі за текстом - Закон), процедура санації, розгляд клопотання керуючого санацією та комітету кредиторів.

Розглянувши матеріали справи, додатково надані, вислухавши присутніх, суд

в с т а н о в и в :

          Провадження у справі №10/97б про банкрутство боржника - Державного будівельно - монтажного управління "Будмонтаж",  м. Луганськ, порушено господарським судом згідно ухвали від 10.04.03. за спільною  заявою кредиторів - Ленінської МДПІ у м. Луганську та УПФУ в Ленінському районі м. Луганська, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.            Ухвалою суду від 05.05.03. у справі №10/97б введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого  Криштова Є.Ф.

          Реєстр вимог кредиторів у справі №10/97б затверджено ухвалою від 16.12.03. та в порядку ст. 16 Закону зобов'язано розпорядника майна спільно з кредиторами, чиї вимоги включено до реєстру, скликати та провести загальні збори кредиторів та засідання комітету кредиторів, надати суду рішення комітету кредиторів щодо подальшої судової процедури банкрутства у справі.

          У виконання вимог Закону арбітражним керуючим - розпорядником майна боржника Криштовим Є.Ф. суду було представлено за супровідним листом - клопотанням №10/97-Б від 09.02.04. протокол загальних зборів кредиторів б/н від 09.02.04., на яких було обрано повноважний комітет кредиторів, а також протокол засідання комітету кредиторів б/н від 09.02.2004., згідно якого комітетом кредиторів було вирішено клопотати перед судом про введення процедури санації та призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Криштова Є.Ф.

          Процедуру санації боржника - Державного будівельно монтажного управління "Будмонтаж", м. Луганськ, відкрито ухвалою суду від 09.02.04., керуючим санацією призначено арбітражного керуючого Криштова Є.Ф., на якого покладено обов'язок щодо подання на розгляд та затвердження суду плану санації боржника у строк не пізніше шести місяців з дня винесення ухвали про санацію боржника.           За супровідним листом №10/97-1 від 14.01.05. керуючий санацією Криштов Є.Ф. надав суду матеріали по проведенню процедури санації,  зокрема: протокол засідання комітету кредиторів б/н від 14.01.05., з тексту якого вбачається, що комітетом було заслухано звіт керуючого санацією  про незадовільні результати санації та затверджено його, вирішено звернутись до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;  а також, надав й аналогічне клопотання комітету кредиторів (лист б/н,  б/д а.с. 70 т. 2).

          У довідці б/н від 14.01.98. Луганського обласного управління статистики зазначено, що боржник за організаційно - правовою формою господарювання є державним підприємством, форма власності - загальнодержавна.

Згідно Статуту боржника -  Державного будівельно монтажного управління "Будмонтаж",             м. Луганськ, провулок Пролетарський, 11, ідентифікаційний код 05591626 (а.с. 12-18  т.1), його засновано на державній власності відповідно до розпорядження Голови Луганської обласної державної адміністрації від 08.04.97. №288, підприємство підпорядковане Луганській обласній державній адміністрації, яка є органом управління майном боржника (вступна частина Статуту);  майно Підприємства є державною власністю і закріплюється за ним на праві повного господарського відання; відчуження засобів виробництва, що є державною власністю і закріплені за підприємством, здійснюється за погодженням з Органом управління майном (ст. 4  п. п. 4.2, 4.4  Статуту).

Листом №1-8/70 від 02.02.05. (а.с. 74 т.2) Регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області, суду повідомлено, що боржник - Державне будівельно монтажне управління "Будмонтаж", м. Луганськ, органами приватизації ФДМУ по Луганській області, не було приватизовано.

Листом №15/01-18-50 від 18.02.05. Управління будівництва Луганської обласної державної адміністрації суду повідомлено, що облдержадміністрація не заперечувала проти порушення справи про банкрутство боржника, приймаючи до уваги незадовільні  показники фінансово-господарської діяльності підприємства за 1997-2001р.р., відсутність замовлень на виконання будівельно-монтажних робіт у 2002 р., недостатній обсяг зворотних коштів для погашення кредиторської заборгованості, тощо (а.с. 79 т. 2).          

          Ухвалою від 22.02.05. провадження у справі №10/97б про банкрутство боржника - Державного будівельно монтажного управління "Будмонтаж", м. Луганськ, зупинено, оскільки щодо боржника діють положення Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ, яким встановлено мораторій на застосування примусової реалізації майна, у тому числі й у ліквідаційній процедурі, який поширюється на підприємства, у статутних фондах яких частка державної власності становить понад 25%.

          Приймаючи до уваги, що провадження у справі №10/97б триває понад п'ять років, фактичне припинення  боржником виробничої діяльності,  та те,  що час розгляду справи у суді перевищує розумний строк, ухвалою суду  від 10.11.08. провадження у справі №10/97б було поновлено та її призначено до розгляду у судовому засіданні й  зобов'язано керуючого санацією Криштова Є.Ф. надати суду звіт про стан здійснення процедури санації у справі, зокрема щодо наявності у підприємства - боржника активів, розробки плану санації,  а також зобов'язано комітет кредиторів у справі, орган управління майном боржника - Луганську обласну державною адміністрацію, Фонд державного майна України, й Державний департамент з питань банкрутства Міністерства економіки України, Луганський обласний відділ з питань банкрутства, надати суду  у письмовому вигляді  їх думку щодо подальшого руху справи (можливість завершення санації, відкриття ліквідаційної процедури, тощо), з урахуванням положень Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ  та рішення Конституційного Суду України від 10.06.03. №1-11/2003.

          Як вбачається з матеріалів справи, на адресу суду надішли:

          - лист від 27.11.08. №22-3/3232 Головного управління економіки Луганської обласної державної адміністрації, яким повідомлено, що в основному колі підприємств різних форм власності, діяльність яких координується структурними підрозділами облдержадміністрації, за інформацією управління містобудування та архітектури станом на 01.01.08. підприємство - ДБМУ "Будмонтаж" відсутнє, крім того за підсумками виїзду фахівців облдержадміністрації 26.11.08. за юридичною адресою: м. Луганськ, провулок Пролетарський, 11, з'ясовано, що зазначене підприємство за цією адресою не існує, враховуючи викладене та припинення його діяльності, облдержадміністрацією підтримується раніше надані пропозиції щодо порушення справи про банкрутство боржника - ДБМУ "Будмонтаж" з подальшою його ліквідацією згідно чинного законодавства;

          - лист Луганської обласної державної адміністрації, №9/13-330 від 24.01.09., згідно якого зазначено, що Луганська обласна державна адміністрація, як орган управління майном боржника, підтримує припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом та введення ліквідаційної процедури щодо нього, у зв'язку з незадовільними результатами санації та відсутністю у підприємства основних засобів виробництва і кадрів. Оскільки у боржника відсутнє нерухоме майно та інші основні засоби виробництва, введення ліквідаційної процедури не зашкодить державним інтересам;

          - супровідний лист Ленінської МДПІ у м. Луганську, від 26.01.09. вих. №2385/10, до якого додано висновок щодо останнього подання боржником податкових декларацій до МДПІ - 22.05.06., а також відомості щодо рахунків боржника у банківських установах;

          - довідка ВРЕР м. Луганськ (підпорядкований УДАІ) УМВСУ в Луганській області, від 29.01.09. №11/14-196, відповідно до якої,  за  ДБМУ "Будмонтаж", ідентифікаційний код 05591626, транспортних засобів не зареєстровано;  

          - довідка ВАТ "Райффайзен Банк Аваль" в особі Луганської обласної дирекції, м. Луганськ, від 05.02.09. №01-81/528, відповідно до якої залишок грошових коштів на рахунках боржника ДБМУ "Будмонтаж", ідентифікацій код 05591626, відсутній;

          - довідка Філії Луганське регіональне управління ВАТ КБ "Надра", м. Луганськ, від 05.02.09. вих. №6/8-345, відповідно до якої на рахунках боржника ДБМУ "Будмонтаж", ідентифікаційний код 05591626, залишок грошових коштів становить 47 грн. 88 коп.;

          - довідка УДАІ ГУМВСУ в Луганській області, від 25.02.09. №11/8-1091, згідно якої підтверджено відсутність зареєстрованих за боржником -  Державним будівельним монтажним управлінням "Будмонтаж", м. Луганськ, провулок Пролетарський, 11, ідентифікаційний код 05591626, транспортних засобів;           - лист Луганської обласної державної адміністрації, від 11.03.09. №3/13-1185, з якого слід, що Луганська обласна державна адміністрація, як орган управління майном боржника - Державного будівельно монтажного управління "Будмонтаж", м. Луганськ, підтримує припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом та введення ліквідаційної процедури у зв'язку з незадовільними результатами санації та відсутністю у підприємства основних засобів виробництва та кадрів, а також зазначено, що введення  ліквідаційної  процедури не зашкодить державним інтересам, а надасть можливості розв'язати питання боргових зобов'язань перед кредиторами;

          - довідка Міського комунального підприємства Бюро технічної інвентаризації, м. Луганськ, №15/43-723 від 06.03.09., у якій повідомлено, що за адресою: м. Луганськ, провулок Пролетарський, 11, нема об'єктів нерухомого майна, за цією адресою значився житловий будинок. Якому пізніше було надано адресу: м. Луганськ, провулок Пролетарський, 9 , й за цією адресою не зареєстровано нерухомості за Державним будівельним монтажним управлінням "Будмонтаж", ідентифікаційний код 05591626, а також зазначено, що зареєстрованого права власності на об'єкти нерухомого майна у м. Луганську за Державним будівельним монтажним управлінням "Будмонтаж", ідентифікаційний код 05591626, не знайдено;          

          - лист Луганського обласного відділу з питань банкрутства Міністерства економіки України,  від 08.05.09. №667, у якому повідомлено, що на думку відділу можливий перехід до ліквідаційної процедури у справі №10/97б про банкрутство боржника - ДБМУ "Будмонтаж", м. Луганськ;           

          - лист від 16.03.09. №1-24/58 Інспекції Державного технічного нагляду Луганської обласної державної адміністрації, з повідомленням, що за боржником - ДБМУ "Будмонтаж" тракторна та сільськогосподарська техніка не зареєстрована.

          У дане судове засідання керуючий санацією Криштов Є.Ф. не прибув, але від нього до канцелярії суду, за супровідним листом від 30.05.09. №10/97-б, надійшли наступні матеріали:

          - звіт керуючого санацією про проведення процедури санації боржника б/н станом на 04.05.09.;

          - протокол засідання комітету кредиторів від 05.05.09. б/н, з належними доказами його скликання та проведення, з якого вбачається, що комітетом розглянуто та затверджено звіт керуючого санацією, а також вирішено клопотати перед господарським судом про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

          - клопотання від 30.05.09. №10/97-б керуючого санацією про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Оскільки підприємство - боржник на 100% є державною власністю, згідно приписів п. 2            ст. 2 Закону, кандидатуру арбітражного керуючого (ліквідатора) має бути погоджено державним органом з питань банкрутства - Державним департаментом з питань банкрутства Міністерства економіки України, у встановленому законодавством порядку (Порядок подання пропозицій господарському суду щодо кандидатур арбітражних керуючих, затверджений наказом Мінекономіки України від 25.04.01. № 87, з подальшими змінами, далі - Порядок).          Раніше, на адресу господарського суду надійшов лист від 19.03.09. №216-30-20/954 Державного департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України, яким запропоновано для призначення у справі №10/97б ліквідатором ДБМУ "Будмонтаж",  м. Луганськ, арбітражного керуючого Леонченка Дмитра Сергійовича (ліцензія серії АВ №397248 від 18.08.08., ідентифікаційний код 2941720097, що мешкає за адресою: Луганська область, Слов'яносербський район, м. Зимогір'я, вул. Побєди, 13/9), кандидатуру якого погоджено відповідно до зазначеного Порядку.

Таким чином, матеріалами справи та додатково наданими, підтверджується неплатоспроможність боржника, його надкритичний фінансовий стан, відсутність активів для задоволення вимог кредиторів та відсутність перспектив введення процедури санації або укладення мирової угоди.

За таких обставин, суд вважає за можливе припинити процедуру санації боржника та повноваження арбітражного керуючого Криштова Є.Ф. в якості керуючого санацією,  визнати боржника - Державне будівельно - монтажне управління "Будмонтаж",  м. Луганськ, провулок Пролетарський, 11, ідентифікаційний код 05591626, банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру, й враховуючи рекомендації Державного департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України (лист від 19.03.09. №216-30-20/954) призначити ліквідатором у справі - арбітражного керуючого Леонченка Д.С. (ліцензія серія АВ №397248 від 18.08.08.), а також визначає, що ліквідаційну процедуру у справі, зокрема реалізацію майна, яке входить до складу ліквідаційної маси банкрута, слід здійснювати з урахуванням Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ та рішення Конституційного Суду України від 10.06.03. №1-11/2003, згідно якого дія мораторію не поширюється на відчуження рухомого та іншого майна підприємств, що не забезпечує ведення їх виробничої діяльності.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 1, 2, 3-1, 16, 17-21, 22 - 34 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст. ст.  86, 87  ГПК України, суд

п о с т а н о в и в :

1.Припинити процедуру санації боржника - Державного будівельно - монтажного управління "Будмонтаж", м. Луганськ, та повноваження арбітражного керуючого Криштова Є.Ф. в якості керуючого санацією.

          2.Визнати банкрутом боржника - Державне будівельно - монтажне управління "Будмонтаж",  м. Луганськ, провулок Пролетарський, 11, ідентифікаційний код 05591626, відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, тобто до 03.07.10.

3.Ліквідатором банкрута призначити - арбітражного керуючого Леонченка Дмитра Сергійовича (ліцензія серії АВ №397248 від 18.08.08., ідентифікаційний код 2941720097, що мешкає за адресою: Луганська область, Слов'яносербський район, м. Зимогір'я,                    вул. Побєди, 13/9).

3.Ліквідатору Леонченку Д.С. -  здійснити публікацію оголошення про визнання боржника банкрутом у офіційних друкованих органах Верховної Ради України або Кабінету Міністрів України (газеті “Голос України” або “Урядовий кур'єр”) в порядку, передбаченому п. п. 3, 5 ст. 23 Закону; провести ліквідаційну процедуру та у строк до 12 місяців, з дня винесення даної постанови подати до суду звіт про роботу та ліквідаційний баланс банкрута;

- проводити ліквідаційну процедуру у справі, зокрема реалізацію майна банкрута, яке входить до складу його ліквідаційної маси, з урахуванням норм Закону України  "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ  та рішення Конституційного Суду України від 10.06.03. №1-11/2003.

          4.Дану постанову надіслати:

- кредиторам:

- Управлінню Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Луганська;

- Ленінській міжрайонній державній податковій інспекції у м. Луганську;

- Виконавчій дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м. Луганськ;

- Відкритому акціонерному товариству "Луганськобленерго", м. Луганськ;- банкруту;

- ліквідатору Леонченку Д.С.;

- арбітражному керуючому Криштову Є.Ф.;

- Луганській обласній державній адміністрації;

- Луганському обласному відділу з питань банкрутства;

- Державному департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України;

- Фонду державного майна України, м. Київ;

- Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Луганській області, м. Луганськ; - Ленінському відділу державної виконавчої служби Луганського обласного управління юстиції; - Державному реєстратору - виконавчому комітету Луганської міської ради.

Суддя                                                                                М.Ю. Ковалінас

Надр. 15 прим.:

1 - до справи;

2 - 5 - кредиторам:

- Управлінню Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Луганська;

- Ленінській міжрайонній державній податковій інспекції у м. Луганську;

- Виконавчій дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м. Луганськ;

- Відкритому акціонерному товариству "Луганськобленерго", м. Луганськ;

6 - банкруту;

7 - ліквідатору Леонченку Д.С.;

8 - арбітражному керуючому Криштову Є.Ф.;

9 - Луганській обласній державній адміністрації;

10 - Луганському обласному відділу з питань банкрутства;

11 - Державному департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України;

12 - Фонду державного майна України, м. Київ;

13 - Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Луганській області, м. Луганськ;  

14 - Ленінському відділу державної виконавчої служби Луганського обласного управління юстиції;  

15 - Державному реєстратору - виконавчому комітету Луганської міської ради.

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення03.07.2009
Оприлюднено29.07.2009
Номер документу4143203
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/97б

Ухвала від 20.09.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 04.08.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 19.07.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 05.07.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 02.06.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 24.03.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 01.03.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 27.01.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 16.12.2010

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 29.07.2010

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кривохижа Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні