Рішення
від 04.11.2014 по справі 921/886/14-г/9
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"04" листопада 2014 р.Справа № 921/886/14-г/9

Господарський суд Тернопільської області

у складі судді Гевка В.Л.

Розглянув справу

за позовом Управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради, бульвар Т.Шевченка, 1, м. Тернопіль, Тернопільська область, 46001

третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Тернопільська об'єднана державна фінансова інспекція Державної фінансової інспекції в Тернопільській області, вул. Шевченка,21, м.Тернопіль, 46001

до відповідача Тернопільської міської громадської організації "КЛУБ СПОРТИВНОГО ТАНЦЮ "ТАНДЕМ", вул. Оболоня, 47/7, м. Тернопіль, 46008

про стягнення 7 303,13 грн.

За участю представників сторін:

позивача : Круть Микола Миколайович, посвідчення № 455 від 01.03.11 р.

відповідача: Малюта Сергій Іванович, доручення №004 від 10.09.2014р.

третя особа: не з'явився

У попередніх судових засіданнях представникам сторін роз'яснено права та обов'язки учасників судового процесу у відповідності до приписів ст.ст. 20, 22, 81-1 ГПК України.

Судом в порядку ст. 81-1 ГПК України фіксація судового процесу технічними засобами не здійснювалася через відсутність відповідного клопотання.

Сторони, в порядку ст.ст. 64, 77 ГПК України, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином у встановленому законом порядку.

У судовому засіданні 04.11.2014р. оголошено тільки вступну та резолютивну частини рішення.

Суть справи: Позивач - Управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради, бульвар Т.Шевченка, 1, м. Тернопіль, Тернопільська область, 46001 (далі по тексту також - позивач або Управління Тернопільської міської ради) звернувся до господарського суду з позовом до відповідача Тернопільської міської громадської організації "КЛУБ СПОРТИВНОГО ТАНЦЮ "ТАНДЕМ", вул. Оболоня, 47/7, м. Тернопіль, 46008 (далі по тексту також - відповідач або Клуб спортивного танцю "Тандем") про стягнення 7 303,13 грн.

Ухвалою господарського суду від 21.08.2014р. порушено провадження у справі та її розгляд призначено на 16.09.2014 р. о 14 год. 50 хв.

У відповідності до ст. 77 ГПК України розгляд справи відкладався на 30.09.2014р. о 15 год. 40 хв. та на 07.10.2014р. о 16 год. 20 хв., у зв'язку з неявкою представника позивача в судове засідання.

Ухвалою від 07.10.2014р., в порядку ст.27 ГПК України, суд залучив до участі у справі №921/886/14-г/9 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Тернопільську об'єднану державну фінансову інспекцію Державної фінансової інспекції в Тернопільській області, вул. Шевченка,21, м. Тернопіль, 46001 (далі по тексту також - третя особа або Тернопільська об'єднана ДФІ).

07.10.2014р. представник позивача надав уточнення позовних вимог №714/04-21 від 07.10.2014р. (вх.№17951 від 07.10.2014р.) в частині визначення матеріально правової природи заявленої до стягнення суми, згідно з яким зазначає, що Тернопільською об'єднаною державною фінансовою інспекцією відповідно до п. 2.3.1.5 Плану контрольно-ревізійної роботи Державної фінансової інспекції в Тернопільській області на І квартал 2013 проведено ревізію фінансово-господарської діяльності управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради за період з 01.10.2009 по 30.04.2013, якою встановлені порушення, що відображені в акті ревізії від 02.07.2013р.

З метою повного усунення виявлених порушень, попередження їх виникнення в подальшому, керуючись п. 7 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХП та п. 46 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затвердженого постановою КМУ від 20.04.2006 №550 була висунута вимога відобразити дебіторську заборгованість в сумі 7303,13 грн. за ТМГО «КЛУБ СПОРТИВНОГО ТАНЦЮ»ТАНДЕМ», щодо якої здійснено безпідставні витрати по оплаті комунальних послуг та стягнути з вищезазначеної організації 7303,13 грн., які перерахувати до місцевого бюджету.

З урахуванням зазначеного уточнення предмету позову, суд у судовому засіданні 07.10.2014р. перейшов до розгляду справи по суті.

У відповідності до ст.77 ГПК України, ухвалою суду від 07.10.2014р., розгляд справи відкладався на 13.10.2014р. о 12 год. 00 хв.

За клопотанням сторін від 13.10.2014р. у зв'язку з необхідністю подання нових та оцінки уже поданих доказів, пояснень, заперечень, з метою правильного і об'єктивного розгляду справи та надання сторонам, передбаченого ст.ст. 4-2,4-3,22 ГПК України рівного права на захист своїх прав та охоронюваних законом інтересів суд, у відповідності до ст. 69 ГПК України, ухвалою від 13.10.2014р. №921/886/14-г/9 строк вирішення спору продовжив на п'ятнадцять днів.

У відповідності до ст.77 ГПК України, ухвалою суду від 13.10.2014р. розгляд справи відкладався на 27.10.2014р. о 15 год. 00 хв. та ухвалою від 27.10.2014р. на 04.11.2014р. о 12 год. 00хв.

Повноважний представник позивача в судове засідання 04.11.2014р. прибув, позовні вимоги підтримав повною мірою з підстав викладених в позовній заяві.

Так, у позові позивач зазначає, що відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України Управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спору Тернопільської міської ради (далі - Управління) є головним розпорядником бюджетних коштів.

Тернопільською об'єднаною державною фінансовою інспекцією було проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Управління за період з 01.10.2009 по 30.04.2013, за результатами якої був складений акт ревізії від 02.07.2013 №17-22/184.

Згідно з вказаним актом, ревізією було встановлено, що Дитячо-юнацьким пластовим центром в особі директора Юзик Н.Є., в порушення п.1 ст. 193 Господарського кодексу України, укладений договір про співпрацю з Тернопільською міською громадською організацією «Клуб спортивного танцю «Тандем», в якому не передбачено відшкодування комунальних послуг.

Зазначене призвело до оплати за рахунок коштів Управління витрат відповідача в сумі 7303,13 грн.

Листом від 31.07.2013 №19-17-13-14/1368 «Про усунення порушень законодавства виявлених ревізією», що надійшов на адресу Управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спору Тернопільської міської ради, Тернопільська об'єднана державна фінансова інспекція вимагає усунути ряд на її думку порушень, які були виявлені ревізією. Згідно з п. 13 цього листа зобов'язано Управління стягнути з ТМГО КСТ «Тандем» 7 303,13грн., які перерахувати до місцевого (міського) бюджету на рахунок 31411535700002 по коду бюджетної класифікації доходів 21050500 «Інші надходження», код одержувача 37977726.

Відповідно до ст. 15 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

13.08.2013р. за №636/0421 на адресу Відповідача була надіслана претензія про відшкодування нарахованих експлуатаційних витрат за комунальні послуги за період з 01.10.2009р. по 30.04.2013р. в сумі 7303,13грн.

У відповідь, лисом від 21.08.2013р. №427 відповідач просив надіслати додаткові документи для розгляду претензії, які були йому направлені листом від 23.08.2013 №683/04-21-1.

Листом від 02.09.2013р. №01/09 Відповідач вимагав надати централізованою бухгалтерією закладів Управління культури і мистецтв в розпорядження ТМГО КСТ «Тандем» дані, що використовувалися при розрахунку експлуатаційних витрат та їх структуру, а також, зробити бухгалтерією перерахунок цих витрат. Крім того, відповідач зазначив, що враховуючи кількість перерахованих згідно угоди про співпрацю коштів (благодійних внесків) ТМГО КСТ «Тандем» на рахунок ДЮПЦ, то частина цих коштів могла бути використана на покриття витрат на комунальні послуги і експлуатаційних витрат.

Листом від 11.10.2013 №898/04-21 Управління повідомило Відповідача про наступне:

Централізована бухгалтерія управління культури та мистецтв, при нарахуванні експлуатаційних витрат, враховувала фактично використані воду, газ та електроенергію за відповідні періоди на ціле приміщення, з них вирахувано суму до оплати на кв. м. займаної площі за відповідні години занять КСТ «Тандем», отже за 4 місяці 2013 року загальна сума компенсації комунальних послуг становить 272,72грн., за 2012 рік - 35,57грн., за 2011 рік - 302,10грн., за 2010 рік - 159,89 грн. та 3 місяці 2009 року - 92,68 грн.

Щодо нарахування заробітної плати, то дані нарахування включають кошти, витрачені на заробітну плату та нарахування на заробітну плату обслуговуючого персоналу (1 прибиральниця та 4 сторожі, які в опалювальний період виконують функції котельників).

Щодо часткового покриття експлуатаційних витрат за рахунок благодійних внесків, то таке зарахування не може бути проведеним, оскільки всі перераховані КСТ «Тандем» кошти носили благодійний характер і були зараховані на спонсорський рахунок.

По сьогоднішній день, вимога про сплату до бюджету експлуатаційних витрат КСТ «Тандем» в сумі 7303,13грн. залишається невиконаною.

Враховуючи вищевикладене, позивач просить суд позов задовольнити.

Повноважний представник відповідача в судове засідання прибув, проти позовних вимог заперечує повною мірою з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву (вих.01/09 від 10.09.204р.), долученої згідно клопотання (вих.02/09 від 10.09.2014р., вх.№16503 від 11.09.2014р.).

Так, у відзиві на позов відповідач зазначає, що між ТМГО КСТ "Тандем" (Клуб) та Дитячо-юнацьким пластовим центром (ДЮПЦ) укладено угоду про спільну діяльність, яка погоджена начальником Управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту. Дана угода виконувалася сторонами в повному обсязі та не суперечить чинному законодавству (п.1 ст.193 Господарського кодексу України).

Співпраця між сторонами - підписантами Угоди про спільну діяльність - відбувалася, як у плані спільних заходів (участь у святах та заходах, підготовка окремих номерів для ДЮПЦ, надання у користування залу для Клубу та ін.), так і у наданні Клубом фінансової благодійної допомоги для ДЮПЦ (яка була передбачена договорами).

За період з 01.10.2009р. по 30.04.2013р. ТМГО КСТ "Тандем" перерахував на рахунок ДЮПЦ (який обслуговується централізованою бухгалтерією закладів Управління культури і мистецтв) 21400 грн., з них: благодійні внески - 1200 грн.; благодійні внески "На фінансову підтримку ДЮПЦ" - 3200 грн.; благодійні внески "На розвиток ДЮПЦ" - 17000 грн.

Угодою не передбачено оплати комунальних та експлуатаційних послуг (як це необхідно при оренді приміщень), оскільки сама Угода не передбачала оренди. Представник держфінінспекції провів нарахування комунальних та експлуатаційних послуг, як для орендованих приміщень, не врахувавши умови Угоди про співпрацю між Клубом та ДЮПЦ та не поставивши до відома представників Клубу про можливість висловлення фінансових претензій (щоб отримати пояснення позиції Клубу з цього питання).

Окрім того, бухгалтерією та Держфінінспекцією допущені порушення методики нарахування експлуатаційних витрат (врахована заробітна плата 4 (чотирьох) сторожів замість 1 (одного)), що призвело до їх значного завищення (орієнтовно на 60%). (Про це вказано в листі Клубу до Управління №01/10 від 24.10.2013р.).

Враховуючи викладене, відповідач просить господарський суд Тернопільської області відмовити повністю Управлінню у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради в позові до Тернопільської міської громадської організації "Клуб спортивного танцю "Тандем" про стягнення 7 303,13грн.

Третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - участі повноважного представника в судовому засіданні не забезпечила, письмових пояснень, заперечень, клопотань не надала, хоча про час і місце слухання справи повідомлялася належним чином, в порядку ст.ст.64,77 ГПК України, про що свідчать долучені до матеріалів справи рекомендовані повідомлення про вручення представникам Тернопільської об'єднаної ДФІ поштових відправлень - ухвал суду.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши обґрунтування своїх вимог позивачем, заперечення на них відповідача, судом встановлено наступне.

01.04.2009р., 01.04.2010р., 01.04.2011р., 01.04.2012р. між Дитячо-юнацьким пластовим центром в особі директора Юзик Н.Є. (надалі по тексту також - Центр або Дитячо-юнацький пластовий центр), що діяв на підставі Статуту, з однієї сторони та Клубом спортивного танцю "Тандем" в особі Президента Клубу Малюти Сергія Івановича (надалі Тандем), що діяв на підставі Статуту було укладено Угоди про спільну діяльність. Усі вказані угоди підписані представниками сторін та завірені їх печатками та містять відмітку про "Погодження" їх зі сторони начальника управління у справах сім'ї, молоді (молодіжної політики) та спорту .

Із змісту вказаних угод вони містили практично однакові умови про співпрацю сторін - Центром та Тандемом.

Так, за змістом розділу І. Угод "Предмет угоди" сторони передбачили, що з метою підвищення рівня фізичної підготовки, формування здорового способу життя, всебічного культурно-естетичного розвитку дітей та молоді сторони домовилися про співпрацю .

Відповідно до п. 2.1. Угод "Тандем" зобов'язувався :

• Залучати вихованців Центру до занять у «Тандемі»;

• Розробляти та погоджувати із дирекцією Центру місячні та річні плани роботи;

• Дотримуватися графіку та режиму роботи, погодженого із дирекцією Центру;

• Здійснювати правильну експлуатацію приміщення та обладнання, берегти його від пошкоджень;

• Не проводити без погоджень із дирекцією Центру перепланувань і перебудов наданого приміщення;

• Забезпечити дотримання правил поведінки, правил техніки безпеки, протипожежної безпеки, виробничої санітарії; здійснювати заходи щодо запобігання травматизму під час занять; Президент Клубу та тренери несуть персональну відповідальність за життя та здоров'я членів «Тандему» та його відвідувачів;

• Вести журнал із техніки безпеки;

• Відповідати за протипожежний стан та безпеку наданих йому у користування приміщень, проводити профілактичну роботу по запобіганню правопорушень у молодіжному середовищі;

• Долучатись до проведення заходів, ініційованих Центром, управлінням у справах сім'ї, молоді та спорту;

• Проводити роботу по популяризації Центру;

• Забезпечувати дотримання законодавстві України: Конституції, закону «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Статуту Дитячо-юнацького пластового центру м. Тернополя» тощо; виконувати інструкції та розпорядження Міністерства освіти і науки, управління у справах сім'ї, молоді та спорту Тернопільської міської ради тощо;

• Проводити щомісячно до 5 числа благодійні внески на спец рахунок Центру з приміткою «На розвиток ДЮПІЦ».

У свою чергу, згідно п. 2.2. Угод Центр зобов'язувався :

• Надавати актовий зал у тимчасове користування для проведення занять та інших заходів «Тандему»;

• Вести контроль за діяльністю «Тандему»;

• Проводити роботу по популяризації «Тандему»;

• Проводити при потребі ремонт приміщень, де займається «Тандем»

П. 3.1. розділи III Угод "Відповідальність сторін" сторони передбачили, що Керівництво «Тандему» несе повну відповідальність за роботу «Тандему», за дотримання правил техніки безпеки, протипожежної безпеки, виробничої санітарії; за життя і здоров'я членів «Тандему» та відвідувачів під час проведення занять та заходів «Тандему».

Із змісту п.п. 4.1.-4.3. Угод сторони передбачили, що дані угоди складені в двох примірниках, які набирають юридичну силу з моменту підписання і діють протягом року. Всі зміни та доповнення набирають чинності після письмового оформлення обома сторонами. За місяць до завершення угоди Сторони домовляються про продовження чи припинення співпраці. Дія даних угод припиняється по закінченню терміну дії, за взаємною згодою сторін, у випадку невиконання однією із сторін своїх зобов'язань або згідно чинного законодавства України.

Як вбачається із Витягу з ЄДР та Статуту дитячо-юнацького пластового центру, затвердженого рішенням Тернопільської міської ради від 14.11.2002р. № 4/5/11 Дитячо-юнацький пластовий центр (далі по тексту також - Пластовий Центр) є юридичною особою (ідент код. 25781599), має самостійний баланс, рахунки в установах банку, бланк встановленого зразка, штамп і круглу печатку з своїм найменуванням (п. 5 Статуту Пластового Центру).

Юридична адреса пластового центру: м. Тернопіль, вул. Федьковича, 11 (п. 6 Статуту Пластового Центру та відомості з ЄДР).

Із змісту п. 1 Статуту Дитячо-юнацький пластовий центр м. Тернополя є позашкільним навчально-виховним закладом і створений Тернопільською міською радою у відповідності до діючого законодавства України та підпорядковується відділу у справах сім'ї та молоді міської ради.

Пластовий центр здійснює навчання і виховання громадян у позаурочний та позанавчальний час (п. 2 Статуту).

Пластовий центр проводить навчально-виховну, інформаційно-методичну, організаційно-масову, навчально-тренувальну та спортивну роботу (п. 7 Статуту).

Згідно п. 8 Статуту Пластовий центр співпрацює з іншими навчально-виховними закладами, трудовими колективами, громадськими організаціями, творчими колективами, товариствами, фондами.

Керівництво пластовим центром здійснює його директор, яким може бути тільки громадянин України, що має вищу педагогічну освіту і стаж педагогічної роботи не менше три роки, успішно прийшов підготовку та атестацію керівних кадрів освіти в порядку, встановленому МОН (п. 34 Статуту).

Із змісту п. 36 Статуту керівник пластового центру серед іншого:

- розпоряджається в установленому порядку майном і коштами пластового центру;

- організовує виконання кошторису доходів і видатків пластового центру, укладає угоди з юридичними та фізичними особами , в установленому порядку відкриває рахунки в установах банків або органах Державного казначейства;

- представляє пластовий центр в усіх підприємствах, установах та організаціях і відповідає перед засновниками за результати діяльності закладу.

Фінансово - господарська діяльність пластового центру провадиться відповідно до законодавства та цього Статуту (п. 41 Статуту).

Згідно п. 42 Статуту Пластового Центру фінансування пластового центру здійснюється за рахунок бюджетних асигнувань, спонсорських та благодійних внесків приватних осіб та підприємств і коштів від комерційної діяльності, яка не суперечить чинному законодавству та від інших надходжень.

Кошти, отримані пластовим центром з додаткових джерел фінансування використовуються для провадження діяльності, передбаченої цим Статутом.

Відповідно до п. 43 Статуту пластовий центр у процесі провадження фінансово-господарської діяльності має право:

- самостійно розпоряджатися коштами господарської та іншої діяльності відповідно до цього Статуту;

- користуватися безоплатно приміщеннями та земельними ділянками, на яких він розташований;

- розвивати власну матеріальну базу, мережу спортивно-оздоровчих, профільних клубів, таборів, туристичних баз і т.п.;

- володіти, користуватися і розпоряджатися майном відповідно до законодавства;

- виконувати інші дії, що не суперечать законодавству України та цьому Статуту.

Матеріально-технічна база пластового центру включає приміщення пластового центру, обладнання, засоби зв'язку, транспортні засоби, земельні ділянки, рухоме і нерухоме майно, що перебуває в його користуванні.

Для проведення навчально-виховної, навчально-тренувальної та спортивної роботи пластового центру надаються в користування спортивні об'єкти, культурні, оздоровчі та інші заклади.

Майно пластового центру може вилучатися засновником (власником) лише за умови подальшого використання цього майна та коштів, отриманих від його реалізації, на розвиток позашкільної освіти в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (п. 44 Статуту).

Згідно п. 48 Статуту Пластового Центру державний контроль за діяльністю Пластового Центру здійснюють МОН, Державний комітет у справах сім'ї та молоді, міська рада, управління освіти і науки, відділ у справах сім'ї та молоді.

Отже, із змісту Статуту Пластового Центру він як самостійна юридична особа наділений певною господарською самостійністю, у тому числі, і на укладення угод від свого імені , зокрема, і Угод про спільну діяльність (співпрацю) з іншими юридичними особами та використання свого майна у власних цілях.

У свою чергу, позивач у справі Управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради, бульвар Т.Шевченка, 1, м. Тернопіль, Тернопільська область, 46001, також, являється самостійною юридичною особою (ідент. код 26428273), що підтверджується поданими Довідкою з ЄДР та Положенням про управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту затвердженого рішенням Тернопільської міської ради від 17.05.2012р. № 6/21/24 (п. 7.6. Положення).

Згідно п.п. 1.1. - 1.2. Положення Управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту (далі - управління) є виконавчим органом Тернопільської міської ради, утворюється міською радою, їй підзвітне та підконтрольне, підпорядковане виконавчому комітету та міському голові. Управління є правонаступником управління у справах сім'ї, молодіжної політики, спорту і туризму Тернопільської міської ради і є правонаступником усіх його прав та обов'язків.

Відповідно до п.п. 1.4. - 1.5. Положення Управління користується майном, переданим йому виконавчим комітетом. Місце знаходження управління: м. Тернопіль, бульвар Тараса Шевченка,1.

Згідно п. 3.3.,3.5.,3.22. Положення управління серед іншого координує діяльність підпорядкованих установ, закладів та підприємств.

Співпрацює з товариствами, асоціаціями, іншими громадськими організаціями, які діють у сфері фізичної культури і спорту, сім'ї та молодіжної політики залучає їх до вирішення актуальних питань фізкультурно-спортивного руху, розв'язання проблем сім'ї, жінок та молоді.

Приймає та звільняє з посади керівників підпорядкованих управлінню комунальних позашкільних навчальних закладів, здійснює роботу пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням їх трудових книжок та особових справ.

Управління очолює начальник, який призначається і звільняється з посади міським головою відповідно до чинного законодавства, який здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за виконання завдань управління.

Щодо статусу відповідача у справі, то як вбачається із поданого Статуту Тернопільської міської громадської організації "Клуб спортивного танцю "ТАНДЕМ", затвердженого рішенням загальних зборів Тернопільської міської організації "Клуб спортивного танцю "Тандем" від 29 червня 2004р. протокол № 1, зареєстрованого рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської Ради від 08.09.2004р. Тернопільська міська громадська організація "Клуб спортивного танцю "Тандем" (скорочені назви: Клуб спортивного танцю "Тандем", КСТ "Тандем"), надалі - Клуб, є добровільною, неприбутковою громадською організацією, що створена на основі спільності спортивних інтересів, відповідно до Статті 3 Закону України "Про об'єднання громадян".

Клуб діє на засадах добровільності та рівноправності його членів, самоврядування і законності.

Клуб здійснює свою діяльність у відповідності до Конституції України, чинного законодавства та цього Статуту.

Клуб активно співпрацює з державними органами, громадськими та іншими організаціями, як в Україні, так і за її межами з питань, що відносяться до його компетенції.

Клуб має статус юридичної особи, володіє відокремленим майном, має самостійний баланс, печатку зі своїм найменуванням та емблемою, бланки, власну символіку, розрахунковий та інші рахунки в установах банків.

Клуб має право володіти, користуватися та розпоряджатися своїм майном відповідно до мети та завдань своєї статутної діяльності.

Юридична адреса Клубу: 46008, м.Тернопіль, вул. Оболоня, буд. 47, кв. 7.

Разом з тим, як вбачається із змісту Акту Тернопільської об'єднаної ДФІ від 02.07.2013р. № 17-22/184 ревізії фінансово-господарської діяльності Управління у справах сім'ї молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради за період з 01.10.2009 по 30.04.2013 (далі по тексту також - Акт) у Акті зафіксовано, що ревізією встановлено серед іншого, що Управління є виконавчим органом Тернопільської міської ради, утворюється міською радою, їй підзвітне та підконтрольне, підпорядковане виконавчому комітету та міському голові, є правонаступником управління у справах сім'ї, молодіжної політики, спорту і туризму Тернопільської міської ради.

Управління здійснює фінансове обслуговування комунальних установ у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради , а саме: Тернопільського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді ; дитячо-юнацького пластового центру ; центру по роботі з дітьми та молоддю за місцем проживання та Управління і є головним розпорядником коштів по відношенню до бюджетних коштів, що виділяються з міського бюджету вказаним установам. Ведення бухгалтерського обліку по операціях з коштами Управління та складання зведеної фінансової звітності здійснюється бухгалтерією іншої установи - централізованою бухгалтерією Управління культури і мистецтв Тернопільської міської ради згідно Положення про централізовану бухгалтерію закладів Управління культури та туризму Тернопільської міської ради, затвердженого рішенням Тернопільської міської ради від 17.06.2010 року № 5/36/12.

У Акті також зазначено, що ревізією встановлено, що бухгалтерією Управління виставлялись рахунки за експлуатаційні витрати юридичним особам, що використовують приміщення центру по роботі з дітьми та молоддю за місцем проживання на правах договорів про співпрацю.

Дитячо-юнацьким пластовим центром в особі директора Юзик Н.Є., також, укладено аналогічні договори, проте директором Юзик Н.Є. не надано в бухгалтерію відомості про те, що в будівлі по вул. Федьковича,11 є сторонні юридичні особи , з якими нею укладено договори про співпрацю , а саме: Тернопільська станиця Пласту Української Скаутської Організації, клуб спортивного танцю «Тандем» , Тернопільське міське товариство українських студентів -католиків «Обнова», а також в порушення п. 1 ст. 193 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року N 436-ІV не передбачено відшкодування ними комунальних послуг.

Під час ревізії проведено розрахунок вартості експлуатаційних витрат, що призвело до оплати, за рахунок коштів Управління, витрат сторонніх юридичних осіб вартості спожитих комунальних послуг за період з жовтня 2009 року по квітень 2013 року на загальну суму 19800,89 грн. (жовтень-грудень 2009 року - 1368,15 грн., за 2010 рік 4633,28 грн., за 2011 рік - 4921,86 грн., за 2012 рік -5466,16 грн.,січень-квітень 2013 року - 3411,44 грн.), чим порушено ч. 1 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІУ.

У акті відмічено, що зазначене призвело до оплати за рахунок коштів Управління, витрат сторонніх юридичних осіб, а саме: Тернопільської станиці Пласту Української Скаутської Організації-12325,72 грн., Клубу спортивного танцю «Тандем» - 7303,13 грн. , Тернопільське міське товариство українських студентів католиків «Обнова» - 172,04 грн., чим завдано матеріальної шкоди (збитків) Управлінню на суму 19800,89 грн.

В порушення п.20,22,28 «Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228, введеного в дію з 01.01.2011, видатки на зайняті площі Тернопільською станицею Пласту Української Скаутської Організації, Клубу спортивного танцю «Тандем» , Тернопільського міського товариства українських студентів католиків «Обнова» (використання електроенергії, газопостачання та водопостачання - експлуатаційні витрати), на 2009-2013 роки планувалися і затверджені в кошторисах видатків Управління, відповідно, оплата цих видатків проводилися за рахунок коштів міського бюджету.

Вищезгадане є бюджетним правопорушенням - порушенням ст.116 Бюджетного кодексу України від 25.06.2001 № 2542 та підпунктів 1,2,3,16 ч.1 ст. 116 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-УІ.

Порушення допущено з вини директора дитячо-юнацького пластового центру Юзик Н.Є., яка уклала договори про співпрацю з вищевказаними суб'єктами господарювання, проте не вказала в них про відшкодування комунальних послуг.

Письмового пояснення по даному факту Юзик Н.Є. не надала.

В бухгалтерському обліку Управління нарахування експлуатаційних витрат відображено в меморіальних ордерах № 4 за відповідні періоди за дебетом рахунка 364 «Розрахунки з іншими дебіторами» та кредитом рахунка 802 «Видатки з місцевого бюджету на утримання установи та інші заходи».

Внаслідок вказаного порушення, у звітності Управління форми 2м по КФК 091106 «Звіт про надходження та використання коштів загального фонду» завищені касові та фактичні видатки за КЕКВ 1160: за 2009 рік - грн., за 2010 рік-4633,28 грн., за 2011 рік-4921,86 грн., за 2012 рік - грн., за січень-квітень 2013 року - 3411,44 грн., що є порушенням ч. 1 ст. 3 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 №996-ХІУ (із змінами).

Під час ревізії порушення не усунуто .

Інших порушень по даному напрямку питання ревізією не встановлено.

У підсумку в Акті зазначено Висновок : Ревізією взяття на облік зобов'язань, у тому числі фінансових і стану розрахункової дисципліни та виконання господарських угод внаслідок внесення недостовірних даних в списки дітей, які потребують оздоровлення, Управлінню завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 85496,68 грн. та оплачено комунальні послуги за сторонні юридичні особи , чим Управлінню завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 19800,89 грн.

За наслідками проведеної ревізії 31.07.2013р. Тернопільська об'єднана ДФІ надіслала позивачу вимогу № 19-17-13-14/1368 щодо усунення порушень законодавства виявлених ревізією, у якій серед іншого, у п. 13 зазначено, що ревізією правильності розрахунку вартості експлуатаційних витрат встановлено, що в будівлі по вул. Федьковича 11 є сторонні юридичні особи, з якими укладено договори про співпрацю, а саме: Тернопільська станиця Пласту Української Скаутської Організації, клуб спортивного танцю «Тандем» , Тернопільське міське товариство українських студентів - католиків «Обнова», в порушення п.20,22,28 «Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228, не передбачено відшкодування ними комунальних послуг.

Зазначене призвело до оплати, за рахунок коштів Управління, витрат сторонніх юридичних осіб, а саме: Тернопільської станиці Пласту Української Скаутської Організації - 12325,72 грн., клуб спортивного танцю «Тандем» - 7303,13 грн. , Тернопільське міське товариство українських студентів католиків «Обнова» - 172,04 грн., у зв'язку з чим:

- відобразити дебіторську заборгованість в сумі 12325,72 грн. за Тернопільською станицею Пласту Української Скаутської Організації, 7303,13 грн. - за клубом спортивного танцю «Тандем» , 172,04грн. - за Тернопільським міським товариством українських студентів католиків «Обнова», щодо яких здійснено безпідставні витрати по оплаті комунальних послуг;

- стягнути з Тернопільської станиці Пласту Української Скаутської Організації-12325,72 грн., клубу спортивного танцю «Тандем» - 7303,13 грн. , Тернопільське міське товариство українських студентів католиків «Обнова» - 172,04 грн., які перерахувати до місцевого (міського) бюджету на рахунок 31411535700002 по коду бюджетної класифікації доходів 21080500 "Інші надходження", код. одержувача 37977726.

Вказаний акт перевірки та вимоги Тернопільської об'єднаної ДФІ стали підставою для звернення позивача з позовом у суд про стягнення з відповідача заборгованості за неоплачені ним комунальні послуги.

Разом з цим, відповідачем не визнається наявність боргу із вказаних платежів.

Враховуючи вищезазначені обставини справи, розглянувши та оцінивши подані сторонами докази, пояснення та заперечення представників сторін, господарський суд дійшов висновку, що у задоволенні позову позивачу слід відмовити. При цьому суд керувався наступним.

Відповідно до ст. 16 Цивільного кодексу України та п. 2 ст. 20 Господарського кодексу України кожний суб'єкт господарювання та споживач має право на захист своїх прав і законних інтересів.

Згідно із змісту ст. 1,2 Господарського процесуального кодексу України право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів мають підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність і в установленому порядку набули статусу суб'єкта підприємницької діяльності.

За змістом положень вказаних норм, правом на пред'явлення позову до господарського суду наділені, зокрема юридичні особи, фізичні особи - підприємці, а суд шляхом вчинення провадження у справі здійснює захист осіб, права та охоронювані законом інтереси яких порушені або оспорюються.

За загальними положеннями цивільного законодавства зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 ЦК України. За приписами частини 2 цієї статті підставами виникнення цивільних прав і обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини, інші юридичні факти. Підставою виникнення цивільних прав та обов'язків є також дії осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також дії, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки. Із змістом зазначеної норми кореспондуються і приписи частини 1 статті 174 ГК України, відповідно до якої господарський договір є підставою виникнення господарських зобов'язань.

Як уже зазначалось судом, між Клубом спортивного танцю "Тандем" та Дитячо-юнацьким пластовим центром у 2009-20013роках було укладено Угоди про спільну діяльність, згідно яких сторони домовились про співпрацю.

Зі сторони сторін та третьої особи суду не подано доказів, що вказані угоди визнавалось у встановленому порядку недійсними, а тому слід вважати їх такими, що були чинними у вказаний у них період та вони породжували певні взаємні права та обов'язки сторін, що їх уклали.

Розглянувши та оцінивши зміст зазначених Угод суд дійшов висновку, що вони є змішаними договорами, які містять ознаки різних договорів.

Так, згідно ч. 1 ст. 627 ЦК України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Статтею 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.

При цьому, на думку суду, укладені між сторонами Угоди, враховуючи те, що вони не мали наслідком створення самостійної юридичної особи, відповідають ознакам, що характерні для Договорів про спільну діяльність.

Так, згідно статті 1130 ЦК України за договором про спільну діяльність сторони (учасники) зобов'язуються спільно діяти без створення юридичної особи для досягнення певної мети, що не суперечить законові. Спільна діяльність може здійснюватися на основі об'єднання вкладів учасників (просте товариство) або без об'єднання вкладів учасників.

При цьому згідно п. 1 Угод сторони передбачили, що з метою підвищення рівня фізичної підготовки, формування здорового способу життя, всебічного культурно-естетичного розвитку дітей та молоді сторони домовилися про співпрацю .

Із змісту вказаних та інших норм Угод вбачається, що сторони погодили при здійсненні спільної діяльність пов'язаної із спільним функціонуванням у тому числі і використовувати приміщення Центру у вигляді актового залу, який згідно п. 2.2. Угод надавався у тимчасове користування для проведення занять та інших заходів "Тандему". При цьому Угодами не було передбачено плати за таке користуванням приміщенням Центру.

У судових засіданнях сторони не спростували зазначеного, а саме, що вказане приміщення Центру передавалось відповідачу Клубу спортивного танцю "Тандем" за плату.

А тому, на думку суду, вказані Угоди, містять частково і елементи угоди позички.

Так, згідно ст. 827 ЦК України за договором позички одна сторона (позичкодавець) безоплатно передає або зобов'язується передати другій стороні (користувачеві) річ для користування протягом встановленого строку.

Одночасно суд, не вважає, що можна стверджувати про те, що вказані Угоди про спільну діяльність містять елементи договору оренди в силу того, що дані угоди не містить істотних умов договору оренди та в цілому за своїм змістом та формою не відповідають характеру договорів оренди майна.

Слід також зазначити, що із змісту укладених Угод ними не було деталізовано структури, розміру приміщень, що передавалось Центром Тандему, а вказано лише, що передається актовий зал у тимчасове користування для проведення занять. Одночасно, не встановлено і часу протягом якого проводяться такі заняття.

Не встановлено таких параметрів і Тернопільською об'єднаною ДФІ у Акті ревізії, яка у ньому лише констатувала, що Дитячо-юнацьким пластовим центром в особі директора Юзик Н.Є. також укладено договір, про співпрацю з Клубом спортивного танцю "Тандем" і що в будівлі по вул. Федьковича,11 є дана стороння юридична особа, яка його використовує на підставі цього Договору про співпрацю, і не здійснює плати за комунальні послуги.

Проте, суд звертає увагу на те, що укладеними Угодами про спільну діяльність, які у кожному випадку погоджені зі сторони позивача Управління Тернопільської міської ради не було передбачено зобов'язання Клубу спортивного танцю "Тандем" здійснювати будь-яку плату за користуванням приміщенням, у тому числі, і зобов'язання з оплати комунальних послуг.

А тому, суд не може погодитись з твердженням позивача та третьої особи, що вказані Угоди про спільну діяльність та дії сторін в частині оплати комунальних послуг порушують ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України, адже нею лише передбачено, що суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

При цьому слід зауважити, що чинне законодавство визначає, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ст. 627 ЦК).

Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин - принцип свободи договору.

А як уже було встановлено судом за правовим статусом Дитячо-юнацького пластового центру закріпленого у його статуті він, як окрема юридична особа, наділений певною господарською самостійністю, у тому числі, і на укладення угод від свого імені , зокрема, і Угод про спільну діяльність (співпрацю) з Клубом спортивного танцю "Тандем", а також, і на самостійне погодження умов вказаних Договорів.

У свою чергу, позивачем - Управлінням Тернопільської міської ради не доведено суду та не надано доказів того, що такі Угоди повинні були бути укладенні виключно як стороною - Управлінням Тернопільської міської ради.

При цьому, як уже зазначалось, вказані угоди "Погоджувались" Управлінням Тернопільської міської ради і йому був відомий їх зміст, проте, зі сторони позивача не надано суду доказів того, що Управлінням Тернопільської міської ради у період укладення даних угод висловлювались будь-які зауваження до змісту угод в частині відсутності відомостей у них про сплату комунальних послуг за користування приміщеннями Дитячо-юнацького пластового центру.

Слід також звернути увагу на те, що у акті ревізії Тернопільська об'єднана ДФІ зафіксувала, що в даному випадку відповідачем завдано матеріальної шкоди (збитків) позивачу у зв'язку з несплатою комунальних платежів відповідачем. Проте, суд має за необхідне зазначити наступне.

Згідно ст. 11 ЦК України підставою виникнення цивільних прав і обов'язків у тому числі, щодо відшкодування кредиторові або іншій особі збитків (шкоди) є зобов'язання, які виникають з договорів та інших правочинів або внаслідок завдання шкоди.

Загальні положення про відшкодування шкоди, завданої майну фізичної або юридичної особи, унормовано у Главі 82 ЦК України.

Деліктні зобов'язання, як і інші цивільно-правові зобов'язання, виникають за наявності юридичних фактів, пов'язаних із завданням шкоди, тобто деліктом. Оскільки деліктні зобов'язання містять відповідальність за завдану шкоду, то підстави виникнення деліктного зобов'язання збігаються з підставами деліктної відповідальності.

Згідно із ч. 1 ст. 22 ЦК України особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Відповідно до ч. 2 зазначеної статті, збитками є: втрати, яких особа зазнала у зв'язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода). Відшкодування збитків - це міра відповідальності за правопорушення в сфері господарювання, тому її застосування можливе лише за наявності підстави відповідальності, передбаченої законом.

Виходячи з вищевикладеного, обов'язковою передумовою задоволення позовних вимог щодо відшкодування збитків є встановлення в діях відповідача складу цивільного правопорушення, складовими частинами якого є: наявність збитків; причинний зв'язок між діями відповідача та заподіянням збитків позивачеві; протиправність поведінки відповідача як заподіювача збитків; вина відповідача. Відсутність будь-якої з зазначених ознак виключає настання цивільно-правової відповідальності відповідача у вигляді покладення на нього обов'язку з відшкодування збитків. (Аналогічна наведеній правова позиція щодо наслідку відсутності будь-якої з ознак збитків викладена у постановах ВГСУ від 16.07.2014р. №922/552/14, від 25.01.2011р. № 2/125-10, від 29.09.2010р. № 15/109-09, від 25.05.2010р. № 16/99-09-2418 і багатьох інших).

При цьому саме на кредитора покладається обов'язок доведення факту протиправної поведінки, наявності збитків і їх розміру та причинно-наслідкового зв'язку між протиправною поведінкою й понесеними збитками.

У відповідності до вимог ст. 1166 Цивільного кодексу України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим правам фізичної особи або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної особи або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Однак, для покладення відповідальності за цивільне правопорушення, необхідною умовою є вина заподіювача .

Як вже зазначалося основним доказом на підтвердження завданих збитків зі сторони відповідача позивачу є Акт ревізії фінансово-господарської діяльності позивача, оформлений за результатами перевірки, проведеної Тернопільською об'єднаною ДФІ, яким встановлено, що за рахунок коштів Управління Тернопільської міської ради, покривались витрати сторонньої юридичної особи - Клубу спортивного танцю "Тандем" у формі вартості спожитих комунальних послуг за період з жовтня 2009 року по квітень 2013 року по приміщеннях Центру, які використовуються відповідачем.

Водночас, даним актом не встановлено протиправність поведінки саме відповідача у взаємовідносинах з позивачем. Правовою підставою для зайняття відповідачем приміщень позивача є укладені ним Угоди про спільну діяльність з Дитячо-юнацьким пластовим центром, який як встановлено передбачає право відповідача користування приміщенням позивача і плати за таке користування вказаними Угодами не передбачено.

Крім того, правомірність зайняття приміщень відповідачем ні позивачем, ні третьою особою - не оспорюється.

Також, судом встановлено, що між сторонами не укладалось договору оренди комунального майна і відповідно не виникало правовідносин з оренди приміщення Дитячо-юнацького пластового центру за які передбачено оплату комунальних платежів .

Слід також зазначити, що після укладення між сторонами Угод у 2009-2013р.р. рахунки у цей період на оплату комунальних послуг ні Позивачем Управлінням Тернопільської міської ради ні Дитячо-юнацьким пластовим центром відповідачу - Клубу спортивного танцю "Тандем" не виставлялись, що не заперечується представниками сторін у судових засіданнях. А претензії щодо оплати цих послуг з'явились лише після проведення Тернопільською об'єднаною ДФІ фінансової ревізії.

Одночасно, у укладених Угодах не визначено обов'язку відповідача укласти самостійно договори з відповідними комунальними установами та сплачувати безпосередньо їм вартість наданих комунальних послуг.

Також, суд критично оцінює і розрахунки вартості збитків здійснені третьою особою та позивачем, так як, з поданих доказів не доведено суду, що останні здійснені за участі представників відповідача.

При цьому суду не подано доказів, на підставі яких даних визначався розмір приміщення та час, протягом якого таке приміщення займав відповідач, так як, в Угодах, що подані суду таких даних не міститься.

Не подано позивачем і доказів, що у вказаних приміщеннях, що займаються відповідачем були наявні лічильники, які б фіксували розміри понесених (комунальних) витрат у приміщеннях, які займає відповідач.

А тому, суду видаються сумнівними визначені як розміри приміщень, що фактично займаються відповідачем, так і розміри вартості комунальних витрат, понесені позивачем за користування приміщеннями відповідачем.

У зв'язку з чим, розрахунок третьою особою та позивачем фактично використаних відповідачем води, газу та електроенергії за відповідні періоди виходячи із їх витрат на ціле приміщення, та обрахунок з них суми до оплати на кв. м. займаної площі за відповідні години занять КСТ «Тандем» не може вважатись судом належним з огляду на те, що суду не подано доказів, які б підтверджували, що Клуб спортивного танцю "Тандем" займав саме таку площу та протягом саме таких годин і використав саме таку кількість води, газу та електроенергії.

Таким чином, розрахунок розміру суми збитків (шкоди), заявлених до стягнення не є, на думку суду, підтвердженим належними доказами.

Враховуючи вищенаведене у сукупності, суд вважає, що позивачем та третьою особою не доведено факту вини, протиправної поведінки відповідача, причинно-пов'язаного зв'язку із діями відповідача та заподіяною шкодою та розміру заподіяної шкоди.

Недоведеність вказаних ознак виключає настання цивільно-правової відповідальності відповідача у вигляді покладення на нього обов'язку з відшкодування матеріальної шкоди (збитків) як це трактує представник третьої особи у Акті ревізії та позивач у позові та судових засіданнях.

Із змісту п. 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України, ст.ст. 4-3, 32, 33,43 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Доказами у справі є будь - які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог та заперечень. Господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення для господарського суду не є обов'язковим.

Враховуючи вищевикладене у сукупності, розглянувши та оцінивши подані сторонами докази, пояснення та заперечення представників сторін, суд прийшов до висновку, що позовна вимога позивача Управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради, бульвар Т.Шевченка, 1, м. Тернопіль, Тернопільська область, 46001 до відповідача Тернопільської міської громадської організації "КЛУБ СПОРТИВНОГО ТАНЦЮ "ТАНДЕМ", вул. Оболоня, 47/7, м. Тернопіль, 46008 про стягнення 7 303,13 грн. - не підлягає до задоволення , як безпідставно заявлена та необґрунтована належними доказами, а тому суд у позові відмовляє повністю .

Згідно статті 49 ГПК України, враховуючи відмову у задоволенні позові судові витрати покладаються судом на позивача у справі.

Беручи до уваги вищезазначене, керуючись ст.ст. 43, 49, 82, 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

1. В позові відмовити.

На рішення суду, яке не набрало законної сили, сторони у справі, прокурор, треті особи, особи, які не брали участь у справі, якщо господарський суд вирішив питання про їх права та обов'язки, мають право подати апеляційну скаргу, протягом десяти днів з дня підписання повного тексту рішення, через місцевий господарський суд.

Повне рішення складено 10.11.2014р.

Суддя В.Л. Гевко

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення04.11.2014
Оприлюднено21.11.2014
Номер документу41437111
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —921/886/14-г/9

Ухвала від 13.10.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 13.10.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 30.09.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 27.10.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 16.09.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 07.10.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 07.10.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Рішення від 04.11.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 21.08.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні