Постанова
від 04.06.2009 по справі 2а-2823/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ

УКРАЇНИ

  

4 червня

2009 року о  10 год., 29 хв.   

м. Львів

Львівський

окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В.

секретар

судового засідання Черній Ю.Л.

розглянувши

в судовому засіданні адміністративну справу № 2а-2823/09/1370

за позовом

Прокуратури

м. Львова в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у

Залізничному районі м. Львова,  від

прокуратури - не з'явився  від позивача

- представник -   Мусійчук А.О.   (довіреність № 1708/9/10-016 від 20.01.2009

року)       

до

ДП

«Львів-Інтуртранс Плюс» Відкритого акціонерного товариства

«Львів-Інтуртранс», представник - Трофимчук В.І. (довіреність від 21.05.2009

року)

про

стягнення

податкового боргу в сумі 63865,75 грн.

 

Прокуратура

м. Львова звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з

адміністративним позовом в інтересах держави в особі Державної податкової

інспекції у Залізничному районі м. Львова до ДП «Львів-Інтуртранс Плюс» ВАТ

«Львів-Інтуртранс» про стягнення податкового боргу в сумі 63865,75 грн.                    

Позивач

свої позовні вимоги обґрунтовує тим, що заборгованість перед бюджетом у

відповідача виникла внаслідок порушення пп. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України

«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та

державними цільовими фондами», ст. 9 Закону України «Про систему

оподаткування». Заборгованість підтверджується податковими деклараціями з ПДВ,

корінцями податкових повідомлень-рішень, корінцями податкових вимог.

Представник

позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала з врахуванням поданого

уточнення позовних вимог № 14897/9/10/10-008 від 01.06.2009 року у повному

обсязі, просила суд, задоволити позов повністю.      

Прокурор

в судове засідання не з'явився,  причини

неявки не повідомив.

Представник

відповідача, позовні вимоги з врахуванням поданого позивачем уточнення позовних

вимог № 14897/9/10/10-008 від 01.06.2009 року, визнав повністю.      

Заслухавши

пояснення представника позивача, представника відповідача, безпосередньо,

всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм

оцінку, суд -

 

ВСТАНОВИВ:

 

Спірні

правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про порядок

погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними

цільовими фондами» від 21.12.2000 року за № 2181-ІІІ із наступними змінами і

доповненнями, Законом України «Про систему оподаткування» від 25.06.1991 року

за № 1251-XII і з наступними змінами і доповненнями, КАС України.      

При

прийнятті постанови суд виходить з того, що відповідач - ДП «Львів -

Інтуртранс  Плюс» ВАТ «Львів -

Інтуртранс», зареєстроване Виконавчим комітетом Львівської міської ради

31.10.2005 року, що підтверджується копією Свідоцтва про державну реєстрацію

юридичної особи серії А 00 № 381542. Відповідач перебуває у Єдиному державному

реєстрі підприємств та організацій України, згідно копій довідки № 5900 від

10.11.2005 року та витягу з ЄДРПОУ № 20-9/2971 від 17.12.2008 року.  

Згідно

довідки про включення до ЄДРПОУ видами діяльності підприємства є туристичні

агентства та бюро подорожей.              

Відповідач

є платником податку на додану вартість (індивідуальний податковий номер

338627113031), що підтверджується копією Свідоцтва про реєстрацію платника

податку на додану вартість № 17744477 виданого 05.12.2005 року.  

19.08.2008

року ДПІ у Залізничному районі м. Львова проведено  документальну невиїзну (камеральну)

перевірку, предметом якої була декларація відповідача з ПДВ за вхідним № 113389

від 20.06.2008 року.

Перевіркою,

проведеною з 02.07.2008 року по 07.07.2008 року, встановлено несвоєчасну сплату

узгодженої суми податкового зобов'язання за платежем - ПДВ, в порушення вимог

пп. 5.3.1. п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань

платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та ст. 9

Закону України «Про систему оподаткування.  

За

результатами проведеної перевірки позивачем складено акт №1523/15-2, згідно

якого винесено податкове повідомлення-рішення № 0002891502/0 від 22.08.2008 року,

в якому визначено суму штрафу у розмірі 10% узгодженої суми податкового  зобов'язання сплаченої із затримкою за

платежем - ПДВ, яка складає 781,95 грн., казане податкове повідомлення рішення

відповідачам не оскаржене, відтак є узгодженим.

07.11.2008

року ДПІ у Залізничному районі м. Львова проведено  документальну невиїзну (камеральну)

перевірку, предметом якої була декларація позивача з ПДВ за вхідним № 69385 від

20.08.2008 року.  

Перевіркою,

проведеною 01.09.2008 року по 08.09.2008 року, встановлено несвоєчасну сплату

узгодженої суми податкового зобов'язання за платежем - ПДВ, в порушення вимог

пп. 5.3.1. п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань

платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та ст. 9 Закону

України «Про систему оподаткування».

За

результатами проведеної перевірки позивачем складено акт № 2160/15-2, згідно

якого винесено податкове повідомлення-рішення № 0005481502/0 від 14.11.2008

року, в якому визначено суму штрафу у розмірі 10% узгодженої суми податкового

зобов'язання сплаченої з затримкою за платежем - ПДВ, яка складає 612 грн.,

казане податкове повідомлення рішення відповідачам не оскаржене, відтак є

узгодженим.

Крім

цього, на підставі пп. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України « Про порядок

погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними

цільовими фондами », винесено податкове повідомлення - рішення №

0004741702/36962 від 10.12.2008 року, в якому визначено суму штрафу у розмірі

10% узгодженої суми податкового зобов'язання, сплаченої з затримкою за платежем

- податок з доходів найманих працівників, яка складає 186,49 грн.

ДПІ

в Залізничному районі м. Львова, внаслідок несплати відповідачем узгодженої

суми податкового зобов'язання, надіслано першу податкову вимогу форми «Ю1», №

1/909 від 24.10.2008 року, за основним платежем 23083,80 грн. та другу

податкову вимогу форми «Ю2» № 2/1093 від 08.12.2008 року, за основним платежем

68124,80 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями 781,95 грн.

Внаслідок

цього, судом встановлено, що заборгованість відповідача виникла внаслідок

самостійно задекларованих платежів по ПДВ у сумі 62119,81 грн., застосування до

підприємства штрафних санкцій (фінансових) санкцій по ПДВ у сумі 1393,95 грн.

та пені з ПДВ у сумі 165,50 грн. за несвоєчасну сплату податкового

зобов'язання, а також внаслідок застосування до підприємства штрафних

(фінансових) санкцій по податку з доходів найманих працівників у сумі 186,49

грн., згідно поданого позивачем розрахунку штрафних санкцій податку з доходів

найманих працівників.  

Згідно

поданого позивачем 03.06.2009 року за вхідним № 20957 та підтриманого

представником відповідача у судовому засіданні уточнення позовних вимог,

заборгованість відповідача перед бюджетом становить 31994,22 грн., з них

недоїмка по ПДВ - 30895,75 грн., залишок пені - 911,98 грн., недоїмка по

податку з доходів найманих працівників - 186,49 грн., що підтверджується актами

звірення розрахунків платника з бюджетом від 20.05.2009 року та від 21.05.2009

року, довідкою про заборгованість по платежах до бюджету № 14467/9/19-023 від

27.05.2009 року.

Згідно

пп. 1.2 п. 1 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податкове

зобов'язання - зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або

державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки,

визначені цим же Законом або іншими законами України.  

Згідно

п. 1.3 ст. 1 цього ж Закону, податковим боргом (недоїмкою), вважається,

податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності),

самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи

судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня,

нарахована на суму такого податкового зобов'язання.  

Згідно

п. 5.1 ст. 5 цього ж Закону, податкове зобов'язання, самостійно визначене

платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання

такої податкової декларації.

Згідно

п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань

платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», платник

податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання,

зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних

днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого

підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього ж Закону для подання податкової

декларації.

Згідно

п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 цього ж Закону, узгоджена сума податкового

зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією ж

статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.    

Згідно

п.п 17.1.7., п. 17.1., ст. 17 Закону України « Про порядок погашення

зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами

», у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового

зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим же Законом, такий

платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:

при

затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку

сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків

погашеної суми податкового боргу;

при

затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем

граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі

двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при

затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем

граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі

п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.  

Згідно

  ст. 9 Закону України «Про систему

оподаткування» від 25.06.1991 року № 1251-ХІІ, платники податків і зборів

(обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів

(обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Згідно

ч. 1 ст. 20 Закону України «Про систему оподаткування», контроль за

правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових

платежів) здійснюється державними податковими органами та іншими державними

органами в межах повноважень, визначених законами.

Згідно

довідки Обласного комунального підприємства Львівської обласної ради «Бюро

технічної інвентаризації та експертної оцінки» № 11080 від 20.01.2009 року,

даних щодо державної реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна у

м. Львові за відповідачем, бюро не володіє.

Згідно

листа Львівського відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи ГУ МВС України у

Львівській області № 9/РЕВ-7976зп від 21.01.2009 року, транспортні засоби за

відповідачем, не зареєстровані.  

Згідно

відповіді Інспекції державного технічного нагляду Львівської обласної державної

адміністрації № 3-1/1278 від 26.12.2008 року, за відповідачем відсутня

реєстрація самохідних машин та механізмів.

Згідно

даних Головного управління Держкомзему у Львівській області № 01-16/31417 від

31.12.2008 року, земельних ділянок у власності та користуванні відповідача на

території області не зареєстровано.        

Внаслідок

цього, Державною податковою інспекцією у Залізничному районі м. Львова винесено

рішення № 710/10/24-030/44 від 12.01.2009 року про стягнення коштів та продаж

інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу.

Згідно

пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України « Про порядок погашення зобов'язань

платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами », активи

платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його

податкового боргу виключно за рішенням суду.

З

врахуванням вказаного та визнання відповідачем позову (уточненого) повністю,

Львівський окружний адміністративний суд прийшов до висновку, що позовні вимоги

Державної податкової інспекції у Залізничному районі  м. Львова підлягають задоволенню повністю.    

Розподіл

судових витрат згідно ст. 94 КАС України не застосовується, оскільки позивач

звільнений від сплати судового збору на підставі п. 15 ст. 4 Декрету Кабінету

Міністрів України «Про державне мито» № 7-93 від 21 січня 1993 року (зі змінами

та доповненнями).

Керуючись

ст.ст. 69, 70, 159-163, 167 КАС України, суд -

 

П

Р И Й Н Я В:

 

1.

Адміністративний позов задоволити повністю.

2.

Стягнути з ДП "Львів-Інтуртранс Плюс" ВАТ

"Львів-Інтуртранс" (ЄДРПОУ 33862718,             м. Львів, вул. Кузневича, 2,

р/р26008000003879, ВАТ "ЕЛЕКТРОН БАНК", МФО 325213) на користь

Державного бюджету податковий борг в сумі 31994,22 грн.  

3.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про

апеляційне оскарження, встановленого ст. 186 КАС України, якщо таку заяву не

було подано.

    Якщо було подано заяву про апеляційне

оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186

КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

У

разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає

законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо

строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду

не набрала законної сили.

4.

Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали

участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи

обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанову суду першої

інстанції повністю або частково в порядку і строки встановлені ст. 186 КАС

України:

Про

апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява.

Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції

викладаються в апеляційній скарзі.

Заява

про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного

суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване

судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її

подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява

про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом

десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному

обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом

двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна

скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне

оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про

апеляційне оскарження.   

 

Постанова

складена у повному обсязі 09.06.2009 року

 

 

Суддя                                                                                          

Гавдик З.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.06.2009
Оприлюднено29.07.2009
Номер документу4146809
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2823/09/1370

Постанова від 04.06.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик З.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні