Ухвала
від 20.11.2014 по справі 826/11150/14
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 826/11150/14 Головуючий у 1-й інстанції: Кузьменко А.І. Суддя-доповідач: Губська О.А.

У Х В А Л А

Іменем України

20 листопада 2014 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Губської О.А.

суддів Грибан І.О., Бєлової Л.В.

при секретарі судового засідання Нечай Ю.О.

за участю:

представника позивача: Падалки С.М.

представника відповідача Стеценко М.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Києві апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 жовтня 2014 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві, в якому просив:

1) визнати протиправними дії ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, що виразились у проведенні зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД", результати якої оформлені Актом від 07 травня 2014 року №1268/26-55-22-01/36148060 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" (код ЄДРПОУ 36148060) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 березня 2014 року по 31 березня 2014 року";

2) зобов'язати ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві вилучити з АС "Податковий блок" інформацію про результати зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД", результати якої оформлені Актом від 07 травня 2014 року №1268/26-55-22-01/36148060 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" (код ЄДРПОУ 36148060) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 березня 2014 року по 31 березня 2014 року";

3) зобов'язати ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відновити в АС "Податковий блок" дані податкової звітності ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД", шляхом внесення до них даних визначених у податкових деклараціях з податку на додану вартість ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" за березень 2014 року;

4) визнати протиправними дії ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, що виразились у проведенні зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД", результати якої оформлені Актом від 24 липня 2014 року №2046/26-55-22-01/36148060 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" (код ЄДРПОУ 36148060) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 травня 2014 року по 30 червня 2014 року";

5) зобов'язати ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві вилучити з АС "Податковий блок" інформацію про результати зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД", результати якої оформлені Актом від 24 липня 2014 року №2046/26-55-22-01/36148060 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" (код ЄДРПОУ 36148060) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 травня 2014 року по 30 червня 2014 року";

6) зобов'язати ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відновити в АС "Податковий блок" дані податкової звітності ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД", шляхом внесення до них даних визначених у податкових деклараціях з податку на додану вартість ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" за період з 01 травня 2014 року по 30 червня 2014 року;

7) встановити для ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві строк на виконання даного рішення суду 5 (п'ять) робочих днів, з дати набрання ним законної сили, та зобов'язати ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві подати до Окружного адміністративного суду міста Києва у строк 5 (п'ять) робочих днів з дати набрання ним законної сили звіти про виконання даного судового рішення.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 жовтня 2014 року позов задоволено частково:

визнано протиправними дії відповідача по проведенню документальної невиїзної позапланової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінфоскін Бізнескомпані ЛТД", за результатами якої складено акт від 07 травня 2014 року №1268/26-55-22-01/36148060 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" (код ЄДРПОУ 36148060) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 березня 2014 року по 31 березня 2014 року".

зобов'язано Державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві вилучити з інформаційної системи "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі акта від 07 травня 2014 року №1268/26-55-22-01/36148060 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" (код ЄДРПОУ 36148060) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 березня 2014 року по 31 березня 2014 року".

зобов'язано Державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві відновити в інформаційній системі "Податковий блок" дані податкової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" за період з 01 березня 2014 року по 31 березня 2014 року.

визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві по проведенню документальної невиїзної позапланової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінфоскін Бізнескомпані ЛТД", за результатами якої складено акт від 24 липня 2014 року №2046/26-55-22-01/36148060 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" (код ЄДРПОУ 36148060) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 травня 2014 року по 30 червня 2014 року".

зобов'язано Державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві вилучити з інформаційної системи "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі акта від 24 липня 2014 року №2046/26-55-22-01/36148060 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" (код ЄДРПОУ 36148060) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 травня 2014 року по 30 червня 2014 року".

зобов'язано Державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві відновити в інформаційній системі "Податковий блок" дані податкової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" за період з 01 травня 2014 року по 30 червня 2014 року.

зобов'язано Державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві подати суду звіт про виконання даного судового рішення не пізніше п'яти робочих днів з дня набрання постановою законної сили.

попереджено Державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві про можливість застосування заходів, передбачених частиною 2 статті 267 Кодексу адміністративного судочинства України.

В решті позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з вказаним рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просив його скасувати та ухвалити нову постанову, якою в задоволенні позову відмовити повністю.

В судове засідання з'явився представник відповідача, апеляційну скаргу підтримав та просив її задовольнити з підстав, викладених в апеляційній скарзі.

Представник позивача до суду з'явився, проти апеляційної скарги заперечував та просив відмовити в її задоволенні.

Заслухавши суддю-доповідача, представника позивача, представника відповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, постанова суду - без змін з таких підстав.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, відповідачем здійснено заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 березня 2014 року по 31 березня 2014 року, за результатами яких складено акт від 07 травня 2014 року №1268/26-55-22-01/36148060 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" (код ЄДРПОУ 36148060) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 березня 2014 року по 31 березня 2014 року" (далі по тексту - Акт про неможливість проведення зустрічної звірки 1).

Крім того, ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві здійснено заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 травня 2014 року по 30 червня 2014 року, за результатами яких складено акт від 24 липня 2014 року №2046/26-55-22-01/36148060 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" (код ЄДРПОУ 36148060) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01 травня 2014 року по 30 червня 2014 року" (далі по тексту - Акт про неможливість проведення зустрічної звірки 2).

Вважаючи протиправними дії відповідача та необґрунтованими зафіксовані в акті висновки, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем у межах спірних правовідносин фактично зустрічної звірки позивача не здійснювалось, не вжито всіх належних заходів для встановлення місцезнаходження позивача, а тому такі дії не можуть бути визнані правомірними.

Також суд прийшов до висновку, що дії відповідача щодо внесення до автоматизованих систем ДПІ інформації на підставі акту є протиправними і, як наслідок, відповідачу слід поновити показники податкової звітності, які було скориговано на підставі актів ДПІ про неможливість проведення зустрічної звірки позивача.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, висновкам суду першої інстанції та доводам апеляційної скарги, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право з метою отримання податкової інформації проводити зустрічні звірки суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Отже, вчинення податковими органами дій по проведенню зустрічних звірок прямо передбачено у повноваженнях органів державної податкової служби.

У свою чергу, метою проведення зустрічної звірки платника податків є виключно отримання податкової інформації, тобто, зібрання відомостей, які розкривають процес поточної господарської діяльності платника податків, дані про його контрагентів, кількісні, якісні та інші характеристики отриманих та наданих товарів (робіт, послуг).

Відповідно до пунктів 1 - 3 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. N 1232, зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

З метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Згідно з п. 3.1 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, які затверджено Наказом Державної податкової адміністрації України від 22 квітня 2011 року N 236, з метою проведення зустрічної звірки орган ДПС, що ініціює проведення такої звірки надсилає органу ДПС, на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, Запит про проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання за допомогою Інформаційної системи "Зустрічні звірки".

Відповідачем будь-яких документів, на підставі яких проводилась зустрічна звірка, суду не надано.

Крім того, в абз.4 п.3.2 Методичних рекомендацій передбачено, що у разі відсутності в органі ДПС - виконавця запитуваної інформації та її документального підтвердження, такий орган протягом 2-х робочих днів з дня отримання запиту надсилає завірений печаткою Запит про надання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному (уповноваженому) представникові під розписку. Такий запит реєструється як вихідна кореспонденція у загальному порядку.

При отриманні від суб'єкта господарювання (у встановлений ст.73 Кодексу термін) інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження відповідальний підрозділ проводить зустрічну звірку суб'єкта господарювання протягом 3 робочих днів з дня, наступного за днем отримання такої інформації та її документального підтвердження (п.4.5 Методичних рекомендацій № 236).

В п. 73.2 ст.73 Податкового кодексу України визначено, що платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.

Разом з тим, судом першої інстанції вірно встановлено, що у межах спірних правовідносин ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві зустрічних звірок ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" не проведено, дії по співставленню даних первинних бухгалтерських та інших документів позивача не здійснено, відповідних довідок не складено, про що свідчить й самі Акти про неможливість проведення зустрічної звірки.

В той же час, як вбачається з матеріалів справи та зокрема змісту актів, відповідачем фактично вчинено дії по проведенню документальних позапланових невиїзних перевірок позивача, за результатами яких і складено акти про неможливість проведення зустрічної звірки.

Так, зокрема, в актах зазначається про проведення перевірки та факти, встановлені за результатами проведення саме перевірки. Наприклад, у вступній частині Акту про неможливість проведення зустрічної звірки 2 вказано "Перевірку проведено в приміщенні ДПІ…", в пункті 2.8 Акта зазначено "При проведенні перевірки використані наступні документи…", "Перевірку проведено за результатами аналізу даних ІС "Податковий блок". В тексті Акту про неможливість проведення зустрічної звірки 1 також зазначено "… в ході організації проведення перевірки, з метою забезпечення проведення перевірки…", а в пункті 2.1 Акта зазначено "перевірка проводилась…".

Отже, відповідач провів не передбачені у плані роботи перевірки ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД".

Відповідно до пункту 79.1 статті 79 Податкового кодексу України документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Згідно з пунктом 79.2 статті 79 Податкового кодексу України документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

Отже, документальна позапланова невиїзна перевірка може проводитись на підставі наказу керівника органу державної податкової служби та за наявності підстав для її проведення; в свою чергу вичерпний перелік обставин для здійснення документальної позапланової перевірки передбачено в пункті 78.1 статті 78 Податкового кодексу України.

Підстави для проведення документальної позапланової перевірки визначені пунктом 78.1. ст. 78 ПК України.

Разом з тим, відповідачем не надано жодного доказу на підтвердження існування в межах спірних правовідносин будь-якої підстави для проведення документальних позапланових невиїзних перевірок, перелік яких визначений в пункті 78.1 статті 78 Податкового кодексу України, а також доказів вручення позивачу копій наказів про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що дії ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві щодо проведення документальних невиїзних позапланових перевірок ТОВ "Євроінфоскін Бізнескомпані ЛТД" здійснені не на підставі, не у спосіб та не в межах, визначених Податковим кодексом України, а тому є протиправними, а відтак наявні правові підстави для визнання протиправними дій ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві по проведенню документальних невиїзних позапланових перевірок ТОВ "Євроінфоскін Бізнескомпані ЛТД" щодо підтвердження господарських відносин платника податків за період з 01 березня 2014 року по 31 березні 2014 року, за результатами якої складено відповідні акти про неможливість проведення зустрічної звірки.

Стосовно позовних вимог про зобов'язання відповідача вилучити з АС "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі актів про неможливість проведення зустрічної звірки, а також відновити в цій базі задекларовані дані податкової звітності, колегія суддів зазначає наступне.

Судом першої інстанції встановлено, що відповідачем на підставі вищезгаданих актів про неможливість проведення зустрічної звірки, було внесено інформацію до інформаційної системи "Податковий блок", зокрема щодо податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість ТОВ "Євроінфоскін Бізнескомпані ЛТД" за період з 01 березня 2014 року по 31 березня 2014 року та з 01 травня 2014 року по 30 червня 2014 року, а саме зменшив суми податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість до 0,0 грн.

Вказане свідчить, що відповідач змінив дані, задекларовані ТОВ "Євроінфоскін Бізнескомпані ЛТД" у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період з 01 березня 2014 року по 31 березня 2014 року та з 01 травня 2014 року по 30 червня 2014 року, що суперечить загальним засадам оподаткування та нормам Податкового кодексу України.

Відповідно до ст. 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом державної податкової служби. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.

Результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка (п. 86.1 ст. 86 Податкового кодексу України).

Згідно із п. 58.1 ст. 58 та п. 86.8 ст. 86 Податкового кодексу України на підставі акта перевірки податковим органом приймається податкове повідомлення-рішення.

Пунктом 2.21 розділу 2 Методичних рекомендацій щодо взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 18.04.2008 року №266, передбачено, що підсумки перевірок за результатами автоматизованого співставлення податкової звітності з податку на додану вартість на центральному рівні відображаються в додатку до акта перевірки (камеральної, документальної невиїзної, планової, позапланової перевірки) або довідки у розрізі періодів та операцій з одним контрагентом та фіксуються в автоматизованій системі «Аудит». По мірі підписання актів перевірки та узгодження податкових зобов'язань, визначених податковим повідомленням-рішенням, прийнятим за результатами таких перевірок, уточнюються результати автоматизованого співставлення на центральному рівні податкової звітності з податку на додану вартість за поданням підрозділу, яким завершено процедуру такого узгодження та яким прийнято таке повідомлення-рішення.

Положеннями наведених норм передбачено, що система повинна відображати фактичні задекларовані позивачем показники своєї господарської діяльності, її коригування можливе лише за наслідками узгодження податкових зобов'язань та податкового кредиту, а органи ДПС України використовують вказану систему у своїй роботі, в тому числі, й для співставлення показників, які задекларовані позивачем та його контрагентами. Висновок щодо правильності (або недостовірності) задекларованих платником даних податкового обліку як підстави для внесення змін до вказаної бази даних може бути зроблений податковим органом після визначення платникові податкових зобов'язань та їх узгодження у встановленому законом порядку.

Слід також наголосити, що у податковому праві визнається критерій добросовісності платника, який передбачає законність дій платника у сфері податкових правовідносин (у тому числі і щодо формування даних податкового обліку), доки це не спростовано у порядку, встановленому Податковим кодексом України. Наведене також виключає можливість застосування до платника негативних правових наслідків (зокрема, у вигляді вилучення з електронної бази даних задекларованих ним показників) до моменту донарахування платникові податкового зобов'язання в порядку статті 54 Податкового кодексу України та його узгодження.

За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність правових підстав для задоволення вимог позивача в цій частині

В той же час, щодо вимог позивача, у задоволенні яких судом було відмовлено, колегія суддів враховує, що рішення суду першої інстанції в цій частині сторонами не оскаржено. В силу положень частини 1 статті 195 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.

Підсумовуючи викладене, оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, колегія суддів дійшла висновку, що доводи, викладені в апеляційній скарзі, не знайшли свого підтвердження, оскаржувана постанова прийнята судом відповідно до норм матеріального та процесуального права, а тому підстави для задоволення апеляційної скарги відсутні.

Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, колегія суддів дійшла висновку, що доводи, викладені в апеляційній скарзі, не знайшли свого підтвердження, оскаржувана постанова прийнята судом відповідно до норм матеріального та процесуального права, а тому підстави для задоволення апеляційної скарги відсутні.

Відповідно до ст. 200 КАС України - суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в справі, підтвердженими доказами, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то колегія суддів апеляційної інстанції підстав для його скасування не вбачає.

Керуючись ст.ст. 160, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, суд

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 жовтня 2014 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у місті Києві про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити дії - залишити без задоволення , а постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 жовтня 2014 року - без змін .

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання ухвали в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя

Судді

Головуючий суддя Губська О.А.

Судді: Грибан І.О.

Бєлова Л.В.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2014
Оприлюднено28.11.2014
Номер документу41577120
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11150/14

Ухвала від 04.08.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко А.І.

Ухвала від 02.06.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Ухвала від 21.05.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Ухвала від 20.11.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Постанова від 01.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко А.І.

Ухвала від 03.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Романчук О.М

Ухвала від 23.09.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Романчук О.М

Ухвала від 22.08.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Романчук О.М

Ухвала від 04.08.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні