Постанова
від 20.11.2014 по справі 813/6838/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 листопада 2014 року Справа № 813/6838/14

16 год. 17 хв. м. Львів, вул. Чоловського, 2

Зал судових засідань № 7

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Карп'як О.О.

при секретарі судового засідання Бугара М.Р.

за участю представників сторін:

від позивача - Маковецький Р.І.

від відповідача - не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові адміністративну справу за позовом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України в особі Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» в особі Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Львівській області до Ралівського управління житлово - комунального господарства /1 про стягнення коштів у розмірі 1130 грн, -

В С Т А Н О В И В :

Міністерство енергетики та вугільної промисловості України в особі Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» в особі Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Львівській області звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із вищевказаним адміністративним позовом.

Ухвалою від 07 жовтня 2014 року відкрито провадження у справі.

Позивач свої позовні вимоги обґрунтовує тим, що за результатами проведеної перевірки виконання позивачем припису Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Львівській області про усунення порушень законодавства про електроенергетику встановлено факт ухилення від виконання вищевказаного припису, про що складено акт від 08.04.2014 року та винесено постанову №23 від 22.04.2014 року про накладення на відповідача штрафу за порушення законодавства про електричну та теплову енергетику в розмірі 1700,00 грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю з підстав викладених у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, заперечень на позовну заяву не подав, хоча належним чином був повідомлений про час, дату та місце розгляду справи, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні у справі докази та давши їм оцінку, суд дійшов до висновку, що позов підлягає до задоволення з таких підстав.

13.11.2013 року державним інспектором з енергетичного нагляду Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Львівській області Стрийське відділення винесено припис № 03/23-58-329 на предмет державного енергетичного нагляду - «Обстеження з питань технічного стану, організації експлуатації електроустановок та режимів споживання електричної енергії організацій з обслуговування та експлуатації житлового фонду незалежно від категорії з надійності електропостачання ».

08.04.2014 року державним інспектором з енергетичного нагляду Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Львівській області Стрийське відділення проведено перевірку відповідача виконання суб'єктами господарювання вимог припису № 03/23-58-329 від 13.11.2013 року. За результатами проведеної перевірки складено акт № 03/23-58-91.

22.04.2014 року державним інспектором з енергетичного нагляду Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Львівській області винесено постанову № 23 про накладення штрафу за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, згідно якої на відповідача накладено штраф у розмірі 1700,00 грн.

Відповідачем було частково сплечено суму заборгованості у розмірі 570 грн., що підтверджується копією квитанції від 22.07.2014 року та копією платіжного доручення від 14.05.2014 року за № 35. (а.с. 11, 12).

Докази, які б підтверджували, що вказана постанова відповідачем оскаржувалась в справі відсутні, відповідно, визначені по ній зобов'язання є узгодженими.

Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про електроенергетику» № 575/97-ВР від 16.10.1997 року із змінами і доповненнями, Законом України «Про теплопостачання» № 2633-IV від 02.06.2005 року із змінами і доповненнями, Кодексом адміністративного судочинства України.

Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 5 Закону України «Про електроенергетику», державна політика в електроенергетиці базується на таких принципах, зокрема, створення умов безпечної експлуатації об'єктів електроенергетики, забезпечення відповідальності суб'єктів електроенергетики та споживачів.

Згідно ст. 9 цього ж Закону, державний нагляд (контроль) в електроенергетиці здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики.

Предметом державного нагляду (контролю) в електроенергетиці є господарська діяльність, пов'язана з виробництвом, передачею, розподілом та постачанням енергії, а також з використанням енергії для власних потреб суб'єктами електроенергетики та споживачами енергії в частині технічної експлуатації електричних станцій і мереж, технічної експлуатації енергетичного обладнання споживачів енергії та суб'єктів електроенергетики, випробування та ремонту енергоустановок і мереж, режимів постачання та споживання електричної і теплової енергії, виконання робіт з проектування енергоустановок і мереж.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, під час здійснення державного енергетичного нагляду (контролю) має право, крім іншого - застосовувати відповідно до цього Закону штрафні санкції до суб'єктів господарювання за правопорушення в електроенергетиці.

Згідно ст. 27 цього ж Закону, суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці - за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно ст. 31 Закону України «Про теплопостачання», уповноважені органи застосовують до суб'єктів господарювання штрафні санкції - за невиконання (ухилення від виконання) або несвоєчасне виконання рішень чи приписів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері енергозбереження, або центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) у галузі теплопостачання, або національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, - у розмірі до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 70 КАС України встановлює правила належності доказів, які визначають об'єктивну можливість доказу підтверджувати обставину, що має значення для вирішення справи, а також правила допустимості доказів, що визначають легітимну можливість конкретного доказу підтверджувати певну обставину у справі. Предметом доказування, згідно з ч. 1 ст. 138 КАС України, є обставини (факти), якими обґрунтовуються позовні вимоги чи заперечення та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі.

Судом враховуються обґрунтування позивачем позовних вимог, оскільки наявними у справі доказами підтверджується застосування до відповідача відповідальності за порушення законодавства про електричну та теплову енергетику. Заборгованість відповідача, станом на дату розгляду справи, становить 1130,00 грн., що підтверджується вищевказаними доказами, така є узгодженою, а відтак підлягає стягненню. Докази про сплату відповідачем вказаної заборгованості у справі відсутні.

Відповідач жодних належних та допустимих доказів щодо спростування чи усунення виявлених порушень зазначених в акті перевірки та щодо постанови про накладення штрафу, або заперечень на позовні вимоги суду не надав.

Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Згідно ст. 49, 70 КАС України, сторони зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, а відтак зобов'язані обґрунтовувати належність та допустимість доказів для підтвердження своїх вимог або заперечень.

Таким чином, позовні вимоги позивача до відповідача про стягнення штрафу в сумі 1130,00 грн., підлягають задоволенню повністю.

Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог частин 2,4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.

Керуючись ст. ст. 71, 86, 87, 94, 158, 160, 162, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

1. Адміністративний позов задоволити повністю.

2. Стягнути з Ралівського управління житлово - комунального господарства 1 (ЄДРПОУ 36132950, вул. Поповича, 2, с. Ралівка, Самбірський район, Львівська область) на користь Державного бюджету України штраф в розмірі 1130,00 грн.

Постанова може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки, передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова в повному обсязі складена 25 листопада 2014 року.

Суддя Карп'як Оксана Орестівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2014
Оприлюднено02.12.2014
Номер документу41582494
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/6838/14

Постанова від 20.11.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Постанова від 20.11.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 07.10.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 07.10.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні