3/156/06-АП
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Запорізької області
ПОСТАНОВА
Іменем України
05.06.06 № 3/156/06-АП
суддя Соловйов В.М.
розглянувши матеріали
за позовною заявою Мелітопольської об'єднаної державної податкової інспекції Запорізької області, м. Мелітополь Запорізької області
до відповідача: Комунального підприємства “Житлосервіс Мирне”, Запорізька область, Мелітопольський район, смт. Мирне
про стягнення податкового боргу у розмірі 53 316,83 грн.
суддя Соловйов В.М.
секретар судового засідання Іотова Н.П.
Представники сторін:
від позивача: Козик А.І. на підставі довіреності № 28691 від 24.11.2004р., старший державний податковий інспектор відділу правового забезпечення;
від відповідача: не з'явився
Розглядається позовна заява Мелітопольської ОДПІ Запорізької області до КП “Житлосервіс Мирне” про стягнення податкового боргу у розмірі 53 316,83 грн.
Справа розглядається за правилами Кодексу адміністративного судочинства України (далі –КАС України) відповідно до ст.2, 17, 50, п. 6, 7, 13 розділу VІІ “Прикінцеві та перехідні положення” КАС України.
Ухвалою від 12.04.2006р. відкрито провадження у справі №3/156/06-АП розгляд якої призначено на 24.05.2006р.
У зв'язку з неприбуттям відповідача у судове засідання 24.05.2006р. суд постановив ухвалу про відкладення розгляду справи на 05.06.2006р.
Повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося, оскільки такої вимоги від представника позивача не надійшло.
В судовому засіданні 05.06.2006р. проголошено тільки вступну та резолютивну частини постанови.
В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на ст.2, 3, 4, 5, 11 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, п.11 ст.10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні”.
Зазначає, що відповідач має заборгованість:
- по податку на додану вартість;
- по земельному податку з юридичних осіб;
- збору за спеціальне використання водних ресурсів від підприємств житлово-комунального господарства;
- по податку з власників транспортних засобів;
- по комунальному податку;
- збір за геологорозвідувальні роботи
- інші збори за забруднення.
Всього заборгованість на суму 53 316,83 грн.
Станом на 04.04.2006р. вказана сума боргу не сплачена, у зв'язку з чим позивач вимушений звернутися до господарського суду.
В судове засідання відповідач не з'явився, надав письмову заяву №270 від 31.05.2006р., в якій просить розглянути справу без його участі, а також зазначив, що з адміністративним позовом від 06.04.2006р. №6933/10-020 на загальну суму 53 316,83 згоден.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ :
Комунальне підприємство “Житлосервіс Мирне” зареєстровано Мелітопольською районною державною адміністрацією Запорізької області, як юридична особа 08.01.2003р.
Згідно свідоцтву серії А00 №288815 про державну реєстрацію юридичної особи місцезнаходженням КП “Житлосервіс Мирне” є: 72350, Запорізька область, Мелітопольський район, смт. Мирне, вул. Леніна, буд. 7.
Підпунктом 5.1 ст.5 Статуту відповідача його управління (органом управління) здійснюється виконкомом Мирненської селищної Ради.
Згідно наданим матеріалам, КП “Житлосервіс Мирне” має податковий борг перед бюджетом у розмірі 53 316,83 грн.
Податковий борг виник внаслідок визначення КП “Житлосервіс Мирне” у податкових деклараціях (розрахунках) податкового зобов'язання і складається з наступного:
1. З податку на додану вартість в сумі 47 788,87 грн. на підставі:
- Податкової декларації з ПДВ за травень 2005 року на суму 4 877,00 грн. (вх. № 26766 від 14.06.05р.);
- Податкової декларації з ПДВ за червень 2005 року на суму 2 479,00 грн., (вх. № 35532 від 15.07.2005р.);
- Податкової декларації з ПДВ за липень 2005 року на суму 4 611,00 грн., (вх. № 45284 від 17.08.2005р.);
- Податкової декларації з ПДВ за серпень 2005 року на суму 4 741,00 грн., (вх. № 48762 від 19.09.2005р.);
- Податкової декларації з ПДВ за вересень 2005 року на суму 3 485,00 грн., (вх. № 57169 від 18.10.2005р.);
- Податкової декларації з ПДВ за жовтень 2005 року на суму 4 948,00 грн., (вх. № 66328 від 17.11.2005р.);
- Податкової декларації з ПДВ за листопад 2005 року на суму 5 286,00 грн., (вх. № 68899 від 13.12.2005р.);
- Податкової декларації з ПДВ за грудень 2005 року на суму 9 500,00 грн., (вх. № 76476 від 16.01.2006р.);
- Податкової декларації з ПДВ за січень 2006 року на суму 3 256,00 грн., (вх. № 4641 від 17.02.2006р.);
- Податкової декларації з ПДВ за лютий 2006 року на суму 6 034,00 грн., (вх.№ 7889 від 16.03.06р.);
Також, відповідачу за несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов'язання податковим повідомленням-рішенням від 09.08.2005р. №0002181520/0 визначена сума штрафних санкцій в розмірі 727,99 грн. Відповідачем вказане податкове повідомлення-рішення ні в адміністративному ні в судовому порядку не оскаржувалось.
Загальна сума заборгованості по ПДВ складає 49 944,99 грн.
Відповідачем частково сплачена сума боргу по ПДВ так: 1 000,00 грн. погашено платіжним дорученням №216 від 07.07.05р.; 1 000,00 грн. погашено платіжним дорученням №219 від 08.07.05р.; 156,12 грн. погашено платіжним дорученням № 220 від 12.07.05р., у зв'язку з чим пояснюється зменшення суми до 47 788,87 грн. (49 944,99 –(1 000,00 + 1 000,00 + 156,12)).
За несвоєчасну сплату суми боргу відповідачу нарахована пеня у розмірі 113,83 грн.
2. По земельному податку на підставі розрахунку земельного податку на суму 1 180,90 грн. (вх. № 185 від 24.01.2006р.)
3. По збору за спеціальне використання водних ресурсів складає 147,83 грн. на підставі:
- розрахунку збору за спеціальне використання водних ресурсів на суму 74,10 грн. (вх.62215 від 02.11.2005р.);
- розрахунку збору за спеціальне використання водних ресурсів на суму 74,10 грн. (вх.№76099 від 13.01.06р.);
В КОР станом на 21.11.05р. рахувалася переплата по збору за спеціальне використання водних ресурсів в розмірі 0,37 грн., у зв'язку з чим пояснюється зменшення суми до 147,83 грн. ((74,10 + 74,10) –0,37);
4. По податку з власників наземних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів в сумі 1 450,61 грн. на підставі розрахунку по податку з власників наземних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на суму 1 937,00 грн. (вх. № 3066 від 16.02.05р.).
Відповідачем платіжним дорученням № 112 від 12.04.05р. частково сплачений податок з власників транспортних засобів у розмірі 485,00 грн. Станом на 14.07.05р. в КОР рахувалася переплата в розмірі 1,39 грн., у зв'язку з чим пояснюється зменшення суми до 1 450,61 грн. (1 937,00 –(485,00 + 1,39)).
5. По комунальному податку в сумі 423,30 грн. на підставі:
- Розрахунку № 75979 від 12.01.06р. в сумі 212,50 грн.;
- Розрахунку № 60598 від 09.11.05р. в сумі 210,80 грн.
6. По іншим зборам за забруднення навколишнього природного середовища в сумі 411,92 грн. на підставі:
- Розрахунку № 85001 від 13.01.06р. на суму 45,28 грн.;
- Розрахунку № 61768 від 01.11.05р. на суму 366,64 грн.
7. По збору за геологорозвідувальні роботи в сумі 1 799,57 грн. на підставі:
- Розрахунку збору за геологорозвідувальні роботи за 3 квартал 2005р. (вх.№ 62450 від 03.11.05р.) на загальну суму 889,45 грн.;
- Розрахунку збору за геологорозвідувальні роботи за 4 квартал 2005р. (вх.№ 77527 від 18.01.06р.) на загальну суму 915,62 грн.
Всього боржником узгоджено податкові зобов'язання по збору за геологорозвідувальні роботи в сумі 1 805,07 грн. В КОР рахувалася переплата в сумі 5,50 грн., у зв'язку з чим пояснюється зменшення суми до 1 799,57грн. (1 805,07 –5,50).
Загальна сума заборгованості складає 53 316,83 грн. (47 788,87+ 113,83 пені + 1 180,90 + 147,83 + 1 450,61 + 423,30 + 423,30 + 411,92 + 1 799,57).
З метою погашення податкового боргу боржнику направлено податкові вимоги:
- перша податкова вимога від 08.06.2005р. №1/497 за погодженими податковими зобов'язаннями на суму 4 119,12 грн., яка згідно повідомлення про вручення поштового відправлення №55737 вручена відповідачу 17.06.2005р.
- друга податкова вимога від 16.08.2005р. № 2/641 за погодженими податковими зобов'язаннями на суму 5 754,59 грн., яка згідно повідомлення про вручення поштового відправлення №85660 вручена відповідачу 22.08.2005р.
В судовому засіданні 05.06.2006р. представником позивача наданий акт звірки з відповідачем станом на 22.05.2006р., який підписаний головним бухгалтером відповідача, згідно якому заявлена сума до стягнення по вищезазначеним податкам та зборам КП “Житлосервіс Мирне” не сплачена та визнається відповідачем.
У зв'язку з несплатою відповідачем суми узгоджених податкових зобов'язань в розмірі 53 316,83 грн. позивач вимушений звернутися до господарського суду.
Оцінивши представлені докази, вважаю що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного:
Податкове зобов'язання та податковий борг згідно п.п.1.2, 1.3 ст.1 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” є зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, або у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Як зазначено в податковому повідомленні-рішенні від 09.08.2005р. №0002181520/0, відповідачем на підставі п.п.17.1.7 п.17.1 ст.17 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” визначена сума штрафу у розмірі 727,99 грн.
Вказана сума є узгодженою в зв'язку з наступним.
Порядок узгодження сум податкових зобов'язань, оскарження рішень контролюючих органів та визначення податкового боргу встановлений статтею 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”.
Згідно п.п.5.2.1 п.5.2 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.
Згідно п.п.5.2.2 п.5.2 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган невірно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати. Скарга повинна бути подана контролюючому органу протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується. У разі коли контролюючий орган надсилає платнику податків рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, такий платник податків має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання відповіді, з повторною скаргою до контролюючого органу вищого рівня із дотриманням зазначеного десятиденного строку для кожного випадку оскарження та зазначеного двадцятиденного строку для відповіді на нього.
Заява, подана із дотриманням строків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту, зупиняє виконання платником податків податкових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні, на строк від дня подання такої заяви до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження. Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума податкового зобов'язання, що оскаржується, вважається неузгодженою (п.п.5.2.3 п.5.2 ст.5 Закону).
Процедура адміністративного оскарження закінчується:
останнім днем строку, передбаченого підпунктом 5.2.2 цього пункту для подання заяви про перегляд рішення контролюючого органу, у разі коли така заява не була подана у зазначений строк;
днем отримання платником податків рішення контролюючого органу про повне задоволення скарги, викладеної у заяві;
днем отримання платником податків рішення контролюючого органу, що не підлягає подальшому адміністративному оскарженню.
День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження податкового зобов'язання платника податків. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу податкове зобов'язання вважається неузгодженим до розгляду судом справи по суті та прийняття відповідного рішення (п.п.5.2.4 п.5.2 ст.5 Закону).
У випадках апеляційного узгодження суми податкового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити її узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом десяти календарних днів, наступних за днем такого узгодження (п.п.5.3.2 п.5.3 ст.5 Закону).
Узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків (п.п.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону).
Згідно матеріалів справи податкове повідомлення-рішення від 09.08.2005р. №0002181520/0 отримане відповідачем 11.08.2005р., строк сплати припадає на 22.08.2005р.
Відповідач не надав суду доказів сплати сум визначених податковим органом у наведеному податковому повідомленні-рішенні.
Відповідно до п.п.4.1.1 п.4.1 ст.4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання.
Пункт 5.1 вищеназваного Закону зазначає, що податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.
Згідно п. 1.11 ст.1 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків до контролюючого органу у строки встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податку, збору (обов'язкового платежу).
Відповідно до п.п.5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.
Матеріали справи свідчать, що термін сплати по вищенаведеним податковим деклараціям і розрахункам сплинув.
Таким чином, податкове зобов'язання платника податків, визначене ним у наведених вище податкових деклараціях і розрахункам, а також сума, визначена контролюючим органом у податковому повідомленні-рішенні від 09.08.2005р. №0002181520/0, є узгодженими і визнаються податковим боргом платника податків.
Згідно п.п.3.1 п.3 Інструкції ДПА України “Про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби”, затвердженої Наказом №290 від 11.06.2003р. та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.06.2003р. за №522/7843 (далі –Інструкція), після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання на суму податкового боргу (без урахування пені) нараховується пеня.
Згідно п.п.3.4 п.3 Інструкції нарахування пені здійснюється на день фактичного погашення податкового боргу (частини податкового боргу) за кожний календарний день прострочення платежу, включаючи день такого погашення.
Відповідно до п.п.3.5 п.3 Інструкції нарахування пені закінчується у день прийняття банком (органом державного казначейства), який обслуговує платника податків, платіжного документа про сплату суми податкового боргу. У разі часткової сплати суми податкового боргу нарахування пені зупиняється на таку сплачену частку.
У разі погашення суми податкового боргу (його частини) іншим шляхом, ніж шляхом сплати за платіжним документом (шляхом проведення взаєморозрахунків непогашених зустрічних грошових зобов'язань, розстрочення (відстрочення) сум платежів, подання платником податків декларацій (у тому числі уточнюючих) з від'ємним значенням суми податкових зобов'язань тощо), нарахування пені закінчується датою фактичного здійснення такого погашення, зафіксованою у відповідних документах.
Як зазначено у п.п.3.6 п.3 Інструкції, при частковому погашенні податкового боргу сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку податкового боргу. Податковий борг, що погашається частково, сплачується разом зі сплатою пені, нарахованої відповідно до такої частки, єдиним платіжним документом, в якому суми такого податкового боргу та такої пені визначаються окремо. Платіжні документи, які не містять окремо виділену суму податкового боргу та суму пені, не приймаються до виконання.
У разі часткового погашення податкового боргу для частини податкового боргу, що залишилась непогашеною, днем початку нарахування пені залишається перший робочий день, наступний за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначений згідно з пунктом 3.2 цієї Інструкції.
Згідно п.п.3.9 п.3 Інструкції, пеня нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, при цьому для розрахунку використовується більша із зазначених ставок.
Зазначений розмір пені діє щодо всіх видів податків і зборів (обов'язкових платежів), крім пені щодо порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється окремим законодавством.
Господарським судом встановлено, що сума пені у розмірі 113,83 грн. позивачем розрахована вірно.
Стаття 41 Конституції України встановлює застереження, що ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним. Примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості. Конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.
Згідно п.п.3.1.1 п.3.1 ст.3 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду. В інших випадках платники податків самостійно визначають черговість та форми задоволення претензій кредиторів за рахунок активів, вільних від заставних зобов'язань забезпечення боргу. У разі, якщо такого платника податків визнано банкрутом, черговість задоволення претензій кредиторів визначається законодавством про банкрутство.
Статтею 10 Закону України від 04.12.1990р. № 509-ХІІ “Про державну податкову службу в Україні” визначені функції державних податкових інспекцій в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонних та об`єднаних державних податкових інспекцій.
Зокрема, вказані органи подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна (п.11 ст.10 Закону).
Враховуючи викладене, господарський суд приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення податкового боргу з Комунального підприємства “Житлосервіс Мирне” в сумі 53 316,83 грн., підлягають задоволенню повністю.
Керуючись ст. 87-98, 158-163 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Комунального підприємства “Житлосервіс Мирне”, (72350, Запорізька область, Мелітопольський район, смт. Мирне, вул. Леніна, 7, код ЄДРПОУ 32262903, п/р 26008325385901 в ЗОФ “Укрсоцбанк”, МФО 313010) на користь Державного бюджету України (Місцевий бюджет Мелітопольського району (Мирненська с/рада), р/р 33214828600169, код 23787406, банк –УДК у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 16010200) 423 (чотириста двадцять три) грн. 30 коп. боргу по комунальному податку.
3. Стягнути з Комунального підприємства “Житлосервіс Мирне”, (72350, Запорізька область, Мелітопольський район, смт. Мирне, вул. Леніна, 7, код ЄДРПОУ 32262903, п/р 26008325385901 в ЗОФ “Укрсоцбанк”, МФО 313010) на користь Державного бюджету України (Держбюджет Мелітопольського району, р/р 31113029600168, код 23787406, банк –УДК у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 14010100) 47 788 (сорок сім тисяч сімсот вісімдесят вісім) грн. 87 коп. боргу по податку на додану вартість та 113 (сто тринадцять) грн. 83 коп. пені.
4. Стягнути з Комунального підприємства “Житлосервіс Мирне”, (72350, Запорізька область, Мелітопольський район, смт. Мирне, вул. Леніна, 7, код ЄДРПОУ 32262903, п/р 26008325385901 в ЗОФ “Укрсоцбанк”, МФО 313010) на користь Державного бюджету України (Держбюджет Мелітопольського району, р/р 31112019600168, код 23787406, банк –УДК у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 13020400) 147 (сто сорок сім) грн. 83 коп. боргу з надходжень збору за спеціальне використання водних ресурсів від підприємств житлово-комунального господарства.
5. Стягнути з Комунального підприємства “Житлосервіс Мирне”, (72350, Запорізька область, Мелітопольський район, смт. Мирне, вул. Леніна, 7, код ЄДРПОУ 32262903, п/р 26008325385901 в ЗОФ “Укрсоцбанк”, МФО 313010) на користь Державного бюджету України (Держбюджет Мелітопольського району, р/р 31315300600168, код 23787406, банк –УДК у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 13040100) 1 799 (одна тисяча сімсот дев'яносто дев'ять) грн. 57 коп. боргу зі збору за геологорозвідувальні роботи.
6. Стягнути з Комунального підприємства “Житлосервіс Мирне”, (72350, Запорізька область, Мелітопольський район, смт. Мирне, вул. Леніна, 7, код ЄДРПОУ 32262903, п/р 26008325385901 в ЗОФ “Укрсоцбанк”, МФО 313010) на користь Державного бюджету України (Місцевий бюджет Мелітопольського району (Мирненська с/рада), р/р 33210811600169, код 23787406, банк –УДК у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 13050100) 1 180 (одна тисяча сто вісімдесят) грн. 90 коп. боргу по земельному податку з юридичних осіб.
7. Стягнути з Комунального підприємства “Житлосервіс Мирне”, (72350, Запорізька область, Мелітопольський район, смт. Мирне, вул. Леніна, 7, код ЄДРПОУ 32262903, п/р 26008325385901 в ЗОФ “Укрсоцбанк”, МФО 313010) на користь Державного бюджету України (Місцевий бюджет Мелітопольського району (Мирненська с/рада), р/р 33213807600169, код 23787406, банк –УДК у Запорізькій області, МФО 813015, код платежу 12020100) 1 450 (одна тисяча чотириста п'ятдесят) грн. 61 коп. боргу по податку з власників транспортних засобів.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.
Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанови суду першої інстанції повністю або частково.
Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Соловйов В.М.
Постанову виготовлено в повному обсязі 09.06.2006р.
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2006 |
Оприлюднено | 23.08.2007 |
Номер документу | 41597 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Соловйов В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні