Постанова
від 28.10.2014 по справі 817/2956/14
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 817/2956/14

28 жовтня 2014 року 09год. 45хв. м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Сало А.Б. за участю секретаря судового засідання Школяр О.І. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник не з'явився

відповідача: представник не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Костопільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Рівненській області (Березнівське відділення)

до Приватного підприємства "Березне-Агропром"

про стягнення коштів за простроченою заборгованістю за бюджетними позичками в сумі 4719,00 грн.,

ВСТАНОВИВ :

Костопільська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Рівненській області (Березнівське відділення) звернулася до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Приватного підприємства "Березне-Агропром" про стягнення коштів за простроченою заборгованістю за бюджетними позичками в сумі 4719,00 грн.

Позивач в судове засідання не прибув. Про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином, подав клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Відповідач в судове засідання не прибув. Про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином, про причини своєї неявки суд не повідомив, заперечень на адміністративний позов або заяви про визнання адміністративного позову не подав.

Суд вважає за можливе здійснити розгляд справи за відсутності осіб, які беруть участь у справі, на основі наявних в ній доказів.

Повно та всебічно з'ясувавши обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення повністю.

Судом встановлено, що Приватне підприємство "Березне-Агропром" зареєстроване в якості юридичної особи, перебуває на обліку як платник податків та є правонаступником КСП ім. Кузнєцова (а.с. 4-5).

30.09.1997, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України "Про фінансову допомогу на проведення комплексу робіт в осінньо - зимовий період 1997/98 року" від 11.09.1997 №1003, між відділенням Державного казначейства України в Березнівському районі та КСП ім. Кузнецова укладено договір №001, предметом якого стало надання фінансової допомоги для проведення комплексу робіт в осінньо - зимовий період 1997/98 років (а.с.8-9).

На виконання умов даного договору органом Державного казначейства перераховано вказаному сільськогосподарському товаровиробнику фінансову допомогу, що підтверджується платіжними дорученнями: №170 від 03.10.1997, №172 від 08.10.1997 та №196 від 13.11.1997 (а.с. 10-11).

20.05.1998, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України "Про забезпечення сільськогосподарських товаровиробників матеріально-технічними та фінансовими ресурсами в 1999 році" від 10.12.1998 №1953, між відділенням Державного казначейства України в Березнівському районі та Колективним сільськогосподарським підприємством "Кузнецова" укладено договір №0110, предметом якого стало надання фінансової допомоги для підготовки сільськогосподарської техніки до весняно-польових робіт у 1999 році (а.с. 14-15).

На виконання умов даного договору органом Державного казначейства перераховано вказаному сільськогосподарському товаровиробнику фінансову допомогу, що підтверджується накладними №1/196 від 21.05.1998, та №1/197 від 21.05.1998 (а.с. 16-17).

05.04.1999, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України "Про забезпечення сільськогосподарських товаровиробників матеріально-технічними та фінансовими ресурсами в 1999 році" від 10.12.1998 №1953, між відділенням Державного казначейства України в Березнівському районі та Колективним сільськогосподарським підприємством "Кузнецова" укладено договір №011, предметом якого стало надання фінансової допомоги для підготовки сільськогосподарської техніки до весняно-польових робіт у 1999 році (а.с. 14-15).

На виконання умов даного договору органом Державного казначейства перераховано вказаному сільськогосподарському товаровиробнику фінансову допомогу, що підтверджується накладними №8/522.00 від 05.04.1999, № 116 від 07.04.1999 та №1/78.00 від 21.04.1999 (а.с. 21-23).

До закінчення визначених законодавством та передбачених договорами строків, отримана Колективним сільськогосподарським підприємством "Кузнецова" фінансова допомога до Державного бюджету України повернута не була.

На підставі статті 2 Закону України "Про врегулювання заборгованості за бюджетними позичками, наданими державним та іншим сільськогосподарським підприємствам усіх форм власності і господарювання через обслуговуючі, заготівельні і переробні підприємства, та реструктуризацію заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) переробних підприємств агропромислового комплексу" від 18.01.2001 №2237-III, пункту 1 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.04.2012 №186-р, розпорядженням управління сільського господарства і продовольства Березнівської районної державної адміністрації від 17.06.2002 №37 заборгованість відповідача реструктуризовано наступним чином: за договором від 30.09.1997 №101 - строком на 8 років з виплатою щороку рівними частинами у розмірі 390,00 грн., за договором від 20.05.1998 №0110 - строком на 8 років з виплатою щороку рівними частинами у розмірі 88,00 грн., починаючи з 01.01.2004, у 2011 році - у розмірі 84,00 грн; за договором від 05.04.1999 №011 - строком на 8 років з виплатою щороку рівними частинами у розмірі 113,00 грн., починаючи з 01.01.2004, у 2011 році - у розмірі 109,00 грн. (а.с. 12, 18,25).

У визначені графіками реструктуризації строки заборгованість відповідачем погашена не була, тому набула статусу простроченої.

Згідно даних обліку Управління Державної казначейської служби України у Березнівському районі, станом на 01.07.2014 за відповідачем рахується прострочена заборгованістю за фінансовою допомогою у загальній сумі 3119,00 грн.

З метою стягнення зазначеної суми заборгованості органом Державної казначейської служби було внесено до Березнівського відділення Костопільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Рівненській області подання від 22.07.2014 №428 (а.с. 6, 13,19).

Відповідно до пп. 4 п. 2 Порядку обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993-1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 №174 (надалі - Порядок), бюджетною позичкою/фінансовою допомогою є сума коштів, надана Міністерством фінансів України у 1993-1998 роках позичальнику на поворотній основі за рахунок коштів державного бюджету на умовах угоди про надання бюджетної позички/фінансової допомоги.

Згідно з пп. 9 п. 2 Порядку, простроченою заборгованістю за бюджетною позичкою/фінансовою допомогою вважається заборгованість, не погашена у строк, визначений угодою про надання бюджетної позички/фінансової допомоги.

Пунктом 6 Порядку передбачено, що облік простроченої заборгованості за бюджетними позичками/фінансовою допомогою ведеться органами Державної казначейської служби у валюті бюджетної позички/фінансової допомоги, в якій вони надані.

Пунктом 11 Порядку визначено, що з моменту виникнення простроченої заборгованості починається нарахування на неї пені, яке припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання повинне бути виконано, якщо інше не встановлено законом або договором про надання кредиту, бюджетної позички/фінансової допомоги.

Пунктом 15 Порядку встановлено, що прострочена заборгованість за кредитами, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, яка не погашена боржником протягом 30 календарних днів після настання строку платежу, а також нарахована на суму простроченої заборгованості за кредитом, бюджетною позичкою/фінансовою допомогою пеня стягуються в установленому законодавством порядку органами державної податкової служби за місцем реєстрації боржника відповідно до подання територіальних органів Державної казначейської служби, яке подається у строки, визначені пунктом 10 цього Порядку за встановленою згідно з додатком 1 формою.

В силу частини 9 статті 17 Бюджетного кодексу України, прострочена заборгованість суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) стягується з такого суб'єкта господарювання органами державної податкової служби, що є органами стягнення такої заборгованості у порядку, передбаченому Податковим кодексом України або іншим законом, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна цього суб'єкта господарювання. Позовна давність на вимоги щодо погашення такої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) не поширюється.

За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.

Судові витрати зі сторін не стягуються.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з Приватного підприємства "Березне-Агропром" (код ЄДРПОУ 31435952) до Державного бюджету України кошти за простроченою заборгованістю за бюджетними позичками на загальну суму 4719,00 грн.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя                                                   Сало А.Б.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.10.2014
Оприлюднено05.12.2014
Номер документу41647976
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/2956/14

Ухвала від 10.10.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Сало А.Б.

Постанова від 28.10.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Сало А.Б.

Ухвала від 10.10.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Сало А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні