ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
27.11.2014 Справа № 6/133-05
Господарський суд Сумської області у складі судді Соп'яненко О.Ю.,
при секретарі Буренко Я.В.,
за участю представників сторін:
кредиторів - ПАТ «Сумигаз» - Симоненко В.Г.
ДПІ в м. Сумах - Сєдєлєва Т.А.,
УПФУ в м. Сумах - Бабченко С.Г.,
ліквідатор - Наумова О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні господарського суду Сумської області матеріали справи №6/133-05
за заявою кредитора - Державної податкової інспекції в м. Суми
про визнання банкрутом, -
встановив:
Ухвалою господарського суду від 29.12.2005 року було порушено провадження у даній справі про банкрутство.
Ухвалою господарського суду від 30.03.2006 року було затверджено реєстр вимог кредиторів у даній справі.
Постановою господарського суду від 01.06.2006 року боржника було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Мальованого О.П.
Ухвалою господарського суду від 27.12.2010 року ліквідатором банкрута у даній справі призначено арбітражного керуючого Наумову О.В.
В липні 2013 року до господарського суду надійшло клопотання ліквідатора Наумової О.В. про затвердження звіту та ліквідаційного балансу у даній справі.
Матеріали справи свідчать, що розгляд звіту неодноразово відкладався.
У лютому 2014 року до господарського суду надійшло клопотання № 01-16/18 від 26.02.2014 року ліквідатора Наумової О.В. про затвердження ліквідаційних витрат за період з 27.01.2013 року по 01.07.2013 року.
Також, у листопаді 2014 року до господарського суду надійшло клопотання № 02-01/166 від 17.11.2014 року ліквідатора Наумової О.В. про затвердження ліквідаційних витрат за період з листопада 2012 року по травень 2013 року в сумі 304 951, 50 грн.
Ухвалою господарського суду від 18.11.2014 року розгляд звіту ліквідатора було відкладено на 27.11.2014 року та розгляд клопотання ліквідатора про затвердження витрат призначено на 27.11.2014 року.
ДПІ в м. Сумах направила суду пояснення № 661883/10/18-19-10 від 26.11.2014 року, відповідно до якого не заперечує проти задоволення вищевказаного клопотання.
Учасники судового процесу надали усні пояснення стосовно звіту та клопотання ліквідатора та просили суд затвердити поданий звіт та задовольнити клопотання про затвердження витрат.
Розглянувши наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс, клопотання ліквідатора про затвердження витрат, вислухавши пояснення представників кредиторів та ліквідатора, суд встановив наступне.
Щодо клопотання № 01-16/18 від 26.02.2014 року ліквідатора Наумової О.В. про затвердження ліквідаційних витрат за період з 27.01.2013 року по 01.07.2013 року
Як зазначалося вище, ліквідатор Наумова О.В. звернулася до господарського суду клопотанням про затвердження витрат, в якому просить суд затвердити вказані витрати за період з 27.01.2013 року по 01.07.2013 року, що відображені у звіті ліквідатора та додатках до нього, які розглянуті та затверджені на засіданні комітету кредиторів ВКП «ВЖРЕУ-4» від 22.05.2013 року та від 21.02.2014 року.
Дослідивши подані документи, господарський суд вважає за доцільне прийняті вказане клопотання до розгляду в дане судове засідання та залишити його без розгляду зважаючи на наступне.
Як зазначалося вище, у листопаді 2014 року до господарського суду надійшло клопотання № 02-01/166 від 17.11.2014 року ліквідатора Наумової О.В. про затвердження ліквідаційних витрат за період з листопада 2012 року по травень 2013 року в сумі 304 951, 50 грн.
В судовому засіданні ліквідатор Наумова О.В. просила суд розглянути клопотання № 02-01/166 від 17.11.2014 року та залишити без розгляду раніше подане клопотання № 01-16/18 від 26.02.2014 року.
Враховуючи вищевикладене, судом встановлено, що вказане клопотання відповідає правам сторони по справі, передбаченим статтею 22 Господарського процесуального кодексу України, а тому підлягає задоволенню.
Таким чином, господарський суд залишає без розгляду клопотання № 01-16/18 від 26.02.2014 року ліквідатора Наумової О.В. про затвердження ліквідаційних витрат за період з 27.01.2013 року по 01.07.2013 року.
Щодо клопотання № 02-01/166 від 17.11.2014 року ліквідатора Наумової О.В. про затвердження ліквідаційних витрат за період з листопада 2012 року по травень 2013 року в сумі 304 951, 50 грн.
Як зазначалося вище, ліквідатор звернулася до суду з клопотанням про затвердження ліквідаційних витрат за вищевказаний період, мотивуючи подане клопотання ним, що відповідно до результатів позапланової невиїзної перевірки діяльності арбітражного керуючого Наумової О.В. було встановлено порушення ч. 16 ст. 3-1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», а саме: відшкодовано оплату послуг арбітражного керуючого на суму 41 989,99 грн. без ухвали господарського суду, якою вони затверджуються, в т.ч. кошти на суму 38 236, 54 грн. без відповідного рішення комітету кредиторів.
Вказані порушення зафіксовані в акті перевірки № 58 від 10.11.2014 року та мають бути усунені в строк до 10.12.2014 року шляхом: затвердження відповідною ухвалою господарського суду ліквідаційних витрат на суму 41 989,99 грн. та затвердження комітетом кредиторів витрат, здійснених у процедурі ліквідації на суму 38 236,54 грн.
З поданих документів вбачається, що за період з листопада 2012 року по травень 2013 року ліквідатором було понесено витрати, згідно переліку, на загальну суму 304 951, 50 грн.
17.11.2014 року проведено засідання комітету кредиторів ДКП «ВЖРЕУ-4» на якому прийнято рішення затвердити ліквідаційні витрати за вищевказаний період на суму 304 951,50 грн., затвердити ліквідаційні витрати на суму 38 236,54 грн., які частково увійшли до ліквідаційних витрат за період з листопада 2012 року по травень 2013 року в сумі 304 951,50 грн.
Відповідно до ч. 10-14 статті 3-1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за період від дня винесення господарським судом ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство і до дня першого засідання комітету кредиторів, на якому встановлюється розмір оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу, у максимальному розмірі, визначеному цією статтею.
Кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору). Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.
Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Кредитори мають право встановлювати і виплачувати арбітражному керуючому за результатами його діяльності додаткову винагороду, розмір якої затверджується господарським судом.
Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.
Частиною 1 пунктом г статті 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» визначені витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону.
Перелічені витрати відшкодовуються ліквідаційною комісією після реалізації нею частини ліквідаційної маси, якщо інше не передбачено цим Законом.
Матеріали справи свідчать, що понесені ліквідатором витрати підтверджено документами, копії яких містяться в матеріалах справи.
Враховуючи вищевикладене, проаналізувавши норми чинного законодавства та дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про задоволення клопотання ліквідатора у повному обсязі.
Щодо звіту ліквідатора
Як зазначалося вище, в липні 2013 року ліквідатор надала суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс у даній справі (а.с. 83 Том 6).
З поданих документів вбачається, що ліквідатор Наумова О.В., на виконання вимог ст.ст. 25, 26, 29 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», провела аналіз фінансово-господарської діяльності банкрута, за результатами якого було встановлено відсутність ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства чи приховування банкрутства.
З поданих документів вбачається, що з метою з'ясування наявності активів підприємства, ліквідатором було здійснено ряд запитів до відповідних установ, за результатами відповідей яких було з'ясовано, що за банкрутом зареєстровано 10 транспортних засобів, обліковується 13 рахунків відкритих у шести банківських установах, залишок коштів у яких становить 26 063,17 грн.
Також, ліквідатором було з'ясовано, що з 2001 року всі майнові активи підприємства-банкрута знаходяться в податковій заставі.
В ході проведеної інвентаризації було виявлено нерухоме майно, транспортні засоби, складські запаси та малоцінні та швидкозношувальні предмети. Також, виявлено дебіторську заборгованість за період з 1992 по 2003 роки.
В результаті повернення вказаної заборгованості на рахунок боржника надійшло 330 982,70 грн.
За поданих документів вбачається, що до реєстру вимог кредиторів у даній справі включено:
КП «Міськводоканал» з вимогами в сумі 126 637,18 грн.,
ВАТ «Сумиобленерго» з вимогами в сумі 2 865,00 грн.,
Розрахунковий відділ профілактичної Дезінфекції Сумської міської СЄС з вимогами в сумі 1 708,70 грн.,
УПФУ в Зарічному районі з вимогами в сумі 2 728,72 грн.,
ФСС з тимчасової втрати працездатності з вимогами в сумі 638,60 грн.,
Сумська міська рада Управління праці та соціального захисту населення КП з вимогами в сумі 25 579,01 грн.,
ФСС від нещасних випадків на виробництві та проф. захворювань з вимогами в сумі 18 848,42 грн.,
Сумський міський центр зайнятості населення з вимогами в сумі 320,85 грн.,
ДПІ в м. Суми з вимогами в сумі 514 700,59 грн.
ВАТ «Сумигаз» з вимогами в сумі 336 092,07 грн.
Ліквідатором було реалізовано майнові активи банкрута на загальну суму 330 108,76 грн.
Загальна сума кредиторської заборгованості складає 1 030 119,10 грн., яка була повністю погашена.
Ліквідатор зазначає, що витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство складають 468 679,32 грн., які були повністю погашені.
Вказаний звіт ліквідатора було затверджено рішенням комітету кредиторів ДКП «ВЖРЕУ-4» 22.05.2013 року.
Відповідно до ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.
Враховуючи, що ліквідатор виконав всі роботи по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про ліквідацію банкрута, у тому числі, ліквідаційний баланс з погашеною кредиторською заборгованістю, при таких обставинах суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута з ліквідацією останнього як юридичної особи.
Відповідно до п .6 ч.1 статті 40 Господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 Закону.
Тому, суд дійшов висновку про припинення провадження у справі.
Керуючись статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, статтями 3-1, 16, 32, ч.6 статті 31, п.6 ч.1 статті 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції, діючій до набрання чинності змінами внесеними Законом України №4212-VI від 22.12.2011р.), суд -
ухвалив:
1. Клопотання № 01-16/18 від 26.02.2014 року ліквідатора Наумової О.В. про затвердження ліквідаційних витрат за період з 27.01.2013 року по 01.07.2013 року прийняти до розгляду.
2. Клопотання ліквідатора Наумової О.В. про залишення без розгляду клопотання № 01-16/18 від 26.02.2014 року - задовольнити.
3. Клопотання № 01-16/18 від 26.02.2014 року ліквідатора Наумової О.В. про затвердження ліквідаційних витрат за період з 27.01.2013 року по 01.07.2013 року - залишити без розгляду.
4. Клопотання № 02-01/166 від 17.11.2014 року ліквідатора Наумової О.В. про затвердження ліквідаційних витрат за період з листопада 2012 року по травень 2013 року в сумі 304 951, 50 грн. - задовольнити.
5. Затвердити ліквідаційні витрати понесені ліквідатором Наумовою О.В. у даній справі за період з листопада 2012 року по травень 2013 року в сумі 304 951, 50 грн.
6. Затвердити ліквідаційні витрати на суму 38 236,54 грн., які частково увійшли до ліквідаційних витрат за період з листопада 2012 року по травень 2013 року в сумі 304 951,50 грн.
7. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Державне комунальне підприємство по експлуатації та ремонту житла «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне управління № 4» (м. Суми, вул. Охтирська, 11, код 22977095) - ліквідувати як юридичну особу.
Вимоги кредиторів, не задоволені за недостатністю майна банкрута, визнати погашеними.
Зобов'язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - банкрута, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про припинення юридичної особи- банкрута та направити органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута.
8. Провадження у справі припинити.
9. Копію даної ухвали надіслати: кредиторам, державному реєстратору, ліквідатору, управлінню статистики, державному органу з питань банкрутства, органу ДВС.
Суддя /підпис/ О.Ю.Соп'яненко
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2014 |
Оприлюднено | 08.12.2014 |
Номер документу | 41680603 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Соп'яненко Оксана Юріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні