21/45-09-3016
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
про визнання банкрутом
"02" червня 2009 р. Справа № 21/45-09-3016
За заявою: Управління Пенсійного фонду України в м. Іллічівськ Одеської області (68001, м. Іллічівськ, вул. Хантадзе, 8-А );
про визнання відсутнього боржника банкрутом.
Господарський суд Одеської області у складі:
судді - ЗЕЛЕНОВА Г.М.,
секретаря судового засідання - СУСЛОВА М.В.;
за участю представників сторін:
від заявника: Ігнатенко В.О. –представник УПФУ в м. Іллічівськ, на підставі довіреності від 31.07.2008р. за № 5085/01
від боржника: не з'явився, не зважаючи на те, що був повідомлений належним чином.
СУТЬ СПОРУ: 18.05.2009 р. Заявник, Управління Пенсійного фонду України в м. Іллічівськ Одеської області, звернувся до господарського суду із заявою про визнання боржника –Товариства з обмеженою відповідальністю „Кенжа” - банкрутом, оскільки останній неспроможний виконати свої грошові зобов'язання у сумі 3 155 грн. 90 коп. після настання встановленого строку їх сплати.
Представник заявника заяву підтримує та наполягає на визнанні ТОВ „Кенжа” - банкрутом.
Представник боржника, ТОВ „Кенжа” , у судове засідання не з'явився, відзив на заяву не надав, у зв'язку з чим справа розглядається за наявними в ній матеріалами відповідно ст. 75 Господарського процесуального кодексу України.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву та наявні матеріали у справі, заслухавши представника заявника, господарський суд встановив, що заява УПФУ в м. Іллічівськ Одеської області про наявність і безспірність боргу та неплатоспроможність боржника –ТОВ „Кенжа” - обґрунтована й підтверджена матеріалами справи, а саме: карткою особового рахунку страхувальника юридичної особи або фізичної особи, яка має найманих працівників в період розрахунку з 01.01.2006р. по 14.05.2009р., розрахунками суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті в періоди розрахунку з лютого 2006р. по травень 2006 р. включно, вимогами про сплату боргу від 05.04.2006р., 05.05.2006р. , 05.06.2006р., 05.07.2006р. за № Ю-72,
Згідно листа ДПІ у м. Іллічівську від 27.01.2009р. за № 1781/15-01 остання податкова звітність ТОВ „Кенжа” надавалась 08.08.2007р.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців Серії АБ №801153 станом на 29.10.2008р. внесена інформація щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою.
Статтею 93 Цивільного кодексу України передбачено, що місцезнаходження юридичної особи є адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.
Згідно зі ст.17 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців” в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 3 ст.18 зазначеного Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців”, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру були внесені до реєстру, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру , не були до нього внесені, вони не можуть бути використані в спорі з третьою особою.
Статтею 19 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” передбачено порядок та підстави для внесення державним реєстратором до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Отже, саме зазначений запис державного реєстратора є доказом відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Виходячи з вимог ч. 2 ст. 34 ГПК України обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Пунктом 1 статті 52 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” передбачено, що у разі, якщо громадянин –підприємець –боржник або керівні органи боржника –юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань.
Безспірні вимоги кредитора та неплатоспроможність боржника підтверджуються матеріалами справи, але боржник неспроможний виконати свої грошові зобов'язання перед кредитором щодо сплати податків і зборів, гарантій погашення заборгованості до бюджету після настання встановленого строку їх сплати боржник не надав.
Отже, відповідно до приписів абз. 4 ст. 1 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” суб'єкт господарської діяльності може бути визнаний банкрутом тільки в разі встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши доводи представника заявника, суд дійшов висновку, що боржник неспроможний самостійно відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредитора не інакше як через застосування ліквідаційної процедури, а тому суд вважає за необхідне визнати відсутнього боржника банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру юридичної особи –ТОВ „Кенжа”.
Отже, враховуюче те, що Заявником до заяви про порушення провадження у справі про визнання банкрутом відсутнього боржника надано докази, що свідчать про ознаки відсутнього боржника, а саме: не надання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, що являється підставами визнання ТОВ „Кенжа” банкрутом із застосуванням особливостей, передбачених статтею 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.
Представником кредитора відповідно до п. 2 ст. 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” не надано згоду на призначення ліквідатором ТОВ „Кенжа” ініціюючого кредитора
Керуючись ст.ст. 2, 22-26, 29-34, 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст.ст. 205, 209-210, 212-213 Господарського кодексу України, ст.ст. 68, 86 ГПК України, господарський суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. ВИЗНАТИ БАНКРУТОМ ВІДСУТНЬОГО БОРЖНИКА –Товариства з обмеженою відповідальністю „Кенжа” (68000, Одеська область, м. Іллічівськ, пл. Праці, 4-Б. Ідентифікаційний код 33558004)
2. Визнати Управління Пенсійного фонду України в м. Іллічівськ Одеської області (68001, м. Іллічівськ, вул. Хантадзе, 8-А ) кредитором до Товариства з обмеженою відповідальністю „Кенжа” з грошовими вимогами на загальну суму у розмірі 3 155 грн. 90 коп.
- Черговість задоволення грошових вимог кредитора у сумі 3 155 грн. 90 коп. –друга черга, відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”;
3. Відкрити ліквідаційну процедуру юридичної особи –Товариства з обмеженою відповідальністю „Кенжа” (68000, Одеська область, м. Іллічівськ, пл. Праці, 4-Б. Ідентифікаційний код 33558004), передбачену ст.ст. 22-26, 29-34, 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.
4. Встановити строк ліквідаційної процедури до “02” вересня 2009 року.
5. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших фінансових (економічних санкцій) по всім видам заборгованості банкрута.
6. Скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладання нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
7. Вимоги та зобов'язання боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являти тільки в межах ліквідаційної процедури.
8. Виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснювати у випадках і порядку, передбаченому Розділом ІІІ - (Ліквідаційна процедура), Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.
9. Одеському обласному відділу з питань банкрутства подати у 7-денний строк господарському суду кандидатуру ліквідатора з числа працівників державного органу з питань банкрутства.
10. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, а також припинити повноваження власника (власників) майна банкрута.
11. Копію постанови надіслати: кредитору, боржнику, Одеському обласному відділу з питань банкрутства, Державному реєстратору Виконавчого комітету Іллічівськом міської ради Одеської області.
Повний текст постанови підписаний 05.06.2009р.
Постанова набирає законної сили з дня її підписання.
Суддя Зеленов Г.М.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 02.06.2009 |
Оприлюднено | 31.07.2009 |
Номер документу | 4170084 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Зеленов Г.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні