Постанова
від 26.11.2014 по справі 820/18057/14
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

26 листопада 2014 р. № 820/18057/14

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді - Панова М.М.,

за участю:

секретаря судового засідання - Каряки С.Г.,

представників сторін:

позивача - Білоконь О.Ю., Арікова Ю.А.,

відповідача - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН" до Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, в якому просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у Київському районі м. Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області № 0004422201 від 22 жовтня 2014 року.

В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що правомірно формував витрати та доходи за спірний період, що підтверджують належним чином складені первинні документи бухгалтерського та податкового обліку.

Представники позивача у судовому засіданні позов підтримали та просили задовольнити з підстав та мотивів, викладених у позовній заяві.

Представник Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, який належним чином повідомлений, відповідно в судове засідання не прибув, причину неявки суду не повідомив.

Суд вважає можливим розгляд справи за відсутності представника відповідача на підставі наявних у ній доказів, відповідно до ст. 128 КАСУ.

Суд, вислухавши пояснення представників позивача, розглянувши подані докази, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, проаналізувавши наявні в матеріалах справи докази у їх сукупності, дійшов висновку виходячи з наступного.

Судом встановлено, що фахівцями ДПІ у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області на підставі направлень від 08.09.2014р. №1245, від 08.09.2014р. № 1249, від 08.09.2014р. № 1250, від 08.09.2014р. №1251, від 08.09.2014р. №1262, від 12.09.2014р. №1313, згідно із п. п. 20.1.4, п.20.1 ст.20, п.77.1, п. 77.4 ст.77 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-УІ, та наказу від 28.08.2014р. № 1147 та від 08.09.2013р. №1201 було проведено планову виїзну перевірку ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період З 05.07.2011р. по 31.12.2013р., валютного та іншого законодавства за період з 05.07.2011р. по 31.12.2013р. за результатами перевірки складено акт від 03.10.2014 року № 4942/20-31-22-01-07/37765459.

За результатами перевірки складено акт від 03.10.2014 року № 4942/20-31-22-01-07/37765459, в якому зафіксовані порушення встановлені відповідачем: ст. 134 (об'єкт оподаткування), ст.135 (порядок визначення доходів та їх склад) Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ (зі змінами та доповненнями), так як встановлено відсутність об'єкта оподаткування податком на прибуток при реалізації товарів покупцям отриманих від ТОВ «ГАТТОРА», код ЄДРПОУ 38091733 за 2013р. в результаті чого ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» завищено доходи, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування декларації з податку на прибуток за 2013р. на суму 2676460грн. (в частині реалізації товарів отриманих від ТОВ «ГАТІОРА» код ЄДРПОУ 38091733 у 2013році ( лютий - жовтень 2013р.); п.138.2, п.138.4 ст.138 Податкового кодексу України №2755-УІ від 02.12.2010 року із змінами та доповненнями ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» безпідставно віднесено до складу валових витрат, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування у 2013р. суму 2676460грн.; ст. 185 (визначення об'єкта оподаткування), ст.187(дата виникнення податкових зобов'язань ) Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ (зі змінами та доповненнями), так як встановлено відсутність об'єкта оподаткування податком на додану вартість при реалізації товарів покупцям отриманих від ТОВ «ГАТІОРА», код ЄДРПОУ 38091733 за 2013р. в результаті чого ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» завищено податкові зобов'язання з ПДВ при реалізації товарів на загальну суму 535292 грн., у т.ч. за лютий 2013р. на суму 1061грн., за березень 2013р. на суму 1006грн., травень 2013р. на суму 21811грн., за червень 2013р. на суму 15035грн., за серпень 2013р. на суму 146955грн., за вересень 2013р. на суму 220229грн., за жовтень 2013р. на суму 129195грн. в частині вартості придбаних товарів у ТОВ «ГАТІОРА», код ЄДРПОУ 38091733 за лютий - жовтень 2013р.; ст.185, п. 198.3 ст.198 Податкового кодексу України №2755-УІ від 02.12.2010 року із змінами та доповненнями ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» безпідставно віднесено до складу податкового кредиту податок на додану вартість на загальну суму 535292грн., у т.ч. за лютий 2013р. на суму 1061грн., за березень 2013р. на суму 1006грн., травень 2013р. на суму 21811грн., за червень 2013р. на суму 15035грн., за серпень 2013р. на суму 146955грн., за вересень 2013р. на суму 220229грн., за жовтень 2013р. на суму 129195грн.; п.п 135.5.4 п. 135.5 ст. 135 Податкового Кодексу України №2755-УІ від 02.12.2010р. з урахуванням змін та доповнень, в результаті чого донараховано податок на прибуток на загальну суму 11 303 959грн., у тому числі за III квартал 2012року на суму 83790грн., за ІУ квартал 2012року на суму 3189107грн., за 2013рік на суму 8031062грн.; ст.19 та ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" від 21.03.1991р. №875-ХІІ із змінами та доповненнями порушення у 2012році та 2013 році.

На підставі акту від 03.10.2014 року № 4942/20-31-22-01-07/37765459 ДПІ у Київському районі м. Харкова було винесено податкове повідомлення - рішення № 0004422201 від 22 жовтня 2014 року

В мотивувальній частині акту перевірки, висновки якого покладені в основу оскаржуваного рішення зазначено, що заниження податку на прибуток сталося внаслідок заниження позивачем доходів у сумі 57 853 973 грн. по взаємовідносинам з ТОВ «Гонорій» (код 38205323), ТОВ «ГРАНТ ТАЙМ» (код 38123047) та ТОВ «ГАТІОРА» (код 38091733). Вказане обгрунтовується актом ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві від 19.06.2014 р. № 499/26-57-22-03-10/38205323 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Гонорій» (код 38205323) щодо підтвердження господарських відносин із платниками за період з 01.01.2012 р. по 31.12.2013 р», актом ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві від 16.04.2014 р. № 1057/2659/22-02/38123047 «Про неможливість проведення зустрі чної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «ГРАНТ ТАЙМ» (код 38123047) щодо підтвер дження господарських відносин із постачальниками та покупцями» за період з 01.02.2013 р. по 28.02.2014 р.», актом ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві від 21.08.2014 р. № 459/26-56-22-01-03/38091733 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ГАТІОРА» (код 38091733) щодо підтвердження господарських взаємовідносин із платниками подат ків за період з 01.06.2012 р. по 30.06.2014р.», в яких містяться висновки про відсутність ознак реальності вчинення господарських операцій даними контраген тами за спірний період у зв"язку з відсутністю за місцем реєстрації та ознак «фіктивності», надання послуг по незаконному формуванню податкового кредиту, відсутності будь-яких складських приміщень, транспортних засобів, основних засобів, у тому числі устаткування, які необхідні для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства. На думку відповідача заниження податку на прибуток сталося внаслідок заниження доходів у сумі 57 853 973,00 грн., у тому числі: 3 кв. 2012 року 399 000,00грн.; 4кв. 2012 року 15 186 224,00 грн.; 2013 рік 42 268 749,00 Всього, грн. 57 853 973,00 грн. Відповідач в акті зазначає, що заниження податку на прибуток сталося внаслідок заниження доходів у сумі 57 853 973,00 грн., що складаються з сум грошових коштів, які були отримані позивачем від: ТОВ "ГОНОРІЙ" за III квартал 2012 р. Сума отриманих коштів - 399000,00 грн.; IV квартал 2012 р. - 15 186 224,24 грн. ; 2013 р. 23 978 727,99 грн. та 18 290 020,86 грн. всього 57 853 973,09 грн. Відповідач робить висновок, що суми, отримані від ТОВ «ГОНОРІЙ» та ТОВ «ГРАНТ ТАЙМ», позивач не задекларував у показниках рядка 03 Декларацій «Інші доходи», оскільки вони є безповоротною фінансовою допомогою.

Суд зазначає, що відповідно до п. 135.1 ст. 135 Податкового кодексу України доходи, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, включаються до доходів звітного періоду за датою, визначеною відповідно до статті 137, на підставі документів, зазначених у пункті 135.2 цієї статті, та складаються з: доходу від операційної діяльності, який визначається відповідно до пункту 135.4 цієї статті; інших доходів, які визначаються відповідно до пункту 135.5 цієї статті, за винятком доходів, визначених у пункті 135.3 цієї статті та у статті 136 цього Кодексу.

Відповідно до п. 135.2 ст. 135 Податкового кодексу України доходи визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують отримання платником податку доходів, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

Відповідно до п. 135.4 ст. 134 Податкового кодексу України дохід від операційної діяльності визнається в розмірі договірної (контрактної) вартості, але не менше ніж сума компенсації, отримана в будь-якій формі, в тому числі при зменшенні зобов'язань, та включає: 135.4.1. дохід від реалізації товарів, виконаних робіт, наданих послуг, у тому числі винагороди комісіонера (повіреного, агента тощо).

Відповідно до пп. 135.5.4 п. 135.5 ст. 135 Податкового кодексу України інші доходи включають: вартість товарів, робіт, послуг, безоплатно отриманих платником податку у звітному періоді, визначена на рівні не нижче звичайної ціни, суми безповоротної фінансової допомоги, отриманої платником податку у звітному податковому періоді, безнадійної кредиторської заборгованості, крім випадків, коли операції з надання/отримання безповоротної фінансової допомоги проводяться між платником податку та його відокремленими підрозділами, які не мають статусу юридичної особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Відповідно до п. 2.1 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Відповідно до п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно договору оренди нерухомого майна від 04.07.11 р., договору оренди нерухомого майна від 02.07.12 р. з додатком №1, актом прийому-передачі, додатковою угодою, позивач орендує нежилове приміщення, заг. пл. 44,9 кв.м. за адресою: м. Харків, вул. Мироносицька, 77 у ТОВ «АВ- КОМ». Віповідно до договору оренди нерухомого майна від 01.01.2012 р. позивач орендує у ТОВ «АВ- КОМ» нежитлові приміщення, заг. пл. 3503,20 кв.м. за адресою: м. Харків, вул. Тракторобудівників, 2 (доданий до пояснень). За договорами оренди, укладеними з ПАТ «ГОНГ» позивач орендує приміщення за адресою: м. Харків, вул. Калініна, 31.

Зберігання товару позивач здійснює відповідно до договору №03-13/79 від 01.03.13 р. про надання складських послуг та додаткових послуг зберігання (доданий до пояснень). Наявність товару у позивача підтверджується картками-рахунками №281 за січень 2011 - грудень 2013 рр (додано до пояснень).

Так, згідно штатного розкладу від 02.01.13 р. та штатного розкладу від 02.06.14р. (додані до пояснень) ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» затверджено штат у кількості 29 одиниць, серед яких: директор, головний бухгалтер, бухгалтери, головний інженер, програміст системний, головний спеціаліст світотехніки, інженер з комплектації устаткування і матеріалів, менеджер з питань комерційної діяльності та управління, технік-електрик, менеджер зі збуту, менеджер постачання, комірник, маркувальник, укладальник-пакувальник, вантажник, водій автотранспортних заходів.

Між ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» (постачальник) та ТОВ «ГОНОРІЙ» (покупець) укладено договір постачання №32 від 01.08.2012 року. Відповідно до договору постачальник зобов'язується на протязі дії договору поставляти покупцю товар, а покупець зобов'язується приймати та оплатити товар. Відповідно до умов договору ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» протягом 2012-2013 рр. було продано ТОВ «ГОНОРІЙ» диски автомобільні, лампи енергозберігаючі, контролер, патрони для ламп, батарейка, що підтверджується видатковими накладними (додано до пояснень). Всього товару було поставлено та отримано на суму 39 563 952, 23 грн. Розрахунки за товар здійснені у безготівковій формі на рахунок позивача. Оплата за отриманий товар від ТОВ «ГОНОРІЙ» банківськими виписками (надано до суду). Розрахунки здійснені у повному обсязі , заборгованість відсутня .

Доставка товару здійснювалась за рахунок позивача через перевізників ПФ «Автоспектр» та ФОП ОСОБА_3, на підставі договору про надання транспортно-експедиційних послуг № 30/0112013 від 30.01.13 р., договору перевезення вантажу №9 від 01.06.13 р., договору перевезення № 9 від 01.11.11 р. та підтверджується ТТН . На кожну партію товару були виписані податкові накладні. Найменування, асортимент товару, що поставлявся, вказаний у специфікації, а ціна і кількість у накладних. Право власності на товар перейшло до покупця з дня підписання сторонами накладних на товар.

Між ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» (постачальник) та ТОВ «ГРАНТ ТАЙМ» (покупець) укладено договір постачання №38 від 10.08.2012 року. Відповідно до договору постачальник зобов'язується на протязі дії договору поставляти покупцю товар, а покупець зобов'язується приймати та оплатити товар. Відповідно до умов договору ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» протягом лютого-грудень 2013 рр. було реалізовано ТОВ «ГРАНТ ТАЙМ» лампи енергозберігаючі, світлодіодна стрічка, блок живлення, що підтверджується видатковими накладними (додано до пояснень). Розрахунки за товар здійснені у безготівковій формі на рахунок позивача. Всього товару було поставлено та отримано на суму 18290020,86 грн. Оплата за отриманий товар від ТОВ «ГРАНТ ТАЙМ» підтверджується банківськими виписками. Розрахунки здійснені у повному обсязі, заборгованість відсутня. Доставка товару здійснювалась за рахунок позивача через перевізників ПФ «Автоспектр» та ФОП ОСОБА_3, на підставі договору про надання транспортно- експедиційних послуг №30/0112013 від 30.01.13 р., договору перевезення вантажу №9 від 01.06.13 р., договору перевезення №9 від 01.11.11 р. та підтверджується ТТН. На кожну партію товару були виписані податкові накладні. Найменування, асортимент товару, що поставлявся, вказаний у специфікації, а ціна і кількість у накладних. Право власності на товар перейшло до покупця з дня підписання сторонами накладних на товар.

Товар, реалізований позивачем на користь ТОВ «ГРАНТ ТАЙМ», ТОВ «ГОНОРІЙ» був придбаний за зовнішньоекономічними контрактами, серед яких: контракт від 01.11.11 р. з «EXOBRIDGE», Китай, на постачання енергозберігаючих ламп, дисків на легкові автомобілі. Сума контракту 15 000 000 доларів США. Термін дії З 1.12.2015 р. (наданий до суду); контракт від 01.01.2012 р., укладений з «NAN TONG TONGZHOU NAN YANG BULB CO LTD», Китай, на постачання енергозберігаючих ламп; контракт №08-01/13 від 08.01.2013 р., укладений з « Leeleds Lightung» (Hiamen) CO.LTD , Китай, на постачання енергозберігаючих ламп» (наданий до суду) та інші,подібні контракти. Також, позивачем було придбано товар у ТОВ «ГАТІОРА», за договором №50 від 14.02.2013 р. Товар отримано на суму 3 211 758,07 грн.. Доставка товару здійснювалась за рахунок позивача через перевізника ФОП ОСОБА_3, на підставі договору перевезення вантажу №9 від 01.06.13 р., договору перевезення №9 від 01.11.11 р.. На кожну партію товару були виписані податкові накладні. Найменування, асортимент товару, що поставлявся, вказаний у специфікації, а ціна і кількість у накладних. Право власності на товар перейшло до покупця з дня підписання сторонами накладних на товар.

На придбаний позивачем товар, що реалізується надалі ТОВ «ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН» має декларації про відповідність та рішення органу з сертифікації продукції.

Вказані первинні документи бухгалтерського та податкового обліку відповідають вимогам ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704.

Отже, вищенаведене свідчить про те, що позивач правомірно включив до доходів від операційної діяльності суми доходів від реалізації товарів, виконаних робіт, наданих послуг, які підтверджені первинними документами бухгалтерського та податкового обліку та не мав обов"язку щодо віднесення їх до інших доходів як безповоротну фінансову допомогу.

При зазначених обставинах, суд вважає вимоги позивача правомірними та такими, що ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, належним чином обґрунтовані, підтверджені дослідженими у судовому засіданні доказами, а тому підлягають задоволенню в повному обсязі.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 11, 71, 94, 128, 159, 160-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН" до Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити в повному обсязі.

Скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області № 0004422201 від 22 жовтня 2014 року.

Стягнути з Державного бюджету України (УДКСУ у Червонозаводському районі м. Харкова, код 37999628, банк ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011, рахунок 31217206784011) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛОДЖИСТІК ЮКРЕЙН" (адреса: вул. Мироносицька, 77, м. Харків, 61002, код ЄДРПОУ 37765459 ) 487 (чотириста вісімдесят сім) грн. 20 коп. витрат зі сплати судового збору.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення протягом десяти днів з дня його проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАСУ, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 01 грудня 2014 року.

Суддя Панов М.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.11.2014
Оприлюднено09.12.2014
Номер документу41736992
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/18057/14

Ухвала від 28.05.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 10.02.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 17.12.2014

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Постанова від 26.11.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 31.10.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 31.10.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні