Постанова
від 06.07.2009 по справі 2а-6733/09/1/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

06.07.09 Справа №2а-6733/09/1/0170

Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим у складі голову ючої судді Трещової О.Р., при секретарі Єлжовій Н.М.

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Кримського респ убліканського відділення Фо нда соціального захисту інва лідів

до Чорноморського виробни чого управління житлово-кому нального господарства

про стягнення

Сутність спору. До окружно го адміністративного суду Ав тономної Республіки Крим зве рнулося з позовом Кримське р еспубліканське відділення Ф онду соціального захисту інв алідів до Чорноморського вир обничого управління житлово -комунального господарства п ро стягнення адміністративн о-господарських санкцій за 2008 рік в розмірі 12033,00 гривень.

Позов мотивовано тим, що від повідач відповідно до Закону України “Про основи соціаль ної захищеності інвалідів в Україні” зобов' язаний вико нувати норматив робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів. Якщо середньооблікова чисельність працюючих інвал ідів менша, ніж установлено н ормативом, відповідач зобов' язаний сплатити відповідним відділенням фонду адмініст ративно-господарські санкці ї, які дорівнюють середньорі чній заробітній платі робото давця за кожне робоче місце, п ризначене для працевлаштува ння інвалідів та не зайняте н ими. Приймаючи до уваги, що від повідач повинен був забезпе чити у 2008 році працевлаштуван ня 5-ти інвалідів на даному ро бочому місці, а в нього фактич но працювало чотири інваліда , що підтверджується відомос тями наданого відповідачем з віту за формою № 10-ПІ. Отже, відп овідач повинен сплатити адмі ністративно-господарську са нкцію в розмірі 12033,00 гривень, щ о дорівнює середньорічній за робітній платі 1-го працівник а на підприємстві.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 26. 05.09 року було відкрите провадж ення в адміністративній спра ві.

Ухвалою Окружного адміні стративного суду Автономної Республіки Крим від 26.05.09 року закінчено підготовче провад ження та справу призначено д о судового розгляду.

У судове засідання предста вник позивача не з' явився, п овідомлений належним чином п ро час, дату та місце розгляду справи, надіслав клопотання про розгляду справи за його в ідсутністю.

Відповідач у судове засіда ння не з' явився, письмового відзиву на позовну заяву не н адав, явку свого представник а в судове засідання не забез печив, про день, час та місце с удового розгляду справи пові домлений належним чином, що п ідтверджується поштовим пов ідомленням про вручення №08783964.

Приймаючи до уваги, що в мат еріалах справи достатньо док азів для з' ясування обстави н по справі, суд вважає можлив им на підставі ст.128 КАС Україн и розглядати справу у відсут ності представника позивача , відповідача повідомлених н алежним чином про дату, час та місце розгляду справи на під ставі наявних у справі матер іалів.

Дослідивши в судовому засі данні всі матеріали справи, о цінив наявні доказі в їх суку пності, суд,

ВСТАНОВИВ:

Згідно з частиною 1 статт і 2 КАС України завданням адмі ністративного судочинства є захист прав, свобод та інтере сів фізичних осіб, прав та інт ересів юридичних осіб у сфер і публічно-правових відносин від порушень з боку органів д ержавної влади, органів місц евого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб' єктів при здійснен ні ними владних управлінськи х функцій на основі законода вства, в тому числі на виконан ня делегованих повноважень.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.17 КАС Ук раїни компетенція адміністр ативних судів поширюється на спори за зверненнями суб' є кта владних повноважень у ви падках, встановлених законом .

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до частини 7 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 контроль за виконанням но рмативів робочих місць та пе ревірки підприємств, установ , організацій, у тому числі під приємств, організацій громад ських організацій інвалідів , фізичних осіб, які використо вують найману працю, щодо їх р еєстрації у Фонді соціальног о захисту інвалідів, його від діленнях, подачі щорічного з віту та сплати ними адмініст ративно-господарських санкц ій, а також надання державній службі зайнятості інформаці ї, необхідної для організаці ї працевлаштування інваліді в, визначаються Кабінетом Мі ністрів України.

Правовий статус, повноваже ння та умови діяльності зазн аченого Фонду визначені Поло женням про Фонд соціального захисту інвалідів, затвердже ного Постановою Кабінету Мін істрів України від 26.09.2002 року № 1434.

Відповідно до пункту 1 Полож ення про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го постановою Кабінету Мініс трів України від 26.09.2002 N 1434, Фонд є урядовим органом державного управління, який діє у складі Міністерства праці та соціа льної політики і підпорядков ується йому.

Пунктом 3 Положення про Фонд соціального захисту інвалід ів встановлені основні завд ання Фонду, до яких відносять ся реалізація у межах своєї к омпетенції державної політи ки у сфері соціального захис ту інвалідів; контроль за вик онанням підприємствами, уста новами, організаціями, у тому числі підприємствами і орга нізаціями громадських орган ізацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю (далі - підприєм ства), нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, установленого Законом України "Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні"

Згідно з пунктом 9 зазначено го Положення для реалізації покладених на Фонд завдань з а погодженням з Мінпраці утв орюються територіальні відд ілення Фонду в межах граничн ої чисельності його працівни ків.

Правовий статус Кримськог о республіканського відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів визначений Полож енням про Кримське республік анське відділення Фонду соці ального захисту інвалідів, з атвердженого Наказом директ ора Фонду соціального захист у інвалідів № 16 від 01.03.2007 року. Пу нктом 1 Положення встановлен о, що відділення являється те риторіальним органом Фонду с оціального захисту інваліді в, а відповідно до пункту 12 Пол оження відділення має стату с юридичної особи, та реалізу є завдання, визначені пусток 3 Положення, до яких належать здійснення контролю за додер жанням підприємствами, устан овами, організаціями, фізичн ими особами, які використову ють найману працю, нормативу робочих місць для працевлаш тування інвалідів.

Отже, судом встановлено, що Кримське республіканське ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів являється територіальним органом Фон ду соціального захисту інвал ідів, яке визнано урядовим ор ганом державного управління .

Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 відділення Фонду соціаль ного захисту інвалідів з мет ою контролю за виконанням но рмативу робочих місць, мають право в порядку, передбачено му Кабінетом Міністрів Украї ни, здійснювати перевірки пі дприємств, установ, організа цій, у тому числі підприємств , організацій громадських ор ганізацій інвалідів, фізични х осіб, які використовують на йману працю, щодо реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів, подачі ними звіті в про зайнятість та працевла штування інвалідів, виконанн я нормативу робочих місць, пр изначених для працевлаштува ння інвалідів, у тому числі шл яхом зарахування, та сплати н ими адміністративно-господа рських санкцій.

З метою реалізації зазначе них завдань пунктом 5 Положен ня про Фонд соціального захи сту інвалідів Фонд наділений правами проводити перевірк у підприємств щодо реєстраці ї, подання ними звітів про зай нятість і працевлаштування і нвалідів, виконання норматив у робочих місць для працевла штування інвалідів та сплати адміністративно-господарсь ких санкцій і пені, цільового використання наданих Фондом коштів. Фонд також відповідн о до покладених на нього завд ань здійснює контроль за спл атою роботодавцями адмініст ративно-господарських санкц ій і пені (підпункт 3 пункту 4 за значеного Положення).

Таким чином, судом встановл ено, що Кримське республікан ське відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів, реа лізуючи свої завдання та фун кції у відносинах з фізичним и та юридичними особами явля ється органом виконавчої вла ди та, відповідно, суб' єктом владних повноважень.

Частиною дев'ятою, десятою с татті 20 Закону України “Про ос нови соціальної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 встановлено, що спори , які виникають із правовідно син за статтями 19, 20 Закону, вир ішуються відділеннями Фонду в судовому порядку. Фонд соці ального захисту інвалідів, й ого відділення мають право з ахищати свої права та законн і інтереси, у тому числі в суді .

Таким чином, Кримське респу бліканське відділення Фонду соціального захисту інвалід ів є органами державної влад и, які у правовідносинах з роб отодавцям, зокрема у зв'язку і з здійсненням контролю за пе рерахуванням штрафних санкц ій, передбачених статтею 20 Зак ону України “Про основи соці альної захищеності інваліді в в Україні” від 21.03.1991 року № 875, ре алізують владні управлінськ і функції, а право відділень Ф онду на звернення до суду у ві дповідних відносинах визнач ено в законодавчому порядку частиною 9 статті 20 Закону.

Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючи господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, ство рені відповідно до Цивільног о кодексу України, підприємс тва, створені відповідно до Г осподарського кодексу Украї ни та зареєстровані в устано влено законом порядку визнаю ться суб' єктами господарюв ання.

Судом встановлено, що Чорно морське виробниче управлінн я житлово-комунального госпо дарства 06.04.1995 року зареєстрова но у якості юридичної особи Ч орноморською районною держа вною адміністрацією, перереє страція 19.08.2008 року ідентифікац ійний код 03348235, що підтверджуєт ься довідкою ГУ статистики в АРК від 12.05.2009 року № 05.3-8,1/1384 з ЄДРПОУ (а.с.5,6).

Таким чином, судом встановл ено, що Чорноморське ВУЖКГ яв ляється суб' єктом господар ювання, юридичною особою, зоб ов' язане виконувати обов' язки, покладені на нього зако нами у зв' язку зі здійсненн ям господарської діяльності .

Порядок, підстави та умови участі суб' єктів господарю вання в реалізації державни й гарантій для забезпечення інвалідів рівними правами з іншими громадянами регулюєт ься Законом України “Про осн ови соціальної захищеності і нвалідів в Україні” від 21.03.1991 ро ку № 875.

Відповідно до статті 19 Зако ну України “Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні” для підприємств, у станов, організацій, у тому чи слі підприємств, організацій громадських організацій інв алідів, фізичних осіб, які вик ористовують найману працю, у становлюється норматив робо чих місць для працевлаштуван ня інвалідів у розмірі чотир ьох відсотків середньооблік ової чисельності штатних пра цівників облікового складу з а рік, а якщо працює від 8 до 25 ос іб, - у кількості одного робочо го місця.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но розраховують кількість ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ча стиною першою цієї статті, і з абезпечують працевлаштуван ня інвалідів. При розрахунка х кількість робочих місць ок руглюється до цілого значенн я.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но здійснюють працевлаштува ння інвалідів у рахунок норм ативів робочих місць виходяч и з вимог статті 18 цього Закон у. Виконанням нормативу робо чих місць у кількості, визнач еній згідно з частиною першо ю цієї статті, вважається пра цевлаштування підприємство м, установою, організацією, у т ому числі підприємством, орг анізацією громадських орган ізацій інвалідів, фізичною о собою, яка використовує найм ану працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Відповідно до частини 9 ста тті 19 Закону України “Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні” підприємс тва, установи, організації, у т ому числі підприємства, орга нізації громадських організ ацій інвалідів, фізичні особ и, в яких за основним місцем ро боти працює 8 і більше осіб, ре єструються у відповідних від діленнях Фонду соціального з ахисту інвалідів за своїм мі сцезнаходженням і щороку под ають цим відділенням звіт пр о зайнятість та працевлаштув ання інвалідів.

Відповідно до частини 1 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” підприємст ва, установи, організації, у то му числі підприємства, орган ізації громадських організа цій інвалідів, фізичні особи , які використовують найману працю, де середньооблікова ч исельність працюючих інвалі дів менша, ніж установлено но рмативом, передбаченим статт ею 19 цього Закону, щороку спла чують відповідним відділенн ям Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-г осподарські санкції, сума як их визначається в розмірі се редньої річної заробітної пл ати на відповідному підприєм стві, установі, організації, у тому числі підприємстві, орг анізації громадських органі зацій інвалідів, фізичної ос оби, яка використовує найман у працю, за кожне робоче місце , призначене для працевлашту вання інваліда і не зайняте і нвалідом.

Для підприємств, установ, ор ганізацій, у тому числі підпр иємств, організацій громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичних осіб, на яких працює в ід 8 до 15 осіб, розмір адміністр ативно-господарських санкці й за робоче місце, призначене для працевлаштування інвалі да і не зайняте інвалідом, виз начається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підпр иємстві, в установі, організа ції, у тому числі підприємств і, організації громадських о рганізацій інвалідів, у фізи чної особи, яка використовує найману працю. Положення ціє ї частини не поширюється на п ідприємства, установи і орга нізації, що повністю утримую ться за рахунок коштів держа вного або місцевих бюджетів.

Частиною 4 статті 20 Закону Ук раїни “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укр аїні” встановлено, що адміні стративно-господарські санк ції розраховуються та сплачу ються підприємствами, устано вами, організаціями, у тому чи слі підприємствами, організа ціями громадських організац ій інвалідів, фізичними особ ами, зазначеними в частині пе ршій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, насту пного за роком, в якому відбул ося порушення нормативу, вст ановленого частиною першою с татті 19 цього Закону. При цьом у до правовідносин із стягне ння адміністративно-господа рських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовують ся строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу Укр аїни.

Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону Порядок сплати адм іністративно-господарських санкцій і пені до відділень Ф онду соціального захисту інв алідів, їх акумуляції, обліку , а також з урахуванням пропоз ицій всеукраїнських громадс ьких організацій інвалідів - використання цих коштів зат верджується Кабінетом Мініс трів України.

Відповідно до пункту 2 Поря дку сплати підприємствами, у становами, організаціями та фізичними особами, що викори стовують найману працю, суми адміністративно-господарсь ких санкцій та пені за невико нання нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, затвердженого Постанов ою Кабінету Міністрів Україн и від 31 січня 2007 року № 70 роботод авці сплачують суму адмініст ративно-господарських санкц ій відділенням Фонду соціаль ного захисту інвалідів до 15 кв ітня року, що настає за роком, в якому відбулося порушення нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів .

Обчислення суми адміністр ативно-господарських санкці й проводиться роботодавцями самостійно згідно з порядко м заповнення звіту про зайня тість і працевлаштування інв алідів, затвердженим Мінпрац і за погодженням з Держкомст атом.

Відповідно до п. 1, 3, 5, 14 Положен ня “Про робоче місце інвалід а та порядок працевлаштуванн я інвалідів”, затвердженого Постановою Кабінету Мініст рів України № 314, робоче місце інваліда - це окреме робоче мі сце або ділянка виробничої п лощі на підприємстві (об'єдн анні), в установі та організа ції незалежно від форм власн ості та господарювання, де ст ворені необхідні умови для п раці інваліда. Робоче місце інваліда вважається створе ним, якщо воно відповідає вс тановленим вимогам робочог о місця для інвалідів відпо відної нозології, атестоване спеціальною комісією підпри ємства за участю представник ів МСЕК, органів Держнаглядо хоронпраці, громадських орг анізацій інвалідів, і введен им в дію шляхом працевлаштув ання на ньому інваліда. Підпр иємства розроблюють заходи щ одо створення робочих місць для інвалідів, включають їх до колективного договору, і нформують центри зайнятості , місцеві органи соціального захисту населення та відділ ення Фонду соціального захис ту інвалідів про створення (п ристосування) робочих місць для працевлаштування інвалі дів. Підприємства у межах дов еденого нормативу створюють за власні кошти робочі місця для працевлаштування інвалі дів; щорічно до 1 лютого року , що настає за звітним, подаю ть відділенням Фонду соціаль ного захисту інвалідів відом ості про середню річну зароб ітну плату на підприємстві, с ередньооблікову чисельніст ь штатних працівників обліко вого складу та про кількість працюючих інвалідів; визнач ають види виробництв, цехи та дільниці, де доцільно викори стовувати працю інвалідів; і нформують державну службу з айнятості та місцеві органи соціального захисту населен ня про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця інв алідів; створюють для інвалі дів умови праці з урахування м індивідуальних програм реа білітації, забезпечують соці ально-економічні гарантії, п ередбачені чинним законодав ством.

Зважаючи на наведене суд пр иходить до висновку, що відпо відно до норм, визначених у По ложенні № 314, робоче місце для інваліда вважається створен им саме з моменту працевлашт ування на ньому інваліда. Вих одячи з цього, підприємству н еобхідно не тільки спрямовув ати у відповідні фонди та уст анови (організації) інформац ію про наявність вільних міс ць для працевлаштування інва лідів, атестувати робоче міс це спеціальною комісією, вик онати інші вимоги, викладені у Положенні № 314, але і працевла штувати на ньому інваліда, ін акше місце вважається нество реним.

Судом встановлено, що відпо відач Чорноморське ВУЖКГ вик ористовує працю найманих пра цівників, та відповідно до За кону подає Кримському респу бліканському відділенню Фон ду соціального захисту інвал ідів звіт про зайнятість та п рацевлаштування інвалідів.

Відповідно до звіту про зай нятість та працевлаштування інвалідів за 2008 рік середньоо блікова кількість штатних пр ацівників облікового складу Чорноморського ВУЖКГ скла дає 120 осіб.

Отже, відповідно до частини 1 статті 19 Закону для відповід ача встановлюється норматив робочих місць для працевлаш тування інвалідів у кількост і п' яти робочих місць.

Судом встановлено, що за дан ими звіту на підприємстві у 200 8 році працювало чотири праці вника, яким відповідно до чин ного законодавства встановл ена інвалідність.

Таким чином, відповідач від повідно до частини1 статті 20 З акону повинен сплатити Фонду адміністративно-господарсь кі санкції, сума яких визнача ється в розмірі середньої рі чної заробітної плати на від повідному підприємстві за ко жне робоче місце, призначене для працевлаштування інвалі да і не зайняте інвалідом.

Судом встановлено, що в 2008 ро ці середньорічна заробітна п лата на Чорноморському ВУЖКГ складає 12033,00 гривень (загальни й розмір Фонду оплати праці 144 4000,00 гривень: кількість працівн иків «120»), що також підтверджу ється звітом відповідача про зайнятість та працевлаштува ння інвалідів на 2008 рік за форм ою № 10-ПІ.

Приймаючи до уваги, що серед ньооблікова кількість штатн их працівників Чорноморсько го ВУЖКГ у 2008 році складала 120 о сіб, відповідач зобов' язани й сплатити санкцію у повному розмірі середньорічної заро бітної плати на відповідному підприємстві за кожне робоч е місце, призначене для праце влаштування інваліда і не за йняте інвалідом, тобто в розм ірі 12033,00 гривень, що також підтв ерджується розрахунком сум и позову КРВ Фонду соціально го захисту інвалідів.

Судом встановлено, що на від повідача не поширюється піль га передбачена частиною 1 ста тті 20 Закону, яка встановлює с плату санкції в розмірі 50% сер едньорічної заробітної плат и, оскільки така пільга перед бачена виключно для підприєм ств, на яких працює від 8 до 15 ос іб.

Таким чином, відповідач був повинен до 15 квітня 2009 року сам остійно визначити та сплатит и адміністративно-господарс ьку санкцію за невиконання н ормативу робочих місць для п рацевлаштування інвалідів в розмірі 12033,00 гривень.

Судом встановлено, що у визн ачений Законом строк відпові дачем адміністративно-госпо дарська санкція не сплачена, тому Чорноморське ВУЖКГ пор ушило вимоги статей 19, 20 Закону України “Про основи соціаль ної захищеності інвалідів в Україні”, отже позов Кримсь кого республіканського відд ілення Фонду соціального зах исту інвалідів є обґрунтован им та підлягає задоволенню у повному обсязі.

У порядку ст. 71 КАС України ві дповідачем не надано доказів працевлаштування у 2008 році ін валідів, сплати за непрацевл аштування інвалідів 12033,00 грив ень, натомість за даними Сімф еропольського міського цент ру зайнятості (лист від 15.06.2009 ро ку вих. № 05-2101) Чорноморським ВУЖ КГ відомості щодо можливості працевлаштування інвалідів не надавались.

Отже, на підставі викладено го суд вважає, що позовні вимо ги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно з частиною 4 статті 94 К АС України у справах, у яких по зивачем є суб' єкт владних п овноважень, і відповідачем - фізична чи юридична особа, су дові витрати, здійснені пози вачем, з відповідача не стягу ються. Тому судові витрати по справі не підлягають стягне нню з відповідача.

Під час судового засідання , яке відбулось 06.07.2009 року були о голошені вступна та резолюти вна частини постанови. Відпо відно до ст. 163 КАСУ постанову складено у повному обсязі 10.07.20 09 року.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС Ук раїни,

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задов ольнити.

2. Стягнути з Чорноморс ького виробничого управлінн я житлово-комунального госпо дарства (96400, с.м.т. Чорноморське , вул. Павленка, 62, ідентифікаці йний номер 03348235 на користь Кри мського республіканського в ідділення Фонду соціального захисту інвалідів (ідентифі каційний номер 20701802, одержувач : Держбюджет Чорноморського району , 50070000, Банк Одержувача: У правління Державного казнач ейства в АР Крим м. Сімферопол ь, МФО 824026, ЄДРПОУ 34740468, р/р 31215230700303; При значення платежу: *; ЄДРПОУ пла тника; 50070000; 01; за незайняті інвал ідами робочі місця у 2008 році) ад міністративно-господарські санкції в розмірі 12033,00 гривен ь.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її ск ладення у повному обсязі у ра зі неподання заяви про апеля ційне оскарження (апеляційно ї скарги).

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набирає законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів з дня складе ння постанови у повному обся зі до Апеляційного суду Авто номної Республіки Крим через Окружний адміністративний с уд Автономної Республіки Кри м може бути подана заява про а пеляційне оскарження, після подачі якої, протягом 20 днів м оже бути подана апеляційна с карга.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться в строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя Трещова О.Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення06.07.2009
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу4176873
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6733/09/1/0170

Постанова від 06.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні