Ухвала
від 13.11.2014 по справі 872/16829/13
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

13 листопада 2014 рокусправа № 804/8808/13-а

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Ясенової Т.І.

суддів: Головко О.В. Олефіренко Н.А.

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Дніпропетровську адміністративну справу за апеляційною скаргою Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2013 року у справі №804/8808/13-а за позовом Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області до Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради про зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Державна фінансова інспекція в Дніпропетровській області звернулась до суду з позовом до Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, в якому просила зобов'язати Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради виконати вимогу Павлоградської об'єднаної державної фінансової інспекції від 30.11.2012 № 870-25/1935 на суму 3 102 051,08 грн., а саме:

1)п. 1 Ініціювати перед Павлоградською міською радою прийняття рішення щодо приведення у відповідність фактичної вартості основних фондів „Захист від підтоплення в районі річка Гніздка (1 черга будівництва), Коригування, перерахунок кошторису". Та у відповідності до вимог р. І Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Головного управління Державного казначейства України від 10.12.1999 № 114 списати з субрахунку 142 „Капітальні видатки за не введеними в експлуатацію іншими необоротними матеріальними активами" об'єкт „Захисі від підтоплення в районі річка Гніздка (1 черга будівництва), Коригування, перерахунок кошторису" на суму 2 984 688,00 грн.;

2)п. 3 Відобразити в обліку дебіторську заборгованість за роботи, вартість яких завищена на загальну суму 48 727,04 грн. Провести претензійно-позовну роботу з ЗАТ „Павлоградбуд" по відшкодуванню зайвих виплат шляхом повернення коштів або виконання відповідного обсягу робіт (по роботах поточного року).

3)п. 4 Відобразити в обліку дебіторську заборгованість в обліку за послуги з технічного нагляду, вартість яких завищена на суму 785,63 гривень. Провести претензійно-позовну роботу з приватним підприємством „Тирас" (код за ЄДРПОУ 32397007) щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів або виконання відповідного обсягу послуг (по роботах поточного року).

4)п. 7 Відобразити в обліку дебіторську заборгованість за роботи, вартість яких завищена на загальну суму 27 958 гри. Провести претензійно-позовну роботу з ГІП „Енергомонтажсервіс" щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів або виконання відповідного обсягу робіт (по роботах поточного року).

5)п. 9 Відобразити в обліку дебіторську заборгованість за роботи, вартість яких завищена на загальну суму 6 350,52 грн. Провести претензійно-позовну роботу з ІII1 „РСУ-117" щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів або виконання відповідного обсягу робіт (по роботах поточного року).

6)п. 13 Відобразити в обліку дебіторську заборгованість за роботи, вартість яких завищена на загальну суму 11 106 грн. Провести претензійно-позовну роботу з ТОВ „Будінтерсервіс" щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів або виконання відповідного обсягу робіт (по роботах поточного року).

7)п. 14 Відобразити в обліку дебіторську заборгованість за роботи, вартість яких завищена на загальну суму 8 277,31 грн. Провести претензійно-позовну роботу з ТОВ „Павлоградбуд" щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів або виконання відповідного обсягу робіт (по роботах поточного року).

8)п. 15 Відобразити в обліку дебіторську заборгованість за роботи, вартість яких завищена на загальну суму 13 158,58 грн. Провести претензійно-позовну роботу з ТОВ „Буд-Імпекс-2012" щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів або виконання відповідного обсягу робіт (по роботах поточного року).

9)п. 16 Відобразити в обліку дебіторську заборгованість за роботи, вартість яких завищена на загальну суму 1000 грн. Провести претензійно-позовну роботу з ТОВ „Рембуд-Сервіс" щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів або виконання відповідного обсягу робіт (по роботах поточного року).

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2013 року позовні вимоги задоволено. Зобов'язано Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради виконати вимогу Павлоградської об'єданої Державної фінансової інспекції від 30.11.2012 за №870-25/1935 в частині п.1, п.3, п.4, п.7, п.9, п.13, п.14, п.15 та п.16 в частині відображення дебіторської заборгованості на суму 1000 грн.

В апеляційній скарзі відповідач, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, неповне з'ясування судом обставин справи, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати оскаржувану постанову та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позову.

В запереченнях на апеляційну скаргу позивач, посилаючись на її безпідставність, просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін, як законне та обґрунтоване.

На підстав ч.1 ст.196 КАС України, п.2 ч.1 ст.197 КАС України справа розглядається в порядку письмового провадження.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги та заперечень на неї, правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, дослідивши матеріали справи, колегія суддів дійшла наступних висновків.

Судом встановлено, що згідно до п.8.4.4.1 плану роботи Павлоградської ОДФІ на ІІІ квартал 2012 року та на підставі направлення на проведення ревізії від 25.07.2012 № 91, виданого начальником Павлоградської ОДФІ, Павлоградською ОДФІ проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради за період з 01.01.2011 по 30.06.2012 року. В ході ревізії розглянуто звернення прокуратури м. Павлограда від 16.02.2012 № 47-459 вих.12.

Ревізією встановлено ряд порушень, які знайшли своє відображення в акті ревізії від 18.10.2012 № 870-16/85.

Під час проведення ревізії встановлено, що на балансі Управління на субрахунку 142 „Капітальні видатки за не введеними в експлуатацію іншими необоротними матеріальними активами" обліковується об'єкт „Захист від підтоплення в районі річка Гніздка (1 черга будівництва), Коригування, перерахунок кошторису" на суму 2984688,00 гривень. Відповідно до декларації про готовність об'єкта до експлуатації, зареєстрованої інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Дніпропетровській області 25.10.2011 за №ДП14311063264, строк введення об'єкту в експлуатацію - жовтень 2011, вартість об'єкту 7682,634 тис.грн., довжина об'єкту - 3346 метрів. В порушення вимог р. І Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Головного управління Державного казначейства України від 10.12.1999 № 114 по субрахунку 142 „Капітальні видатки за не введеними в експлуатацію іншими необоротними матеріальними активами" Управління обліковується об'єкт „Захист від підтоплення в районі річка Гніздка (1 черга будівництва), Коригування, перерахунок кошторису" на суму 2 984 688,00 грн., який фактично введений в експлуатацію з жовтня 2011 року.

Фінансування робіт за вказаним об'єктом проводилося, також через комунальне підприємство управління житлово-комунального господарства м.Павлограда і на його балансі по субрахунку 151 „Капітальні інвестиції" обліковуються витрати по дренажному каналу „Гніздка" в сумі 4674,4 тис.гривень. Таким чином, вартість об'єкту за декларацією перевищує вартість об'єкту за даними Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради і комунального підприємства управління житлово-комунального господарства м.Павлограда на 23,546 грн. Відповідно до службової записки радника міського голови м. Павлограда ОСОБА_1 від 02.03.2012 необхідно привести у відповідність фактичну вартість основних фондів (ліквідувавши різницю в сумі 23,5 тис.грн.) з подальшим прийняттям відповідних рішень.

Ревізією видатків на капітальне будівництво, реконструкцію та ремонт встановлені наступні порушення.

1) ЗАТ „Павлоградбуд" на підставі додаткових угод до договорів від 28.09.2009 №120 та від 09.11.2010 № 187, укладених з Замовником - Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради виконувалися роботи з реконструкції вулиці Дзержинська та капітального ремонту житлового будинку № 8 по вулиці Поштова в м. Павлограді на загальну суму 1095047,01 гривень. Ціна робіт визначена динамічною.

Зустрічною звіркою встановлено порушення вимог п.1 ст. 9 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 19.06.1999 № 996 (далі Закон України № 996), п. 3.3.10.1 ДБН Д.1.1-1-2000 в частині завищення вартості матеріалів, що призвело до завищення вартості виконаних робіт протягом 2011 року на загальну суму 48727,04 грн. (з ПДВ), в тому числі з:

а) реконструкції вул. Дзержинська становить 41 965,26 грн;

б) капітального ремонту житлового будинку № 8 по вул. Поштова в м. Павлограді становить 6 761,78 гривень.

Завищення вартості виконаних робіт призвело до завищення вартості технічного нагляду, здійсненого приватним підприємством „Тирас" (код за ЄДРПОУ 32397007) згідно договору від 02.11.2009 № 50-Т/133 за виконанням робіт з реконструкції вулиці Дзержинська на суму:

34 917,05 грн х 2,5% х 0,75 = 654,69 грн., без ПДВ, або з ПДВ - 785,63 гривень.

2) ПП „Енергомонтажсервіс" на підставі договорів від 18.10.2011 року №218 на суму 120 733,00 грн та від 16.11.2011 № 306 на суму 83825,00 грн., укладених з Замовником - Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради виконувалися роботи з капітального ремонту рулонних покрівель по вулицях Садовніченко, 12 та Дніпровська, 14 та на підставі договору від 19.03.2012 № 73 в квітні 2012 року виконано роботи з „Реконструкції системи теплопостачання мікрорайонів „Північний", „Західний", „Новий" м. Павлограда (локальна мережа 1 мкр. „Північний". Котельна № 1. Зовнішні електричні мережі до котельної №1") на суму 123739,00 гривень.

Крім того, в липні 2012 року ПП „Енергомонтажсервіс" виконано робіт з капітального ремонту покрівлі по вулиці Садовниченко, 12 на суму 26189,16 грн. з ПДВ.

Відповідно до умов договорів ціна робіт визначена динамічною.

Пунктами 4.1.2, 4.2.4 та 4.3.1 Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 27.09.2010 № 21-5 (далі Інструкція від 27.09.2010 № 21-5) визначено, що єдиний внесок нараховується на суми, що визначені базою для нарахування єдиного внеску, незалежно від джерел їх фінансування, форми, порядку, місця виплати та використання, а також від того, чи виплачені такі суми фактично після їх нарахування до сплати; єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника; обчислення єдиного внеску здійснюється щомісячно на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які нараховується єдиний внесок.

Відповідно до інформації управління Пенсійного фонду України в м.Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області від 22.08.2012 № 7658/02-08 ПП„Енергомонтажсервіс" протягом періоду з січня 2011 року по червень 2012 року не проводив нарахування єдиного внеску на заробітну плату працівників.

Зустрічною звіркою встановлено порушення вимог п.1 ст.9 Закону України № 996, пунктів 3.3.10.1 та 4.2.1.2 ДБН Д.1.1-1-2000 в частині завищення обсягів виконаних робіт та ІІ блоку загальновиробничих витрат, що призвело до завищення вартості виконаних робіт протягом 2011 року на загальну суму 27958 грн. (без ПДВ), в тому числі з:

а) завищення обсягів виконаних робіт з капітального ремонту рулонної покрівлі по вулиці Садовніченко, 12 на суму 5 508,00 грн (в т.ч.: прямих витрат на суму 5 229,00 грн, загальновиробничих витрат - 111,00 грн (без врахування ІІ блоку), кошторисного прибутку - 116,00 грн та адміністративних витрат - 52,00 грн);

б) завищення ІІ блоку загальновиробничих витрат на суму єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на загальну суму 22450,00 грн, в тому числі:

- по Акту (ф.№ КБ-2в) № 1 за грудень 2011 року з капітального ремонту рулонної покрівлі по вулиці Садовніченко, 12 на суму 3 600,00 грн;

-по Акту (ф.№ КБ-2в) та № 2 за грудень 2011 року з капітального ремонту рулонної покрівлі по вулиці Садовніченко, 12 на суму 3 599,00 грн;

- по Акту (ф.№ КБ-2в) № 1 за грудень 2011 року з капітального ремонту рулонної покрівлі по вулиці Дніпровська, 14 на суму 5 328,00 грн;

- по Акту (ф.№ КБ-2в) № 3 за липень 2012 року з капітального ремонту рулонної покрівлі по вулиці Садовніченко, 12 на суму 1 982,00 грн;

-по Акту (ф. № КБ-2в) № 1 за квітень 2012 року з „Реконструкції системи теплопостачання мікрорайонів „Північний", „Західний", „Новий" м. Павлограда (локальна мережа 1 мкр. „Північний". Котельна № 1. Зовнішні електричні мережі до котельної №1" на суму 2 335,00 грн;

- по Акту (ф. № КБ-2в) № 2 за травень 2012 року з „Реконструкції системи теплопостачання мікрорайонів „Північний", „Західний", „Новий" м. Павлограда (локальна мережа 1 мкр. „Північний". Котельна № 1. Зовнішні електричні мережі до котельної №1") на суму 5606,00 гривень.

3) ПП „РСУ-117" на підставі договору від 02.11.2011 № 266, укладеного з Замовником виконувалися роботи з капітального ремонту покрівлі в житловому будинку по вул. Іскрівська, 8 на суму 164017,97 гривень. Відповідно до умов договорів ціна робіт визначена динамічною.

В порушення вимог п.2 ст.319 Господарського кодексу України, п.1 ст.838 Цивільного кодексу України, пункту 30 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (далі Постанова КМУ від 01.08.2005 № 668) підрядником ПП „РСУ-117" без згоди замовника - комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради залучено до виконання договору підряду третіх осіб (субпідрядників), а саме:

- ТОВ „ГлавДніпроСтрой" (код за ЄДРПОУ 36934025), яким виконано робіт в листопаді та грудні 2011 року на загальну суму 37 703,81 грн (з ПДВ);

- ТОВ „Днепр-Строй-Система" (код за ЄДРПОУ 36094549), яким виконано робіт в червні 2012 року на суму 16 180,76 грн (з ПДВ).

Вартість субпідрядних робіт у складі прямих витрат по Актах (ф.№ КБ-2в), пред'явлених Підряднику - ПП „РСУ-117" відповідає вартості прямих витрат, що включені ПП „РСУ-117" у Акти (ф.№ КБ-2в), які надані до оплати Замовнику.

Проведеним співставленням цін матеріалів - шиферу, включених до договірної ціни на капітальний ремонт покрівлі по вулиці Іскрівська, 8 м.Павлограда та Актів (ф. №КБ-2в) за листопад 2011 року та червень 2012 року з цінами, які на основні будівельні матеріали по Дніпропетровській області за жовтень 2011 року наведені у Збірнику „Ціноутворення у будівництві" № 11 за 2011 рік (стор. 112) та даними роздрібної торгівлі по м.Павлограду (інформація ПП ОСОБА_2 від 04.10.2012 № 04/10, який не є платником ПДВ) встановлено розбіжності за договірною ціною на суму 7521,43 грн., з ПДВ та Актами (ф. № КБ-2в) за листопад 2011 року та червень 2012 року на загальну суму 6350,52 грн., з ПДВ.

Слід відзначити, що для виконання робіт ПП „РСУ-117" використовувалися листи азбестоцементні хвилясті, товщиною 5,5 мм:

- в листопаді 2011 року в кількості 945 кв м за ціною 32,41 грн на суму 30 627,45 грн (без ПДВ), які були придбані у ТОВ „ЛАН" (52012, Дніпропетровська область, Дніпропетровський район, с. Партизанське, вул. Нова, код за ЄДРПОУ 30493822) по видатковій накладній від 19.11.2011 № РН-1110/01;

- в червні 2012 року 460,35 кв м за ціною 32,41 грн за 1 кв м на суму 14 919,94 грн (без ПДВ), які були придбані у ПП „Вертикаль" (м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграду, 8-Е/6, код за ЄДРПОУ 37213443) по видатковій накладній від 11.06.2012 № 57.

В ході ревізії на адреси постачальників направлені запити щодо підтвердження факту відпуску ПП „РСУ-117" листів азбестоцементних хвилястих, товщиною 5,5 мм. Відповідно до отриманої відповіді ТОВ „ЛАН" від 17.10.2012 № 17-10-01 на адресу ПП„РСУ-117" в листопаді 2011 року реалізовано листи азбестоцементні хвилясті, товщиною 5,5 мм в кількості 945 кв. м. за ціною 28,39 грн на суму 26828,55 грн (без ПДВ).

4) ТОВ „Будінтерсервіс" на підставі договорів від 11.04.2011 № 45, від 02.06.2011 № 83 та додаткових угод до них від 26.12.2011, укладених з Замовником - Управлінням виконувалися роботи з капітального ремонту покрівель по вулицях Шосейна № 1 та Дніпровська № 368 на загальну суму 150 787,56 грн (з урахуванням змін внесених додатковими угодами). Відповідно до умов договорів ціна робіт визначена динамічною.

В порушення вимог п.2 ст.319 Господарського кодексу України, п.1 ст.838 Цивільного кодексу України, пункту 30 Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 підрядником ТОВ "Будінтерсервіс" без згоди замовника - Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради залучено до виконання договору підряду третіх осіб (субпідрядників), а саме: роботи з капітального ремонту покрівель по вулицях Шосейна № 1 та Дніпровська № 368 виконувалися субпідрядниками на підставі договорів підряду від 12.04.2011 № 18 та від 03.06.2011 № 25, укладених між керівниками ТОВ "Будінтерсервіс" та субпідрядних підприємств ("ТОВ "Ідеал", ТОВ "СК "Декарт ЛТД").

Звіркою встановлено, що в порушення вимог п. 1 ст. 9 Закону України № 996, п. 3.3.10.1 ДБН Д.1.1-1-2000 при залученні ТОВ "Будінтерсервіс" субпідрядних підприємств (ТОВ "Ідеал" і ТОВ "СК "Декарт ЛТД") для виконання робіт, вартість субпідрядних робіт у складі прямих витрат та загальновиробничих витратах по Актах (ф.№ КБ-2в), пред'явлених Підряднику - ТОВ "Будінтерсервіс", нижча від вартості прямих витрат, що включені ТОВ "Будінтерсервіс" у Акти (ф.№ КБ-2в), які надані до оплати Замовнику - Управлінню комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради на загальну суму 5181,60 грн., з ПДВ, в тому числі:

- по Акту (ф.№ КБ-2в) № 1 за травень 2011 року "Капітальний ремонт покрівлі по вул. Шосейна, 11 м. Павлограда" на суму 2 626,80 грн, з ПДВ ( в т.ч.: прямі витрати 1 492,00 грн, загальновиробничі витрати - 697,00 грн та ПДВ - 437,80 грн);

- по Акту (ф.№ КБ-2в) № 1 за липень 2011 року "Капітальний ремонт покрівлі по вул. Дніпровська 368 м. Павлограда" на суму 2 554,80 грн, з ПДВ ( в т.ч.: прямі витрати 1 154,00 грн, загальновиробничі витрати - 975,00 грн та ПДВ - 425,80 гривень).

Згідно з отриманою інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області від04.10.2012 № 20708/02-28 субпідрядною організацією - ТОВ "Ідеал" протягом 2001 року та І півріччя 2012 року не проводилося нарахування єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Не підтвердження факту нарахування єдиного соціального внеску "ТОВ "Ідеал" призвело до порушення вимог п. 1 ст. 9 Закону України № 996, пунктів 4.1.2, 4.2.4 та 4.3.1 Інструкції від 27.09.2010 № 21-5, пунктів 3.1.22, 4.2.1.2 ДБН Д.1.1-1-2000 в частині завищення ІІ блоку загальновиробничих витрат та, як наслідок завищення вартості робіт з капітального ремонту покрівлі по вул. Шосейна, 11 м. Павлограда (Акт приймання виконаних підрядних робіт № 1 за травень 2011 року) на суму 4 937,00 грн (без ПДВ), або з ПДВ на суму 5924,40 гривень.

Таким чином, сума завищення вартості виконаних ТОВ "Будінтерсервіс" робіт склала 11106,00 грн., з ПДВ.

5) ТОВ „Павлоградбуд" на підставі договорів, укладених з Замовником - Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради виконувалися роботи з поточного ремонту доріг міста Павлограда, капітального ремонту покрівлі по вул. Дніпровська, 113 та поточного ремонту майданчиків для збору ТПВ на загальну суму 1022498,29 гривень. Відповідно до умов договорів ціна робіт визначена динамічною.

В порушення вимог пункту 30 Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 підрядником ТОВ „Павлоградбуд" без згоди замовника - Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради залучено до виконання договору підряду третіх осіб (субпідрядників), а саме: ДБУ-5 ЗАТ „Павлоградбуд" (51400, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Тернівська, 9, код за ЄДРПОУ 00181852) та БУ-10 ЗАТ „Павлоградбуд" (код за ЄДРПОУ 00181875). Відповідно до умов договорів підряду договірна ціна становить 3,5 % від вартості виконаних робіт субпідрядної організації.

Відповідно до підпункту 13 пункту 6 Положення про ДФІ України Павлоградською ОДФІ здійснити зустрічну звірку в субпідрядній організації ЗАТ „Павлоградбуд" не надалося можливим в зв'язку з не допуском посадових осіб Павлоградської ОДФІ до проведення зустрічної звірки., про що було складено акт від 10.10.2012 року.

Для підтвердження фактичних витрат субпідрядної організації ЗАТ „Павлоградбуд" для перевірки були використані дані зустрічної звірки в ЗАТ „Павлоградбуд" (довідка від 29.08.2012 № 870-16/67). В ході зустрічної звірки в ЗАТ „Павлоградбуд" було встановлено, що відповідно до матеріального звіту ОСОБА_3 за травень 2011 року, товарно-транспортних накладних за травень 2011 року, накладної на передачу матеріалів у виробництво від 31.05.2011 № КА-0000020 передано з підзвіту ОСОБА_3 в підзвіт ОСОБА_4 та списано на виробництво асфальтобетону в кількості 397,68 тн за поточною ціною 651,29 грн на суму 259 006,49 гривень. Відповідно до Актів (ф. № КБ-2в) за травень 2011 року ЗАТ „Павлоградбуд" і як наслідок ТОВ „Павлоградбуд" до підсумкових ресурсних відомостей включено асфальтобетон за ціною 694,00 грн та 716,00 гривень.

Таким чином, внаслідок включення до Актів (ф. № КБ-2в) за травень 2011 року асфальтобетону за ціною, яка перевищує фактичну його вартість завищена вартість робіт з поточного ремонту вулиць м. Павлограда на загальну суму 8277,31 грн., з ПДВ, що є порушенням вимог п. 1 ст. 9 Закону України № 996, пункту 3.3.10.1 ДБН Д.1.1-1-2000.

6) ТОВ „Буд-Імпекс-2012" на підставі договорів, укладених з Замовником - Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради виконувалися роботи з поточного ремонту доріг міста Павлограда на загальну суму 769211,18 гривень. Відповідно до умов договорів ціна робіт визначена динамічною.

На запит Павлоградської ОДФІ щодо надання підтверджуючих документів по розрахунках з Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради від ТОВ „Буд-Імпекс-2012" отримана відповідь, що на підставі постанови від 03.04.2012 старшим о/у ОВС ВОБРБКП УПМ ДПС у Кіровоградської області ст. лейтенантом податкової міліції Гончаренко І.Ю. вилучені документи за період з 01.01.2011 по 30.06.2012 (протокол обшуку від 05.04.2012 року). На ДПС у Кіровоградській області направлено запит щодо надання копій документів, що підтверджують фактичні витрати ТОВ „Буд-Імпекс-2012", включені до Актів (ф. № КБ-2в). ДПС у Кіровоградській області листом від 12.10.2012 № 4344/10/09-019 відмовлено в наданні копій документів та запропоновано самостійно перевірити вилучені документи.

Умовами укладених договорів між ТОВ „Буд-Імпекс-2012" та Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради для виконання робіт з поточного ремонту доріг не передбачено залучення субпідрядних організацій.

Відповідно до інформації, отриманої від Управління Пенсійного фонду України в м. Знаменівці Кіровоградської області встановлено, що внаслідок порушення вимог п. 1 ст. Закону України № 996, пунктів 4.1.2, 4.2.4 та 4.3.1 Інструкції від 27.09.2010 № 21-5, пункту 4.2.1.2 ДБН Д.1.1-1-2000 в частині завищення ІІ блоку загальновиробничих витрат на суму єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування якого не підтверджено в розмірах, які включені до Актів (ф. № КБ-2в) ТОВ „Буд-Імпекс-2012" протягом 2011 року завищено вартість робіт з поточного ремонту доріг на загальну суму 13158,58 грн., з ПДВ.

7) ТОВ „Рембуд-Сервіс" на підставі договору від 16.05.2011 № 68, укладеного з Замовником - Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради виконувалися роботи з капітального ремонту покрівлі по вулиці Т. Федорової, 1 міста Павлограда на суму 55 667,88 гривень. Відповідно до умов договору ціна робіт визначена динамічною.

Умовами укладеного договору між ТОВ „Рембуд-Сервіс" та Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради для виконання робіт з капітального ремонту покрівлі не передбачено залучення субпідрядних організацій. Пунктом 7.2 р. 7 договору від 16.05.2011 № 68 передбачено, що Акт (ф. № КБ-2в) та Довідка (ф. № КБ-3) надаються підрядником представнику замовника не пізніше 25 числа звітного місяця. Виконання робіт підтверджено одним Актом (ф. № КБ-2в) за вересень 2011 року на суму 55667,88 грн., з ПДВ. Виконання робіт ТОВ "Рембуд-Сервіс" протягом липня-серпня 2011 року не підтверджено Актами (ф. № КБ-2в), як це передбачено умовами договору.

Відповідно до інформації управління Пенсійного фонду України в м.Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області від 22.08.2012 № 7658/02-08 в вересні 2011 року ТОВ „Рембуд-Сервіс" проведено нарахування єдиного внеску на заробітну плату працівників в сумі 372,60 гривень. До суми загальновиробничих витрат підрядником включено відрахування на соціальні заходи (внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування) в сумі 2066,00 грн., без ПДВ.

Таким чином, внаслідок порушення вимог п.1 ст. 9 Закону України № 996, пунктів 4.1.2, 4.2.4 та 4.3.1 Інструкції від 27.09.2010 № 21-5, пункту 4.2.1.2 ДБН Д.1.1-1-2000 в частині завищення ІІ блоку загальновиробничих витрат на суму єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування якого не підтверджено в розмірах, які включені до Акту (ф. № КБ-2в) ТОВ „Рембуд-Сервіс" в вересні 2011 року завищено вартість робіт з капітального ремонту покрівлі на суму 2032,08 грн., з ПДВ.

Станом на 20.09.2013 року відповідачем частково усунено зазначене порушення. Залишок невідшкодованої суми 1000 грн.

На адресу Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Павлоградською об'єднаною державною фінансовою інспекцією листом від 30.11.2012 № 870-25/1935 направлено вимоги, якими зобов'язано усунути порушення, що були виявлені в ході ревізії.

Згідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов„язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до п. 10 ст. 10 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", державна фінансова інспекція має право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Згідно ст. 15 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", п. 6.13 „Положення про державні фінансові інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.10.2011 № 1236 законні вимоги службових осіб державної фінансової інспекції є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються. Враховуючи наведене, саме в вимогах знаходять відображення владні управлінські рішення державної фінансової інспекції по відношенню до об'єктів контролю.

Крім того, відповідно до пункту 46 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. № 550 (далі за текстом - Порядок № 550), якщо вжитими в період ревізії заходами не забезпечено повне усунення виявлених порушень, контролюючим органом у строк не пізніше ніж 10 робочих днів після реєстрації акта ревізії, а у разі надходження заперечень (зауважень) до нього - не пізніше ніж 3 робочих дні після надіслання висновків на такі заперечення (зауваження) надсилається об'єкту контролю письмова вимога щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства із зазначенням строку зворотного інформування. Про усунення виявлених ревізією фактів порушення законодавства цей об'єкт контролю у строк, визначений вимогою про їх усунення, повинен інформувати відповідний контролюючий орган з поданням завірених копій первинних

Згідно до ст. 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Відповідно до ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

З огляду на те, що відповідачем не виконано вимогу контролюючого органу та в судовому порядку її не оскаржено, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про зобов'язання Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради виконати вимогу Павлоградської об'єднаної державної фінансової інспекції від 30.11.2012 № 870-25/1935 на суму 3 102 051,08 грн.

На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що постанова суду першої інстанції ухвалена з дотриманням норм процесуального права, у відповідності до вимог норм матеріального права, є законною та обґрунтованою. Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду. Підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні.

Керуючись ст.197, п.1 ч.1 ст.198, ст.ст.200, 205, 206 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради - залишити без задоволення.

Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2013 року у справі №804/8808/13-а - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій, та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий: Т.І. Ясенова

Суддя: О.В. Головко

Суддя: Н.А. Олефіренко

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.11.2014
Оприлюднено11.12.2014
Номер документу41780761
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —872/16829/13

Ухвала від 13.11.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 27.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні