Постанова
від 25.06.2009 по справі 2а-8018/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-8018/09/1270

                                                                                 

Справа № 2а-8018/09/1270

Категорія 6.6.4

 

ПОСТАНОВА

Іменем України

 

25 червня 2009 р.                                 

 

           Луганський окружний адміністративний

суд у складі:

судді               Смішливої Т.В.,

при секретарі       Попові М.Г.

За участю представників сторін:

від позивача:         ОСОБА_1, дов. № 9/9/10 від

08.01.2009р.

від відповідача:     не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому

засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у

Артемівському районі у м.Луганську до Луганського закритого акціонерного

товариства «Промбудремонт» про стягнення податкової заборгованості шляхом

звернення стягнення на активи ,-

 

ВСТАНОВИВ:

 

04.12.2008 року позивач звернувся до суду з позовом, у

якому зазначив, що Луганське закрите акціонерне товариство «Промбудремонт»

(далі - ЛЗАТ «Промбудремонт» зареєстровано виконавчим комітетом Луганської

міської ради, про що зроблено запис у журналі обліку реєстраційних справ

№92/1848 від 08.12.93 року.

    За ЛЗАТ

«Промбудремонт» обліковується заборгованість перед бюджетом у сумі 13553,85

грн., а саме з земельного податку.

ЛЗАТ «Промбудремонт» 

не забезпечило виконання зобов'язань перед бюджетом по сплаті податків

та погашенню податкового боргу за рахунок коштів на його розрахункових

рахунках.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги

підтримав, просив стягнути загальну суму боргу у сумі 13553,85 грн. шляхом

звернення стягнення на активи.

Відповідач заперечень проти позову суду не надав, на

судовий розгляд справи не з'являвся, про розгляд справи був повідомлений за

адресою, вказаною у довідці ЄДРПОУ. Відповідно до ч. 2 ст. 128 КАС України

неприбуття в судове засідання сторін без поважних причин або неповідомлення

ними про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.

Згідно положення частини 8 статті 35 Кодексу

адміністративного судочинства України вважається, що повістку вручено юридичній

особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного

реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується

підписом відповідної службової особи.

Місцезнаходженням юридичної особи є адреса органу або

особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону

виступають від її імені (стаття 93 Цивільного кодексу України, стаття 1 Закону

України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -

підприємців").

Суд звертає увагу, що, як випливає зі змісту статті 22

Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -

підприємців" інформація про зміну місцезнаходження юридичної особи

підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі

масової інформації. Доказів опублікування інформації про зміну місцезнаходження

юридичної особи - ЛЗАТ «Промбудремонт» в спеціалізованому друкованому засобі

масової інформації суду надано не було. Тому судові ухвали та повістки

надсилалися Відповідачу за наявною в матеріалах справи копією Довідки ЄДРПОУ, в

якому зазначена адреса ЛЗАТ «Промбудремонт»: АДРЕСА_1.(а.с.18).

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши

матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних

підстав.

З матеріалів справи вбачається, що ЛЗАТ «Промбудремонт»  зареєстровано виконавчим комітетом Луганської

міської ради, про що зроблено запис у журналі обліку реєстраційних справ

№92/1848 від 08.12.93 року (а.с.10).

    За ЛЗАТ

«Промбудремонт» обліковується заборгованість перед бюджетом у сумі 13553,85 грн.,

а саме з земельного податку.(а.с.2-3,5)

    У

відповідності норм діючого законодавства боржнику були надіслані 2 податкові

вимоги: перша податкова вимога від 03.04.2008 р. № 1/293 та друга податкова

вимога від 23.06.2008 р. № 2/483, які у зв'язку з неможливістю вручення,

відповідно до абз.4 п.п.6.2.4 п.6.2 ст.6 Закону України №2181 були розміщені на

дошці податкових оголошень (а.с.12-17).

Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України

"Про плату за землю" від 03.07.1992р. № 2535-ХП - використання землі

в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку

або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель. Статтею

13 зазначеного Закону передбачено, що підставою для нарахування земельного

податку є дані державного земельного кадастру.

Платники земельного податку самостійно обчислюють суму

земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня до 1 лютого

поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за

місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію за поточний рік з

розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

Статтею 17 Закону № 2535-ХП передбачено, що податкове

зобов'язання по земельному податку сплачується щомісячно протягом 30

календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця.

Згідно із пунктом 1.3 статті 1 Закону України «Про

порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними

цільовими фондами» №2181-ІІІ від 21.12.2000 року визначено податковий борг як податкове

зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно

узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому

порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму

такого зобов'язання. Податкове зобов'язання платника податків, нараховане

контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 вказаного

Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового

повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

Узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена

платником податків у строки, визначені статтею 5 Закону України  «Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.00 р.

№2181-ІІІ, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3.1. статті 3

Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед

бюджетами та державними цільовими фондами» №2181-ІІІ від 21.12.2000 року,

активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення

його податкового боргу виключно за рішенням суду. Активи платника податків це

кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній

особі за правом власності або повного господарського відання.

Відповідач податковий борг перед бюджетом в сумі

13553,85 грн.. в добровільному порядку не сплатив. З огляду на викладене, суд

вважає правомірним стягнення з відповідача заборгованості по сплаті суми

податкового боргу з земельного податку на користь держави в розмірі 13553,85

грн.

На підставі викладеного суд доходить висновку, що

позовні вимоги доведені позивачем та не спростовані відповідачем, а тому

позовні вимоги підлягають задоволенню.

    На підставі викладеного, керуючись ст. ст.

17, 18, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, ст. ст. 3,5

Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед

бюджетами та державними цільовими фондами”, суд

 

ПОСТАНОВИВ:

 

Позов Державної податкової інспекції

у Артемівському районі у м.Луганську задовольнити повністю.

Стягнути з Луганського закритого

акціонерного товариства «Промбудремонт» код ЄДРПОУ 00293769 податковий борг у

сумі 13553,85 грн.(тринадцять тисяч п'ятсот п'ятдесят три грн. 85 коп.) на

користь місцевого бюджету, звернувши стягнення на активи платника податків.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили

після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого

Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була

подана в строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства, постанова

суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.

Постанова суду може бути оскаржена до Донецького

апеляційного адміністративного суду. Заява про апеляційне оскарження постанови

суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в

разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього

Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга  на постанову суду першої інстанції подається

протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна

скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне

оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про

апеляційне оскарження.

 

 

 

СУДДЯ

 

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.06.2009
Оприлюднено04.08.2009
Номер документу4188560
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8018/09/1270

Постанова від 25.06.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Матвєєва В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні