ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 грудня 2014 р. Справа № 804/2078/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Юркова Е.О.
при секретарі - Шпота Я.С.
за участю: представник позивача - Осипов О.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Дніпропетровську адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання рішення протиправним його скасування та зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області з вимогами:
- визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області №1177/10/04-62-18-02-28 від 22.01.2014 року про невизнання декларації з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» за грудень 2013 року як податкової звітності;
- зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області (49061, м. Дніпропетровськ, вулиця Героїв Сталінграду, 25) прийняти податкову декларацію Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» (код ЄДРПОУ 32649802) з податку на додану вартість за грудень 2013 року датою її фактичного отримання, тобто 14.01.2014р.
- зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області (49061, м. Дніпропетровськ, вулиця Героїв Сталінграду, 25) відобразити показники (дані) податкової декларації Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» з податку на додану вартість за грудень 2013 року з додатками в електронних базах даних податкової звітності, у тому числі в картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС».
- зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області (49061, м. Дніпропетровськ, вулиця Героїв Сталінграду, 25) у десятиденний строк з дня отримання судового рішення у даній справі, яке набрало законної сили, подати звіт про виконання судового рішення у даній справі.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що відповідачем було прийняте рішення №1177/10/04-62-18-02-28 від 22.01.2014 року про невизнання декларації з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» за грудень 2013 року як податкової звітності на підставі того, що 19.11.2013 року свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість ТОВ «СТЕЛС» було анульовано. Позивач вважає оскаржуване рішення про неприйняття податкової декларації ТОВ «СТЕЛС» з податку на додану вартість за грудень 2013 року таким, що спрямоване на порушення прав та охоронюваних інтересів позивача, оскільки ст. 48 Податкового кодексу України (далі - ПК України), якою встановлено вичерпний перелік підстав, за яких податкова декларація не вважається податковою звітністю, не передбачено такої підстави як анулювання реєстрації платника податку. Крім того, позивач зазначає, що рішення про анулювання свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ скасовано у судовому порядку. З огляду на викладене, позивач вважає дії щодо неприйняття декларації та оскаржуване рішення про неприйняття податкової декларації ТОВ «СТЕЛС» з податку на додану вартість за грудень 2013 року протиправними та таким, що не відповідають вимогам законодавства. Крім того, позивач зазначає, що для відновлення його порушеного права необхідним є внесення відповідних показників декларації до електронних баз даних податкової звітності.
Ухвалою суду від 20.02.2014р. провадження у даній справі було зупинено до набрання законної сили рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду по справі № 804/709/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» до відповідача №1 Державного реєстратора Реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровській області Смирного Олександра Сергійовича, відповідача №2 Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій та, відповідно, ухвалою суду від 21.11.2014р. поновлено.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив позов задовольнити.
Представник відповідача до судового засідання не з'явився. Правом на подання письмових пояснень або заперечень не скористався. Надав до суду клопотання про перенесення розгляду справи із проханням повідомити в якій саме справі поновлено провадження.
Проте, суд зазначає, що як слідує із вступної частини тексту ухвали від 21.11.2014р., судом було розглянуто питання щодо поновлення провадження саме у адміністративній справі № 804/2078/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, так само і в мотивувальній частині ухвали суду від 21.11.2014р. мова йде саме про адміністративну справу № 804/2078/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання рішення №1177/10/04-62-18-02-28 від 22.01.2014 року протиправним його скасування та зобов'язання вчинити певні дії. Окрім того в направленій до відповідача повістці про виклик зазначений номер справи № 804/2078/14.
Також, відповідач в обґрунтування причин неявки до судового розгляду посилається на призначений Дніпропетровським апеляційним адміністративним судом на ту саму дату розгляд справи, проте слід зазначити, що розгляд зазначеної справи призначено на 02.12.2014р. на 10 год. 30 хв., відтоді як розгляд справи в Дніпропетровському апеляційному адміністративному суді призначено на 02.12.2014р. на 11 год. 00 хв.
Крім того, представляти інтереси Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області може не лише його певний представник, а і керівник ДПІ чи його заступник.
З огляду на відсутність належних причин поважності неприбуття представника відповідача до судового засідання, суд вважає за можливе розглянути даний позов без представника відповідача.
Вислухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість адміністративного позову та наявності підстав для його часткового задоволення.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» перебуває на податковому обліку в органах податкової служби - Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області.
Відповідно до п. 49.1 ст. 49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.
Згідно з п.49.2 ст. 49 ПК України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Відповідно до п. 49.3 ст. 49 ПК України податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів:
а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
в) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
10.01.2014р. ТОВ «СТЕЛС» було надіслано на адресу ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська декларацію з податку на додану вартість за грудень 2013 року.
Згідно п.49.10 ст. 49 ПК України відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених статтею 49 ПК України передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється.
Пунктами 49.8, 49.9 статті 49 Податкового кодексу України визначено, що прийняття податкової декларації є обов'язком органу державної податкової служби. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.
Згідно із п. 49.11 ст. 49 Кодексу у разі подання платником податків до територіальних органів Міністерства доходів і зборів України податкової декларації, заповненої з порушенням вимог п. 48.3 та п. 48.4 ст. 48 Кодексу, такий територіальний орган Міністерства доходів і зборів України зобов'язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови:
- у разі отримання такої податкової декларації, надісланої поштою або засобами електронного зв'язку, - протягом п'яти робочих днів з дня її отримання;
- у разі отримання такої податкової декларації особисто від платника податку або його представника - протягом трьох робочих днів з дня її отримання.
Отже, у разі відмови у прийнятті податкової звітності територіальний орган Міністерства доходів і зборів України зобов'язаний надати платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті податкової звітності із зазначенням підстав неприйняття.
Пунктом 49.12 статті 49 Податкового кодексу України встановлено, що у разі отримання відмови органу державної податкової служби у прийнятті податкової декларації платник податків має право: подати податкову декларацію та сплатити штраф у разі порушення строку її подання; оскаржити рішення органу державної податкової служби у порядку, передбаченому статтею 56 цього Кодексу.
Судом було встановлено, що відповідачем на адресу позивача направлено лист «Про надання податкової звітності» №1177/10/04-62-18-02-28 від 22.01.2014 року.
У вищевказаному листі зазначено, що у зв'язку з позбавленням ТОВ «СТЕЛС» статусу платника податку на додану вартість, згідно акту анулювання реєстрації платника податку на додану вартість від 19.11.2013р., податкова декларація із податку на додану вартість за грудень 2013 року, надіслана поштою не вважається податковою звітністю.
Порядок подання податкової звітності до органів державної податкової служби регулюється ст. 49 ПК України.
Відповідно до п. 49.8 ст. 49 ПК України прийняття податкової декларації є обов'язком органу державної податкової служби.
Порядок подання до територіальних органів Міністерства доходів і зборів України податкової звітності регулюється ст. 46, 49 і 203 Кодексу та регламентується Порядком заповнення і подання податкової звітності з ПДВ, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011р. № 1492.
Згідно п. 10 розділу І Порядку № 1492 податкова звітність подається до органу державної податкової служби особою, яка зареєстрована платником ПДВ згідно з вимогами розділу V ПК України.
Як передбачено нормою абзацу 1 п. 49.9 ст. 49 ПК України, за умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання органом державної податкової служби.
Згідно з п. 49.8 ст. 49 ПК України під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених п.п. 48.3 та 48.4 ст. 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.
Відповідно до п. 48.3 ст. 48 ПК України податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інші відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).
Судом встановлено, що податкова декларація з податку на додану вартість за грудень 2013 року містить всі необхідні реквізити передбачені п.48.3та п.48.4 ст. 48 ПК України.
Згідно п. 48.4 ст. 48 ПК України у окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування, форма податкової декларації додатково може містити такі обов'язкові реквізити: відмітка про звітування за спеціальним режимом; код виду економічної діяльності (КВЕД); код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ; індивідуальний податковий номер та номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість згідно з даними реєстру платників податку на додану вартість за звітний (податковий) період.
Так, Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12 лютого 2014 року по справі № 804/709/14 позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» задоволено: визнано протиправними дії Державного реєстратора Реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області Смирного Олександра Сергійовича щодо внесення 19 листопада 2013 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відносно ТОВ «СТЕЛС» (код ЄДРПОУ 2394086) запису № 12241430014012810 назва реєстраційної дії «Внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою», скасовано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців вчинений 19 листопада 2013 року Державним реєстратором Реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області Смирним Олександром Сергійовичем відносно ТОВ «СТЕЛС» (код ЄДРПОУ 2394086) запис № 12241430014012810 назва реєстраційної дії: «Внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою», зобов'язано Державного реєстратора Реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області внесення запис до Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про скасування запису стосовно ТОВ «СТЕЛС» від 19.11.2013 року № 12241430014012810 назва реєстраційної дії «Внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою», визнано протиправними та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управляння Міндоходів у Дніпропетровській області № 1002/10-04-62-18-02-43 від 19.11.2013 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ «СТЕЛС», поновлено Товариство з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» (код ЄДРПОУ 2394086), місцезнаходження 49042, м. Дніпропетровськ, вул. Аеропорт, 42 у реєстрі платників податку на додану вартість з 17 липня 1997 року.
Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 04.11.2014р. постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12 лютого 2014 року по справі № 804/709/14 було залишено в силі.
Згідно ч. 5 ст. 254 КАС України постанова або ухвала суду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, постанова Верховного Суду України набирають законної сили з моменту проголошення.
На підставі ч. 1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Таким чином, станом на час розгляду справи по суті, рішення яке стало підставою не прийняття у позивача податкової звітності податковим органом скасоване у судовому порядку.
З огляду на цю обставину, відмова ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість за грудень 2013 року, згідно акту анулювання реєстрації платника податку на додану вартість від 19.11.2013р. є протиправною.
За таких обставин, рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області №1177/10/04-62-18-02-28 від 22.01.2014 року про невизнання декларації з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» за грудень 2013 року як податкової звітності є протиправним та підлягає скасуванню.
Згідно з п. 49.13 ст. 49 ПК України у разі, якщо в установленому законодавством порядку буде встановлено факт неправомірної відмови органом державної податкової служби (посадовою особою) у прийнятті податкової декларації, остання вважається прийнятою у день її фактичного отримання органом державної податкової служби.
Задоволення судом позовних вимог щодо визнання протиправною відмови прийняти податкову декларацію означає, що податкова декларація повинна бути прийнята податковим органом вчасно на підставі п. 49.13 ст. 49 ПК України, а саме з дати її фактичного подання. В такому разі обов'язок платника податків щодо своєчасного подання податкової декларації є виконаним належним чином, а його порушені права повинні бути відновленими.
Резолютивна частина постанови адміністративного суду про задоволення позовних вимог у справі, предметом оскарження в якій є протиправність відмови податкового органу у прийнятті податкової декларації має містити висновок про визнання протиправною відмову податкового органу прийняти податкову декларацію, а податкової декларації такою, що подана платником податків у день її фактичного отримання органом державної податкової служби (із зазначенням дати).
Вимоги про зобов'язання податкового органу прийняти податкову декларацію, визнання протиправними рішення, дії, бездіяльності податкового органу, визнання поданої декларації податковою звітністю, визнання податкової декларації поданою варто розглядати як вимогу про визнання протиправною відмови у прийнятті податкової декларації, поданої платником податків на певну дату.
Наведена правова позиція викладена в інформаційному листі Вищого адміністративного суду України від 15.06.2012 року N 1503/12/13-12.
З огляду на наведене, оскільки позивачем не надано доказів отримання відповідачем податкової декларації саме 14.01.2014р., суд вважає за необхідне зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області (49061, м. Дніпропетровськ, вулиця Героїв Сталінграду, 25) прийняти податкову декларацію Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» (код ЄДРПОУ 32649802) з податку на додану вартість за грудень 2013 року датою її фактичного отримання.
Відповідно до п. 4.9, п. 5.1, п. 5.4. Методичних рекомендацій щодо приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України, затверджених наказом Державної податкової служби України від 14.06.2012 року № 516 за відсутності зауважень до оформлення податкової звітності, зазначених у пункті 4.7 Методичних рекомендацій, інспектори, що здійснюють приймання такої звітності, реєструють датою її фактичного отримання ОДПС. Така податкова звітність вважається прийнятою. Цей факт засвідчують відповідні відмітки: штамп, дата реєстрації документа та реєстраційний номер. Обробка та занесення інформації до електронних баз виконується підрозділом приймання та обробки податкової звітності, у разі відсутності зазначеного підрозділу - підрозділами, на які покладено цю функцію. За відповідність інформації у базах податкової звітності даним податкових документів, наданих платником податків на паперових (електронних) носіях, несуть відповідальність підрозділи, що приймають податкову звітність.
З урахуванням викладеного у платника податків наявний матеріально-правовий інтерес в тому, щоб дані карток особових рахунків відображали показники (дані) зазначені в податковій декларації, зокрема з податку на додану вартість.
Отже, зобов'язання відповідача відобразити показники (дані) податкової декларації Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» з податку на додану вартість за грудень 2013 року з додатками в електронних базах даних податкової звітності, у тому числі в картці особового рахунку ТОВ «СТЕЛС» є необхідним заходом для належного захисту прав ТОВ «СТЕЛС».
Разом з тим, суд не вбачає підстав для задоволення позовних вимог в частині щодо встановлення судового контролю в порядку ст.267 Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на наступне.
У відповідності з ч. 1 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві, зокрема, зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги.
Позовні вимоги - це матеріально-правові вимоги позивача до відповідача, спрямовані на захист або поновлення порушених прав, свобод та інтересів позивача.
Згідно з ч. 1 ст. 267 суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Отже, зобов'язання суб'єкта владних повноважень подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є засобом судового контролю за виконанням судового рішення, який застосовується судом за власною ініціативою та розсудом і не може бути предметом позовних вимог.
Окрім того, позивачем не надано доказів наявності підстав для невиконання відповідачем судового рішення після набрання ним законної сили або перешкоджанню виконання судового рішення.
За змістом частин 4, 5 ст. 11 КАС України суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів. Суд дійшов висновку, що поданих позивачем доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.
Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 КАС України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 КАС України, полягає в наступному: суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 9, 11, 70-71, 86, 160-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання рішення протиправним його скасування та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області №1177/10/04-62-18-02-28 від 22.01.2014 року про невизнання декларації з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» за грудень 2013 року як податкової звітності.
Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області (49061, м. Дніпропетровськ, вулиця Героїв Сталінграду, 25) прийняти податкову декларацію Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» (код ЄДРПОУ 32649802) з податку на додану вартість за грудень 2013 року датою її фактичного отримання.
Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області (49061, м. Дніпропетровськ, вулиця Героїв Сталінграду, 25) відобразити показники (дані) податкової декларації Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС» з податку на додану вартість за грудень 2013 року з додатками в електронних базах даних податкової звітності, у тому числі в картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕЛС».
В іншій частині позовних вимог відмовити.
Копію постанови направити сторонам по справі.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та в строки, встановленні статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст постанови викладений протягом п'яти днів.
Суддя Е.О. Юрков
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.12.2014 |
Оприлюднено | 19.12.2014 |
Номер документу | 41901201 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Суховаров А.В.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні