Ухвала
від 12.12.2014 по справі 826/16161/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

У Х В А Л А

про відкриття провадження в адміністративній справі

12 грудня 2014 року м. Київ№ 826/16161/14

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Добрівська Н.А., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами

за позовом Державної податкової інспекції у Деснянському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві доТовариства з обмеженою відповідальністю «Буд Лідер» простягнення податкового боргу, - В С Т А Н О В И В:

21 жовтня 2014 року ДПІ у Деснянському районі ГУ Міндоходів у місті Києві звернулась до суду з позовом до ТОВ «Буд Лідер» про стягнення податкового боргу у розмірі 36 194,36 грн.

Ухвалою окружного адміністративного суду міста Києва від 13 листопада 2014 року позовну заяву залишено без руху, та надано п'ятиденний строк з дня одержання даної ухвали для усунення недоліків.

19 листопада 2014 року через загальний відділ документального обігу від позивача надійшли додаткові документи, а саме, копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.

При цьому, вказана копія не може бути визнана судом належним доказом направлення/вручення податкового повідомлення-рішення №0001762205 від 12.07.2013 року, оскільки на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення міститься лише відмітка про невручення конверту та відсутня інформація про дату та причину повернення з відміткою пошти про неможливість вручення. Крім того, на копії рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення також відсутня дата його направлення.

Суд вважає за доцільне відкрити скорочене провадження у даній справі та повторно витребувати у заявника необхідні для розгляду справи і вирішення її по суті докази.

Спір виник із публічно-правових відносин, у яких позивач є суб'єктом владних повноважень. Зазначений спір згідно з вимогами ст.17 КАС України належить до компетенції адміністративних судів та має розглядатися в порядку адміністративного судочинства.

При поданні адміністративного позову суб'єктом владних повноважень до позовної заяви додано докази надіслання відповідачу копії позовної заяви та доданих до неї документів.

Судом встановлено, що позивачем пред'явлено вимогу, передбачену пунктом четвертим частини першої статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України. Позовні вимоги не стосуються прав, свобод, інтересів та обов'язків третіх осіб.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку про можливість розгляду даної адміністративної справи в порядку скороченого провадження.

Керуючись вимогами ст.ст.104-107, 183-2, 160, 165 КАС України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Відкрити скорочене провадження в адміністративній справі за позовом Державної податкової інспекції у Деснянському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю «Буд Лідер» про стягнення податкового боргу.

2. Справа буде розглядатись одноособово суддею Добрівською Н.А. в порядку скороченого провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.

3. Встановити відповідачу десятиденний строк з дня одержання даної ухвали для подання заяви про визнання позову або заперечень проти позову та всіх доказів на їх підтвердження, які наявні у відповідача (належним чином засвідчені копії для приєднання до матеріалів справи). Заперечення або заява про визнання позову мають бути подані відповідачем безпосередньо до канцелярії суду за адресою: місто Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1.

4. Роз'яснити відповідачу, що в разі не надання ним заперечень проти позову та доказів на їх підтвердження у встановлений судом строк, справа буде розглянута на підставі наявних у ній матеріалів.

5. Зобов'язати позивача подати безпосередньо до канцелярії суду у десятиденний строк з дня одержання даної ухвали:

- належні докази направлення/вручення податкового повідомлення-рішення №0001762205 від 12.07.2013 року;

- оригінал повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо позивача, чинного на час розгляду справи ;

- довідку про рахунки платника податків з інформацією про час їх відкриття та закриття, складену станом на день розгляду справи судом;

- письмову інформацію щодо наявності боргу відповідача станом на момент розгляду справи (довідку про розмір заборгованості, розрахунок заборгованості тощо);

- власне письмове підтвердження того, що у провадженні судів України або іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішує спір, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав та немає рішення цих органів з такого спору.

6. Обов'язок по наданню доказів покласти на начальника Державної податкової інспекції у Деснянському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві.

7. Попередити начальника Державної податкової інспекції у Деснянському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві про адміністративну відповідальність відповідно до статті 185 3 Кодексу України про адміністративні правопорушення за вчинення дій, які свідчать про явну зневагу до суду.

8. Копію даної ухвали невідкладно направити сторонам разом з інформацією про їхні процесуальні права та обов'язки (копія позовної заяви та додані до неї матеріали направлені відповідачу позивачем).

Ухвала не підлягає оскарженню та відповідно до ч.6 ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили з моменту її постановлення.

Суддя: Н.А. Добрівська

Витяг про процесуальні права і обов'язки осіб, які беруть участь у справі, встановлені ст. 49, ст. 51 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до ст. 49 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки.

Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки.

Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом, журналом судового засідання, протоколом про вчинення окремої процесуальної дії і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом.

Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.

Статтею 50 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що крім прав та обов'язків, визначених у ст.49 КАС України, позивач має право в будь-який час до закінчення судового розгляду збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитись від адміністративного позову. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Позивач має право до початку судового розгляду справи по суті змінити предмет або підставу позову шляхом подання письмової заяви.

Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.

Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.

Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.12.2014
Оприлюднено19.12.2014
Номер документу41904726
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/16161/14

Постанова від 23.01.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Ухвала від 12.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні