Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
У Х В А Л А
17 грудня 2014 року справа №811/198/13-а,
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Брегея Р.І., розглянувши в порядку письмового провадження заяву управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області (далі - Управління) про заміну сторони виконавчого провадження,
В С Т А Н О В И В :
12 лютого 2013 року суд прийняв постанову, якою задовільнив позов Управління до приватного підприємства «Домбуд» (далі - Підприємство) про стягнення заборгованості з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - внесок) (а.с.44-45).
25 березня 2013 року Управління одержало виконавчий лист (а.с.48).
02 грудня 2014 року Управління подало заяву про заміну сторони стягувача у зв'язку з тим, що з 11 серпня 2013 року обов'язок адміністрування внеску передано до повноважень Міністерства доходів та зборів України.
У заяві Управління просить замінити його на Олександрійську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управлінням державної фіскальної служби в Кіровоградській області (далі - податковий орган).
17 грудня 2014 року суд прийняв рішення про розгляд заяви в порядку письмового провадження (а.с.71).
Суд, дослідивши матеріали справи, зробив висновок про відмову у задоволенні заяви з таких підстав.
Так, 12 лютого 2013 року судом задоволено позов Управління про стягнення з Підприємства заборгованості зі сплати внеску (а.с.44-45).
На час розгляду заяви рішення суду не виконано.
04 липня 2013 року прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» (далі - Закон), який набрав чинності з 11 серпня того ж року.
Законом внесено зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».
Функції щодо забезпечення збору та ведення обліку страхових коштів, контролю повноти та своєчасності їх сплати, передані центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику - Міністерству доходів і зборів України та територіальним органам доходів і зборів.
Абзацом 1 пункту 3 Прикінцевих положень Закону передбачено, що процедури адміністрування, які здійснюють органи доходів і зборів, встановлені цим Законом, поширюються на періоди до набрання чинності цим Законом.
За визначенням, наведеним у пп. 14.1.1-1 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об'єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом.
Відповідно до абзаців 2, 3 пункту 3 Прикінцевих положень Закону заходи адміністрування органами доходів і зборів здійснюються не раніше дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» (набрав чинності 11 серпня 2013 року).
Органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування.
Пунктом 5 Прикінцевих положень Закону встановлено, що суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах.
Таким чином, органи Пенсійного фонду України закінчують усі наявні на день набрання чинності Законом процедури: перевірки, узгодження їх результатів та вимог про сплату боргу, оскарження рішень про застосування пені та фінансових санкцій, стягнення недоїмки.
Водночас, суд зробив висновок, що органи Пенсійного фонду України продовжують контролювати і виконання судових рішень (кінцевий етап адміністрування) про стягнення внеску за період до набрання чинності Законом.
Такий висновок ґрунтується і на тому, що Прикінцевими положеннями Закону визначено, що кошти, які поступають на рахунки органів Пенсійного фонду України стосовно сплати внеску, перераховуються на рахунки нового адміністратора такого збору.
А тому, у задоволенні заяви належить відмовити.
На підставі викладеного, керуючись ст.264 КАС України, суд
У Х В А Л И В :
Відмовити у задоволенні заяви.
Ухвала може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги протягом 5 днів з дня отримання її копії.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду Р.І.Брегей
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2014 |
Оприлюднено | 22.12.2014 |
Номер документу | 41923493 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Р.І. Брегей
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні