Рішення
від 12.12.2014 по справі 912/3402/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 грудня 2014 рокуСправа № 912/3402/14 Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Поліщук Г.Б., розглянув матеріали справи № 912/3402/14 від 10.10.2014 року

за позовом: Прокурора м. Олександрії

до відповідача: Олександрійської міської ради

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Управління приватизації, оренди майна та землі Олександрійської міської ради

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - комунального підприємства "Книжковий світ"

про визнання недійсними та скасування рішень

за участю представників сторін:

від прокуратури - Угленко О.Ю., посвідчення № 019541 від 12.08.2013р.;

від відповідача - Скляр Ю.А., довіреність № 2/12/23/1від 08.01.2014р.;

від відповідача - Черевашко Р.Є., довіреність № 17/12/23/1від 03.03.2014р.;

від третьої особи 1 - участі не брали;

від третьої особи 2 - Бєлов С.П., довіреність № б/н від 22.10.2014р.;

від третьої особи 2 - Качанова С.П., директор.

В судовому засіданні був присутній слухач - Кругляк О.І., паспорт серія ЕВ № 267689 від 26.10.2010р.

В судовому засіданні був присутній слухач - Мірошніченко К.І., посвідчення № 029741 від 20.10.2014р.

Прокурор м. Олександрії звернувся до господарського суду Кіровоградської області з позовною заявою до Олександрійської міської ради про визнання недійсним та скасування рішення вісімдесятої сесії Олександрійської міської ради № 1397 від 15.08.2014 року "Про припинення комунального підприємства "Книжковий світ" шляхом приєднання до комунального підприємства "Світоч-книга" та п. 17 рішення № 1421 від 15.08.2014 року "Про перелік об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуженню) у 2014 році", відповідно до якого до переліку об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуженню) у 2014 році, включено нежитлове приміщення орієнтовною загальною площею 95,0 кв.м. за адресою: м.Олександрія, вул. Червоноармійська, 41, яке знаходиться на балансовому обліку комунального підприємства "Житлогосп" та належить до комунальної власності територіальної громади м.Олександрії, спосіб приватизації - аукціон.

Поданий позов мотивовано тими обставинами, що прийняття рішень про реорганізацію комунального підприємства "Книжковий світ" та включення нежитлового приміщення площею 95,0 кв.м., яке використовується для здійснення господарської діяльності даним підприємством до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, є неправомірними, прийнятими всупереч вимог законів, статуту комунального підприємства "Книжковий світ" та колективного договору, порушують інтереси трудящих, оскільки прийняті без обговорення на зборах трудового колективу підприємства.

Як зазначає прокурор, при прийнятті рішення №1421 від 15.08.2014 року "Про перелік об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуженню) у 2014 році" в оспорюваній частині відповідачем фактично проігноровано положення Закону України "Про посилення захисту майна редакцій засобів масової інформації, видавництв, книгарень, підприємств книгорозповсюдження, творчих спілок" та не взято до уваги те, що згідно частини 1 статті 1 вказаного Закону встановлено пряму заборону на відчуження приміщень, в яких перебувають, зокрема, книгарні або підприємства книгорозповсюдження, засновниками яких є органи державної влади, місцевого самоврядування, об'єднання громадян, державні науково-дослідні установи, навчальні заклади, трудові колективи, а також творчі спілки.

Аналогічна заборона на відчуження будівель, в яких розташовані книгарні або підприємства книгорозповсюдження, міститься в пункті 2 частини 3 статті 2 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)".

Крім того, всупереч положенням колективного договорі між адміністрацією та профспілковим комітетом комунального підприємства "Книжковий світ" на 2010-2014 роки, власником підприємства не дотримано забезпечення виконання вимог розділу ІІІ колективного договору в частині ігнорування зобов'язань власника щодо гарантій працівників у разі зміни організації виробництва, будь-якого волевиявлення з боку трудового колективу не було, його думку не враховано при вирішенні питання реорганізації підприємства, при прийнятті рішення №1397 від 15.08.2014 року.

Ухвалою від 10.10.2014 року господарський суд прийняв вказану позовну заяву до розгляду і порушив провадження у справі. Справу призначив до розгляду в судовому засіданні на 28.10.2014 року, з витребуванням від учасників провадження у справі доказів, необхідних для розгляду даної справи. На підставі ст. 27 Господарського процесуального кодексу України залучив до участі у справі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Управління приватизації, оренди майна та землі Олександрійської міської ради та комунальне підприємство "Книжковий світ".

Ухвалами від 28.10.2014 року, 03.11.2014 року та 05.12.2014 року розгляд справи відкладався до 03.11.2014 року та 12.12.2014 року відповідно. Крім того, в судових засіданнях 03.11.2014 року та 21.11.2014 року оголошувались перерви до 12:00 год. 21.11.2014 року та до 11:00 год. 05.12.2014 року.

Відповідач у відзиві на позов вказує на безпідставність позовних вимог та просить суд відмовити у їх задоволенні в повному обсязі враховуючи наступне.

Відповідно до ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно до компетенції міської ради належить право прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального майна; затвердження місцевих програм приватизації, а також переліку об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; визначення доцільності, порядку та умов приватизації об'єктів права комунальної власності; вирішення питань про придбання в установленому законом порядку приватизованого майна, про включення до об'єктів комунальної власності майна, відчуженого в процесі приватизації, договір купівлі-продажу якого в установленому порядку розірвано або визнано недійсним, про надання у концесію об'єктів права комунальної власності, про створення, ліквідацію, реорганізації та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади.

Відповідно до рішення №1397 комунальне підприємство "Книжковий світ" припинено шляхом приєднання до комунального підприємства "Світоч-книга".

Посилання позивача на прийняття вказаного рішення без участі трудового колективу, як того вимагає статут КП "Книжковий світ" не відповідають дійсності. Керівництво КП "Книжковий світ" та члени профспілки неодноразово були запрошені для участі у обговоренні майбутнього підприємства, в тому числі реорганізації підприємства. Відповідач зазначає, що директору КП "Книжковий світ" запропоновано посаду директора КП "Світоч-книга", а працівникам були запропоновані посади в інших підприємствах.

Як зазначив відповідач, відділом внутрішнього аудиту міської ради, під час перевірки фінансово-господарської діяльності підприємства встановлено порушення у сфері ведення бухгалтерського обліку. Зокрема встановлено відсутність на підприємстві основних бухгалтерських документів та звітність за 2010-2012 роки. Також встановлені суттєві порушення щодо складання вищевказаної звітності, так як були надані по декілька варіантів форми № 1-м "Баланс". Таким чином перевіркою встановлено, що бухгалтерський облік на підприємстві ведеться не прозоро.

У зв'язку з тим, що підприємством не надавалась достовірна інформація щодо фінансово-господарської діяльності, має місце порушення у сфері ведення бухгалтерського обліку, приймаючи до уваги збитковість підприємства, було вирішено припинити КП "Книжковий світ" шляхом приєднання до КП "Світоч-книга", тим самим зберігаючи книготорговельну сферу у місті, а також залучити додаткові кошти на розвиток від підприємства.

Як зазначив відповідач, Олександрійська міська рада, приймаючи оскаржуване рішення №1421 "Про перелік об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуження) у 2014 році" не мала намір змінювати профіль використання нежитлового приміщення загальною площею 95,0 кв.м, розташованої за адресою: вул. Червоноармійська, 41. Умовами аукціону з продажу даного приміщення планується встановити профіль використання об'єкта комунальної власності - для роздрібної торгівлі книгами, газетами, канцелярськими товарами. Крім того, на території міста Олександрії діє розгалужена мережа об'єктів, що здійснюють реалізацію книжкової продукції, яка забезпечує потреби громади міста.

Приймаючи оскаржувані рішення Олександрійська міська рада не бажала зашкодити інтересам громади міста та книготорговельній сфері (а.с. 100-102).

Третьою особою - Управлінням приватизації, оренди майна та землі Олександрійської міської ради подані пояснення щодо позовної заяви про визнання недійсними та скасування рішень, в яких зазначається про відсутність порушених прав та інтересів територіальної громади та безпідставність позовних вимог, у зв'язку з чим третя особа просить суд в позовних вимогах прокурора відмовити у повному обсязі.

За твердженням Управління приватизації, оренди майна та землі Олександрійської міської ради, оспорювані рішення є такими, що не порушують законні права та інтереси територіальної громади міста. Так, виходячи зі змісту статуту КП "Книжковий світ" вбачається, що дане підприємство засноване на комунальній власності територіальної громади м. Олександрії і підпорядковане Олександрійській міській раді, яка є його органом управління.

Олександрійська міська рада, в силу норм ст. 143 Конституції України та ст.ст. 26, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", наділена повноваженнями на прийняття рішення щодо припинення діяльності підприємств, що перебувають у комунальній власності.

Так, Рішення № 1421 спрямоване на виконання міської програми приватизації на 2013-2015 роки, затвердженої рішенням Олександрійської міської ради від 09.08.2013 року №1128, з метою забезпечення надходжень до місцевого бюджету від приватизації об'єктів комунальної власності.

Спірний пункт 17 Рішення № 1421, відповідно до якого нежитлове приміщення загальною площею 95,0 кв.м, розташованої по вул. Червоноармійська, 41, включено до переліку об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації, є похідними від Рішення №1397, яким передбачено припинення КП "Книжковий світ" шляхом приєднання до КП "Світоч-книга", у зв'язку з тим, що підприємством не надавалась достовірна інформація щодо фінансово-господарської діяльності, мали місце неодноразові порушення у сфері ведення бухгалтерського обліку тощо.

Приймаючи оскаржуваний пункт 17 Рішення № 1421 Олександрійська міська рада керувалася недоцільністю наявності в комунальній власності нежитлового приміщення загальною площею 95,0 кв.м та, як наслідок майбутнього припинення КП "Книжковий світ", значною привабливістю даного приміщення для інвесторів.

Таким чином, за твердженнями Управління приватизації, оренди майна та землі Олександрійської міської ради, при винесенні оскаржуваних рішень, яким КП "Книжковий світ" приєднано до іншого суб'єкта господарювання та яким орендоване ним приміщення включено до приватизаційного списку, Олександрійська міська рада не бажала зашкодити інтересам громади міста та книготорговельній сфері. Вказане свідчить про відсутність порушених прав та інтересів територіальної громади та безпідставність позовних вимог (а.с 133-135).

Третьою особою - комунальним підприємством "Книжковий світ" 24.10.2014 року направлено до господарського суду позицію щодо поданого позову, в якому третя особа просить суд задовольнити позов прокурора м. Олександрії до Олександрійської міської ради про визнання недійсним та скасування рішень мотивуючи власну позицію тим, що оспорювані рішення Олександрійської міської ради є економічно та фінансово недоцільними, нічим не обґрунтованими та такими, що прийняті з порушенням норм та вимог Конституції, законів України та інших нормативно- правових актів.

Так, при прийнятті вказаних рішень міської ради був відсутній жодний організаційно-фінансовий, економічний та законодавчий аналіз. Прийняття вказаних рішень грубо порушує права працівників на працю, призведе до позбавлення роботи та робочих місць, а населення міста у суспільно-необхідних потребах - книгах.

За весь період роботи підприємство не отримувало ніяких коштів ні з державного ні з місцевого бюджетів. Всі платежі, податки, оренду приміщення, заробітну плату та відрахування з неї оплачувались з власних обігових коштів, зароблених від реалізації книг, канцтоварів та інших друкованих матеріалів. Підприємство не є збитковим та не потребує фінансових вливань з місцевого чи іншого бюджету або залучення кредитних коштів (а.с 64-69).

Розглянувши наявні матеріали справи, заслухавши пояснення присутніх в судових засіданнях представників учасників судового процесу, господарський суд встановив наступні обставини.

15.08.2014 року Олександрійською міською радою прийнято рішення №1397, у відповідності до якого вирішено припинити комунальне підприємство "Книжковий світ" шляхом реорганізації через приєднання до правонаступника - комунального підприємства "Світоч-книга". Встановлено, що в результаті реорганізації через приєднання майно, права та обов'язки комунального підприємства "Книжковий світ" переходять до правонаступника - комунального підприємства "Світоч-книга".

Крім того, 15.08.2014 року Олександрійською міською радою прийнято рішення №1421 "Про перелік об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуженню) у 2014 році". У відповідності до п.17 вказаного рішення до переліку об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуженню) у 2014 році, включено нежитлове приміщення орієнтовною загальною площею 95,0 кв.м. за адресою: вул.Червоноармійська, 41, яке знаходиться на балансовому обліку комунального підприємства "Житлогосп" та належить до комунальної власності територіальної громади міста Олександрії.

Як вбачається з матеріалів справи, за вказаною адресою знаходиться комунальне підприємство "Книжковий світ".

25.11.2014 року Олександрійською міською радою прийнято рішення №1512, яким виключено з переліку об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуженню), нежитлове приміщення за адресою: вул.Червоноармійська. 41 орієнтовною площею 95,0 кв.м (пункт 17 рішення міської ради від 15.08.2014 №1421 "Про перелік об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуженню) у 2014 році").

За приписами п.4.4. Постанови Пленуму ВГСУ №18 від 26.12.2011р. "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України" господарський суд припиняє провадження у справі у зв'язку з відсутністю предмета спору (пункт 1-1 частини першої статті 80 ГПК України), зокрема, у випадку припинення існування предмета спору (наприклад, сплата суми боргу, знищення спірного майна, скасування оспорюваного акта державного чи іншого органу тощо), якщо між сторонами у зв'язку з цим не залишилося неврегульованих питань... Припинення провадження у справі на підставі зазначеної норми ГПК України можливе в разі, коли предмет спору існував на момент виникнення останнього та припинив існування в процесі розгляду справи. Якщо ж він був відсутній і до порушення провадження у справі, то зазначена обставина тягне за собою відмову в позові, а не припинення провадження у справі.

У зв'язку із тим, що відповідачем самостійно виключено із переліку об'єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, нежитлове приміщення, у якому розміщено комунальне підприємство "Книжковий світ", господарський суд дійшов висновку про відсутність предмету спору в частині позовних вимог прокурора про визнання недійсним та скасування пункту 17 рішення вісімдесятої сесії Олександрійської міської ради №1421 "Про перелік об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуженню) у 2014 році" від 15.08.2014 року та необхідність припинення провадження у справі в цій частині на підставі п. 1-1 ч.1 ст.80 Господарського процесуального кодексу України.

Стосовно позовної вимоги прокурора про визнання недійсним та скасування рішення вісімдесятої сесії Олександрійської міської ради №1397 "Про припинення комунального підприємства "Книжковий світ" шляхом приєднання до комунального підприємства "Світоч-книга" від 15.08.2014 року господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Як зазначалось вище господарським судом, позов прокурора в частині вказаної позовної вимоги мотивований порушенням спірним рішенням інтересів трудящих, оскільки його прийняттю, всупереч положенням статуту комунального підприємства "Книжковий світ" та колективного договору, укладеного між адміністрацією та профспілковим комітетом підприємства, не передувало обговорення можливості реорганізації підприємства на зборах трудового колективу підприємства.

Згідно статті 29 Господарського процесуального кодексу України прокурор бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, порушену за заявою інших осіб, на будь-якій стадії її розгляду для представництва інтересів держави.

Статтею 2 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що прокурор самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту.

Рішенням Конституційного суду України № 3-рп/99 від 08.04.99 у справі № 1-1/99 встановлено, що державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України, так і нормами інших правових актів. Інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин. В основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону України, гарантування її державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання тощо. Відповідно до пункту 2 статті 121 Конституції України на прокуратуру України покладається представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом. Інтереси держави можуть збігатися повністю, частково або не збігатися зовсім з інтересами державних органів, державних підприємств та організацій чи з інтересами господарських товариств з часткою державної власності у статутному фонді. Із врахуванням того, що "інтереси держави" є оціночним поняттям, прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

З даною позовною заявою до суду прокурор звернувся самостійно, зазначивши, що у зв'язку з прийняттям оспорюваних рішень існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам та інтересам територіальної громади міста Олександрії.

Проте, оцінивши визначені прокурором у поданій позовній заяві підстави позовних вимог про визнання недійсним та скасування рішення відповідача №1397 від 15.08.2014 року, господарський суд дійшов висновку про те, що даний позов поданий з метою захисту прав та охоронюваних законом інтересів трудового колективу комунального підприємства "Книжковий світ".

У відповідності до ч.2 п.3 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 23.03.2012 року №7 "Про деякі питання участі прокурора у розгляді справ, підвідомчих господарським судам", інтереси держави мають чітко формулюватися й умотивовуватися прокурором.

Прокурором не доведено належними та допустимими доказами - яким чином прийняттям спірного рішення порушено інтереси держави та не обґрунтовано необхідність їх захисту.

За викладених обставин господарський суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову та вважає за необхідне в цій частині в задоволенні позовних вимог відмовити.

При цьому господарський суд вважає за необхідне зауважити наступне.

У відповідності до статуту комунального підприємства "Книжковий світ", вказане підприємство створене на базі державного комунального підприємства книжкового магазину "Книжковий світ", є його правонаступником, підпорядковане виконавчому комітету Олександрійської міської ради (Орган управління), Олександрійській міській раді (Власник) та є комунальною власністю територіальної громади міста Олександрії. Місцезнаходження підприємства: м.Олександрія, вул.Червоноармійська, 41.

Згідно із п. 9.1 Статуту, ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) підприємства здійснюється за рішенням Власника та за участю трудового колективу або арбітражного суду згідно з чинним законодавством.

Адміністрацією та профспілковим комітетом комунального підприємства "Книжковий світ" укладено колективний договір на 2010-2014р.р. (а.с. 51-53), за умовами якого сторона власника зобов'язалась своєчасно інформувати профспілкову сторону у випадках: реорганізації, реструктуризації, передприватизаційної підготовки, приватизації, зміни власника, перепрофілювання, загрози банкрутства (порушення справи про банкрутство), ліквідації підприємства, з наданням інформації про плановані власником заходи, пов'язані з ними звільненням працівників, причини і строки таких звільнень, кількість працівників, яких це може стосуватися; забезпечити, у разі прийняття відповідних рішень, участь представника профспілки у роботі комісії з: реструктуризації, передприватизаційної підготовки підприємства, приватизації.

Порядок припинення суб'єкта господарювання визначається законодавством.

Згідно зі ст. 104 Цивільного кодексу України і ст. 59 Господарського кодексу України, юридична особа припиняє своє існування шляхом ліквідації чи реорганізації.

Як передбачає ст. 59 Господарського кодексу України, припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб - засновників суб'єкта господарювання чи їх правонаступників, а у випадках, передбачених цим Кодексом, - за рішенням суду.

Згідно з частиною 1 ст. 33 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців" юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Таким чином, при ліквідації діяльність припиняється без правонаступництва, тобто без переходу прав та зобов'язань юридичної особи, що ліквідується, до інших осіб. Отже, при ліквідації юридичної особи її права та обов'язки припиняються. Реорганізація підприємства відрізняється від ліквідації тим, що під час її проведення майно, у тому числі права та зобов'язання, передаються іншому суб'єкту господарювання, який став правонаступником. Отже, при реорганізації юридичної особи її права та обов'язки переходять до іншої особи. Реорганізація може здійснюватися у вигляді: злиття, приєднання, поділу та перетворення.

Як вбачається з оспорюваного рішення, Олександрійською міською радою вирішено не ліквідувати комунальне підприємство "Книжковий світ", а припинити його діяльність шляхом приєднання до іншого комунального підприємства, яке матиме статус правонаступника. Спірне рішення органу місцевого самоврядування мотивовано необхідністю забезпечення ефективної та рентабельної фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств, які здійснюють торгівлю книжковою продукцією на території м.Олександрія.

За статтею 327 Цивільного кодексу України у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді; управління майном, що є у територіальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Право комунальної власності є правом територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися та розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування; повноваження місцевого самоврядування здійснюються відповідними радами, як органами місцевого самоврядування (статті 1 та 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

За статтею 17 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.

Відповідно до пункту 30 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" питання прийняття рішень про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади вирішується виключно на сесіях органу місцевого самоврядування.

Частинами 1 та 2 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

Враховуючи наведене, господарський суд дійшов висновку, що вирішення питання як щодо створення, так і щодо ліквідації підприємства комунальної власності відноситься до виключної компетенції органу місцевого самоврядування, що представляє відповідну територіальну громаду у здійсненні нею права комунальної власності.

За викладених обставин господарський суд вважає не вбачає підстав для задоволення позовних вимог прокурора м.Олександрії в частині недійсним та скасування рішення вісімдесятої сесії Олександрійської міської ради № 1397 від 15.08.2014 року "Про припинення комунального підприємства "Книжковий світ" шляхом приєднання до комунального підприємства "Світоч-книга" та вважає за необхідне у їх задоволенні відмовити.

Зважаючи на приписи ст.ст. 44, 49 Господарського процесуального кодексу України, з урахуванням того, що предмет спору в частині визнання недійсним та скасування пункту 17 рішення вісімдесятої сесії Олександрійської міської ради №1421 від 15.08.2014 року припинив існування під час розгляду даної справи, господарський суд вважає за необхідне покласти на відповідача судовий збір в розмірі 1218,00грн.

Керуючись ст. ст. 33, 34, 43, 44, 49, 80, 82-85, 116 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Провадження у справі в частині позовних вимог про визнання недійсним та скасування пункту 17 рішення вісімдесятої сесії Олександрійської міської ради №1421 "Про перелік об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуженню) у 2014 році" від 15 серпня 2014 року щодо включення до переліку об'єктів комунальної власності територіальної громади міста, що підлягають приватизації (відчуженню) у 2014 році, нежитлового приміщення орієнтовною загальною площею 95,0кв.м. за адресою: вул.Червоноармійська, 41, яке знаходиться на балансовому обліку комунального підприємства "Житлогосп" та належить до комунальної власності територіальної громади міста Олександрії, припинити

В задоволенні позову в іншій частині відмовити.

Стягнути з Олександрійської міської ради (28000, Кіровоградська область, м.Олександрія, пр. Леніна, 59, ідентифікаційний код 33423535) в дохід Державного бюджету України (р/р 31211206783002 в Головному Управлінні Державної казначейської служби України у Кіровоградській області, МФО 823016, код 38037409, отримувач коштів УК у м.Кіровограді (м.Кіровоград) 22030001) - 1218,00грн. судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Рішення може бути оскаржене протягом десяти днів з дня його підписання до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Кіровоградської області.

Повне рішення складено 17.12.2014р.

Суддя Г.Б. Поліщук

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення12.12.2014
Оприлюднено19.12.2014
Номер документу41944166
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —912/3402/14

Ухвала від 05.12.2014

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Поліщук Г.Б.

Ухвала від 28.10.2014

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Поліщук Г.Б.

Постанова від 20.04.2015

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чимбар Любов Олексіївна

Ухвала від 05.02.2015

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чимбар Любов Олексіївна

Рішення від 12.12.2014

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Поліщук Г.Б.

Ухвала від 10.10.2014

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Поліщук Г.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні