КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- У Х В А Л А
11 грудня 2014 року Справа № П/811/937/14,
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Кармазиної Т.М., розглянувши у порядку письмового провадження заяву Управління Пенсійного фонду України в Ульяновському районі Кіровоградської області про заміну сторони виконавчого провадження у адміністративній справі за позовом Управління Пенсійного фонду України в Ульяновському районі Кіровоградської області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення заборгованості, -
В С Т А Н О В И В:
Постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 28 квітня 2014 р. адміністративний позов задоволено та постановлено стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 на користь Державного бюджету України, в особі Управління Пенсійного фонду України в Ульяновському районі Кіровоградської області заборгованість у розмірі 1526,79 грн..
03 червня 2014 року Управлінню Пенсійного фонду України в Ульяновському районі Кіровоградської області видано виконавчий лист.
02 грудня 2014 року до суду надійшла заява Управління Пенсійного фонду України в Ульяновському районі Кіровоградської області, у якій Управління просить суд замінити сторону виконавчого провадження - стягувача, у зв'язку з правонаступництвом, Управління Пенсійного фонду України в Ульяновському районі Кіровоградської області на Гайворонську ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області.
У судове засідання сторони, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не прибули, що згідно до ч.2 ст.264 КАС України не перешкоджає судовому розгляду.
При цьому, представником заявника та ВДВС Ульяновського районного управління юстиції подано клопотання про розгляд справи без їх участі.
Згідно вимог ч. 1 статті 41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Відповідно до ч.4 ст.122 КАС України розгляд справи проведено в порядку письмового провадження.
Дослідивши документи, надані на підтвердження обставин, викладених у клопотанні та матеріали адміністративної справи, суд дійшов до таких висновків.
У відповідності до ч.5 ст.8 Закону України "Про виконавче провадження" від 21.04.99 р. №606-XIV у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
На підставі ч.ч.1, 2 статті 8 вказаного Закону сторонами у виконавчому провадженні є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа, на користь чи в інтересах якої видано виконавчий документ.
Так, заява УПФ України в Ульяновському районі Кіровоградської області про заміну сторони виконавчого провадження обґрунтована тим, що з 11.08.13 р. набрав чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку із проведенням адміністративної реформи", яким було врегульовано питання щодо передачі функцій з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.
Судом встановлено, що на виконанні у ВДВС Ульяновського районного управління юстиції перебуває виконавчий лист №П/811/937/14, виданий 28.04.2014 р. Кіровоградським окружним адміністративним судом щодо стягнення з ФОП ОСОБА_1 заборгованості у сумі 1526,79 грн. (постанова про відкриття виконавчого провадження від 17 червня 2014 року ВП №43728759).
Як свідчать матеріали адміністративної справи, заявлений до стягнення борг зі сплати єдиного внеску виник у зв'язку з несплатою відповідачем у встановлений строк сум єдиного внеску за червень-вересень 2012 року.
У відповідності до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" від 04.07.2013 року №406-VII (чинного з 11.08.2013 р.), яким внесено зміни до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", функції та повноваження щодо забезпечення збору та ведення обліку страхових коштів, контролю повноти та своєчасності їх сплати передані центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику - Міністерству доходів і зборів України та територіальним органам доходів і зборів.
Згідно з ч.3 Розділу ІІ Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" процедури адміністрування, які здійснюють органи доходів і зборів, встановлені цим Законом, поширюються на періоди до набрання чинності цим Законом.
Заходи адміністрування органами доходів і зборів здійснюються не раніше дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи".
Органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування.
Відповідно до пп.14.1.1 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (далі - податків, зборів, платежів) - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об'єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом.
Частиною 5 Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" встановлено, що суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах.
За таких умов, органи Пенсійного фонду закінчують усі наявні на день набрання чинності Законом № 406 процедури: перевірки, узгодження їх результатів та вимог про сплату боргу, оскарження рішень про застосування пені та фінансових санкцій, стягнення недоїмки.
Отже, Управління Пенсійного фонду України в Ульяновському районі Кіровоградської області в розумінні ч.5 ст.8 Закону України "Про виконавче провадження" не втратило статусу стягувача заборгованості за виконавчим листом №П/811/937/14, виданим 28.04.2014 р., оскільки у нього зберігаються повноваження із адміністрування єдиного внеску в частині завершення розпочатих процедур.
На підставі вищевикладеного та враховуючи те, що заявником не доведено суду факту вибуття сторони виконавчого провадження, суд дійшов висновку, що заява Управління Пенсійного фонду України в Ульяновському районі Кіровоградської області про заміну сторони виконавчого провадження задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
У задоволенні заяви Управління Пенсійного фонду України в Ульяновському районі Кіровоградської області про заміну сторони виконавчого провадження - відмовити.
Ухвала суду набирає законної сили в порядку та строки, передбачені статтею 254 КАС України.
Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги у 5-денний строк з дня її отримання, з одночасним надісланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду Т.М. Кармазина
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2014 |
Оприлюднено | 22.12.2014 |
Номер документу | 41944396 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Т.М. Кармазина
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні