Для доступу до отримання резюме судової справи необхідно зареєструватися або увійти в систему.
РеєстраціяОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
16 грудня 2014 року № 826/14978/14
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Огурцова О.П., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу
за позовомОСОБА_1 до третя особаДепартаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Товариство з обмеженою відповідальністю «Гастророк» провизнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
ОСОБА_1, звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправною бездіяльність Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що полягала у нездійсненні за кошти міського бюджету демонтажу літнього майданчика біля закладу ресторанного господарства «Гастророк» (вул. Воздвиженська, 10б, м. Київ; власник - ТОВ «Гастророк», ідентифікаційний код 38103696) після розгляду колективної заяви громадян від 16.05.2014р., скарги ОСОБА_1 від 04.07.2014р., заяви ОСОБА_1 від 13.08.2014р.; зобов'язати Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснити за кошти міського бюджету демонтаж літнього майданчика біля закладу ресторанного господарства «Гастророк» з наступним відшкодуванням усіх витрат власником тимчасової споруди, винним у порушенні благоустрою.
В обґрунтування позовних вимог Позивач зазначає, що відповідачем в супереч вимог законодавства не були вчинені дії щодо знесення незаконного літнього майданчика, який був влаштований біля закладу ресторанного господарства «Гастророк».
Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги та просив суд задовольнити позов у повному обсязі.
Представник відповідача проти позовних вимог заперечив в повному обсязі, в обґрунтування заперечень зазначає, що Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища КМР (КМДА) не було прийнято рішення про демонтаж зазначеного об'єкту з огляду на те, що розміщені об'єкти по АДРЕСА_2 не мають ознак сезонного літнього майданчику, не мають ознак конструктивної форми та відповідно не є конструкцією, по зазначеній адресі ТОВ «Гастророк» розміщує виключно стільці та столи, що не є елементами благоустрою, а тому, підстав для задоволення позовних вимог не вбачається.
У судовому засіданні представник відповідача проти позовних вимог заперечив в повному обсязі.
Судом було залучено до участі в справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору ТОВ «Гастророк».
Представники третьої особи до суду не прибули, були належним чином повідомлені про судовий розгляд справи, відповідно до вимог статей 35, 37 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України суд ухвалив продовжити розгляд справи у письмовому проваджені.
Під час розгляду справи, суд,-
В С Т А Н О В И В:
16.05.2014 до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) була подана колективна заява мешканців будинку №9-19 по вул. Воздвиженська в м. Києві щодо наявних порушень правил благоустрою з боку гастрономічного пабу «Гастророк» (вул. Воздвиженська, 10-Б, м. Київ; власник - ТОВ «Гастророк», ідентифікаційний код 38103696).
У вказаній заяві зазначається, що заклад громадського харчування грубо порушує наявні вимоги щодо розташування літнього майданчика, оскільки майданчик повністю займає тротуар уздовж пабу та щонайменше третину проїжджої частини дороги.
Листом від 13.06.2014 №064-064/КО-135-673 Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища Київської міської державної адміністрації, повідомив позивача про те, що у поточному році, відповідно до розпорядження від 12.05.2014 №577 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про заходи щодо організації сезонної дрібнороздрібної торгівлі мережі в місті Києві в 2014 році» сезонний майданчик за адресою АДРЕСА_2, був включений до переліку закладів харчування, власники яких мають намір встановити літній майданчик відкритого типу біля стаціонарних закладів харчування.
Також, в листі від 13.06.2014р. №064-064/КО-135-673 повідомлялося, що в разі неотримання необхідної проектно-дозвільних документів зазначеним суб'єктом (ТОВ «Гастророк»), літній майданчик біля закладу громадського харчування на цій вулиці буде демонтований у встановленому чинним законодавством порядку.
В подальшому голові Київської міської державної адміністрації була подана скарга ОСОБА_1 від 04.07.2014 на протиправні дії працівників Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища Київської міської державної адміністрації.
Згідно листа Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища КМДА від 31.07.2014р. №064-ОП/И-3724/1-902 встановлено, що розміщення літнього майданчика біля закладу ресторанного господарства «Гастророк» здійснено без необхідних проектно-дозвільних документів.
Також, в листі від 31.07.2014р. №064-ОП/И-3724/1-902 зазначено, що станом на 09.07.2014 літній майданчик біля закладу ресторанного господарства «Гастророк» - демонтовано власником.
В Акті перевірки дотримання санітарного законодавства від 10.07.2014, який складено працівниками ДСЕС України при здійсненні перевірки ТОВ «Гастророк», встановлено, що на території біля кафе за адресою: АДРЕСА_2, функціонує літній майданчик, зі слів менеджера на момент перевірки відсутні у кафе дозвільні документи на його встановлення (копія акту від 10.07.2014 міститься в матеріалах справи).
13.08.2014 голові КМДА подана заява ОСОБА_1 про забезпечення здійснення Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища КМДА демонтажу самовільно встановленого літнього майданчика.
Листом від 27.08.2014р. №052-5008 Київська міська державна адміністрація повідомила про відмову в оформленні дозвільних документів ТОВ «Гастророк» на розміщення вказаного майданчика та складення повторно адміністративного протоколу на ім'я директора закладу та здійснення 22.08.2014 власником демонтажу майданчика.
Позивач зазначає, що він постійно проживає в АДРЕСА_1, тобто - безпосередньо навпроти пабу «Гастророк», і ніякого демонтажу літнього майданчику ані в липні, ані в серпні 2014р. не бачив, майданчик дотепер розташований біля пабу, в підтвердження надано суду фотокопії датовані 27.09.2014, а отже, відповідачем в порушення вимог законодавства не вчинюється жодних дії щодо знесення незаконного літнього майданчику, що призводить до порушення прав позивача, останній звернувся з відповідним позовом до суду.
Повно та всебічно дослідивши наявні матеріали справи, а також норми чинного законодавства, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.
Частиною першою статті 10-1 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" встановлено, що виконавчим органом Київської міської ради є Київська міська державна адміністрація, яка паралельно виконує функції державної виконавчої влади, що є особливістю здійснення виконавчої влади в місті Києві.
Відповідно до підпунктів 1 та 4 пункту "а" статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать повноваження щодо: управління об'єктами житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і зв'язку, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню, реєстрація житлово-будівельних і гаражних кооперативів; прийняття рішень про організацію стоянок автомобільного транспорту, здійснення контролю за їх діяльністю відповідно до закону.
Згідно пункту 1 Правил торгівельного обслуговування населення, затвердженими постановою КМ України від 15.06.2006 року N 833, порядок та правила визначають загальні умови провадження торговельної діяльності суб'єктами оптової торгівлі, роздрібної торгівлі, закладами ресторанного господарства, основні вимоги до торговельної мережі, мережі закладів ресторанного господарства і торговельного обслуговування споживачів (покупців), які придбавають товари у підприємств, установ та організацій незалежно від організаційно-правової форми і форми власності, фізичних осіб - підприємців та іноземних юридичних осіб, що провадять підприємницьку діяльність на території України (далі - суб'єкти господарювання).
Порядок розміщення відкритих (літніх) майданчиків регулюються розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 07.11.2013 №2027 «Про затвердження Порядку розміщення майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в місті Києві».
У відповідності до пункту 1.2. Порядку №2027, Порядок регулює правовідносини, що виникають у процесі розміщення майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в місті Києві.
Згідно з пункту 1.3 Порядку N 2027, визначено терміни: відкритий (літній) майданчик для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства (далі - відкритий (літній) майданчик) - різновид майданчика для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства, місце для надання послуг з харчування біля стаціонарного (капітального) закладу ресторанного господарства на відкритому повітрі (під тентами, на верандах, у павільйонах легкого типу), що діє щорічно з 01 травня до 31 жовтня відповідного року; майданчик для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства (далі - майданчик) - місце для надання послуг з харчування біля стаціонарного (капітального) закладу ресторанного господарства, який відкритий для обслуговування населення на певний сезон року, розміщений на відкритому повітрі (під тентами, на верандах, у павільйонах легкого типу) або виготовлений з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, та встановлений тимчасово, без улаштування фундаменту, не є капітальною спорудою. У залежності від типу конструкцій, які використовуються для влаштування, та періоду функціонування майданчики поділяються на відкриті (літні) майданчики та сезонні майданчики.
В пункті 2.9 Наказу Держкомстату "Про затвердження Інструкції щодо заповнення форм державних статистичних спостережень стосовно торгової мережі та мережі ресторанного господарства" від 24.10.2005 N 327, міститься визначення, що сезонна мережа - мережа роздрібної торгівлі та ресторанного господарства, яка відкрита для обслуговування населення на певний сезон року - тільки на літо, весну або зиму тощо. У складі сезонної мережі можуть бути палатки, кіоски, ятки тощо, об'єкти ресторанного господарства (під тентами, на верандах, у павільйонах легкого типу, збірні та переносні), які розміщені на лижних базах, ковзанках, пляжах, стадіонах, у парках, на ярмарках і в інших місцях.
У відповідності до пункту 1.5 Порядку N 2027, організаційне забезпечення розміщення майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства на території міста Києва покладається на Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Згідно пункту 2.1 - пункту 2.4 та пунктів 2.8, 2.9 Порядку №2027, Майданчики встановлюються виключно біля стаціонарних (капітальних) закладів ресторанного господарства. При влаштуванні майданчиків на пішохідних доріжках, тротуарах та алеях ширина для проходу пішоходів повинна бути не менше 1,8 м (поза межами парків, скверів, площ), розміщення майданчика не має перешкоджати вільному руху пішоходів. Майданчики розташовуються виключно в межах фасаду стаціонарного (капітального) закладу ресторанного господарства зі збереженням вільних проходів у вхідні (в'їздні) брами будинків. Збільшення лінійних розмірів майданчика поза межі закладу можливе лише за умови письмової згоди власників (орендарів) сусідніх приміщень. Майданчики встановлюються із забезпеченням безперешкодного доступу для осіб з обмеженими фізичними можливостями та маломобільних груп населення. У межах відкритих (літніх) майданчиків можуть бути встановлені лише столики, крісла, лавки, світильники, декоративні елементи, парасольки, урни для сміття, квіткові та ландшафтні композиції, спеціальне обладнання для регулювання температурного режиму, холодильне обладнання. По периметру огорожі відкритих (літніх) майданчиків допускається влаштування легких збірно-розбірних конструкцій висотою до метра, в яких можуть бути оформлені квіткові композиції, світильники.
Відповідно до п. 2.11 Порядку №2027, забороняється розміщення майданчиків: на пішохідних доріжках, тротуарах та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів; на проїзній частині вулиць і доріг; на зелених насадженнях та газонах; якщо влаштування майданчика створює загрозу для здоров'я та/або життя людей; на відстані 20 метрів від площини дверей у напрямку евакуації з центром у середині дверної групи, яка включає всі двері з написом "Вхід" та "Вихід" (на виходах із підземних переходів, які не мають дверей, відлік слід виконувати від центра площини краю останньої сходинки) (ДБН В.2.3-7-2010 "Споруди транспорту. Метрополітен"); на відстані ближче 20 метрів в обидва боки по тротуару від установленого дорожнього знака, що позначає зупинку громадського транспорту; на штучних спорудах (крім випадків, коли їх розміщення передбачено проектом будівництва або реконструкції, затвердженим в установленому порядку); на відстані ближче 100 метрів до залізничних переїздів; на відстані ближче 20 метрів до перехресть вулиць.
В матеріалах справи містяться фотознімки, з яких вбачається, що літній майданчик, який встановлено біля закладу ресторанного господарства «Гастророк» (ТОВ «Гастророк») безпосередньо знаходиться на тротуарі та на частині проїзної дороги, що суперечить вимогам п. 2.2 та п. 2.11 Порядку №2027.
З листа від 27.08.2014 №052-5008 вбачається, що згідно з протоколом доручень засідання тимчасової комісії з організації та проведення сезонного обслуговування у Подільському районі міста Києва від 04.06.2014 №4 ТОВ «Гастророк» в зв'язку з численними скаргами мешканців та грубим порушенням вимог, викладених в розпорядженні виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 07.11.2013 №2027 «Про затвердження Порядку розміщення майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в місті Києві» відмовлено в оформленні дозвільних документів на розміщенні майданчика за адресою: АДРЕСА_2, м. Київ.
У відповідності до пункту 1.3 Порядку N 2027, самовільно встановлений майданчик для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства - майданчик, розміщений: після повідомлення суб'єкта господарювання про відмову в укладенні договору про сплату пайової участі за наявності підстав для відмови, передбачених Порядком визначення обсягів пайової участі, та/або у разі прийняття комісією з розгляду питань розміщення сезонних майданчиків на території міста Києва рішення щодо неможливості розміщення сезонного майданчика; без наявності оформленої у встановленому порядку довідки про функціональне призначення (для відкритого (літнього) майданчика) та паспорта прив'язки (для сезонного майданчика); у разі закінчення терміну дії паспорта прив'язки та неподання суб'єктом господарювання за один місяць до його закінчення заяви щодо продовження терміну дії паспорта прив'язки (для сезонного майданчика); у разі прийняття рішення щодо анулювання довідки про функціональне призначення (для відкритого (літнього) майданчика) та паспорта прив'язки (для сезонного майданчика) до закінчення строку їх дії відповідно до підпунктів 6.1.3 - 6.1.4 пункту 6.1 цього Порядку.
З матеріалів справи вбачається, що не зважаючи на відмову в оформленні ТОВ «Гастророк» дозвільних документів на розміщення літнього майданчика за адресою: АДРЕСА_2, м. Київ, в період з липня - вересень 2014 існував даний літній майданчик, що в свою чергу суперечить вимогам законодавства
У відповідності до пункту 7.1 №2027, контроль за дотриманням цього Порядку здійснюють в межах своїх повноважень Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент, а також інші уповноважені структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації в установленому порядку.
Згідно пунктів 7.3, 7.4, 7.6 Порядку №2027, у разі виявлення фактів порушення суб'єктами господарювання умов розміщення майданчиків або самовільно встановлених майданчиків уповноважені працівники Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та/або відповідних районних в місті Києві державних адміністрацій вносять суб'єкту господарювання - власнику (користувачу) стаціонарного закладу ресторанного господарства (або уповноваженій ним особі) припис з вимогою усунення порушень протягом трьох робочих днів. У разі відмови власника здійснити усунення виявлених порушень у визначені терміни демонтаж майданчика здійснюється у порядку, визначеному Правилами благоустрою. Посадова особа Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та/або відповідної районної в місті Києві державної адміністрації, яка під час перевірки виявила самовільно встановлений майданчик, складає протокол про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення. У разі відмови суб'єкта господарювання - власника (користувача) стаціонарного закладу ресторанного господарства здійснити демонтаж майданчика у встановлений термін Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та/або районні в місті Києві державні адміністрації проводять його демонтаж у порядку, визначеному Правилами благоустрою.
Підпунктом 13.3.1 Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішення Київської міської ради від 25.12.2008 р. N 1051/1051, передбачено, що у разі виявлення самовільно встановлених малих архітектурних форм, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив'язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вноситься припис його власнику (особі, яка здійснила встановлення) з вимогою усунення порушень шляхом демонтажу об'єкта протягом семи робочих днів, крім тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, відсутніх в матеріалах єдиної цифрової топографічної основи території міста Києва, на демонтаж яких надається один робочий день. Власник (особа, яка здійснила встановлення) проводить демонтаж з обов'язковим відновленням благоустрою території.
Як вбачається з матеріалів справи, ГУКБМ винесено припис №1404818 від 08.07.2014, яким зобов'язано в терміт 3-х днів ТОВ «Гастророк» демонтувати літній майданчик за адресою: АДРЕСА_2, м. Київ.
Проте, в матеріалах справи відсутні докази того, що відповідачем було повторно здійснено вихід за адресою по АДРЕСА_2, м. Київ для встановлення виконання припису №1404818 від 08.07.2014, оскільки, згідно Порядку №2027 (п.7.1) та Правила №1051/1051, саме на відповідача покладено обов'язок щодо контролю за дотриманням правим благоустрою в м. Києві.
Крім того, підпунктом 13.3.2 Правил №1051/1051 передбачено, що якщо власники (особи, які здійснили встановлення) об'єктів, зазначених у пункті 13.3.1 цих Правил, ухиляються від демонтажу в строки, визначені в приписі Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), демонтаж, перевезення, зберігання таких об'єктів здійснюється Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районними в місті Києві державними адміністраціями на підставі рішень, зазначених в пункті 13.3.3 цих Правил, за кошти міського бюджету або з інших джерел, не заборонених законодавством, з подальшим відшкодуванням усіх витрат власником (особою, яка здійснила встановлення) тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчика для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства або малої архітектурної форми, винним у порушенні благоустрою.
Відповідач зазначає, що ним не було прийнято рішення про демонтаж об'єкту, що розміщений по АДРЕСА_2, м. Київ, оскільки об'єкт який знаходиться за даною адресою не має ознак сезонного літнього майданчика, не має ознак конструкційної форми та відповідно не є конструкцією.
Суд не погоджується з такими доводами відповідача, оскільки згідно з визначенням терміну зазначеному в пункті 1.3 Порядку №2027 ТОВ «Гастророк» встановлено саме літній майданчик (сезонний літній майданчик) за адресою: АДРЕСА_2 в м. Київ, що підтверджується Приписом №1404818 від 08.07.2014, актом перевірки дотримання санітарного законодавства від 10.07.2014 та в листах від 31.07.2014 №064-ОП/И-3724/1-902 та від 27.08.2014 №052-5008.
Відповідно до п. 2 Положення про Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради «Київської міської державної адміністрації), що затверджене розпорядженням КМДА віл 27.01.2011р. №94, департамент відповідно до рішення Київської міської ради від 15.03.2012р. №198/7535 «Про діяльність виконавчого органу Київської міської ради і Київської міської державної адміністрації)» перейменовано з Головного управління контролю за благоустроєм виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Враховуючи вищевикладене, суд погоджується з доводами позивача, що відповідачем протягом тривалого часу (липень - вересень 2014) не вчинено жодних дій щодо демонтажу літнього майданчику встановленого ТОВ «Гастророк» за адресою: вул. Воздвиженська, 10-б в м. Київ, оскільки, як вбачається з матеріалів справи ТОВ «Гастророк» не виконувало Припис №1404818 від 08.07.2014 (трьохденний термін), то в даному випадку відповідач за кошти міського бюджету повинен був самостійно демонтувати літній майданчик.
Згідно з вимогами статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. (ч.1) В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. (ч.2) Якщо особа, яка бере участь у справі, не може самостійно надати докази, то вона повинна зазначити причини, через які ці докази не можуть бути надані, та повідомити, де вони знаходяться чи можуть знаходитися. Суд сприяє в реалізації цього обов'язку і витребовує необхідні докази. Про витребування доказів або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу. Ухвала суду про відмову у витребуванні доказів окремо не оскаржується. Заперечення проти неї може бути включене до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за наслідками розгляду справи. (ч.3) Суд може збирати докази з власної ініціативи. (ч.5) Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів. (ч.6 ст.71 КАС України).
Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд приходить до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог, а отже, позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.
Частиною 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
З урахуванням викладеного, суд приходить висновків про задоволення позовних вимог.
Керуючись статтями 69-71, 94, 128, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
П О С Т А Н О В И В:
1.Адміністративний позов задовольнити повністю .
2.Визнати протиправною бездіяльність Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що полягала у нездійсненні за кошти міського бюджету демонтажу літнього майданчика біля закладу ресторанного господарства «Гастророк» (вул. Воздвиженська, 10б, м. Київ; власник - ТОВ «Гастророк», ідентифікаційний код 38103696) після розгляду колективної заяви громадян від 16.05.2014, скарги ОСОБА_1 від 04.07.2014, заяви ОСОБА_1 від 13.08.2014.
3.Зобов'язати Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснити за кошти міського бюджету демонтаж літнього майданчика біля закладу ресторанного господарства «Гастророк» (вул. Воздвиженська, 10б, м. Київ; власник - ТОВ «Гастророк», ідентифікаційний код 38103696) з наступним відшкодуванням усіх витрат власником тимчасової споруди, винним у порушенні благоустрою.
Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя О.П. Огурцов
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2014 |
Оприлюднено | 24.12.2014 |
Номер документу | 41977808 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Огурцов О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні