Постанова
від 02.12.2014 по справі 757/22099/14-п
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/22099/14-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"02" грудня 2014 р. Суддя Печерського районного суду м. Києва Карабань В.М., при секретарі Майоренко Я.М., за участю прокурора Машненкової В.І. та адвоката ОСОБА_1, в присутності ОСОБА_2, розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління по боротьбі з організованою злочинністю МВС України в м. Києві про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця Київської області, громадянина України, працюючого головою Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1, за ч. 1 ст. 172 7 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_2, перебуваючи на посаді голови Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України, що розташована за адресою: м. Київ, пер. Музейний, 12, будучи державним службовцем 1 категорії 5 рангу, в порушення вимог пункту 2 частини 1 ст. 14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», не повідомив керівництво Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України, про наявність конфлікту інтересів, що виник унаслідок наявності у нього корпоративних прав ТОВ «Транстелеком лайн», чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення - «Порушення вимог щодо повідомлення про конфлікт інтересів».

ОСОБА_2 своєї вини не визнав та пояснив, що подав заяву про вихід зі складу засновників ТОВ «Транстелеком лайн».

В судовому засіданні адвокат ОСОБА_1 заявив клопотання про закриття адміністративного провадження у зв'язку із закінченням строків притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності.

ОСОБА_2 клопотання підтримав.

Прокурор не заперечував щодо заявленого клопотання.

Заслухавши учасників судового розгляду вивчивши матеріали адміністративної справи приходжу до наступного висновку.

6.04.2011 року затверджено положення про Державну службу з питань інвалідів та ветеранів України.

Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України (далі Служба) є центральним органом виконавчої влади України, діяльність якого спрямовуються і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем'єр-міністра України - Міністра соціальної політики України.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України №542-р від 4 червня 2014 року ОСОБА_2 призначений Головою Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України.

Про обмеження, встановленні Законом України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції» стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави, ОСОБА_2 попереджений 4.06.2014.

Відповідно до витягу №18876469 від 20.06.2014р. з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців встановлено, що ОСОБА_2 перебуває у складі засновників ТОВ «Транстелеком лайн» (код ЄДРПОУ 32960863, основний вид діяльності - електромонтажні роботи, зареєстроване в АДРЕСА_2).

ОСОБА_2 має в даному товаристві корпоративні права, розмір статутної частки яких становить 6765 (шість тисяч сімсот шістдесят п'ять) грн., або 33%.

ТОВ «Транстелеком лайн» проводить свою фінансово-господарську діяльність з моменту реєстрації по даний час, про що свідчать електронні копії документів податкової звітності, надані органами Головного управління Міндоходів у м. Києві.

Стаття 14 Закону України «Про засади запобігання і протидію корупції» (Урегулювання конфлікту інтересів) визначає, що особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 4 цього Закону зобов'язані протягом десяти днів після призначення (обрання) на посаду передати в управління іншій особі належні їм підприємства та корпоративні права у порядку, встановленому законом.

Листом від 11.07.2014 №7512/0/14-14/050 Міністерство соціальної політики повідомило, що інформації чи повідомлень впродовж 2013-2014 років від посадових осіб Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України у будь-якій формі (усній чи письмовій) про наявність конфлікту інтересів, що виник (міг виникнути) під час виконання ними повноважень та службових обов'язків до Мінсоцполітики від посадових осіб Служби, зокрема і голови Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України ОСОБА_2, не надходило.

ОСОБА_2, відповідно до підпункту «в» пункту 1 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» є суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення, на якого згідно п. 2 ч. 1 ст. 14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» покладено обов'язок невідкладно у письмовій формі повідомляти безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів та терміново вжити заходів щодо їх усунення.

Окрім того, у декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2013 рік ОСОБА_2 не зазначено наявність у нього корпоративних прав, що свідчить про умисне приховування даних відомостей.

Також, ОСОБА_2 не повідомив письмово своє безпосереднє керівництво, а саме, керівництво Міністерства соціальної політики, про конфлікт інтересів, що виник унаслідок володіння ним корпоративними правами ТОВ «Транстелеком лайн», унаслідок чого могла виникнути суперечність між особистими інтересами та його службовими повноваженнями.

Моментом виявлення корупційного правопорушення є надходження до ГУБОЗ МВС України офіційної відповіді Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України №1850/01/6-14, в додатках до якої надано копію положення про Службу, копію розпорядження Кабінету Міністрів України №542-р від 4 червня 2014 року, згідно якого ОСОБА_2 призначений Головою Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України, копію наказу про збереження 5го рангу державного службовця ОСОБА_2, копію попередження від 4.06.2014р. за підписом ОСОБА_2 щодо ознайомлення, про обмеження, встановленні Законом України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції» стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави тощо.

Вказане вище підтверджується інформацією, як міститься у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців №18876469 від 20.06.2014 року; копії статутних документів ТОВ «Транстелеком лайн»; копії документів податкової ТОВ «Транстелеком лайн»; копії наказу про присвоєння рангу державного службовця № 106-к від 11.06.2014; матеріалах з особової справи ОСОБА_2; листі міністерства соціальної політики від 11.07.2014 №7512/0/14-14/050; пояснення ОСОБА_3 (директор та співзасновник ТОВ «Транстелеком лайн»); довідці про доходи ОСОБА_2

Враховуючи вищевикладене, приходжу до висновку, що ОСОБА_2, перебуваючи на посаді голови Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України, будучи державним службовцем 1 категорії 5 рангу, у період з 04.06.2014 року в порушення вимог пункту 2 частини 1 ст. 14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», не повідомив керівництво Міністерства соціальної політики про наявність конфлікту інтересів, що міг виникнути через наявність у нього корпоративних прав у ТОВ «Транстелеком лайн», засновником (учасником) якого він являється, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) - «Порушення вимог щодо повідомлення про конфлікт інтересів».

Проте, згідно зі ст. 38 КУпАП, стягнення може бути накладено не пізніше як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.

Відповідно до п. 7 ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

Як вбачається з матеріалів справи, з моменту вчинення правопорушення минуло понад три місяці, а тому клопотання адвоката підлягає задоволенню, а справа закриттю на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

На підставі наведеного, керуючись ст. 38, п. 7 ст. 247, ст. ст. 283-285 КУпАП, суддя, -

постановив:

ОСОБА_2 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172 7 КУпАП.

Провадження в справі закрити у зв'язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення до Апеляційного суду м. Києва через Печерський районний суд м. Києва. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора.

Суддя В. Карабань

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення02.12.2014
Оприлюднено23.12.2014
Номер документу41978306
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —757/22099/14-п

Постанова від 02.12.2014

Адмінправопорушення

Печерський районний суд міста Києва

Карабань В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні