Ухвала
від 18.12.2014 по справі 10/151/б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"18" грудня 2014 р. справа № 10/151/б

За заявою державної податкової інспекції у Хотинському районі Чернівецької області

до товариства з обмеженою відповідальністю "Промінь", с. Рашків Хотинського району

про визнання банкрутом відсутнього боржника

Суддя Т.І. Ковальчук

Представники:

Кредиторів:

ВВД Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Кельменецькому районі - Тимирівський О.І., дов. № 2 від 01.09.2014 р.

Ліквідатор - Шевчук Т.І.

РВ ФДМУ по Чернівецькій області - Чорней С.В., дов. № 10-08-01754 від 05.05.2014 р.

СУТЬ СПОРУ:

Ухвалою господарського суду Чернівецької області від 27.06.2008 р. за заявою ДПІ у Хотинському районі порушено справу про визнання банкрутом товариства з обмеженою відповідальністю "Промінь" як відсутнього боржника в порядку ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом," постановою від 07.07.2008 р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Поповича Д.М.

Ухвалою від 17.12.2008 р. припинено процедуру ліквідації відсутнього боржника ТОВ "Промінь" та здійснено перехід до загальних процедур банкрутства на стадію розпорядження майном боржника, введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Поповича Д. М.

Оголошення про порушення справи про банкрутство опубліковане в газеті "Голос України" від 13.01.2009 р.

Постановою від 15.04.2009 р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Поповича Д.М.

Ухвалою від 17.11.2011 р. Поповича Д.М. звільнено від виконання обов'язків ліквідатора банкрута, новим ліквідатором призначено арбітражного керуючого Саламановича О.Г.

Ухвалою від 31.05.2013 р. Саламановича О.Г. звільнено від виконання обов'язків ліквідатора банкрута, новим ліквідатором призначено арбітражного керуючого Шевчука Т.І., строк ліквідаційної процедури розпочався спочатку.

Ухвалою від 12.06.2014 р. строк ліквідаційної процедури продовжено до 31 листопада 2014 р.

Ухвалою від 29.10.2014 р. до розгляду в судовому засіданні на 20.11.2014 р. призначено звіт ліквідатора про проведену роботу та ліквідаційний баланс банкрута за участю комітету кредиторів боржника і ліквідатора Шевчука Т.І., ліквідатора зобов'язано надати додаткові документи.

20.11.2014 р. ліквідатор Шевчук Т.І. подав доповнення до звіту ліквідатора (т.с. 4, а.с. 107-108).

Ухвалою від 20.11.2014 р. здійснено процесуальну заміну кредитора відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Хотинському районі його правонаступником - відділенням виконавчої дирекції Фонду у Кельменецькому районі, розгляд звіту ліквідатора в судовому засіданні відкладено на 04.12.2014 р. за клопотанням ліквідатора Шевчука Т.І. для подання додаткових документів, зобов'язано регіональне відділення Фонду державного майна України по Чернівецькій області надіслати до суду офіційні відомості про перебування на балансі ТОВ "Промінь" об'єктів права державної власності.

04.12.2014 р. ліквідатор Шевчук Т.І. надав ще одне доповнення до звіту ліквідатора (т.с. 4, а.с. 120-127).

Ухвалою від 04.12.2014 р. до участі у справі залучено регіональне відділення Фонду державного майна України по Чернівецькій області, розгляд звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу банкрута в судовому засіданні відкладено на 18.12.2014 р., РВ ФДМУ по Чернівецькій області зобов'язано надати документи у підтвердження того, що на балансі ТОВ "Промінь" перебувають об'єкти незавершеного будівництва державної власності лазня та клуб в с. Гордівці Хотинського району Чернівецької області.

У судовому засіданні 18.12.2014 р. ліквідатор Шевчук Т.І. пояснив, що ліквідаційна маса і реалізація частини майна та часткові розрахунки з кредиторами були проведені попередніми ліквідаторами Поповичем Д.М. та Саламановичем О.Г., він, Шевчук Т.І., реалізував решту належного банкруту майна - списані ветхі будівлі під розбір та вузли і агрегати розукомплектованих транспортних засобів, виручені кошти направив на погашення витрат ліквідаційної процедури та часткову оплату своїх послуг і послуг ліквідатора Саламановича О.Г., для погашення всієї включеної до реєстру заборгованості коштів від реалізації активів банкрута не вистачило, документів, що на балансі товариства перебуває державне майно, ним не розшукано, комітет кредиторів затвердив його звіт, просить суд затвердити звіт і ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати ТОВ "Промінь" та припинити провадження у справі.

Представник кредитора ВВД Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Кельменецькому районі проти затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу не заперечував, претензій до роботи ліквідатора не висловив.

Представник РВ ФДМУ по Чернівецькій області в судовому засіданні 18.12.2014 р. пояснив, що на балансі банкрута перебуває об'єкт незавершеного будівництва державної форми власності - лазня в с. Гордівці Кіцманського району, і до реалізації управлінського рішення стосовно зазначеного майна справа про банкрутство ТОВ "Промінь" не може бути завершеною, тому проти затвердження звіту ліквідатора заперечує.

Заслухавши звіт і пояснення ліквідатора Шевчука Т.І. у судовому засіданні 18.12.2014 р., пояснення інших учасників судового процесу, розглянувши звіт ліквідатора від 27.10.2014 р. (т.с. 4, а.с. 3-7) та доповнення до нього від 20.11.2014 р. та від 04.12.2014 р., подані на їх підтвердження документи, матеріали справи, ліквідаційний баланс банкрута станом на 25 вересня 2014 р., господарський суд установив наступне.

Відкрита постановою суду від 15.04.2009 р. ліквідаційна процедура ТОВ "Промінь" в період до 17.11.2011 р. здійснювалася ліквідатором Поповичем Д.М.

У ліквідаційній процедурі банкрутства ТОВ "Промінь" ліквідатор Попович Д.М. сформував ліквідаційну масу з нерухомого і рухомого майна банкрута, зведений перелік якої складено ліквідатором Саламановичем О.Г. (т.с. 3, а.с. 46, т. с. 4, а.с. 208). До складу ліквідаційної маси включено 8 об'єктів нерухомого майна виробничого призначення в с. Рашків Хотинського району та 25 одиниць рухомого майна (автотранспортні засоби та сільгосптехніка).

В ході ліквідаційної процедури ліквідатор Попович Д.М. оформив правовстановлювальні документи на нерухоме майно, здійснив оцінку і реалізацію частини активів на відкритих торгах, виручка склала 95110,00 грн., ці кошти та наявні на рахунку банкрута 15501,62 грн. ліквідатор використав наступним чином:

- 35097,67 грн. - на оплату витрат ліквідаційної процедури (публікація оголошення, оплата послуг оцінювачів, БТІ, банку, аудитора, за проведення аукціонів тощо);

- 12222,93 грн. сплачено податку на додану вартість до бюджету з операцій з реалізації майна банкрута;

- 18918,00 грн. на оплату своїх послуг;

- 35632,04 грн. - на часткове задоволення вимог включених до реєстру вимог кредиторів 2-ї черги (Хотинський РЦЗ, Фонд соцстрахування від нещасних випадків на виробництві) (т.с. 2, а.с. 92-99, 100-106, 122-126, т.с. 3, а.с. 7, 8-11, 12, 20, т.с. 4, а.с. 108, 128-148).

Призначений ухвалою від 17.11.2011 р. ліквідатор Саламанович О.Г. виконував свої повноваження до 31.05.2013 р., за цей період на відкритих торгах реалізував активи банкрута на загальну суму 55287,95 грн., кошти використав:

- 2575,00 грн. на оплату послуг оцінювача та банківських послуг;

- 9623,00 грн. на сплату ПДВ з операцій з реалізації майна банкрута;

- 22550,00 грн. на оплату своїх послуг;

- 20250,00 грн. на погашення кредиторської заборгованості згідно з реєстром вимог кредиторів (судові витрати в доход бюджету, Фонд соцстрахування від нещасних випадків на виробництві) (т.с. 3, а.с. 36-44, 46-47, 55-59, 63-67, т.с. 4, а.с. 128-148).

З дня свого призначення ухвалою від 31.05.2013 р. ліквідатор Шевчук Т.І. завершив реалізацію майна банкрута, виручка від реалізації склала 31680,00 грн., залишок коштів на рахунку складав 289,95 грн., указані кошти ліквідатор використав на оплату витрат ліквідаційної процедури на загальну суму 6300,00 грн., часткову оплату послуг ліквідатора Саламановича О.Г. на суму 10000,00 грн. та 15680,00 грн. на оплату своїх послуг.

Реалізація майна ліквідатором Шевчуком Т.І. здійснена шляхом безпосереднього продажу у відповідності до ч. 6 ст. 44, ч. 2 п. 1 1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції після 19 січня 2013 р. за рішеннями комітету кредиторів боржника від 25.10.2013 р. та від 05.09.2014 р., оскільки згідно з виконаним на замовлення ліквідатора "Технічним висновком про фізичний стан конструктивних елементів та доцільність проведення капітального ремонту майстерні тракторної бригади по вул. Промислова, 11, будівель будівельної бригади по вул. Польова, 8 та кормоцеху по вул. Польова, 12 в с. Рашків Хотинського району Чернівецької області" технічний стан даних будівель є незадовільним та ветхим, середній фізичний знос перевищує 60%, проведення капремонту є недоцільним (економічно невигідним), в зв'язку з чим технічний спеціаліст запропонував розібрати будівлі та продати як будівельні матеріали (т.с. 4, а.с. 37, 49-52, 53-56, 57).

Документи з проведення відкритих торгів, висновки про оцінку майна, договори про незалежну оцінку майна та висновки про незалежну оцінку майна, договори купівлі-продажу майна, акти прийому-передачі майна додані до звіту ліквідатора Шевчука Т.І., а також представлені в матеріалах справи як додатки до звітів про проведену роботу попередніх ліквідаторів (т.с. 3, а.с. 68-70, 101-106, 151- 152, 155-157, т.с. 4, а.с. 8-36, 38-41, 58-94).

Витрачання коштів ліквідаторами підтверджується звітами ліквідаторів, виписками коштів по банківському рахунку, видатковими касовими ордерами, звітами арбітражних керуючих Саламановича О.Г. та Шевчука Т.І. про оплату послуг, іншими документами (т.с. 3, а.с. 63-67, 153, т.с. 4, а.с. 42, 95-98, 128-148, 152).

Згідно з реєстром вимог кредиторів станом на 03.12.2014 р. (т.с. 4, а.с. 171) в ліквідаційній процедурі сплачено судові витрати на користь держави в сумі 250 грн., задоволено вимоги кредиторів:

- у повному обсязі Хотинського районного центру зайнятості (в т.ч. 1670,61 грн. вимог 6-ї черги - за рахунок коштів засновника, т.с. 3, а.с. 132, т.с. 4, а.с. 153);

- частково відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Кельменецькому районі на суму 50000,00 грн.

Для задоволення вимог решти кредиторів майна ТОВ "Промінь" не вистачило, поданий ліквідаційний баланс станом на 25 вересня 2014 р. засвідчує відсутність активів у банкрута (т.с. 4, а.с. 100).

Так, відсутність майна у ТОВ "Промінь", окрім реалізованого в ліквідаційній процедурі, засвідчується:

- транспортних засобів - довідкою центру 7301 надання послуг з використання автотранспортних засобів, з обслуговування м. Чернівці від 21.05.2014 р. № 106 (т.с. 4, а.с. 149);

- нерухомого майна - Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 20.11.2014 р. (т.с. 4, а.с. 150);

- рухомого майна - Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, ліквідаційним балансом станом на 25.09.2014 (т.с. 4, а.с. 100, 151).

Рахунки банкрута в банківських установах закрито (довідка Хотинської ОДПІ від 03.12.2014 р. № 1791/9/10-008, т.с. 4, а.с. 119).

Звіт ліквідатора Шевчука Т.І. розглянуто і затверджено комітетом кредиторів боржника 26.09.2014 р., що відображено у відповідному протоколі (т.с. 4, а.с. 101-102).

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Чернівецькій області надіслало до господарського суду листа від 02.12.2014 р. № 10-08-04689, в якому повідомило суд, що в Реєстрі державного майна, яке не ввійшло до статутних капіталів акціонерних товариств, обліковуються два об'єкти державної власності, які в процесі приватизації КСП "Промінь" (код ЄДРПОУ 00412613, с. Рашків Хотинського району Чернівецької області) не ввійшли до статутного капіталу, але залишилися перебувати на балансі товариства, а саме:

- об'єкт незавершеного будівництва лазні (с. Гордівці Хотинського району Чернівецької області);

- об'єкт незавершеного будівництва клубу (с. Гордівці Хотинського району Чернівецької області) (т.с. 4, а.с. 171-173).

У цьому листі з посиланням на ч. 3 ст. 22 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", ч. 2 ст. 41, ч. 9 ст. 42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", п. 1.4 Положення про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, регіональне відділення Фонду держмайна звертає увагу, що стосовно вказаних у листі об'єктів здійснюється підготовка до приватизації шляхом продажу на аукціоні разом із земельною ділянкою, тому до реалізації управлінського рішення стосовно цього державного майна завершення справи про банкрутство є неможливим.

Так, відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" зазначено, що до набуття покупцем права власності на придбаний об'єкт приватизації відповідальність за збереження зазначеного майна у встановленому порядку несе керівник підприємства (установи, організації), на балансі якого знаходиться об'єкт приватизації.

Відповідно до частини 2 статті 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в новій редакції ліквідатор з дня свого призначення виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута.

Частиною 9 ст. 42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в новій редакції визначено, що державне майно, яке не увійшло до статутного капіталу господарського товариства у процесі приватизації (корпоратизації) та перебуває на балансі банкрута, не включається до складу ліквідаційної маси.

Згідно з п. 1.4 Положення про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, затвердженого наказом Фонду державного майна України та Міністерства економіки України від 19.05.1999 р. № 908/68, одним із способів управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, є передача майна господарським товариствам, у тому числі у разі ліквідації балансоутримувача, на умовах відповідного договору безоплатного зберігання відповідно до вимог законодавства.

З доданих до листа РВ ФДМУ по Чернівецькій області документів видно, що в Реєстрі майна, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, по КСП "Промінь" (с. Рашків Хотинського району) обліковуються об'єкти незавершеного будівництва клуб і лазня в с. Гордівці Хотинського району (т.с. 4, а.с. 174-175).

Стосовно клубу в с. Гордівці регіональним відділенням Фонду держмайна прийнято рішення про повторну приватизацію (наказ РВ ФДМУ по Чернівецькій області від 04.08.2009 р. № 118), а стосовно лазні - приватизувати вказаний об'єкт разом із земельною ділянкою (наказ РВ ФДМУ від 20.12.2013 р. № 340-П, т.с. 4, а.с. 176-177).

При цьому в наказі РВ ФДМУ від 20.12.2013 р. № 340-П зазначено про відсутність балансоутримувача об'єкта незавершеного будівництва (КСП "Промінь" ліквідовано).

З Плану приватизації державного майна радгоспу імені Радянської Армії, затвердженого 23.03.1995 р. начальником РВ ФДМУ по Чернівецькій області, вбачається, що об'єкт незавершеного будівництва - лазня в с. Гордівці Хотинського району, не увійшов до статутного фонду КСП "Промінь" та перебував на його балансі.

КСП "Промінь" ліквідовано 26.06.2002 р., 31.10.2001 р. між РВ ФДМУ по Чернівецькій області та ТОВ "Промінь" було укладено договір схову державного майна № 27, за яким товариство прийняло на зберігання незавершене будівництво лазні в с. Гордівці Хотинського району, строк дії договору встановлено протягом одного року з дня його підписання (т.с. 4, а.с. 188-191, 192-194). Після закінчення строку договір на новий термін не переукладався.

Первісних документів (підписані сторонами передаточний баланс, акт прийому-передачі на баланс тощо), які б безпосередньо свідчили про передачу незавершеного об'єкта державної власності лазні в с. Гордівці Хотинського району на баланс ТОВ "Промінь" РВ ФДМУ по Чернівецькій області не подано.

Про можливу передачу незавершеного об'єкта лазні в с. Гордівці на баланс ТОВ "Промінь" можна опосередковано судити по акту № 12 від 04.10.2001 р. перевірки щодо збереження та використання державного майна, яке знаходиться на балансі господарського товариства, створеного в процесі приватизації (т.с. 4, а.с. 201).

В копії розподільчого балансу, представленому на а.с. 58 в т.с. 1, відображено, що ТзОВ "Промінь" розподілено майно соціальної сфери вартістю 76552 грн., однак відсутня пооб'єктна розшифровка такого майна. Згідно Статуту ТОВ "Промінь" не є правонаступником реорганізованого КСП "Промінь" (т.с. 1, а.с. 15-28). В аудиторському висновку від 10.06.2009 р. про створення ТзОВ "Промінь", аналіз балансу станом на 31.12.2008 р., визначення ліквідаційної маси такий об'єкт незавершеного будівництва як лазня відсутній (т.с. 2, а.с. 107- 110).

На відповідні звернення регіонального відділення ліквідатор Попович Д.М. повідомляв РВ ФДМУ по Чернівецькій області, що первісних документів, які б свідчили про наявність на балансі банкрута об'єкта незавершеного будівництва лазні в с. Гордівці, не виявлено (т.с. 1, а.с. 52, т.с. 4, а.с. 197).

Гордівецька сільська рада за результатами розгляду листів РВ ФДМУ по Чернівецькій області відмовилася приймати на баланс сільради незавершене будівництво лазні в зв'язку з відсутністю даного об'єкта (т.с. 4, а.с. 195-196).

В Акті № 15 від 11.10.2013 р. позапланової перевірки стану ефективного використання та збереження державного майна - об'єктів незавершеного будівництва лазні та клубу (Чернівецька обл., Хотинський р-н, с. Гордівці), яке в процесі приватизації не ввійшло до статутного капіталу КСП "Промінь", зафіксовано, що об'єкт лазня представляє собою земельну ділянку з слабо вираженими слідами виритої під фундамент траншеї, об'єкт поріс бур'янами та чагарниками, не охороняється, по межах будівельного майданчика огорожа відсутня (т.с. 4. а.с. 199-200). Висновок акту - при перевірці порушень вимог чинного законодавства щодо стану збереження державних об'єктів не виявлено, при цьому в Акті не зазначено, який суб'єкт (балансоутримувач) забезпечує збереження цих об'єктів.

Таким чином, у справі відсутні первісні документи, які з достовірністю підтверджують, що ТОВ "Промінь" є балансоутримувачем державного майна, яке в процесі приватизації не ввійшло до статутного капіталу КСП "Промінь", - незавершеного будівництва лазні в с. Гордівці Хотинського району Чернівецької області.

Разом з тим, навіть якщо цей об'єкт дійсно перебуває на балансі ТОВ "Промінь", то це не перешкоджає затвердженню звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу та припиненню провадження у справі.

Так, згідно з ч. 1 ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 р. об'єкти житлового фонду, в тому числі гуртожитки, дитячі дошкільні заклади та об'єкти комунальної інфраструктури в разі банкрутства підприємства не включаються до ліквідаційної маси, а передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

Проте незавершене будівництво лазні в с. Гордівці Хотинського району не підпадає під визначене в ч. 1 ст. 26 Закону майно, більше того, орган місцевого самоврядування - Гордівецька сільська рада, відмовився приймати на баланс сільради вказаний об'єкт (т.с. 4, а.с. 195-196).

Частиною 9 ст. 42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в чинній редакції унормовано, що державне майно, яке не увійшло до статутного капіталу господарського товариства у процесі приватизації (корпоратизації) та перебуває на балансі банкрута, не включається до складу ліквідаційної маси.

В другому абзаці частини 9 зазначеної статті передбачено, що суб'єкт управління таким майном з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у встановлений частиною першою статті 37 цього Закону строк приймає рішення про подальше використання цього майна. У частині 1 ст. 37 Закону встановлено 12-ти місячний строк здійснення ліквідаційної процедури банкрута.

Таким чином, оскільки Фонд державного майна України є суб'єктом управління об'єктом державного майна майна - незавершене будівництво лазні в с. Гордівці Хотинського району, саме Фонд в особі регіонального відділення по Чернівецькій області після прийняття постанови про визнання ТОВ "Промінь" банкрутом зобов'язаний був прийняти і реалізувати управлінське рішення стосовно подальшого використання зазначеного майна.

З матеріалів справи видно, що РВ ФДМУ по Чернівецької області вже в серпні 2008 року володіло інформацією про порушення справи про банкрутство ТОВ "Промінь", ліквідатор Попович Д.М. листом від 29.09.2008 р. № 151-10/09-1 повідомив регіональне відділення про відсутність як документів про перебування об'єкта на балансі, так і самого об'єкта в натурі, однак впродовж періоду 2008-2014 років РВ ФДМУ про Чернівецькій області продовжувало тривале даремне листування з ліквідатором Поповичем Д. М. і прийняло управлінське рішення про приватизацію об'єкта лише 20.12.2013 р. (наказ № 340-П), проте до нинішнього часу не реалізувало його та не вирішило питання про належного балансоутримувача цього майна.

Отже, оскільки повноваження щодо прийняття і реалізації управлінських рішень стосовно використання майна, яке не увійшло до статутних капіталів товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, покладені на Фонд державного майна України, після прийняття постанови про банкрутство ТОВ "Промінь" РВ ФДМУ по Чернівецькій області не реалізовано управлінське рішення стосовно об'єкта незавершеного будівництва лазні в с. Гордівці Хотинського району та не вирішено питання щодо балансоутримувача цього майна, а Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не ставить припинення провадження у справі про банкрутство за наслідками розгляду звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу у залежність від прийняття і реалізації Фондом держмайна України рішення про подальше використання майна, яке не увійшло до статутних капіталів товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, у суду відсутні підстави для відмови в затвердженні звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу ТОВ "Промінь" у зв'язку з обставинами, на які посилається регіональне відділення Фонду державного майна України по Чернівецькій області.

Таким чином, за результатами розгляду справи в судовому засіданні суд дійшов висновку, що у відповідності до ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 р. незадоволені за браком майна вимоги кредиторів ТОВ "Промінь" слід вважати погашеними, ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора підлягають затвердженню, банкрут - ліквідації як юридична особа, а провадження у справі - припиненню.

На підставі викладеного, керуючись ст. 32, п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 р., господарський суд

У Х В А Л И В :

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ТОВ "Промінь".

2. Ліквідувати товариство з обмеженою відповідальністю "Промінь" (60017, с. Рашків Хотинського району Чернівецької області, код ЄДРПОУ 30835021) як юридичну особу-банкрута.

3. Провадження у справі припинити.

4. Цю ухвалу надіслати кредиторам, ліквідатору Шевчуку Т.І., РВ ФДМУ по Чернівецькій області, органу, що здійснює державну реєстрацію, для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи ТОВ "Промінь", органу статистики, державному органу з питань банкрутства.

Суддя Т.І.Ковальчук

СудГосподарський суд Чернівецької області
Дата ухвалення рішення18.12.2014
Оприлюднено23.12.2014
Номер документу41980572
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/151/б

Ухвала від 31.05.2013

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 18.12.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 04.12.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 20.11.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 29.10.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 24.09.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 27.08.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 10.07.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 12.06.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 28.05.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні