Постанова
від 24.12.2014 по справі 822/5161/14
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 822/5161/14

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 грудня 2014 року м. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі судді Лабань Г.В. розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства "Смотрицьке ремонтно-транспортне підприємство" про стягнення штрафних санкцій, -

ВСТАНОВИВ :

Прикарпатське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до суду з адміністративним позовом до Відкритого акціонерного товариства "Смотрицьке ремонтно-транспортне підприємство" про стягнення фінансових санкцій.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, подав заяву про розгляд справи без його участі. Просив адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, про причини неявки не повідомив, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

Відповідно до ч. 6 ст. 12, ч. 1 ст. 41, ч. 6 ст. 128 КАС України, у випадку неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі під час судового розгляду повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не відбувається, розгляд справи проводиться в письмовому провадженні.

Дослідивши докази по справі, суд вважає що адміністративний позов слід задовольнити з наступних підстав.

Судом встановлено, що 10 липня 2014 року Прикарпатським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку встановлено порушення стосовно Відкритого акціонерного товариства "Смотрицьке ремонтно-транспортне підприємство" порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів у зв'язку із нерозміщенням регулярної річної інформації за 2013 в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку станом на 30.04.14; у зв'язку із неопублікуванням регулярної річної інформації за 2013 в офіційному друкованому виданні Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку станом на 30.04.2014; у зв'язку із не поданням регулярної річної інформації за 2013 до відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Хмельницькій області Прикарпатського територіального відділення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку станом на 02.06.2014.

10 липня 2014 відносно підприємства складено акти про правопорушення на ринку цінних паперів за №86-ПР-2-Е, №85-ПР-2-Е, №84-ПР-2-Е та прийняті постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

За результатами розгляду зазначених справ про правопорушення на ринку цінних паперів 24 липня 2014 начальником Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийнято постанови №94-ПР-2-Е, №93-ПР-2-Е, №92-ПР-2-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів в розмірі 1000 грн. неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або 17000,00 грн. кожна за виявлені правопорушення.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначені Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30 жовтня 1996 № 448/96-ВР (далі - Закон).

Відповідно до п.8, 14 ч.1 ст.8 Закону національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що надається емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, і саморегулівними організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам; накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб.

Відповідно до ч.1 ст. 40 Закону та Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, завтердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 №2526 (далі - Положення) регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Частиною 2 ст.40 Закону встановлено, що Звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік.

Згідно з частиною 6 ст. 40 Закону строки, порядок і форми розкриття регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) і додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку

Так, відповідно п. 4 ч. 4 розділу ІІ Положення розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування в офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії.

Розкриття регулярної річної інформації здійснюється у такі терміни: розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; опублікування у офіційному друкованому виданні - у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; подання до Комісії - не пізніше 01 червня року, наступного за звітним. Емітенти цінних паперів до моменту подання регулярної річної інформації до Комісії розміщують її на сторінці в мережі Інтернет.

Пунктами 5, 6 та 7 частини 1 статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачена відповідальність за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідальність за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Таким чином, уповноваженою особою позивача стосовно Відкритого акціонерного товариства "Смотрицьке ремонтно-транспортне підприємство":

- за нерозміщення регулярної річної інформації за 2013 в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову №94-ПР-2-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 17000,00 грн.;

- у зв'язку із неопублікуванням регулярної річної інформації за 2013 в офіційному друкованому виданні Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову №93-ПР-2-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 17000,00 грн.

- у зв'язку із не поданням регулярної річної інформації за 2013 до відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Хмельницькій області Прикарпатського територіального відділення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову №92-ПР-2-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 17000,00 грн.

Відповідач вказані постанови не оскаржив і в добровільному порядку суми штрафів не сплатив.

Згідно ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

З врахуванням наведеного суд вважає, що накладені на відповідача штрафні санкції в сумі 51000 грн. є обґрунтованими, відповідають чинному законодавству, тому позовні вимоги підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 11, 70, 71, 158-163, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Смотрицьке ремонтно-транспортне підприємство" (код ЄДРПОУ 03079048) штрафні санкції в розмірі 51000 (п'ятдесят одна тисяча) грн. 00 коп.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Суддя /підпис/Г.В. Лабань "Згідно з оригіналом" Суддя Г.В. Лабань

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2014
Оприлюднено25.12.2014
Номер документу41999323
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —822/5161/14

Постанова від 24.12.2014

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

Ухвала від 05.12.2014

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні